en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du väljer mig så får du tillgång till min långa erfarenhet och viljan att du skall vara helt nöjd med hanteringen av affären - från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Erfaren, kunnig, ärlig, affärsmässig och resultatinriktad samt bra på att hantera människor när de skall fatta viktiga och avgörande beslut, såsom att köpa/sälja bostad. Jag lyssnar på kunden!

Hur ser din drömbostad ut?
Den är en lättskött, rymlig och lugnt belägen villa med stor tomt och sjöutsikt.
Forelltorget 2
141 28 Huddinge — Visa karta

Vad tror Lennart att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 39 kunder tycker om Lennart Norman

• Ulf B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljningen av vår bostadsrätt gick över förväntan tack vare Lennarts proffesionella yrkeskunskaper. Våra förväntningar överträffades med råge. Dessutom blev vi bemötta på ett fantastiskt sätt som ingav oss ett stort förtroende. Sammanfattningsvis kan vi helhjärtat rekommendera Lennart Norman till blivande kunder.
    Hälsningar Birgitta och Ulf Läs mer
    2018-11-07 Lennart N svarar Ulf B
    Tack Ulf och Birgitta. Så bra att ni är nöjda. Det är det viktigaste för mig. Nu får ni njuta av skärgården istället.
    Lennart
  • Arne M skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har sålt villan och köpt en lägenhet. Affären gick snabbt och bra och jag fick hjälp med det som jag inte var kunnig i. Lennart är proffsig så allt är till belåtenhet. Med vänliga hälsningar. Arne Malmström Läs mer
  • Lilli T skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra mäklare! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-08 Lennart N svarar Lilli T
    Tack Lilli. Önskar er lycka till med nya huset!
  • Tomas skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är en proffsig, förtroendeingivande och kunnig mäklare. Läs mer
  • Thomas E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt hus av Lennart och det gick väldigt smidigt. All information jag frågat efter han Lennart letat fram åt mig. Snabba svar på mail vilket gjorde oss trygga i köpet. Rekommenderar varmt ! Läs mer
    2018-09-14 Lennart N svarar Thomas E
    Hej Thomas
    Stort tack för din rekommendation. Det är skönt att höra att ni kände er trygga i ert köp. Behöver du mer information i framtiden skall jag försöka vara lika snabb. Grattis till det fina huset!
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt en villa och det är för oss första bostadsförsäljningen, så därför har det varit av stor vikt för oss att vi känt ett stort förtroende för vår mäklare Lennart Norman. Han har med sin kunskap och erfarenhet gjort att vi har känt oss trygga med honom och Svensk fastighetsförmedling i Huddinge.
    Våra förväntningar var att vi skulle få rådgivning och tips om hur vi skulle göra för att få nå det bästa resultatet med försäljningen, och där har Lennart Norman varit ett gott stöd för oss.
    Vi är nöjda med vår försäljning under nuvarande rådande förhållanden och vill därför rekommendera mäklaren Lennart Norman , som en bra mäklare i Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.
    PS Nu undrar vi bara när ni kommer och plockar bort Till Salu skylten?!
    Med vänlig hälsning,
    Gunilla och Claes Rogenius Läs mer
    2018-06-25 Lennart N svarar Gunilla R
    Hej Gunilla.
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni nu kan tillbringa mer tid på Åland. Skylten är redan borta...
  • Stefan Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ihärdigt arbete med många visningar på en svår marknad gav resultat Läs mer
  • Hildegard S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålt 3 r o k i Huddinge C.
    Mäklaren var fexibel, tillmötesgående, snabb o gav regelbunden återkoppling. Toppen! Läs mer
    2018-05-28 Lennart N svarar Hildegard S
    Tack. Det var trevligt att få hjälpa er en andra gång. Hälsa Mamma!
  • Andreas W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi som köpare är väldigt nöjda med den dialog som Lennart förde under affären med oss. Lennart ingav förtroende och trygghet. Läs mer
    2018-02-14 Lennart N svarar Andreas W
    Tack Andreas. Hoppas ni skall trivas riktigt bra i nya villan och lycka till med er egen försäljning.
  • Peter E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är en bra mäklare med lång erfarenhet och som arbetar på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Återkopplar sakligt och med bra svarstider. Stödjande rådgivning inför och under uppdraget. Läs mer
    2018-01-23 Lennart N svarar Peter E
    Tack för de orden Peter. Det var trevligt att samarbeta med er under förberedelserna inför försäljningen och under denna. Lycka till med flytten till Småland.
  • Jerry W
    Jerry W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ett mycket bra och förtroendefullt bemötande
    samt tålamod med köpare och säljare, kan
    Bara säga +++++++

Jerry W Läs mer
    2017-11-15 Lennart N svarar Jerry W
    Tack Jerry
    Du får många ++++++++ av mig också

Mvh Lennart
  • Micke A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    enkelt o lätt o bra bra kommunikation o bra service. Läs mer
    2017-10-10 Lennart N svarar Micke A
    Tack Mikael. Lycka till med gården i Dalarna!
  • Leena A
    Leena A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Proffsigt och gott bemötande. Vi kunde inte fått bättre service! Läs mer
    2017-07-31 Lennart N svarar Leena A
    Hej
    Tack för de vänliga orden och tack själva för trevligt samarbete.
    Lennart Norman
  • Peter B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är ett fullblodsproffs!
    Engagerad, kunnig, tydlig och noga med att allt går rätt till. Man kan inte begära mycket mer av en mäklare. Läs mer
    2017-04-21 Lennart N svarar Peter B
    Tack Peter. De orden värmer. Det blir ett sant nöje att hjälpa dig nästa gång igen!
    Lennart
  • Ann-christin J skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Från vårt första möte till försäljning av vårt hus har Lennart Norman agerat mycket seriöst och professionellt. Hans långa erfarenhet och lokalkännedom har varit till stor nytta för oss Läs mer
  • Christofer E
    Christofer E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag saknar ord för denna man! Han är ju född mäklare! Han har både kompetens och pondus och hela han utstrålar trygghet och service. Om jag förstått det hela rätt så är Lennart både jurist och byggnadsingenjör vilket gör honom till den mest komplette mäklaren jag mött rent kompetensmässigt och hans personlighet matchar hans utbildning. Jag träffade Lennart 2010 när jag köpte ett hus av honom. Efter det har jag sålt två lägenheter genom honom och låtit honom värdera mitt hus. Jag har dessutom ringt eller besökt honom ett tjugotal gånger för råd till mig själv eller för mina vänner och alltid fått goda råd och trevligt bemötande. Jag rekommenderar Lennart Norman av hela mitt hjärta! Läs mer
    2016-11-29 Lennart N svarar Christofer E
    Tack Christofer. Nu blir jag nästan generad. Du är välkommen att ringa eller besöka mig en tjugoförsta gång när du eller dina vänner behöver fler råd.
  • Ray A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Lennart Normans hjälp med att sälja mitt hus. Han ingav förtroende från första början. Jag anser att han är trygg, respektfull, pålitlig, mycket kunnig och tålmodig.
    Vänliga hälsningar Ray Adehed. Läs mer
    2016-11-23 Lennart N svarar Ray A
    Tack Ray för de vänliga orden. Det var riktigt trevligt att hjälpa dig hitta ny familj ta över ditt barndomshem.
    Lennart Norman
  • Elsie Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han gjorde ett jätte bra jobb. Jag är nöjd Läs mer
    2016-11-10 Lennart N svarar Elsie Ö
    Tack Elsie. Hoppas och tror att Robban fick en riktigt bra granne.
  • Elin L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra mäklare som jag både sålt och köpt hus via :) 👌🏻 Läs mer
    2016-11-27 Lennart N svarar Elin L
    Tack Elin. Det var grymt kul att hjälpa dig också, inte bara en utan två gånger. Hjälper dig självklart nästa gång också.
  • Enrico G skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mitt erfarenhet med min mäklare Lännart Norman har varit bra. Jag tycker att han har bra pondus, är lugnt och bestämd. Kändes tryggt med honom under försäljningen. Hälsningar. Läs mer
  • Gun A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är helt korrekt i sitt uppdrag. Bemöter kunden professionellt. Lyssnar. Läs mer
  • Anders P skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell, kunnig och trevlig. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av en fastighet

Tack för ett kanon jobb!

Jag tycker att du gjort detta jobb på ett mycket professionellt och sakligt sätt.Och mycket kunnig mäklare inom detta område. Snabbt agerande genom att få igång en försäljning tidigt och lätt att få tag i dig i telefon, snabba svar via mail.
    Och jobbet och tiden du tog och gjorde före själva visningen och den uppdaterade kontakten med dig,och förstås det hög försäljningspris som låg högt över det förväntade.
    Och sist men inte minst ett mycket trevligt bemötande
    Vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • Åke E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart Norman har varit en utomordentlig mäklarkontakt. Hans raka och chosefria stil har passat mig alldeles utmärkt. Det gläder mig att få ge honom ett sådant gott omdöme som han väl förtjänar. Läs mer
  • Zana B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ni är bäst .positivitet och förtroende var mitt intryck i mlte med er. Dessutom ni har ett strålande ryckte till att börja med och jag tror att jag kan trygt lägga min bostad i era händer för att jag vet att jag kommer att få dem bästa erbjudanden. Läs mer
  • Eric F skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och uthållig support vid långdragen försäljning av villa, god flexibilitet och tillgänglighet, hyfsad kreativitet. Inledningsvis orealistisk värdering Läs mer
  • Ulla Eleonora N skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjälp med det praktiska vid försäljning av fastighet funkade utmärkt. Även tillkommande avtal löstes smidigt. Läs mer
  • Linda N skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fått. Vi skulle absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling Huddinge och Lennart Norman vid köp av bostad. Läs mer
  • Anders L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra . Bra dialog med mäklaren. Såg möjligheterna av ett bra boende . Läs mer
  • Jelena D skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och trevligt bemötande. Fick det pris jag önskade för bostaden. Allt det praktiska gick smidigt. Läs mer
  • Emma S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi var inte helt nöjda med Lennart.
    Under själva försäljningen var han tillmötesgående men sedan när säljarna betedde sig illa och flyttade ut sent och inte städade tomten efter sig var han oerhört släpphänt och ville inte hjälpa oss. Tyckte att vi som kunder skulle "släppa det" och inte bry sig och göra det själva. Dåligt tycker jag. Vi kommer inte att använda oss av honom när vi säljer huset i framtiden. Läs mer
  • Kurt J skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min far hade bestämt sig för Svensk Fastighetsförmedling och en speciell mäklare långt innan villaförsäljningen så för mig blev det naturligt att kontakta Svensk Fastighetsförmedling när det var dags för försäljning av huset.Allt har gått bra och villan blev såld, jag har inget att jämföra med då jag inte sålt någon annan fastighet men jag tror allt gått till precis som det skall göra. Jag är nöjd. Läs mer
  • Zana D
    Zana D skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
  • Christian O skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart Norman och Sv Fastighetsf;rmedling var tillg'ngliga och tillmotesg[ende. Korrekt info och bra bem;tande. Läs mer
  • Irene K skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och Lennart Norman i samband med en försäljning av ett fritidshus. Vi blev väl bemötta och upplevde kontakten som trevlig. Lennart kände väl till området som fritidshuset låg i och det kändes bra. Läs mer
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har i 99% av fallen då jag sålt eller köpt bostad använt Svensk Fastighetsförmedling. Det känns tryggt och säkert. Jag är nöjd. Läs mer
  • Mats Erik F skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart hjälpte oss sälja vårt hus och vi upplevde honom som seriös och duktig på sin sak, jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Pierre S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Anlitade företaget till försäljning av mitt hus. Bolagets namn, när det gäller denna typ av tjänst är sekundärt. Lennart gav omgående ett professionellt beteende. Lennarts engagemang och flexibilitet mottogs tacksamt, vilket gör att jag, om behov uppkommer, kommer anlita honom igen samt självklart, rekommendera honom för andra. Läs mer
  • Mats Erik E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålda vår villa på Musseronvägen 29 i Huddinge genom Lennart. Vi fick ett professionellt hantering av försäljningen och vi är mycket nöjda med Lennarts insats. Läs mer
Petra Garpefors
Mithat Bircan