Jens Berg

Jens Berg

Jens Berg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Jens Berg har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Jens Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Berg har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa är att få träffa otroligt mycket människor och leda vägen till en väldigt bra affär, för både säljare och köpare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag vet vad som krävs för att få en lyckad affär och gör även därefter. Jag är tydlig, ärlig och ger aldrig upp.

Vad gör du helst på fritiden?
Så ofta det går tar jag mig ner till Stortorpshallen för att spela med Trånkan Hockey. Har spelat hockey sedan barnsben i och tycker fortfarande att det är det bästa som finns. Har även en flickvän som såklart måste nämnas!

150 omdömen om Jens Berg

Sedan starten hos Reco 2018
Mehmet A
Köpte en tomt med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Snättringe

Jag rekommenderar stark och han är alltid tillgänglig.

Benny H
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Vidja

Mycket bra. Trevlig. Kunnig. Hörde av sig flera gånger för att kolla upp att allt kändes bra.

Anders E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Snabb och enkel försäljning.Trevlig och kunnig

Ola L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Blev väldigt bra bemött tydlig & trevlig, en sak att anmärka va ang innflyttningsdatumet men annars väldigt nöjd

Jenny S
Ängsnäs

Trevlig och professionell i bemötandet. Stor kännedom om området. Ingav ett lugn och hanterade försäljningen på ett mycket bra sätt i hela processen

Elisabeth J
Ängsnäs

Ödmjuk inlyssnande och professionell!!

Linn L
Segeltorp

Jens överträffade alla våra förväntningar. Otroligt lyhörd, kunnig och ett bra sinne för försäljning. Rekommenderar Jens till alla våra vänner. Tack Jens - Vi är jättenöjda!

Susanne W
Stuvsta

Alltid trevlig, saklig och informativ. Allt sköttes utmärkt från början till slut! /Susanne

Max W
Ängsnäs

- Bra och proffsigt bemötande. - Jens levde upp till alla våra förväntningar, engagerad och driven i försäljningen av våran bostad. Allt gick snabbt och smidigt!

Rebecca M
Ängsnäs

Att köpa bostad via Jens var en supersmidig och positiv upplevelse! Jag kommer absolut vända mig till honom igen den dagen det blir aktuellt och han får mina varmaste rekommendationer.