en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 12 rekommendationer
Jag började min karriär som mäklare i Huddinge 1996 och sedan 2002 äger och driver jag butiken i Huddinge tillsammans med min kollega Mikael Meyer. Jag bor i Segeltorp med min familj och stormtrivs i området.

Jag älskar mitt arbete och det yrke jag har valt eftersom jag kan hjälpa och stötta mina kunder i deras livs kanske största affär.

Det som driver mig allra mest är att kunna göra både köpare och säljare riktigt nöjda. Jag tycker att det är viktigt att vara lyhörd för kundernas behov och att jag förstår vad som är viktigt för just dem i den här affären. Nöjda kunder kommer tillbaka.

Utöver att göra mina kunder nöjda så är det viktigt för mig att mina kunder känner sig trygga igenom hela affären.

Jag är en del av ett fantastiskt team som under de senaste åren har vunnit flera utmärkelser bl.a. Årets Mäklarassistent, årets rockie inom SF-kedjan och nu senast utmärkelsen Årets Butik 2013 i konkurrens med 230 bobutiker i hela landet.

Läs vad 12 användare tycker om Kristian Perman

• Eva M
    Eva M skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En hårt jobbande, proffsig, vänlig och inkännande mäklare som trots en hel del krångel fick till en mycket bra försäljning.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt agerande helt igenom! Kristian kommer vi använda igen :)
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej.
    Vi har mycket gott intryck av Kristian! Han:
    - var påläst när vi träffades första gången
    - hade bra förslag inför försäljning
    - hjälpte till och ställde bra frågor inför deklarationen.
    Seriös, intelligent och trevlig!
    Hälsningar
    Tommy och Marianne Friborg
    Tfn 0158-21344
  • Pär H
    Pär H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Förtroendeingivande, tekniskt kunnig och tillgänglig. Vi kände oss trygga som köpare.
    2015-01-14 Kristian P svarar Pär H
    Kul att ni kände er trygga med affären.
    Hoppas att ni kommer trivas i villan.!
  • Nishti G
    Nishti G skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kom i kontakt med Kristian via hus köp. Tyckte att Kristian var profosionell, lyhörd och kunning.
    2015-01-14 Kristian P svarar Nishti G
    Ni köpte ett väldigt fint hus. Hoppas att ni trivs!
  • Monica G
    Monica G skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har haft kontakt med Kristian i samband med försäljning av två stycken fastigheter som vi ägt.
    Bemötandet vi fick var proffsigt och med realistiska förväntningar och med en hög kundservicegrad. Utfallet blev över förväntan i båda fallen.
    Företaget har hållt vad det lovat i alla lägen och fanns alltid tillgängliga för frågor. Jag skulle med glädje gärna använda Kristian igen vid eventuellt ny försäljning.
    2015-01-14 Kristian P svarar Monica G
    Kul att du är nöjd Monica. Hör av dig när du behöver hjälp när du ska köpa lägenhet.
  • Helena K
    Helena K skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    En kompetent, erfaren mäklare som var lätt att ha att göra med.
    2015-01-14 Kristian P svarar Helena K
    Tack Helena!

Åkte förbi er vackra gula 20-tals villa i dag.
    Hoppas att ni trivs!
  • Jan K
    Jan K skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian Perman är en person med mycket god kunskap om sin profession!
    Är alltid trevlig mot sina kunder och hittar lösningar för allt vad kunden önskar.
    Mvh Jan Kingelin
    2014-04-23 Kristian P svarar Jan K
    Tack Janne!

Kul att du är nöjd!
    Vi ses!

• Catja V
    Catja V skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min erfarenhet av Svensk Fastighetsförmedling är mycket god!
    Jag och min exman sålde vårt gemensamma hus.
    Kristian gick verkligen over and above, han stöttade och hjälpte även till att medla mellan min exman och mig samt mellan besiktningsmän och hantverkare.
    Jag skulle med glädje rekommendera både Kristian samt företaget!
    2014-04-23 Kristian P svarar Catja V
    Hej Catja!

Det blev en del turer kring affären men till slut så blev det bra.
    Kul att du är nöjd.

Ha det så bra!

• Ulf D
    Ulf D skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    När man går in i processen att sälja sin bostad känns det pirrigt i magen. Vad skall jag tänka på, hur går jag tillväga, vem kan jag lita på och liknande frågor som snurrar i huvudet. Vi fick, via kontakter, kontakt med Kristian på Sv Fast och han blev vår fasta punkt i försäljningsarbetet. Han avlastade oss, tog initiativ där det behövdes och ledde oss genom processen på ett alldeles otroligt proffsigt sätt. Vi var på alla sätt helt nöjda när affären var avslutad! Och det tror jag också att köparen var. Sv Fast i Huddinge och Kristian är en kombo som vi på alla sätt vill rekommendera! Ulf
    2014-04-23 Kristian P svarar Ulf D
    Hej Ulf!

Kul att höra Ulf, det värmer!
    Hör av dig när du vill att jag kommer hem till dig och titta på ditt hus. Jag ska se till så att du blir riktigt nöjd en gång till!

Hälsa Ia!

• johanna R
    johanna R skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra, noggrann och engagerad. Han gav ett kunnigt intryck.
    2014-04-23 Kristian P svarar johanna R
    Hej Johanna!

Kul att du är nöjd!

• Kåre C
    Kåre C skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian har sålt ett hus och två tomter åt mig. Jag har bara goda erfarenheter av försäljningen som Kristians gjorde åt mig.
    2014-04-23 Kristian P svarar Kåre C
    Tack Kåre!

Kul att du är nöjd och vilket otroligt bra pris det blev för tomterna.
Christoffer Kihlman
Petra Garpefors