en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

4.5 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Lennart Norman

• Christofer E
    Christofer E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag saknar ord för denna man! Han är ju född mäklare! Han har både kompetens och pondus och hela han utstrålar trygghet och service. Om jag förstått det hela rätt så är Lennart både jurist och byggnadsingenjör vilket gör honom till den mest komplette mäklaren jag mött rent kompetensmässigt och hans personlighet matchar hans utbildning. Jag träffade Lennart 2010 när jag köpte ett hus av honom. Efter det har jag sålt två lägenheter genom honom och låtit honom värdera mitt hus. Jag har dessutom ringt eller besökt honom ett tjugotal gånger för råd till mig själv eller för mina vänner och alltid fått goda råd och trevligt bemötande. Jag rekommenderar Lennart Norman av hela mitt hjärta!
    2016-11-29 Lennart N svarar Christofer E
    Tack Christofer. Nu blir jag nästan generad. Du är välkommen att ringa eller besöka mig en tjugoförsta gång när du eller dina vänner behöver fler råd.
  • Ray A
    Ray A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är mycket nöjd med Lennart Normans hjälp med att sälja mitt hus. Han ingav förtroende från första början. Jag anser att han är trygg, respektfull, pålitlig, mycket kunnig och tålmodig.
    Vänliga hälsningar Ray Adehed.
    2016-11-23 Lennart N svarar Ray A
    Tack Ray för de vänliga orden. Det var riktigt trevligt att hjälpa dig hitta ny familj ta över ditt barndomshem.
  • Elsie Ö
    Elsie Ö skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han gjorde ett jätte bra jobb. Jag är nöjd
    2016-11-10 Lennart N svarar Elsie Ö
    Tack Elsie. Hoppas och tror att Robban fick en riktigt bra granne.
  • Elin L
    Elin L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Grymt bra mäklare som jag både sålt och köpt hus via :) 👌🏻
    2016-11-27 Lennart N svarar Elin L
    Tack Elin. Det var grymt kul att hjälpa dig också, inte bara en utan två gånger. Hjälper dig självklart nästa gång också.
  • Enrico G
    Enrico G skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mitt erfarenhet med min mäklare Lännart Norman har varit bra. Jag tycker att han har bra pondus, är lugnt och bestämd. Kändes tryggt med honom under försäljningen. Hälsningar.
  • Gun A
    Gun A skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart är helt korrekt i sitt uppdrag. Bemöter kunden professionellt. Lyssnar.
  • Anders P
    Anders P skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell, kunnig och trevlig.
  • Lars B
    Lars B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Försäljning av en fastighet

Tack för ett kanon jobb!

Jag tycker att du gjort detta jobb på ett mycket professionellt och sakligt sätt.Och mycket kunnig mäklare inom detta område. Snabbt agerande genom att få igång en försäljning tidigt och lätt att få tag i dig i telefon, snabba svar via mail.
    Och jobbet och tiden du tog och gjorde före själva visningen och den uppdaterade kontakten med dig,och förstås det hög försäljningspris som låg högt över det förväntade.
    Och sist men inte minst ett mycket trevligt bemötande
    Vi är mycket nöjda!!
  • Åke E
    Åke E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart Norman har varit en utomordentlig mäklarkontakt. Hans raka och chosefria stil har passat mig alldeles utmärkt. Det gläder mig att få ge honom ett sådant gott omdöme som han väl förtjänar.
  • Zana B
    Zana B skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Ni är bäst .positivitet och förtroende var mitt intryck i mlte med er. Dessutom ni har ett strålande ryckte till att börja med och jag tror att jag kan trygt lägga min bostad i era händer för att jag vet att jag kommer att få dem bästa erbjudanden.
  • Eric F
    Eric F skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och uthållig support vid långdragen försäljning av villa, god flexibilitet och tillgänglighet, hyfsad kreativitet. Inledningsvis orealistisk värdering
  • Ulla Eleonora N
    Ulla Eleonora N skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hjälp med det praktiska vid försäljning av fastighet funkade utmärkt. Även tillkommande avtal löstes smidigt.
  • Linda N
    Linda N skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi är väldigt nöjda med all hjälp vi fått. Vi skulle absolut rekommendera Svensk fastighetsförmedling Huddinge och Lennart Norman vid köp av bostad.
  • Anders L
    Anders L skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mycket bra . Bra dialog med mäklaren. Såg möjligheterna av ett bra boende .
  • Jelena D
    Jelena D skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra och trevligt bemötande. Fick det pris jag önskade för bostaden. Allt det praktiska gick smidigt.
  • Emma S
    Emma S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi var inte helt nöjda med Lennart.
    Under själva försäljningen var han tillmötesgående men sedan när säljarna betedde sig illa och flyttade ut sent och inte städade tomten efter sig var han oerhört släpphänt och ville inte hjälpa oss. Tyckte att vi som kunder skulle "släppa det" och inte bry sig och göra det själva. Dåligt tycker jag. Vi kommer inte att använda oss av honom när vi säljer huset i framtiden.
    2014-04-25 Representant för Svensk Fastighe svarar Emma S
    Hej Emma
    Tråkigt att du är missnöjd. Vill dock påminna dig om att jag vid två tillfällen kontaktade säljarna och påpekade att de enligt köpekontraktet ansvarade för att städa tomten efter sig och uppmanade dem att omgående göra rätt för sig. Beklagar ett de ändå inte gjorde så men mer kan jag som mäklare tyvärr inte göra. En mäklare har i denna situation inga möjligheter att tvinga en kund till något de inte vill göra. Skulle gärna vilja veta vad du som kund tycker att jag skulle gjort utöver att påminna säljaren om deras skyldighet att tömma tomten?
    Mitt jobb har utvecklats mycket under min tid som mäklare men än så länge innefattar mäklartjänsten inte att även städa efter säljare som inte följer kontraktet. Beklagar återigen det inträffade men jag hoppas du förstår att en mäklare inte kan ansvara för säljarens agerande.
  • Kurt J
    Kurt J skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Min far hade bestämt sig för Svensk Fastighetsförmedling och en speciell mäklare långt innan villaförsäljningen så för mig blev det naturligt att kontakta Svensk Fastighetsförmedling när det var dags för försäljning av huset.Allt har gått bra och villan blev såld, jag har inget att jämföra med då jag inte sålt någon annan fastighet men jag tror allt gått till precis som det skall göra. Jag är nöjd.
  • Zana D
    Zana D skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
  • Christian O
    Christian O skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart Norman och Sv Fastighetsf;rmedling var tillg'ngliga och tillmotesg[ende. Korrekt info och bra bem;tande.
  • Irene K
    Irene K skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi kontaktade Svensk Fastighetsförmedling och Lennart Norman i samband med en försäljning av ett fritidshus. Vi blev väl bemötta och upplevde kontakten som trevlig. Lennart kände väl till området som fritidshuset låg i och det kändes bra.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Har i 99% av fallen då jag sålt eller köpt bostad använt Svensk Fastighetsförmedling. Det känns tryggt och säkert. Jag är nöjd.
  • Mats Erik F
    Mats Erik F skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Lennart hjälpte oss sälja vårt hus och vi upplevde honom som seriös och duktig på sin sak, jag kan varmt rekommendera honom.
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Anlitade företaget till försäljning av mitt hus. Bolagets namn, när det gäller denna typ av tjänst är sekundärt. Lennart gav omgående ett professionellt beteende. Lennarts engagemang och flexibilitet mottogs tacksamt, vilket gör att jag, om behov uppkommer, kommer anlita honom igen samt självklart, rekommendera honom för andra.
  • Mats Erik E
    Mats Erik E skrev om Lennart Norman en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålda vår villa på Musseronvägen 29 i Huddinge genom Lennart. Vi fick ett professionellt hantering av försäljningen och vi är mycket nöjda med Lennarts insats.
Christoffer Kihlman
Petra Garpefors