Läs vad 25 Läs vad Marianne Ky

• 2021-01-20
    Vi har sålt ett radhus i segeltorp. Mäklaren har informerat och tagit hand om oss på ett väldigt trevligt och korrekt sätt . Våra förväntningar på försäljningen var att få många intressenter och ett snabbt avslut när vi väl var klara för att sälja , det ordnade våran mäklare på bästa sätt . Marianne är alltid lätt att få tag på hon är informativ och väldigt trevlig. Vi rekommendera henne gärna till andra.
    Katarina L
    Katarina L
    • 125.0 m²
    • Segeltorp
    sålde sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
  • 2020-12-12
    Alltid alert och nårbar. Ambitiös och gör alltid sitt bästa utifrån rådande situation. Utifrån våra erfarenheter är bemötandet allt igenom positivt.
    Sofia N
    • 128.0 m²
  • 2020-12-11
    Vi är supernöjda med försäljningen av vårt radhus. Mycket engagerad, driven och tillmötesgående. Bostaden såldes till det pris vi ville och snabbt gick det dessutom. Behöver vi en mäklare i framtiden så är Marianne ett givet val. Tack!🏠💰
    Lena Maria Å
    • 5:a
    • 103.7 m²
    • Huddinge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
  • 2020-12-11
    Vi fick fantastisk hjälp att köpa lägenhet i det området vi önskade. Där mäklaren hjälpte oss att hitta lägenhet som inte hade kommit ut till försäljning än. Hon svarade alltid snabbt och var alltid tydlig med information. Bästa mäklaren vi stött på i Huddinge.
    Ellinor M
    • 72.0 m²
    • Huddinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Stort tack till er Ellinor och Alex. Glad att höra att ni är nöjda, hoppas ni kommer trivas i lägenheten!

• 2020-12-03
    We are in the process of buying an apartment. Marianne is offering all explanations and details related to the transaction. She is responsible and professional.
    Sergiu C
    • 83.0 m²
    • Visättra
    Thank you for leaving a review Sergiu!

• 2020-12-02
    As we had recently moved to Sweden, we are not very well acquainted with all the practical and legal procedures when purchasing a property in Sweden. Marianne is a positive and pleasant person who explained all the details related to this transation. She is guiding us step by step in purchasing the apartment. She is very responsive to all my messages and requests. We are very happy that we met her and we strongly reccomend her as a proffesional broker.
    Marina C
    • 83.0 m²
    • Visättra
    Many thanks Marina! It warms my heart to hear that you're pleased with me as a broker. Looking forward to finding out how you've planned to renovate and furnish the apartment.

• 2020-12-01
    Alltid mycket tillmötesgående samt bemöter både säljare och köpare med stort tålamod och ett leende.
    Jessica P
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Vårby
    Stort tack! Det har varit ett nöja att få samarbeta med er. Vi hörs igen mot Januari.

• 2020-11-27
    I bought the apartment by Marianne. She’s professional, helpful, honest and it was a smooth business. When it's time for me to move, I'll definitely hire her as my broker.
    Fluturim L
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Vårby
  • 2020-11-26
    Marianne Ky var verkligen den rätta mäklaren för oss. Hon hjälpte oss sälja våra villa I Huddinge och vi kunde inte vara nöjdare med hennes insats. Våra förväntningar är överträffade.

Vi har sen tidigare lite erfarenhet av att sälja hus men i hennes händer kände vi oss trygga. Oerhört kunnig, professionell och trevlig. Fascinerande då hon är så ung.

Det vi uppskattade som mest är att det var lätt att få tag på henne. När vi hade funderingar kontaktade vi henne och hon besvarade våra frågor på momangen. Vi kan start rekommendera Marianne Ky till alla som ska sälja sin bostad.
    Berit D
    • 67.0 m²
    • Huddinge
    Riktigt kul att höra att ni känner er nöjda med valet av mäklare! Stort tack för den fina recensionen. Hoppas ni har det bra under julledigheterna så hörs vi framöver, må gott!

• 2020-11-26
    Marianne lyssnade av våra behov och lyckades hitta en lägenhet som passade oss, trots att den inte riktigt kommit ut på marknaden.
    Mattias R
    • 4:a
    • 92.0 m²
    • Huddinge
    Tack för recensionen Mattias, hoppas ni kommer trivas i lägenheten. Hälsa hem!