Läs vad 48 Läs vad Kristian Perman

• 2020-12-26
    Kom i kontakt med Kristian i vårt husköp.
    Lätt att få tag i när man ringde. Engagerad och man märkte att Kristian tyckte att det var roligt att sälja och berätta om objektet.
    Upplevde också att han var fördomsfri och behandlade alla värdigt.
    Johan R
    • 152.0 m²
    • Segeltorp
    köpte sitt hus med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Johan! Grattis till ett fantastiskt fint hus. Hoppas att det blir en bra som och att ni får njuta av poolen och den härliga uteplatsen.

• 2020-10-25
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Kristian Perman och kan varmt rekommendera honom!
    Annika N
    • 170.0 m²
    • Segeltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Annika! Det var en rolig och lyckad försäljning. Ni gjorde ett fantastiskt bra jobb med huset inför visningen. Nu ska jag hitta en lägenhet till er!

• 2020-10-08
    Kristian har hjälpt oss att sälja vårt radhus mycket snabbt och innan officiell visning. Vi är mycket nöjda med hjälpen
    Lena E
    • 114.0 m²
    • Huddinge
    Tack Lena för de fina orden. Visst blev det en snabb och smidig affär och till ett riktigt bra pris.

• 2020-10-02
    Kristian hjälpte mig att sälja min villa, förtroendeingivande bemötande, kändes att han trodde på sin värdering, vilket visade sig med en försäljning som gick väldigt snabbt och proffsigt,

//Kenneth
    Kenneth D
    • 152.0 m²
    • Segeltorp
    Tack Kenneth! Det var kul att få hjälpa dig med försäljningen och du gjorde ett väldigt bra jobb med huset inför visningen!

• 2020-09-21
    Kristian är en fantastisk mäklare som sålde vårt parhus på två veckor till det priset vi hade önskat oss. Vi är jätte nöjda med Kristian och kan varm rekommendera honom.
    Michaela F
    • 5:a
    • 150.0 m²
    • Segeltorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Mikaela! Det var kul att få hjälpa er. Nu ska jag leta efter ett nytt hus till er. Vi har en hel del villor som kommer in till försäljning nu och förhoppningsvis kan något av dem passa er.

• 2020-05-11
    Otroligt drivande mäklare utan att krångla till allting för nyblivna köpare! Får en att förstå hur de ska gå till på en enkelt och smidigt sätt!
    Kani K
    • Glömsta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack Kani! Grattis till ett av det finaste radhusen som jag har sålt, väldigt fint! Säker på att du och din familj kommer att trivas!

• 2020-05-09
    Kristian sålde vårt parhus i Huddinge. Han är kunnig, proffsig och väldigt duktig. Det är andra gången vi anlitar honom och vi är väldigt nöjda.
    Robert L
    • Glömsta
    Tack! Alltid lika kul och hjälpa er och grattis till den nya lägenheten.

• 2020-05-09
    Vi köpte ett parhus i Huddinge.
    Vi ringde till Kristian och ville titta på huset och han ordnade snabbt en visning till oss.
    Allt kändes bra, han var trevlig och svarade på alla våra frågor tydligt så vi förstod.
    Mohamed S
    • Glömsta
    Tack! Grattis till ett väldigt fint radhus! Perfekt bostad för en barnfamilj.

• 2020-02-20
    Har tidigare sålt en villa och köpt en via Kristian, och nu säljer jag en igen. Allt med utmärkt resultat.
    Eva J
    • 129.0 m²
    • Segeltorp
    Tack Eva! Det blev ett väldigt bra resultat och du gjorde ett fantastiskt jobb med huset inför visningen!

• 2020-02-05
    Vi är mycket nöjda med Kristians insats i försäljningen av vår villa!
    Hans engagemang och energi har funnits med i hela den långa processen, och han har verkligen varit en lagkamrat.

Tack för hjälpen Kristian, du gjorde vår dröm till verklighet.
    Johanna A
    • 177.0 m²
    • Mellansjö
    Tack Johanna! Det var väldigt roligt att hjälpa er. Kommer förbi och hälsar på er vid tillfälle

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte