Lennart Norman
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Om du väljer mig så får du tillgång till min långa erfarenhet och viljan att du skall vara helt nöjd med hanteringen av affären - från början till slut.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Erfaren, kunnig, ärlig, affärsmässig och resultatinriktad samt bra på att hantera människor när de skall fatta viktiga och avgörande beslut, såsom att köpa/sälja bostad. Jag lyssnar på kunden!

Hur ser din drömbostad ut?
Den är en lättskött, rymlig och lugnt belägen villa med stor tomt och sjöutsikt. Läs mer

Läs vad 40 kunder tycker om Lennart Norman

• Patrick S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-12-23

Lennart hjälpte mig att sälja min fritidsbostad i Huddinge. Allt gick snabbt och smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning. Vi fick ett bra pris och en trevlig köpare trots en svår marknad. Lennart är mycket professionell och kunnig samt väldigt ödmjuk och trevlig. Rekommenderar honom varmt till alla och skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
    2018-12-23 Lennart N svarar Patrick S
    Tack Patrick. Det var trevligt att samarbeta med dig. Hoppas du hittar ny bostad snart.
  • Ulf B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-05

Försäljningen av vår bostadsrätt gick över förväntan tack vare Lennarts proffesionella yrkeskunskaper. Våra förväntningar överträffades med råge. Dessutom blev vi bemötta på ett fantastiskt sätt som ingav oss ett stort förtroende. Sammanfattningsvis kan vi helhjärtat rekommendera Lennart Norman till blivande kunder.
    Hälsningar Birgitta och Ulf Läs mer
    2018-11-07 Lennart N svarar Ulf B
    Tack Ulf och Birgitta. Så bra att ni är nöjda. Det är det viktigaste för mig. Nu får ni njuta av skärgården istället.
    Lennart
  • Arne M skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-15

Har sålt villan och köpt en lägenhet. Affären gick snabbt och bra och jag fick hjälp med det som jag inte var kunnig i. Lennart är proffsig så allt är till belåtenhet. Med vänliga hälsningar. Arne Malmström Läs mer
  • Lilli T skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-04

Mycket bra mäklare! Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-10-08 Lennart N svarar Lilli T
    Tack Lilli. Önskar er lycka till med nya huset!
  • Tomas skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-09-24

Lennart är en proffsig, förtroendeingivande och kunnig mäklare. Läs mer
  • Thomas E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-09-12

Köpt hus av Lennart och det gick väldigt smidigt. All information jag frågat efter han Lennart letat fram åt mig. Snabba svar på mail vilket gjorde oss trygga i köpet. Rekommenderar varmt ! Läs mer
    2018-09-14 Lennart N svarar Thomas E
    Hej Thomas
    Stort tack för din rekommendation. Det är skönt att höra att ni kände er trygga i ert köp. Behöver du mer information i framtiden skall jag försöka vara lika snabb. Grattis till det fina huset!
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-06-16

Vi har sålt en villa och det är för oss första bostadsförsäljningen, så därför har det varit av stor vikt för oss att vi känt ett stort förtroende för vår mäklare Lennart Norman. Han har med sin kunskap och erfarenhet gjort att vi har känt oss trygga med honom och Svensk fastighetsförmedling i Huddinge.
    Våra förväntningar var att vi skulle få rådgivning och tips om hur vi skulle göra för att få nå det bästa resultatet med försäljningen, och där har Lennart Norman varit ett gott stöd för oss.
    Vi är nöjda med vår försäljning under nuvarande rådande förhållanden och vill därför rekommendera mäklaren Lennart Norman , som en bra mäklare i Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge.
    PS Nu undrar vi bara när ni kommer och plockar bort Till Salu skylten?!
    Med vänlig hälsning,
    Gunilla och Claes Rogenius Läs mer
    2018-06-25 Lennart N svarar Gunilla R
    Hej Gunilla.
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni nu kan tillbringa mer tid på Åland. Skylten är redan borta...
  • Stefan Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-06-15

Ihärdigt arbete med många visningar på en svår marknad gav resultat Läs mer
  • Hildegard S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-05-26

Sålt 3 r o k i Huddinge C.
    Mäklaren var fexibel, tillmötesgående, snabb o gav regelbunden återkoppling. Toppen! Läs mer
    2018-05-28 Lennart N svarar Hildegard S
    Tack. Det var trevligt att få hjälpa er en andra gång. Hälsa Mamma!
  • Andreas W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-02-14

Vi som köpare är väldigt nöjda med den dialog som Lennart förde under affären med oss. Lennart ingav förtroende och trygghet. Läs mer
    2018-02-14 Lennart N svarar Andreas W
    Tack Andreas. Hoppas ni skall trivas riktigt bra i nya villan och lycka till med er egen försäljning.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors