Jens Berg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 45 Läs vad Jens Berg

• Christoffer J sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-21

Balingsnäs
    bra Återkoppling och man fick alltid svar på sina frågor direkt och det var inga konstigheter. Läs mer
  • Robin G köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-20

Balingsnäs
    Fått jättebra respons och uppföljning av min mäklare. Otroligt tacksam Läs mer
  • Melinda L sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-06

Kvarnbergsplan
    Bästa Jens som hjälpte mig att sälja min lägenhet och levde upp till alla förväntningar!! Läs mer
  • Håkan N sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-01-30

Utsälje
    Jens har varit bra genom hela processen (intag, upplägg, avslut) då han sålt min bostad (radhus)
    Alltid lätt att få kontakt med samt har kunnat besvara de frågor som jag ställt.
    Detta passar mig bra då jag uppskattar "pragmatiska" personer som kan läsa av vad jag som kund uppskattar/söker.
    Jag kan starkt rekommendera Jens för kommande kunder som vill sälja sin bostad.
    //Håkan Läs mer
  • Jenny B sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-01-27

Huddinge Centrum
    Bra bemötande, snabb försäljning! Läs mer
  • Jimmy L
    Jimmy L köpte en tomt med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-29

Farsta
    Som köpare så bemötes jag ständigt med respekt och Jens var väldigt tillmötesgående. Det gick att föra en bra dialog med korten på bordet. Läs mer
  • Stefan Ö
    Stefan Ö sålde en tomt med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-17

Farsta
    Jens var snabb och effektiv, lyhörd för våra önskemål när vi sålde vår tomt i Vidja. Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Stefan Ö
    Stort tack för rekommendationen, ses på tillträdet!
  • Gillis K sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-04

Farsta
    Med god kännedom om området utförde Jens säljuppdraget på et mycket trevligt sätt och gav oss kontinuerligt information om aktiviteterna. Rekommenderar Jens utan restriktioner! Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Gillis K
    Kul att ni är nöjda, betyder mycket! :)
  • Hameed S köpte sitt hus med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-10-24

Farsta
    Det gick bra med honom han var hjälpsam och svarade på telefon och mejl direkt Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar Hameed S
    Tack för rekommendationen Hameed, hoppas ni trivs bra!
  • David F köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-10-22

Huddinge
    Fantastiskt trevlig och kunnig person som brinner för sitt yrke, rekommenderar starkt! Svarar alltid i telefon, väl insatt och hade bra koll samt svarar direkt på eventuella frågor! Läs mer
    2019-11-20 Jens B svarar David F
    Grattis till lägenheten och stort tack för rekommendationen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors