31 rekommendationer

Henrik Holmqvist
en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2
141 28 Huddinge — Visa karta

Vad tror Henrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 31 kunder tycker om Henrik Holmqvist

• Malin S
    Malin S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både köpt och sålt bostad av Henrik och båda gångerna har han varit grymt professionell och inger stort förtroende.
    Han är ett givet val som mäklare! Läs mer
    2018-06-08 Henrik H svarar Malin S
    Hej Malin! Tack för rekommendationen, det värmde :-). Nu ska vi se till att hitta något nytt och fint till dig....
  • Heidi S
    Heidi S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik fick uppdraget att sälja vårt föräldrahem som varit i familjens ägo i mer än 60 år. Det kändes viktigt för oss att hitta "rätt" köpare för huset. Någon som kunde uppskatta det och se möjligheter för utveckling av det. Fina bilder togs och intresset för huset blev stort. Redan före visningen meddelade Hemnet att vi blivit Etta på Klicktoppen vecka 12 i Huddinge kommun - det mest klickade huset den veckan. Henrik tog sig an uppdraget med stort engagemang, stretchade på visningstiden, lade in ett par extra visningar och ganska snart dök den perfekta köparen upp. Nu ser vi fram emot att överlämna "vårt" hus till de nya ägarna och låta det få ett nytt liv i många år till. Vi kan varmt rekommendera Henrik Holmqvist. Läs mer
    2018-05-07 Henrik H svarar Heidi S
    Hej Heidi! Tack så mycket för den varma rekommendationen. Vi håller kontakten framöver!
  • Mårten H
    Mårten H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären Läs mer
    2018-04-27 Henrik H svarar Mårten H
    Tack Mårten! Vi håller kontakten framöver...
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har varit genomgående professionell och väldigt bra rakt igenom hela processen med vårt husköp.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och en uppfriskande ärlighet i alla steg. Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Thomas R
    Tack för din rekommendation Thomas! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Emil W
    Emil W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde vårt hus, vi är väldigt nöjda med försäljningen. Han höll oss väl uppdaterade hela tiden. Och slutpriset är vi super nöjda med. Henrik är en lugn och förtroende ingivande mäklare med fötterna på jorden. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Emil W
    Tack Empa! Det glädjer en gammal mäklare :-)
  • Michael S
    Michael S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vår mammas hus blev sålt av Henrik Holmqvist svensk fast
    Mycket fint bemötande av Henrik
    Han tog sig tid och intresse för objektet
    Jag har köpt vårat hus genom Henrik och han sålde även vårat radhus
    Vi tyckte han var jättebra därför anlitade vi honom igen med mammas hus
    Henrik Holmqvist på svensk fastighetsförmedling är mycket duktig och hittade rätt köpare till mammas hus
    Vi kan verkligen rekommendera Henrik Holmqvist i svensk fastighetsförmedling i Huddinge
    Michael Sundström Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Michael S
    Tack för din fina rekommendation Micke!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har på ett professionellt sätt skött försäljningen av vårt hus. Han har hela tiden satt rimliga mål och varit rak och konkret. Henrik har också i dessa tider med fallande priser lyckats få till en försäljning där vi går med vinst. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2018-04-20 Henrik H svarar Stefan P
    Hej Stefan och stort tack för din rekommendation. Det glädjer ett gammalt mäklarhjärta :-)
    Vi håller kontakten framöver...
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde en lägenhet till min syster och hennes kille. Det visade sig att den såldes med en trasig tvättmaskin och vid konfrontation kring denna, så valde han att inte göra mer än att bara skylla ifrån sig och inte alls ta ansvar jämtemot köpare.
    Skötte det hela totalt uruselt och kändes tyvärr inte alls mer intresserad än att ta del av köparnas pengar. Rekommenderar er att varken köpa eller sälja via honom om ni vill att er affär skall gå till på ett bra sätt! Läs mer
    2018-04-13 Henrik H svarar Marcus W
    Hej Marcus! Jag känner inte igen denna affär men om du vill får du gärna ringa mig så kan vi diskutera saken närmare.
  • Omed A
    Omed A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är väldigt trevlig och har väl bemötande med kunderna. Jag rekommenderar han som en mäklare. Läs mer
    2018-03-08 Henrik H svarar Omed A
    Tack för rekommendationen Omed! Hoppas ni kommer trivas i ert radhus :-)
  • Sören H
    Sören H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Är mycket nöjd med Henrik Holmqvist.
    Han var kunnig, lätt att nå, gav goda råd och ingav stort förtroende. Läs mer
    2018-02-08 Henrik H svarar Sören H
    Hej Sören och tack för din rekommendation. Vi hörs framöver!
  • Johnny O
    Johnny O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mkt god erfarenhet, snabb & daglig återkoppling under processen.Bra marknadsföring, Bra tilläggstjänster. Läs mer
  • Marika H
    Marika H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt bemötande och inte påstridig. Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tagit hand om uppdraget och information till oss på ett utmärkt sätt. Bra marknadsföring av objektet. Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Agneta G
    Tack Agneta för rekommendationen. Vi håller kontakten framöver :-)
  • Sinan B
    Sinan B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bästa mäklare duktigt och tydligt Läs mer
    2017-11-24 Henrik H svarar Sinan B
    Tack Sinan! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt, pedagogiskt och personligt hjälpte Henrik oss genom vår lägenhetsförsäljning. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2017-10-24 Henrik H svarar Johannes A
    Tack Johannes för den fina rekommendationen! Lycka till med ert nya hus och hälsa gärna på i Huddinge om ni har vägarna förbi :-)
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    2017-09-05 Henrik H svarar Lennart B
    Tack Lennart! Hoppas ni får en fin höst nere i Skåne :-)
  • Anil D
    Anil D skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är fantastik bra mäklare Läs mer
    2017-03-23 Henrik H svarar Anil D
    Tack Anil!
    Lycka till med ditt nya boende
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ättillgönglig, trevlig, tillmötesgående och en väldigt duktig säljare. Läs mer
    2017-01-24 Henrik H svarar Cecilia N
    Tack Cecilia! Lycka till med ert nya hus i Eskilstuna :-)
  • Olle M
    Olle M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket professionellt utförd försäljning och hjälp med underlag till skattemyndigheten för reavinstbeskattningen. Läs mer
    2016-12-30 Henrik H svarar Olle M
    Tack Olle! Det var kul att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Lycka till i lägenheten // Henrik
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte mig att sälja mitt radhus.
    Han var bra på att ge information genom hela affären och skötte sitt arbete på ett mycket betryggande och professionellt sätt.
    Jag skulle varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta! Läs mer
  • Christer L
    Christer L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min mammas hus i egenskap av förvaltare av dödsboet. Henrik var trevlig och tillmötesgående, lätt att ha att göra med och skötte sina uppgifter utan anmärkning. Positivt att han inte var "pushig" utan hade förståelse för att det måste få ta sin tid. Läs mer
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist på Svensk Fastighetsförmedling gjorde ett föredömligt jobb vid försäljningen av vårt hus. Engagerat och proffsigt. Agneta och Olle Markås Läs mer
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag upplevde Henrik som en mycket kompetent fastighets förmedlare, som stöttade mej under processen under försäljningen av min villa. Det var lätt att nå honom om jag hade frågor. Om han hade telefonsvararen på och inte kunde svara direkt, så ringde hann upp snarast. Jag uppskattade också, att jag erbjöds Radonmätning gratis.
    Jag kände, att Henrik på bästa sätt lotsade mej genom försäljningen. Läs mer
  • Harriet A
    Harriet A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag uppfattar Henrik H som mycket seriös och noggrann, kunnig och trevlig person.
    Har fungerat väldigt bra vid två olika lägenhetsförsäljningar jag har anlitat honom. Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är professionell, förstående och otroligt hjälpsam. Vi hade kontakt med honom över tre års tid och när vi väl behövde sälja vår lägenhet fick vi snabb och effektiv hjälp. Rekommenderar Henrik varmt som mäklare! Läs mer
  • Carina O
    Carina O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är mycket engagerad som mäklare och jag upplever att han vill göra allt för att både säljare och köpare ska vara nöjda. Jag har varit i kontakt med Henrik i båda rollerna och hans professionella hantering imponerar.
    Man gör inte så många så här stora affärer i sitt liv och man är då beroende av mäklarens kunskap och erfarenhet. Man vill fatta rätt beslut i en pressad situation. Läs mer
  • Elizabeth A
    Elizabeth A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik var en mycket engagerad fastighetsmäklare vid försäljningen av min svärmors(92 år)bostadsrätt. Han var lyhörd, lätt att komma i kontakt med och mycket professionell.
    Även kontorets assistent var tillmötesgående och hjälpsam vid varje kontakt. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av bostadsrätt.
    Han har ett bra bemötande glad och tillmötesgående positiv har kontroll på alla steg i genomförandet bra information ordning o reda, helt enkelt rätt man på rätt plats. Läs mer
  • Raymond O
    Raymond O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    HH har hjäpt mig att sälja mina gamla föräldrars lägenhet i Segeltorp
    Huddinge kommun. 2007 sålde han min o min hustrus villa i dito kommun.
    HH jobbar mjukt och lågmält och är lätt att samarbeta med....försäljningsuppdragen löper framåt utan överraskningar och
    som kund känner man sig väl informerad om affärens fortskridande.

Jag kan med gott samvete rekommendera HH.

Raymond Oscarsson Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist har hjälpt oss med en försäljning av en lägenhet. Henrik visade sig vara ett riktigt lyckokast! Han är väldigt tillmötesgående, snabb, lyhörd och kunnig. Han utstrålade trygghet och kännedom om fastighetsaffärer. Han löste våra små problem på ett bra sätt. Kort sagt var han MYCKET proffsig. Dessutom var han väldigt trevlig, både vid personligt möte och vid telefonsamtal. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren Henrik Holmqvist. Läs mer
  • David N
    David N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett oerhört seriöst intryck av Henrik. Han lade korten på bordet och berättade vad som gällde.
    Många mäklare kan ge en känsla av att dölja någonting, att bara vara ute för att sälja. Henrik upplevs som en seriös mäklare som vill både köpare och säljare det bästa.

Henrik är en av anledningarna till att vi genomförde husaffären. Det är viktigt att det känns rätt. Han är service-minded och han vill att det ska gå rätt till.

Nästa affär vi gör kommer vi att välja Henrik. Läs mer
Petra Garpefors
Lennart Norman