Marianne Ky

Marianne Ky

Marianne Ky är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Marianne Ky har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Marianne Ky har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Marianne Ky har haft 40 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 138 Läs vad Marianne Ky

• köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-09-28 Verifierad kund
    Smidig affär!

Marianne ringde mig och berättade om en lägenhet i Huddinge Central. Dagen efter visade hon mig runt och lägenheten kände perfekt. Efter långa köer med SBAB blev jag less och Mariann löste så att jag fick snabb kontakt och hjälp genom Nordea. Nu är köpet klart.

Det här var en viktig och stor affär. Att ha Mariann som stöd var väldigt tacksamt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag har upplevt Marianne som en lagom balans mellan ett varmt bemötande och en mäklare som är trygg i sin roll. Det märktes redan under det bokade värderingsmötet. Hon är effektiv, allert och agerar snabbt. Trots rådande marknad sålde hon lägenheten till önskat pris. Affären var mycket proffsig och jag kan inte göra annat än att tacka för hennes service.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Marianne var en mycket engagerad och dedikerat mäklare och gav sitt yttersta för att möta mina förväntningar. Hon agerade hela tiden professionellt och sansat. Kan varmt rekommendera Marianne som mäklare.
    2022-09-13 Verifierad kund
    Trevlig person och professionell i jobbet!
    Marianne jobbar bra för att bemöta både säljare och köparens önskan med störst ansvarig gentemot säljaren!
  • Susanne K
    • Huddinge
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jag valde svensk fast för att de finns lokalt, Marianne är en bra representant, som på ett rakt och ärligt sätt beskrev gången i försäljningen och dagens säljläge.
    Hon fick till en försäljning efter 2:ra visningen och motiverade köparna till att ge vad jag önskade, utgångspriset.

Hon är proffsig, varm och rak, nära till ett skämt, bra på att läsa sin kund.
    Susanne Kroopp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    • Solfagra
    2022-09-03 Verifierad kund
    Proffsigt trevlig

Mina förväntningar levdes upp

Över förväntan med ett bra resultat
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vänlig och välkomnade vid visning. Mäklaren var tydlig och påläst. Insatt om föreningen och dess ekonomi. Allmänt kompetent vid andra frågor kring köpet. Detta gav en trygg känsla överlag.
    Vi är nästan nöjda med allt. Något negativt var att vi ville ha mer tid på oss att tänka igenom innan vi signade. Men det fick vi inte.
    • Myrstuguberget
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hon sålde vår lägenheten på Myrstuguvägen på bästa sätt. Proffsig rakt igenom. En kunnig och trygg mäklare, vi kommer anlita Marianne vid ev fler försäljningar
    Vh. Peter och Jeanette
    2022-09-01 Verifierad kund
    Försäljningen gick snabbare än väntat. Lyhörd och hjälpsam, jag var bekväm med att arbeta med henne. Tack för ett bra jobb Marianne!
    • Huddinge Centrum
    2022-08-20 Verifierad kund
    Mäklaren fick saker att hända. Hon fick våran lägenhet såld trots rådande marknad.

Mycket proffsigt.

Vänligast, Inger och Tobbe