Kristian Perman
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få förtroendet att förmedla mina kunders bostäder - vilket är ett stort ansvar.
Självklart är det viktigt att både köpare och säljare är nöjda med affären och mitt agerande, nöjda kunder kommer tillbaka.
Jag och min familj bor i Segeltorp och vi trivs i området. I och med att jag bor och har jobbat länge i kommunen så har jag ett stort kontaktnät som gynnar de försäljningar som jag har.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag gillar att göra affärer och jag vill att köpare och säljare ska känna sig trygga.

Vad vet vi inte om dig?
Har som fattig turist åkt lokalbuss från Medan till Bali. Bussresan tog 8 dagar och vi fick stanna hela tiden för att reparera bussen. Numera väljer jag lite enklare semestrar. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Kristian Perman

• Birgitta W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-24

Smidigt och enkelt! Lugn och trygg mäklare, snabb återkoppling vid frågor! Allt till belåtenhet! Läs mer
    2019-06-25 Kristian P svarar Birgitta W
    Tack Birgitta och grattis till köpet av en mycket trivsamt hus.
  • Rickard P skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-05-12

Kristian Perman är kreativ,inspirerande och otroligt snabb på att återkoppla, han målar inte upp luftslott och är tydlig utifrån lång erfarenhet som mäklare, som säljare känner man sig trygg och vaggad genom hela processen och säkert även som köpare. Läs mer
    2019-05-13 Kristian P svarar Rickard P
    Tack Rikard!
    Det har varit roligt och hjälpa er med försäljningen. Ni har gjort ett fantastiskt bra jobb inför fotograferingen och inför visningen.
    Nu ska jag fixa fram en ny bostad till er!
  • Märit W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-03-29

Mycket trevlig och seriös samt arbetade extremt aktivt med försäljningen. Var mycket förtroendeingivande och kunnig. Läs mer
    2019-04-04 Kristian P svarar Märit W
    Tack Märit!
    Det har varit väldigt roligt att jobba tillsammans med er i den här försäljningen.
  • Sofia S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-05

Kristian glömde bort mig när jag hade anmält intresse på ett nybyggnadsprojekt. Mailade och ringde honom tre gånger men ändå sålda han huset till någon annan. Hans kommentar var att han hade glömt bort att ringa tillbaka till mig. Riktigt uselt! Vart snuvad på mitt drömboende..
    / Sofia Läs mer
    2018-11-05 Kristian P svarar Sofia S
    Väldigt tråkigt att jag missade att kontakta dig. Det har varit en lång process med försäljningen och många kunder.
    Första kontakten hade vi i Juni och försäljningen av återstående hus började i oktober.
    Jag återkommer till dig enligt överenskommelse på telefon om det blir någon återgång av ett hus.
  • Victor skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-07-12

Köpt hus med hjälp av Kristian.
    Han är tydlig, hjälpsam och seriös. Allt kändes mycket tryggt och han gjorde sig tillgänglig utan att man behövde be om det även efter att allt var klart. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare vid både köp och försäljning. Läs mer
    2018-08-13 Kristian P svarar Victor
    Tack Victor!
    Den här gången lyckades vi att nå i mål.
    Grattis till ett fint hus!
  • Ulrika W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-06-18

Sålt en villa.
    Mycket tillgänglig, vänlig och tillmötesgående mäklare med lång erfarenhet. Kändes tryggt.
    Slutpris blev inte riktigt enligt förväntan och det var lite struligt kring besiktningen, men i övrigt mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Ulrika W
    Tack Ulrika!
    Jag hade förväntat mig ett lite högre pris, marknaden är svår att bedöma idag. Håller med om att det var lite struligt med besiktningen men det löste sig till slut. Kul att du är nöjd!
  • Carina G skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-06-17

Mäklaren är kunnig, trygg och väl förtrogen med området. Jag skulle absolut anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Carina G
    Tack Cina!

Ha en bra sommar.
  • Olov A
    Olov A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-03-29

Trevligt och professionellt bemötande. Bra planering av försäljningen och genomförande av visning. Positivt samarbete med mäklare, köpare och säljare. Läs mer
    2018-05-22 Kristian P svarar Olov A
    Tack Olov!
    Det har varit väldigt kul att hjälpa er med försäljningen. Vi ses om en månad i samband med att köparna tar över huset.
  • Kurt Åke A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-03-09

Perfect skött .hjälpsam,trevlig,påläst. Läs mer
    2018-03-10 Kristian P svarar Kurt Åke A
    Tack Kurre!

Hoppas att ni kommer trivas i den nya lägenheten.
  • Per H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2017-12-25

Proffsig service och mycket gott samarbete.
    Kan mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-12-27 Kristian P svarar Per H
    Tack Per!

Alltid lika kul att hjälpa dig med med köp och försäljning av bostad.
    Hoppas att du kommer att trivas i stan!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors