Marianne Ky

Marianne Ky

Marianne Ky är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Marianne Ky har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Marianne Ky har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 186 omdömen med ett betyg på 4.8. Marianne Ky har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

186 omdömen om Marianne Ky

Sedan starten hos Reco 2020
Joakim L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Myrängen

Bäst när det gäller 🌟 kan inte säga annat än att jag rekommenderar Marianne Ky till alla som planerar att sälja. Tack för din hjälp i försäljningen!

Birgitta G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Huddinge

Vi kände oss trygga med Marianne Ky från start. Hon gav en bra magkänsla efter första samtalet. När vi träffade henne på visningen fick vi ett glatt och professionellt bemötande. Hon var påläst och behjälplig med det vi undrade över. Vi tyckte det var svårt att förstå årsredovisningen och föreningens ekonomi. Hon tog sig tiden att gå igenom det vi inte förstod så att det skulle kännas tryggt. Professionell och lugn vid kontraktsskrivning. Vi är mycket nöjda med henne och vårat lägenhetsköp! 🌟🌟🌟🌟🌟

Ingegärd H
Centrala Huddinge

Kunnigt och trevligt bemötande.

Gunilla Å
Centrala Huddinge

Trevlig, snabb återkoppling, känns trygg i sin yrkesroll. Rekommenderar henne varmt till andra kunder.

Jörgen C
Centrala Huddinge

Trevligt och proffsigt bemötande. Marianne har varit flexibel i tid och utnyttjat sina tidigare kundkontakter vid vår försäljning på ett bra sätt.

Shaker A
Sålde sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Snättringe

Marianne är BÄSTA mäklaren. Ger resultat! Rekommenderar att att sälja med henne!

Frida S
Köpte sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Vistaberg

Detta var vårat första bostadsköp. Tidigare har vi bott i hyresrätt och kunde därför ingenting om hur köpprocessen fungerar. Marianne var mycket ärlig och pålitlig, vilket var viktigt för oss. Lyhörd, hjälpsam och stort tålamod ledde hon oss från visning till kontraktsskrivning. Kunde inte haft en bättre mäklare att köpa våran första bostad från. Tusen tack👍🏼

Teodora P
Huddinge

Nöjd med allt från Marianne sida. Hon är vänlig med vackert hjärta Nu har jag flyttat in, lägenheten är lyxig och fräsch. Bra läge nära vattnet och trivs fantastiskt som utlovat

Patrik S
Vistaberg

Rekommenderar Marianne som mäklare att köpa från. Ärlig, transparent och kunnig vilket gav trygghet. Första gången vi köpte hus. Hon föreslog ett möte där vi sen tillsammans gick igenom besiktningsprotokollet. Det var avgörande. Endast bra upplevelser från våran sida👍🏼

Emelie W
Västra Balingsnäs

BÄSTA MÄKLAREN!! Känns som att hon kan allt. Bra förhandlare där alla parter blir nöjda. Ärlig i köpprocessen. Pålitlig i budgivning. Genuin behjälplig. Vänlig. Tålamod. Proffs.