Jens Berg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2
141 28 Huddinge — Visa karta

Vad tror Jens att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 8 kunder tycker om Jens Berg

• Lamprini P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jens did a great job. He is trustworthy, always reachable and professional. We would choose him again! Läs mer
  • Mattias F skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är köpare till en större en-rummare och är väldigt nöjd med bemötandet från mäklaren på SFf. Mäklaren var väldigt tillgänglig och hjälpsam vid eventuella funderingar och/eller frågor.

När man är i en process av att köpa en bostad har man förmodligen en hel del frågor och en mäklare bör på ett så professionellt sätt som möjligt stå till de inblandades förfogande på ett sätt som en ”vanlig” säljare inte behöver. Detta förväntar jag iaf mig av en mäklare och jag kan bara konstatera att mäklaren gjorde ett fint jobb. Läs mer
    2018-10-29 Jens B svarar Mattias F
    Härligt Mattias och kul att du är nöjd, vi ses!
  • Felix M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lägenhet Huddinge 55kvm 2a. Mycket bra och smidig mäklare affären gick fort och överförväntning Läs mer
    2018-11-01 Jens B svarar Felix M
    Tack för omdömet Felix, ha det gott så hörs vi!
  • Josefine P skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har precis sålt min lägenhet och tack vare jättebra mäklare fick vi det pris vi ville på väldigt kort tid! Läs mer
    2018-11-01 Jens B svarar Josefine P
    Tack för förtroendet Josefine, det gjorde vi bra!
  • Kim D skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt min lägenhet och är supernöjd med resultatet. Mäklaren jobbade på och levde upp till mina förväntningar. Bemötandet va tipp topp och verkligen tillmötesgående! Bra jobbat! Läs mer
    2018-10-25 Jens B svarar Kim D
    Kul att du är nöjd, hoppas att ni trivs i er nya bostad! Ha det bäst så hörs vi :)

Med vänliga hälsningar Jens
  • Marina M skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har sålt en enrummare i Flemingsberg och min mäklare var över förväntan bra. Hade inte förväntat mig att min mäklare skulle vara så avslappnad och trygg i sitt bemötande, väldigt närvarande, lyssnade och bekräftade och fick mig att känna mig trygg, lätt att prata med och han kunde förklara på ett förståeligt sätt hur allt går till. En väldigt bra upplevelse för mig som säljer min första lägenhet. Tusen tack Jens! Läs mer
    2018-09-13 Jens B svarar Marina M
    Kul att du är nöjd Marina! En ära att få hjälpa dig och hoppas du trivs i ditt nya boende.
    Ha det bäst så hörs vi

Med vänlig hälsning Jens
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb respons på mitt önskemål om visning inför köp.Mäklaren lugn och engagerad.Proffsig i såväl info som vid kontraktskrivning.
    Allt gick smidigt.Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-08-31 Jens B svarar Gunilla E
    Tack för det Gunilla och stort grattis till din nya lägenhet!
  • Jessica T skrev om Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet i Stuvsta och var lite oroliga för hur det skulle gå med tanke på hur marknaden sett ut. Jens kom först hem till oss för en värdering och eftersom vi fick ett så bra intryck så fick han hjälpa oss med försäljningen. Han är en supertrevlig och jätteduktig mäklare som verkligen lyssnat och hjälpt oss. Det var en snabb hantering av det hela då vi körde första mötet på måndagen, fotografering på torsdagen och några timmar efter att den på fredagen gått ut, så ringde folk för förhandsvisningar. Jens ställde självklart upp och spenderade sin fredag, både dag och kväll med detta, tills vi då samma fredagkväll tom skrev våra första papper med vår köpare. Vi är riktigt förvånade över hur snabbt och enkelt det gick och att vi dessutom kunde sälja för det vi räknat med att Kanske få. Vi trodde ärligt talat från början att det skulle vara trögt och att vi skulle behöva rodda i massa saker fram och tillbaka och hitta uppgifter, men allt sånt löste han. Jens var en stjärna i detta och vi är glada att vi hade just honom som vår mäklare! Läs mer
    2018-08-31 Jens B svarar Jessica T
    Jättekul att ni är nöjda, önskar er stort lycka till och tackar varmast för förtroendet!
    MVH Jens
Petra Garpefors