Henrik Holmqvist

Henrik Holmqvist

4.7 i betyg av 87 omdömen

Henrik Holmqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

och har varit registrerad mäklare sedan 2005. Henrik Holmqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 87 omdömen sedan 2015-01-23. Henrik Holmqvist har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenheten från ca 800 affärer i ryggen men tycker samtidigt att det är kul med nya försäljningar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag jobbar engagerat och målinriktat

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När vi blev utsedda till Årets butik 2013 inom Svensk Fastighetsförmedling

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar Padel, joggar eller umgås med familjen
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 87 Läs vad Henrik Holmqvist

• Vi sålde vårt radhus i Vistaberg mha Henrik. Vi valde Henrik för atthan var lugn och korrekt. Ordning och reda. Vi hade en bra dialog under hela försäljningen.
    Anders A sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-10-13
  • En erfaren och sakkunnig mäklare, tydlig och tillmötesgående.
    Zoran M köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-10-13
  • Trevlig, trygg, balanserad och super proffsig.
    Jelena M köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej Jela! Tack för en bra rekommendation

Visa svar
  • Jag har sålt min lägenhet. Jag har bemöts av Henrik med värme, och respekt bl a.. Mina förväntningar som säljare är alltid högre men som läge är nu i hela samhället så är jag väldigt nöjd med försäljning och Henrik har levt upp till dem. Jag har valt väldigt duktig mäklare med stor erfarenhet, yrkeskunnig, engagerad, pålitlig , ödmjuk, tillgänglig. Jag kommer att varmt rekommendera honom till mina vänner och bekanta! Stort Tack Henrik!
    Jela T sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-10-06
    • 1:a
    • 36.7 m²
    • Centrala Huddinge
    2020-10-06
  • Väldigt tacksam för Henrik att han hjälpte oss sälja lägenheten. Han var klart och tydligt, positiv till arbetet! Jag kan säga att det är en fantastisk service och bemötande! Seriös mäklare!! 👍
    Gou Y sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-09-16
    • 5:a
    • 109.5 m²
    • Huddinge Centrum
    2020-09-16
    Hej Gou! Tack för en fin rekommendation. Jag tycker att vi löste det tillsammans på ett mycket bra sätt.

Visa svar
  • Vi sålde vårt radhus och Henrik har skött allt oklanderligt från början till slut! Ett bra stöd och jag har känt mig helt trygg genom hela försäljningen. Han har stor kunskap och ett proffsigt bemötande. Han har guidat oss genom detta på ett mycket pedagogiskt och tydligt sätt. Han har levt upp till och överträffat mina förväntningar och dessutom påvisat stort tålamod då processen periodvis har varit trög pga oss. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse och jag kommer definitivt rekommendera Henrik för perosner i min omgivning som ska köpa eller sälja i Huddinge.
    Erika H sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-09-08
    • 107.0 m²
    • Segeltorp
    2020-09-08
    Hej Erika och tack så hemskt mycket för en fin rekommendation. Jag tycker också att försäljningen har gått bra.

Visa svar
  • Erfaren, kunnig, trygg och mycket lätt att ha att göra med.
    Christian E sålde sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-06-22
    • 116.0 m²
    2020-06-22
    Tack Christian för rekommendationen. Vi ses på fredag!

Visa svar
  • Köpt en lägenhet i en villa. Bra bemötande, sa inte mycket under själva visningen men var mycket aktiv under kontraktsskrivningen och positiv och mycket trevlig. Förklarade allt ordentligt under kontrakt skrivningen och beskrev allt på ett bra och tydligt sätt och man hade chans att ställa frågor . Jag är mycket nöjd med kontraktskrivningsdagen, delade ut kopior på alla nödvändiga dokument och tog gått om tid på sig.
    Julia A
    Julia A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • 2:a
    • 51.5 m²
    • Hörningsnäs
    Hej Julia! Tack för bra feedback, ha en fin sommar / Henrik

Visa svar
  • Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemött. Över förväntningarna mycket kunnig gav ett stort förtroende, gav bra respons om hur man kan gör med exempelvis styling mm. Bra skriftlig information om objektet väldigt proffsig gjort. Jag kan varmt rekommendera honom och er. Tack!
    Inger S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • 2:a
    • 51.5 m²
    • Hörningsnäs
    Tack för din fina rekommendation, Inger. Hoppas ni får en fin sommar / Henrik

Visa svar
  • Henrik har varit tillmötesgående vid vårt köp av hus, som han förmedlade. Jag kan inte komma på någonting att anmärka på. Bra och trevligt bemötande under visning, likaså vid kontraktsskrivning. Förklarar bra de juridiska termer och innehåll som behöver gås igenom. Ger ett pålitligt intryck. Rekommenderas!
    Christian P köpte sitt hus med hjälp av Henrik Holmqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2020-06-05
    • 123.0 m²
    2020-06-05
    Hej Christian och tack för rekommendationen. Jag hälsar er även välkomna till Vistaberg :-)

Senaste försäljningarna

Edsvägen