Marianne Ky

Marianne Ky

Marianne Ky är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Marianne Ky har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Marianne Ky har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.7. Marianne Ky har haft 45 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 78 Läs vad Marianne Ky

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-09-10
    Vi sålde vår lägenhet snabbt och till ett mycket tillfredställande pris med hjälp av Marianne! Vi rekommenderar henne starkt i fastighetsaffärer!
    2021-09-08
    Organiserad och strukturerad. Ser till allas bästa vid köpet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marianne Ky en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    2021-09-03
    Att inte bli lurad av de olika inblandade parterna.
    Fundera igenom ordentligt hur ditt agerande påverkar alla inblandade parter.
    Inte skylla dina misstag på säljaren.
    Hej Shadi, tack för att du tog dig tiden att lämna en recension, feedback uppskattas alltid. Jag förstår att du är uppgiven över priset på lägenheten och att budgivningen steg över vad du hade förväntat dig. Men i detta fall var det tyvärr inget misstag. Väljer en annan intressent att presentera ett bud på en högre nivå, än pågående budgivning, så är det en säljare som tar ställning till hur hen vill gå vidare. Jag kan också förstå att man kan önska att en mäklare ska agera särskilt för ens fördel, men tyvärr arbetar jag inte på det sättet. Kundnöjdhet är mycket viktigt för mig så har du en vidare fundering är du välkommen och svara på mina samtal. Allt gott! Marianne Ky
    2021-09-03
    Tydlig, kompetent, och driven.
    Hej Tim, tack för din recension. Stort grattis till lägenheten! Marianne Ky
    2021-09-01
    Marianne ger ett trevligt, kunnigt, engagerat, positiv och professionellt intryck. Jag upplever att hon, på ett förträffligt sätt, har väglett mig genom alla delar av processen och funnits tillhands när jag har behövt stöd i olika frågor och beslut.
    Jag skulle rekommendera henne till alla som är i behov av en mäklare vid försäljning av fastigheter.
    Hej Martin, jag får tacka så hjärtligt för de fina orden. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig/ er med försäljningen. Sköt om er, hälsa till Marika från mig! Marianne Ky
    2021-08-26
    Flexibel, pålitlig, drivande.
    • Huddinge Centrum
    2021-08-26
    När vi träffades första gången så fick jag ett väldigt bra och seriöst intryck av Marianne. Hon var strukturerad och hade balans i samtalet.

Jag hade förväntningarna att de skulle vara en bra kommunikation och att det hela tiden ska vara ärligt, oavsett hur marknaden sjönk eller höjdes. Detta följde Marianne utmärkt och hade kommunikation som var mer än förväntat där hon konstant varit tillgänglig! Hon var också ärlig, där vi trodde att min lägenhet hade sjunkit i pris jämfört med vad vi pratade om från början. Till slut så löste Marianne de så bra att lägenheten såldes för över 200 000kr mer än vad min drömgräns var.

Allt har varit kanon, och jag har redan rekommenderat henne till en annan kompis som ska sälja i samma område.
    2021-08-20
    Mäklaren bemötte oss på ett väldigt bra sätt, väldigt energisk och taggad på att hjälpa oss sälja. Man fick en väldigt bra magkänsla av henne. Vi hade höga förväntningar av henne och hon levererade hela vägen tills tills vi skrev på papprerna. Hon hade alltid god kontakt med oss och berättade hur hon tänkt sig med säljandet och uppdaterade oss hela tiden om köparna. Vi är super nöjda med Marianne Ky
    2021-08-19
    Hon var tydlig och trevlig och satt mig som köpare i centrum.
    • Västra Balingsnäs
    2021-08-12
    Väl bemött och trevlig inställning! Snabb återkoppling vid frågor. Supernöjd med Marianne.