Henrik Holmqvist

Henrik Holmqvist

Henrik Holmqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Henrik Holmqvist har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Henrik Holmqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Holmqvist har haft 47 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenheten från ca 800 affärer i ryggen men tycker samtidigt att det är kul med nya försäljningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar engagerat och målinriktat

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi blev utsedda till Årets butik 2013 inom Svensk Fastighetsförmedling

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar Padel, joggar eller umgås med familjen

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 106 Läs vad Henrik Holmqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Centrala Huddinge
    2021-07-05
    Henrik har sålt två bostadsrätter åt mig och är alltid lika trevlig, hjälpsam och förklarar tydligt på ett lugnt och förtroendeingivande sätt. Jag är jättenöjd!
    Tack Maria för en bra rekommendation. Nu ska vi se till att hitta något till er också.... bara halva arbetet är gjort :-) Henrik Holmqvist
    • Centrala Huddinge
    2021-06-11
    Väldigt nöjda med hjälpen vi fått av Henrik! Lätt att få tag i när man undrar något och han har varit lyhörd för våra önskemål. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt!
    Hej Amelia! Tack för er rekommendation. Trevligt att träffa er igår vid röda stugan :-) Ha en fin sommar så hörs vi igen Henrik Holmqvist
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-05-20
    Jag känner förtroende för Henrik och han är lätt att kommunicera med i de ärenden som nu gäller försäljning av min lägenhet.

Fick kontakt med Henrik Holmqvist i samband med mitt köp av
    en mindre lägenhet, än den jag bor i nu, och allt gick smidigt till vid kontakten med säljaren.
    Hej Meivor! Tack för din rekommendation. Vi håller kontakten Henrik Holmqvist
    • Glömsta
    2021-05-04
    Trevlig, professionell och tänkte hela tiden på kundens bästa. Skulle välja Henrik alla dagar i veckan.
    Hej Jimmy! Tack för din rekommendation! Vi fick till en mycket bra affär. Vi håller kontakten... Henrik Holmqvist
  • Karin G
    • Solgård
    2021-05-01
    Vi har sålt ett parhus i bostadsrätt. Blev bemötta på ett mycket proffsigt och korrekt sätt. Våra förväntningar överträffade.
    Hej Karin! Tack för din bedömning av mitt arbete. Vi fick till en bra affär och riktigt bra köpare som längtar efter att få flytta in... Henrik Holmqvist
    • Solgård
    2021-05-01
    Vi har sålt ett parhus i bostadsrätt. Blev bemötta på ett mycket proffsigt och vänligt sätt. Våra förväntningar överträffades.
    Hej Magdi och tack för din bedömning av mitt arbete. Vi håller kontakten framöver... Henrik Holmqvist
  • sålde en tomt med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Högmora
    2021-04-14
    Sålde tomt på 2 dagar.
    Väldigt duktigt och kunnig -Samt ett professionellt bemötande!
    Hej Anette! Ja visst gick det fort..... Tack för din rekommendation Henrik Holmqvist
  • sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-03-31
    Vi , två dödsbodelägare, säljer mina föräldrars gamla hus. Det finns en hel del att ta ställning till i samband med försäljningen. Som ovan vi att sälja en fastighet behöver man råd och handledning.
    Henrik är aktiv, lätt att komma i kontakt med och ger pragmatiska och tydliga råd samtidigt som han är lyhörd för ens, som säljare, idéer och frågor.
    kunde inte vara bättre!
    Hej Peter och tack så mycket för dina fina ord. Jag tycker att vi fick till en bra affär och med två bra köpare också. Henrik Holmqvist
    2021-03-25
    Trevlig och tillmötesgående. Professionellt bemötande.
    Hej Frida och tack för en bra rekommendation. Trevlig påsk! Henrik Holmqvist
    • Vistaberg
    2021-03-13
    Henrik är en trevlig och professionell fastighetsmäklare. Han levde upp till våra höga förväntningar och vi är nöjda med slutpriset. Vi kan varmt rekommendera honom.
    Hej Mikhael! Tack för en fin rekommendation. Vad kul att ni är nöjda. Vi håller kontakten framöver Henrik Holmqvist