Kristian Perman
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få förtroendet att förmedla mina kunders bostäder - vilket är ett stort ansvar.
Självklart är det viktigt att både köpare och säljare är nöjda med affären och mitt agerande, nöjda kunder kommer tillbaka.
Jag och min familj bor i Segeltorp och vi trivs i området. I och med att jag bor och har jobbat länge i kommunen så har jag ett stort kontaktnät som gynnar de försäljningar som jag har.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag gillar att göra affärer och jag vill att köpare och säljare ska känna sig trygga.

Vad vet vi inte om dig?
Har som fattig turist åkt lokalbuss från Medan till Bali. Bussresan tog 8 dagar och vi fick stanna hela tiden för att reparera bussen. Numera väljer jag lite enklare semestrar. Läs mer

Läs vad 27 kunder tycker om Kristian Perman

• Sofia S skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Kristian glömde bort mig när jag hade anmält intresse på ett nybyggnadsprojekt. Mailade och ringde honom tre gånger men ändå sålda han huset till någon annan. Hans kommentar var att han hade glömt bort att ringa tillbaka till mig. Riktigt uselt! Vart snuvad på mitt drömboende..
    / Sofia Läs mer
    2018-11-05 Kristian P svarar Sofia S
    Väldigt tråkigt att jag missade att kontakta dig. Det har varit en lång process med försäljningen och många kunder.
    Första kontakten hade vi i Juni och försäljningen av återstående hus började i oktober.
    Jag återkommer till dig enligt överenskommelse på telefon om det blir någon återgång av ett hus.
  • Victor skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt hus med hjälp av Kristian.
    Han är tydlig, hjälpsam och seriös. Allt kändes mycket tryggt och han gjorde sig tillgänglig utan att man behövde be om det även efter att allt var klart. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare vid både köp och försäljning. Läs mer
    2018-08-13 Kristian P svarar Victor
    Tack Victor!
    Den här gången lyckades vi att nå i mål.
    Grattis till ett fint hus!
  • Ulrika W skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt en villa.
    Mycket tillgänglig, vänlig och tillmötesgående mäklare med lång erfarenhet. Kändes tryggt.
    Slutpris blev inte riktigt enligt förväntan och det var lite struligt kring besiktningen, men i övrigt mycket nöjd. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Ulrika W
    Tack Ulrika!
    Jag hade förväntat mig ett lite högre pris, marknaden är svår att bedöma idag. Håller med om att det var lite struligt med besiktningen men det löste sig till slut. Kul att du är nöjd!
  • Carina G skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren är kunnig, trygg och väl förtrogen med området. Jag skulle absolut anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2018-06-18 Kristian P svarar Carina G
    Tack Cina!

Ha en bra sommar.
  • Olov A
    Olov A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevligt och professionellt bemötande. Bra planering av försäljningen och genomförande av visning. Positivt samarbete med mäklare, köpare och säljare. Läs mer
    2018-05-22 Kristian P svarar Olov A
    Tack Olov!
    Det har varit väldigt kul att hjälpa er med försäljningen. Vi ses om en månad i samband med att köparna tar över huset.
  • Kurt Åke A skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Perfect skött .hjälpsam,trevlig,påläst. Läs mer
    2018-03-10 Kristian P svarar Kurt Åke A
    Tack Kurre!

Hoppas att ni kommer trivas i den nya lägenheten.
  • Per H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsig service och mycket gott samarbete.
    Kan mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    2017-12-27 Kristian P svarar Per H
    Tack Per!

Alltid lika kul att hjälpa dig med med köp och försäljning av bostad.
    Hoppas att du kommer att trivas i stan!
  • Linus H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionellt och trevligt. Pedagogisk och lugn. Läs mer
    2017-09-05 Kristian P svarar Linus H
    Tack Linus!

Det var kul och få hjälpa er ytterligare en gång med en bostadsaffär. Vi får se om det tar 17 år till nästa gång.
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
  • Kerstin H skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lugn pålitlig kunnig alltid tillgänglig Läs mer
    2017-08-30 Kristian P svarar Kerstin H
    Tack Kerstin!

Hoppas att du kommer trivas i lägenheten.
  • Robert L skrev om Kristian Perman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Riktigt bra, seriös.
    Bra på alla sätt o vis.
    Vi är supernöjda med Kristian. Läs mer
    2017-08-21 Kristian P svarar Robert L
    Tack Robert!

Jag var ute och åkte i Glömsta för ett par dagar sedan och åkte förbi er förening. Väldigt fint ställe som ni har flyttat till!
    Ha det bra och vi hörs i samband med deklarationen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors