Henrik Holmqvist
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 52 Läs vad Henrik Holmqvist

• Sven-Olov W skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-25

Utmärkt bemötande, hjälpsam och vänlig inställning, Rekommenderas i högsta grad. Läs mer
    2019-07-04 Henrik H svarar Sven-Olov W
    Tack Sven-Olov för en bra rekommendation. Det känns extra bra att vi lyckades "gå i mål". Ha en fin sommar:-)
  • Maria A
    Maria A skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-20

Då det var dags att sälja min lägenhet var det en självklarhet för mig att be Henrik ta hand om försäljningen. Jag köpte även samma lägenhet via Henrik för ca 6 år sedan, och intrycket var även då mycket gott. Man känner sig i goda händer och trygg med alla steg i processen då Henrik kontinuerligt informerar om status, nästa steg osv. Han är mycket professionell, pålitlig, kunnig, trevlig, tydlig och hjälpsam. Ger mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-06-26 Henrik H svarar Maria A
    Tack Maria för mycket bra rekommendation :-)

Nu ska vi se till att gå i mål med försäljningen...
  • Katarina J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-28

Jag har sålt min Villa, och jag är jättenöjd med Henriks arbete. Bra kommunikation, hjälpsam,tydlig och jätte trevlig.
    Allt var smidigt och bra gjort. Tack Läs mer
    2019-05-28 Henrik H svarar Katarina J
    Hej Katarina! Tack för en bra rekommendation. Jag är glad att vi lyckades få till ett bra slutresultat
  • Josefin H skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-23

En lugn och trygg punkt när man är vrål nervös inför försäljning. Tålmodig och kommer med återkoppling precis lagom ofta. Hade först lägenheten ute som kommande försäljning och sedan när det väl var dags gick allt som sort. Mycket smidig och trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Henrik H svarar Josefin H
    Tack Josefin! Jag är också mycket nöjd med resultatet och dig som kund, högsta betyg även till dig :-)
  • Kirsten F skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-19

Lägenheten såldes snabbt och smidigt. Mäklaren gjorde ett väldigt bra jobb och ingav stort förtroende och kunnighet. Lägenheten såldes till förväntat pris. Henrik och Svensk Fastighetsförmedling Huddinge känns väldigt professionella och kunniga. Läs mer
    2019-05-22 Henrik H svarar Kirsten F
    Tack för en bra rekommendation! Det gick snabbt och jag tycker att vi fick till ett bra pris
  • Kaan B
    Kaan B skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-18

Köpt bostadsrätt
    Utmärkt service
    Mycket passion och empati av mäklaren Henrik.
    5 av 5 Läs mer
    2019-05-22 Henrik H svarar Kaan B
    Tack Kaan för rekommendationen. Vi fick kämpa lite för att komma överens om tillträdet men det löste vi :-)
  • Birgitta Margareta E skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-15

Lugn och sansad. Seriös, ärlig och uppriktig.
    Lyhörd för våra önskemål och ett mycket trevligt bemötande.

I vårt fall gick affären mycket snabbt och smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera Henrik. Läs mer
    2019-05-16 Henrik H svarar Birgitta Margareta E
    Tack Birgitta! Vilken bra affär vi fick till! Stort tack för rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-24

Väldigt bra och professionellt bemötande! Läs mer
    2019-04-25 Henrik H svarar Marcus J
    Tack Marcus! Nu tar vi tag i er försäljning :-)
  • Daniel K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-19

Bra kommunikation med mäklaren och bra bemött med smidig försäljning Läs mer
    2019-04-25 Henrik H svarar Daniel K
    Tack Daniel för din fina rekommendation. Det känns bra att vi nådde ett bra försäljningsresultat till slut.
  • Janardhan K skrev om Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-15

mäklare was very good. There was a continuous follow up. Signing process went smooth Läs mer
    2019-04-16 Henrik H svarar Janardhan K
    Thank you Janardhan. It will be interesting to see your plans for the plot in the future.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors