en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Henrik Holmqvist

• Marcus S
    Marcus S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte mig att sälja mitt radhus.
    Han var bra på att ge information genom hela affären och skötte sitt arbete på ett mycket betryggande och professionellt sätt.
    Jag skulle varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta!
  • Christer L
    Christer L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min mammas hus i egenskap av förvaltare av dödsboet. Henrik var trevlig och tillmötesgående, lätt att ha att göra med och skötte sina uppgifter utan anmärkning. Positivt att han inte var "pushig" utan hade förståelse för att det måste få ta sin tid.
  • Agneta M
    Agneta M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist på Svensk Fastighetsförmedling gjorde ett föredömligt jobb vid försäljningen av vårt hus. Engagerat och proffsigt. Agneta och Olle Markås
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag upplevde Henrik som en mycket kompetent fastighets förmedlare, som stöttade mej under processen under försäljningen av min villa. Det var lätt att nå honom om jag hade frågor. Om han hade telefonsvararen på och inte kunde svara direkt, så ringde hann upp snarast. Jag uppskattade också, att jag erbjöds Radonmätning gratis.
    Jag kände, att Henrik på bästa sätt lotsade mej genom försäljningen.
  • Harriet A
    Harriet A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag uppfattar Henrik H som mycket seriös och noggrann, kunnig och trevlig person.
    Har fungerat väldigt bra vid två olika lägenhetsförsäljningar jag har anlitat honom.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är professionell, förstående och otroligt hjälpsam. Vi hade kontakt med honom över tre års tid och när vi väl behövde sälja vår lägenhet fick vi snabb och effektiv hjälp. Rekommenderar Henrik varmt som mäklare!
  • Carina O
    Carina O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik är mycket engagerad som mäklare och jag upplever att han vill göra allt för att både säljare och köpare ska vara nöjda. Jag har varit i kontakt med Henrik i båda rollerna och hans professionella hantering imponerar.
    Man gör inte så många så här stora affärer i sitt liv och man är då beroende av mäklarens kunskap och erfarenhet. Man vill fatta rätt beslut i en pressad situation.
  • Elizabeth A
    Elizabeth A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik var en mycket engagerad fastighetsmäklare vid försäljningen av min svärmors(92 år)bostadsrätt. Han var lyhörd, lätt att komma i kontakt med och mycket professionell.
    Även kontorets assistent var tillmötesgående och hjälpsam vid varje kontakt.
  • Göran L
    Göran L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av bostadsrätt.
    Han har ett bra bemötande glad och tillmötesgående positiv har kontroll på alla steg i genomförandet bra information ordning o reda, helt enkelt rätt man på rätt plats.
  • Raymond O
    Raymond O skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    HH har hjäpt mig att sälja mina gamla föräldrars lägenhet i Segeltorp
    Huddinge kommun. 2007 sålde han min o min hustrus villa i dito kommun.
    HH jobbar mjukt och lågmält och är lätt att samarbeta med....försäljningsuppdragen löper framåt utan överraskningar och
    som kund känner man sig väl informerad om affärens fortskridande.

Jag kan med gott samvete rekommendera HH.

Raymond Oscarsson
  • Maria F
    Maria F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist har hjälpt oss med en försäljning av en lägenhet. Henrik visade sig vara ett riktigt lyckokast! Han är väldigt tillmötesgående, snabb, lyhörd och kunnig. Han utstrålade trygghet och kännedom om fastighetsaffärer. Han löste våra små problem på ett bra sätt. Kort sagt var han MYCKET proffsig. Dessutom var han väldigt trevlig, både vid personligt möte och vid telefonsamtal. Han uppfyllde alla våra förväntningar. Vi kan verkligen rekommendera mäklaren Henrik Holmqvist.
  • David N
    David N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag fick ett oerhört seriöst intryck av Henrik. Han lade korten på bordet och berättade vad som gällde.
    Många mäklare kan ge en känsla av att dölja någonting, att bara vara ute för att sälja. Henrik upplevs som en seriös mäklare som vill både köpare och säljare det bästa.

Henrik är en av anledningarna till att vi genomförde husaffären. Det är viktigt att det känns rätt. Han är service-minded och han vill att det ska gå rätt till.

Nästa affär vi gör kommer vi att välja Henrik.
Christoffer Kihlman
Petra Garpefors