Filip Agetoft är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Filip Agetoft har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Filip Agetoft har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.7. Filip Agetoft har haft 46 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Variationen, man träffar alltid nya människor och tittar på nya objekt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lugn, noggrann men framförallt hjälpsam.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När en kund hörde av sig som inte fick sin lägenhet såld, jag tog över och sålde den på 2 veckor.

Vad gör du helst på fritiden?
Försöker hålla mig någorlunda i form.

Hur ser din drömbostad ut?
En större lägenhet med högt i tak.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 41 Läs vad Filip Agetoft

• köpte sin lägenhet med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-08-26
    Jag har träffat Filip på privatvisningen. Jag har verkligen tur att jag får hjälp av en proffs som brinner för sitt jobb. Filip är hjälpsam, alltid tillgänglig, punktlig. Han är väldigt noggrann, beskriver saker tydlig, alltid glad och sprider positiv energi. Högsta betyg till Filip!❤👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Filip Agetoft en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-08-26
    Han är bra och konkret. Inget att undra över. Smidig med alla säljdokument.
    2021-08-26
    Philip är sympatisk och en lugn och trevlig person som har ett stort kunnande om det han gör .Förtroendegivare.
    Jag och mina syskon är nöjd med att vi valde svensk fastighets förmedling.
    • Fullersta
    2021-08-21
    Filip är väldigt lugn, trevlig och saklig. Återkopplade snabbt och informativt på mail, sms och samtal. Känner stort förtroende för honom!
    • Kvarnbergsplan
    2021-07-31
    En trevlig mäklare som fick min bostad såld, men inte så engagerad som jag hade trott och väntade mig från första mötet. Dyr, för det engagemanget som lades på uppdraget.
    Hej Caroline!
    Vad tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med mitt arbete trots att lägenheten gick för rekordpris efter endast 8 dagar utan annons.
    Jag tackar för din feedback och tar med mig det in i framtiden!

Ha en trevlig sommar och hoppas du trivs i ditt nya boende!
    • Flemingsberg
    2021-07-22
    Filip har ett vänligt och lugnt bemötande som passade oss. Han var alltid punktlig vid visningarna. Lätt att planera med.
    • Glömsta
    2021-06-07
    Vi har sålt en jättefin lägenhet två plan i ett parhus, Brf Fredriksdals trädgårdar i Glömsta, en lägenhet i markplan med stor altan och liten trädgård. Flyttar till Ljusterö enplan lägenhet med sjötomt egen brygga. Filip har varit mycket vänlig tillmötesgående, lugn och bra på alla sätt, vi är mycket nöjda med hans engagemang och goda vilja att göra det bästa för oss. Vi upplevde att vi var tydliga mot varandra, hade ett bra samarbete och en god dialog med vad vi önskade sälja vårt boende för, vi blev väldigt glada och nöjda med slutresultatet. Filip är en riktig pärla.
    • Huddinge
    2021-06-04
    Snabbt och smidigt, som vi ville ha det
    • Kvarnbergsplan
    2021-05-19
    Väldigt bra hantering av allt i samband med vårt köp av bostadsrätt.
    • Huddinge Centrum
    2021-05-03
    Filip hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var extremt hjälpsam, tydlig och kommunikativ från vårt första möte och hela vägen in i mål!