Kristian Perman
Registrerad mäklare sedan 1994-11-23
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-08
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få förtroendet att förmedla mina kunders bostäder - vilket är ett stort ansvar.
Självklart är det viktigt att både köpare och säljare är nöjda med affären och mitt agerande, nöjda kunder kommer tillbaka.
Jag och min familj bor i Segeltorp och vi trivs i området. I och med att jag bor och har jobbat länge i kommunen så har jag ett stort kontaktnät som gynnar de försäljningar som jag har.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag gillar att göra affärer och jag vill att köpare och säljare ska känna sig trygga.

Vad vet vi inte om dig?
Har som fattig turist åkt lokalbuss från Medan till Bali. Bussresan tog 8 dagar och vi fick stanna hela tiden för att reparera bussen. Numera väljer jag lite enklare semestrar. Läs mer

Läs vad 43 Läs vad Kristian Perman

• Kani K köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-11

Glömsta
    Otroligt drivande mäklare utan att krångla till allting för nyblivna köpare! Får en att förstå hur de ska gå till på en enkelt och smidigt sätt! Läs mer
    2020-05-12 KRISTIAN P svarar Kani K
    Tack Kani!

Grattis till ett av det finaste radhusen som jag har sålt, väldigt fint!
    Säker på att du och din familj kommer att trivas!
  • Robert L sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-09

Glömsta
    Kristian sålde vårt parhus i Huddinge. Han är kunnig, proffsig och väldigt duktig. Det är andra gången vi anlitar honom och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2020-05-11 KRISTIAN P svarar Robert L
    Tack!
    Alltid lika kul och hjälpa er och grattis till den nya lägenheten.
  • Mohamed S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-05-09

Glömsta
    Vi köpte ett parhus i Huddinge.
    Vi ringde till Kristian och ville titta på huset och han ordnade snabbt en visning till oss.
    Allt kändes bra, han var trevlig och svarade på alla våra frågor tydligt så vi förstod. Läs mer
    2020-05-11 KRISTIAN P svarar Mohamed S
    Tack!
    Grattis till ett väldigt fint radhus!
    Perfekt bostad för en barnfamilj.
  • Eva J sålde sitt hus med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-20

Segeltorp
    Har tidigare sålt en villa och köpt en via Kristian, och nu säljer jag en igen. Allt med utmärkt resultat. Läs mer
    2020-02-21 KRISTIAN P svarar Eva J
    Tack Eva!

Det blev ett väldigt bra resultat och du gjorde ett fantastiskt jobb med huset inför visningen!
  • Johanna A sålde sitt hus med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2020-02-05

Mellansjö
    Vi är mycket nöjda med Kristians insats i försäljningen av vår villa!
    Hans engagemang och energi har funnits med i hela den långa processen, och han har verkligen varit en lagkamrat.

Tack för hjälpen Kristian, du gjorde vår dröm till verklighet. Läs mer
    2020-02-05 KRISTIAN P svarar Johanna A
    Tack Johanna!
    Det var väldigt roligt att hjälpa er.
    Kommer förbi och hälsar på er vid tillfälle
  • Canan A köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-30

4:a
    Huddinge
    Svarar på frågor och hjälpsam. Läs mer
    2019-12-12 KRISTIAN P svarar Canan A
    Tack Canan!
    Det har varit stort intresse för det är fina projektet.
    Grattis till ett fint hus
  • Marie-louise O
    Marie-louise O köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-30

3:a
    Nyproduktion Postbacken 7
    Kristian var tydlig och mycket serviceinriktad.
    Jag smsade Kristian en lördag kväll och han svarade nästan direkt mycket tacksamt.

Då ja aldrig köpt fastighet förut så känner jag mig trygg med Kristian.

/Marie-Louise Läs mer
    2019-12-12 KRISTIAN P svarar Marie-louise O
    Hej Marie-Louise!

Kul att du uppskattar min snabba återkoppling. Det är mycket att tänka på när man ska köpa nytt och framförallt när det gäller nyproduktion.
  • Arda C köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-28

5:a
    Huddinge
    Jag har köpt en bostadsrätt i Vistaberg. Det har gått väldigt smidigt till! Läs mer
    2019-12-12 KRISTIAN P svarar Arda C
    Tack Arda!

Kul att du uppskattar att det har gått smidigt. Har du frågor framöver är det bara att du hör av dig. Vi kommer hålla dig informerad om vad som händer framöver med nyproduktionsprojektet.
  • Emelie B
    Emelie B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-11-18

4:a
    Huddinge
    Vi har köpt en nyproduktion av Kristian, och han har varit väldigt snabb med återkoppling vilket jag verkligen uppskattar. Tydlig och håller vad han lovar. En pålitlig person med snabb respons som kan sin bransch. Läs mer
    2019-12-12 KRISTIAN P svarar Emelie B
    Tack Emelie!

Kul att du gillar min snabba återkoppling. Jag tycker att det är viktigt att kunderna får snabba svar. Mycket att tänka på när man köper nytt och då är det kul att göra det enkelt för kunderna.
  • Daniel S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-09-30

5:a
    Huddinge
    Jättetrevlig men tyvärr felinformerad!
    Vi fick infon att man kan använda vinden vilket är enda stället till förvaring. När vi sedan flyttat in fick vi reda på att man inte alls får använda vinden, utan det dessutom kan slå ut hela ventilationen och orsaka fuktskador på hela huset. Vilket innebär att vi köpt ett väldigt dyrt hus men nästintill inga förvaringamöjligheter alls!!! Man drog dessutom tillbaka byggnationen av förråd. Läs mer
    2019-10-01 KRISTIAN P svarar Daniel S
    Hej Daniel!

Vi har fortfarande en dialog med husleverantören om hur vinden kan användas. Vi återkommer så snart vi har ett klart besked om vinden.
    Därefter kommer vi se hur vi, byggaren och husleverantören kommer agera.
    Har du några frågor är du välkommen att höra av dig.
    Vi kommer hålla dig och övriga i föreningen löpande informerade om nästa steg.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors