Jens Berg

Läs vad 15 Läs vad Jens Berg

• Mikael F
    Mikael F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-20

Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Jens Berg och affären har känts väldigt trygg och den har gått så snabbt och smidig, mycket nöjd! Läs mer
    2019-05-21 Jens B svarar Mikael F
    Glad att du blev nöjd med försäljningen! Vi ses på tillträdet, allt gott!
    / Jens
  • Adam A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-27

Jens hade ett superbra bemötande och fick köpprocessen att kännas enkel och smidig. Läs mer
    2019-04-29 Jens B svarar Adam A
    Tack för rekommendationen och grattis till er nya lägenhet! // Jens
  • Helene M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-04-24

Har sålt min bostad via en mycket engagerad mäklare vid namn Jens Berg. Jens var pålitlig till 100% och hade ett engagemang utan det vanliga! Alltid nåbar samt otroligt duktig på att lyssna samt ge konkreta tips på vad nästa steg skulle kunna vara i försäljningen!

En mäklare som vi rekommenderar till ALLA som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2019-04-25 Jens B svarar Helene M
    Stort tack för förtroendet och fina ord, är övertygad om att det nya huset blir helt utmärkt till er :)
    Bästa hälsningar, Jens
  • Martin B skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-17

Jens Berg på Svensk Fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår villa. Försäljningen drog ut en del på tiden på grund av oss, ändå stressade Jens aldrig på försäljningen utan var väldigt förstående och lugn.
    Vi kände under hela processen att kommunikationen var klockren och Jens uppdaterade oss om vad som hände. Trots sin ringa ålder känns det som Jens varit med i ”gamet” länge.
    Vi vill å det varmaste rekommendera Jens.

Professionell och lyhörd som få, med kunden i fokus!

Stort tack!
    Martin & Sofia. Läs mer
    2019-04-01 Jens B svarar Martin B
    Stort tack för dom fina orden och extremt kul att få hjälpa er :) // Jens
  • Åsa A skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-15

Vi hittade ett hus vi ville köpa. Samma mäklare sålde vårat hus o sen köpte vi huset vi hittat. Jättenöjd med våran mäklare Jens Berg. Kunde inte varit smidigare! Läs mer
  • Ellinor O skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-31

Vi köpte vår första bostad och hela köpet gick väldigt smidigt. Mäklare och mäklarassistenten var professionella, hade koll och guidade oss igenom det hela stegvis. De var snabba på att ge svar på våra frågor och ta reda på fakta om det var något de inte kunde svara på rak arm. Alla inblandade var dessutom flexibla och det gick att anpassa tider och datum enkelt. Jag är förvånad över smidigt allting gick, då jag hela tiden förväntade mig något gupp på vägen, men nu sitter jag i våran nya fräscha lägenhet! Läs mer
  • Åsa W skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-23

Svensk fastighetsförmedling i Huddinge är proffsiga när det gäller försäljning av lägenhet. Jens var mycket lyhörd och hjälpsam när det gällde alla min frågor kring köpet av min nya bostad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-24 Jens B svarar Åsa W
    Kul att du är nöjd Åsa och stort grattis till din nya lägenhet! :)
  • Lamprini P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-12

Jens did a great job. He is trustworthy, always reachable and professional. We would choose him again! Läs mer
    2018-11-21 Jens B svarar Lamprini P
    Im glad you're happy and wish you all the best :)
  • Mattias F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-29

Jag är köpare till en större en-rummare och är väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren på SFf. Mäklaren var väldigt tillgänglig och hjälpsam vid eventuella funderingar och/eller frågor.

När man är i en process av att köpa en bostad har man förmodligen en hel del frågor och en mäklare bör på ett så professionellt sätt som möjligt stå till de inblandades förfogande på ett sätt som en ”vanlig” säljare inte behöver. Detta förväntar jag iaf mig av en mäklare och jag kan bara konstatera att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    2018-10-29 Jens B svarar Mattias F
    Härligt Mattias och kul att du är nöjd, vi ses!
  • Felix M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-27

Lägenhet Huddinge 55kvm 2a. Mycket bra och smidig mäklare affären gick fort och överförväntning Läs mer
    2018-11-01 Jens B svarar Felix M
    Tack för omdömet Felix, ha det gott så hörs vi!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors