Henrik Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 40 kunder tycker om Henrik Holmqvist

• Charlotta B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-13

Har både köpt och sålt lägenhet med Henriks hjälp. Han är tydlig, lätt att förstå, professionell och trevlig. Läs mer
    2019-02-13 Henrik H svarar Charlotta B
    Hej Lotta! Tack så mycket för rekommendationen :-)
  • Göran V skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-21

Köpt en 3:a.
    Engagerad och driftig.
    Högt ställda förväntningar vilka infriades.
    Snabb och bra affär med proffsig och bra rådgivning. Läs mer
    2019-02-06 Henrik H svarar Göran V
    Tack Göran för din rekommendation. Det glädjer mig extra att det kommer från en kollega :-)
  • Anna R skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-18

Sålt ett radhus i Vistaberg, Huddinge från 2011. Synnerligt bra, personligt och engagerat bemötande av mäklaren. Mäklaren hade väldigt god kännedom om området och var flexibel och tillmötesgående.

Mäklaren levde helt klart upp till våra förväntningar! Läs mer
    2019-01-18 Henrik H svarar Anna R
    Tack för din fina rekommendation Anna! Hoppas ni kommer trivas "up north"...
  • Gunder F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-10

Vi har sålt en bostadsrätt som gärna sålts till ett högre pris men det kan vi inte lasta mäklaren för. Vi diskuterade oss fram till det resultat affären avslutades. Mäklaren gjorde ett bra jobb som vi bara kan vara nöjda med. Läs mer
    2019-01-10 Henrik H svarar Gunder F
    Tack för din rekommendation, Gunder. Jag tycker att vi fick till ett bra pris, givet marknadsläget....
  • Ingemar F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-30

Har sålt ett radhus i Segeltorp med hjälp av Henrik. Då vi bestämde oss för att sälja tog vi kontakt med ett antal mäklare som vi också träffade. Vi fastnade för Henrik för att han verkade seriös, trevlig o verkade ha koll på marknaden. Dessutom utlovade han inte att allt skulle gå snabbt eller att vi skulle få ett högt pris för fastigheten.
    Trots att många kom på visningarna, ville aldrig budgivningen ta fart ordentligt. Henrik visade då genom sitt stora intressent och kundregister, att han till slut kunde hitta en köpare, som ville betala ett pris vi var nöjda med.
    Kan således varmt rekommendera Henrik Holmquist och Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Ingemar F
    Hej Ingemar och stort tack för din rekommendation. Lycka till i er nya lägenhet på västkusten.
  • Laura L
    Laura L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-29

Henrik hjälpte oss med våran bostadsaffär och det hela har varit fantastiskt professionell process från start till slut. Vi har fått information alltid och snabbt. Och nöjda med resultatet av försäljningen och råden under resans gång! Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Laura L
    Tack Laura för din rekommendation.... hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Annars är ni välkomna tillbaka till Vistaberg :-)
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-12

I samband med att jag skulle köpa ett hus så kom jag i kontakt med en hjälpsam, proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Som senare hjälpte till med försäljning av min lägenhet. skulle använda mig av honom igen. Läs mer
    2018-10-16 Henrik H svarar Johanna N
    Tack Johanna! Tackar för den fina rekommendationen. Nu ser vi fram emot din flytt :-)
  • Medina S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-09-21

Henrik Holmqvist är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Vi har haft med Henrik att göra vid två olika försäljningar. Tack så mycket för allt och vi kommer absolut rekommendera dig. Läs mer
    2018-10-09 Henrik H svarar Medina S
    Hej Medina och stort tack för er fina rekommendation. Hoppas ni får ett fint kök i er lägenhet :-)
  • Ann-Catrine B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-09-17

Under hela säljprocessen har jag känner mig väldigt trygg med min mäklare.
    -Superproffsig bemötande
    -lätt att ha att göra med
    -ärlig och tillgänglig
    -effektiv och seriös

Känner mig väldigt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 Henrik H svarar Ann-Catrine B
    Tack Ann-Catrine för din rekommendation
  • Malin S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-06-03

Jag har både köpt och sålt bostad av Henrik och båda gångerna har han varit grymt professionell och inger stort förtroende.
    Han är ett givet val som mäklare! Läs mer
    2018-06-08 Henrik H svarar Malin S
    Hej Malin! Tack för rekommendationen, det värmde :-). Nu ska vi se till att hitta något nytt och fint till dig....

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors