Henrik Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2005-08-22
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-23
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenheten från ca 800 affärer i ryggen men tycker samtidigt att det är kul med nya försäljningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar engagerat och målinriktat

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi blev utsedda till Årets butik 2013 inom Svensk Fastighetsförmedling

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar Padel, joggar eller umgås med familjen Läs mer

Läs vad 81 Läs vad Henrik Holmqvist

• Christian E sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-22

Vistaberg
    Erfaren, kunnig, trygg och mycket lätt att ha att göra med. Läs mer
    2020-06-23 Henrik H svarar Christian E
    Tack Christian för rekommendationen. Vi ses på fredag!
  • Julia A
    Julia A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-15

Hörningsnäs
    Köpt en lägenhet i en villa. Bra bemötande, sa inte mycket under själva visningen men var mycket aktiv under kontraktsskrivningen och positiv och mycket trevlig. Förklarade allt ordentligt under kontrakt skrivningen och beskrev allt på ett bra och tydligt sätt och man hade chans att ställa frågor . Jag är mycket nöjd med kontraktskrivningsdagen, delade ut kopior på alla nödvändiga dokument och tog gått om tid på sig. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Julia A
    Hej Julia! Tack för bra feedback, ha en fin sommar / Henrik
  • Inger S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-15

Hörningsnäs
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket bra bemött.
    Över förväntningarna mycket kunnig gav ett stort förtroende, gav bra respons om hur man kan gör med exempelvis styling mm.
    Bra skriftlig information om objektet väldigt proffsig gjort.
    Jag kan varmt rekommendera honom och er.
    Tack! Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Inger S
    Tack för din fina rekommendation, Inger. Hoppas ni får en fin sommar / Henrik
  • Christian P köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-05

Vistaberg
    Henrik har varit tillmötesgående vid vårt köp av hus, som han förmedlade.
    Jag kan inte komma på någonting att anmärka på.

Bra och trevligt bemötande under visning, likaså vid kontraktsskrivning.
    Förklarar bra de juridiska termer och innehåll som behöver gås igenom.

Ger ett pålitligt intryck.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-08 Henrik H svarar Christian P
    Hej Christian och tack för rekommendationen. Jag hälsar er även välkomna till Vistaberg :-)
  • Johan S sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-06-05

Vistaberg
    Sålt ett friköpt parhus. Henrik var från första stund mycket professionell och förklarade det viktiga med att vara långsiktig. Väldigt saklig med bra info och stor förståelse för kunden. Service-minded utöver det vanliga. Läs mer
    2020-06-08 Henrik H svarar Johan S
    Tack Johan för en bra rekommendation. Nu ska vi bara se till att försöka hitta något till er också :-)
  • Malin B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-29

Centrala Stuvsta
    Jag anlitade Henrik Holmqvist när jag skulle sälja min bostadsrättslägenhet. Jag upplevde honom som mycket professionell och erfaren i sin yrkesroll. Försäljningen gick snabbt och smidigt samt att jag hela tiden blev uppdaterad om läget. Jag kände mig trygg hela vägen.
    Jag kan absolut rekommendera honom! Läs mer
    2020-06-01 Henrik H svarar Malin B
    Hej Malin! Vad kul att vi fick till en bra affär, snabbt och smidigt. Vi håller kontakten framöver och ha en fin sommar....
  • Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-28

Huddinge Centrum
    Jag sålde min första bostad. Corona-läget gör hela situationen tuffare både för köpare och säljare.

Jag fick inte den summa jag hade räknat med och därför får Henrik bara 4/5

I övrigt så var upplevelsen god och Henrik agerade alltid proffesionellt och artigt till mig som kund. Läs mer
    2020-04-28 Henrik H svarar Fredrik E
    Hej Fredrik! Även fast du bara ger en 4:a så tackar jag för rekommendationen :-)
  • Berit F sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-04-10

6:a
    Huddinge
    Henrik sålde vårt hus på Sköldmövägen, han var trevlig, engagerad o kompetent mäklare. Jag kan starkt rekommendera Henrik Läs mer
    2020-04-24 Henrik H svarar Berit F
    Hej Berit! Tack för en bra rekommendation. Du köpte och sålde på mindre än ett dygn! Stort grattis!!!
  • Eva M sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-03-23

4:a
    Stuvsta Centrum
    Sålt
    Känner att Henrik ansträngde sig för att få till en bra affär Läs mer
    2020-03-30 Henrik H svarar Eva M
    Hej Eva! Tack för en fin rekommendation. Vi håller kontakten framöver...
  • Ek E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-16

Henrik hjälpte mig att sälja min lägenhet på Britas gränd 2020. Kände det största förtroende genom hela processen. Engagerad, professionell, kommunikativ, trygg och extremt duktig på sitt jobb. Jag kan starkt rekommendera Henrik. Läs mer
    2020-02-17 Henrik H svarar Ek E
    Hej Ek och tack för din fina rekommendation. Jag tycker att vi fick till en mycket bra försäljning.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors