Henrik Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 36 kunder tycker om Henrik Holmqvist

• Ingemar F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt ett radhus i Segeltorp med hjälp av Henrik. Då vi bestämde oss för att sälja tog vi kontakt med ett antal mäklare som vi också träffade. Vi fastnade för Henrik för att han verkade seriös, trevlig o verkade ha koll på marknaden. Dessutom utlovade han inte att allt skulle gå snabbt eller att vi skulle få ett högt pris för fastigheten.
    Trots att många kom på visningarna, ville aldrig budgivningen ta fart ordentligt. Henrik visade då genom sitt stora intressent och kundregister, att han till slut kunde hitta en köpare, som ville betala ett pris vi var nöjda med.
    Kan således varmt rekommendera Henrik Holmquist och Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Ingemar F
    Hej Ingemar och stort tack för din rekommendation. Lycka till i er nya lägenhet på västkusten.
  • Laura L
    Laura L skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik hjälpte oss med våran bostadsaffär och det hela har varit fantastiskt professionell process från start till slut. Vi har fått information alltid och snabbt. Och nöjda med resultatet av försäljningen och råden under resans gång! Läs mer
    2018-10-31 Henrik H svarar Laura L
    Tack Laura för din rekommendation.... hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Annars är ni välkomna tillbaka till Vistaberg :-)
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I samband med att jag skulle köpa ett hus så kom jag i kontakt med en hjälpsam, proffsig, engagerad och kunnig mäklare. Som senare hjälpte till med försäljning av min lägenhet. skulle använda mig av honom igen. Läs mer
    2018-10-16 Henrik H svarar Johanna N
    Tack Johanna! Tackar för den fina rekommendationen. Nu ser vi fram emot din flytt :-)
  • Medina S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik Holmqvist är mycket engagerad mäklare, tillgänglig och kunnig i alla frågor i bostadsrättsförsäljningen från början och tills affären var avslutad. Vi har haft med Henrik att göra vid två olika försäljningar. Tack så mycket för allt och vi kommer absolut rekommendera dig. Läs mer
    2018-10-09 Henrik H svarar Medina S
    Hej Medina och stort tack för er fina rekommendation. Hoppas ni får ett fint kök i er lägenhet :-)
  • Ann-Catrine B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Under hela säljprocessen har jag känner mig väldigt trygg med min mäklare.
    -Superproffsig bemötande
    -lätt att ha att göra med
    -ärlig och tillgänglig
    -effektiv och seriös

Känner mig väldigt nöjd! Läs mer
    2018-10-09 Henrik H svarar Ann-Catrine B
    Tack Ann-Catrine för din rekommendation
  • Malin S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har både köpt och sålt bostad av Henrik och båda gångerna har han varit grymt professionell och inger stort förtroende.
    Han är ett givet val som mäklare! Läs mer
    2018-06-08 Henrik H svarar Malin S
    Hej Malin! Tack för rekommendationen, det värmde :-). Nu ska vi se till att hitta något nytt och fint till dig....
  • Heidi S
    Heidi S skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik fick uppdraget att sälja vårt föräldrahem som varit i familjens ägo i mer än 60 år. Det kändes viktigt för oss att hitta "rätt" köpare för huset. Någon som kunde uppskatta det och se möjligheter för utveckling av det. Fina bilder togs och intresset för huset blev stort. Redan före visningen meddelade Hemnet att vi blivit Etta på Klicktoppen vecka 12 i Huddinge kommun - det mest klickade huset den veckan. Henrik tog sig an uppdraget med stort engagemang, stretchade på visningstiden, lade in ett par extra visningar och ganska snart dök den perfekta köparen upp. Nu ser vi fram emot att överlämna "vårt" hus till de nya ägarna och låta det få ett nytt liv i många år till. Vi kan varmt rekommendera Henrik Holmqvist. Läs mer
    2018-05-07 Henrik H svarar Heidi S
    Hej Heidi! Tack så mycket för den varma rekommendationen. Vi håller kontakten framöver!
  • Mårten H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären Läs mer
    2018-04-27 Henrik H svarar Mårten H
    Tack Mårten! Vi håller kontakten framöver...
  • Thomas R skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik har varit genomgående professionell och väldigt bra rakt igenom hela processen med vårt husköp.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och en uppfriskande ärlighet i alla steg. Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Thomas R
    Tack för din rekommendation Thomas! Vi håller kontakten framöver :-)
  • Emil W
    Emil W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Henrik sålde vårt hus, vi är väldigt nöjda med försäljningen. Han höll oss väl uppdaterade hela tiden. Och slutpriset är vi super nöjda med. Henrik är en lugn och förtroende ingivande mäklare med fötterna på jorden. Rekommenderas varmt!! Läs mer
    2018-04-23 Henrik H svarar Emil W
    Tack Empa! Det glädjer en gammal mäklare :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors