en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2, 141 28 Huddinge — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer
Jag har varit aktiv som fastighetsmäklare sedan 1996 och har sedan dess uppskattat mitt jobb varje dag. Att arbeta som mäklare är både utmanande och tillfredställande. Det finns inget bättre än att kunna hjälpa till vid olika boendesituationer. Tillsammans med min familj, fru och två barn bor jag i Huddinge. Det gör att jag kan vara behjälplig med lite mer än normalt om du ska sälja din bostad i kommunen. Min erfarenhet av Huddinge är självupplevd och jag trivs och uppskattar verkligen Huddinge. Sedan mer 10 år driver jag även butiken tillsammans med min kollega Kristian Perman.
Jag hoppas jag får möjlighet att hjälpa dig i ditt bostadsbyte.

Läs vad 8 användare tycker om Mikael Meyer

• Annelie C
    Annelie C skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling och Mäklaren Mikael Meyer.
    Proffsigt bemötande från start till avslut, jag som kund känner mig trygg i min livs bostads affär.

Med vänlig hälsning Anneli Carlsson
    2016-04-01 Mikael M svarar Annelie C
    Tack Annelie för dom varma orden. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Annars syns vi väl snart i Huddinge igen :-).
  • Jan W
    Jan W skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mikael har hjälp mig och min bror att sälja en fastighet i Glömsta
    bemötandet och resultatet av försäljningen är vi jätte nöjda med.

Mvh Jan Willborg
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vid visning av hus tyckte jag att bemötande av Mikael var otrolig avslappnat och med ett professionellt och kunnigt intryck om fastigheten. Därefter vid kontraktskrivandet med annan mäklare som inte var så förberedd kände jag ändå ett stort förtroende. Mycket beroende på det glada bemötandet och även att han säger att han inte var så förberedd, då visste vi det.
    Jag hade nog inga direkta förväntningar men mitt samlade intryck är otroligt positiv och hade egentligen gärna använd dem för försäljningen av min egna fastighet om jag inte redan hade kontrakterat mig med annan.
    Upplevelsen är därav jätte bra och skulle med all säkerhet rekommendera dem.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tog kontakt via telefon och blev bemött på bästa sätt, inlyssnande, posivt och kom med ideer hur jag kunde gå vidare.
    Mäklare, jag köpte nybyggd lägenhet via Mikael Meyer.
    Alltid känt mig välkommen och bemött med respekt. Mikael har även sålt lägenheten jag först köpte! Har känt stort stöd och trygghet.
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har anlitat Mikael som mäklare vid försäljning av mitt hus. Mikael var från början tydlig med processen och stämma av mina förväntningar. Han har hela tiden följt vår gemensamma plan och återkommit när han lovat. Mikael har levererat mervärde i form av att erbjuda kringtjänster som annonsering, besiktning och flyttstädning. han har dessutom gett förslag på tänkbara hus för mig att köpa.
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Duktiga mäklare som kan sin sak och agerar proffsigt i alla situationer.
    Rekommenderar dem varmt och kommer använda deras tjänster igen.
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpte mitt hus 2013 via fastighetsmäklare Mikael Meyer på Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge. Alltigenom positiv upplevelse. Mikael och assistenten på firman var vänliga, korrekta, lätt tillgängliga och lämnade tydliga upplysningar. Mikael visade utmärkt kunskap om fastighetsbranschen och lokal kännedom om Huddinge. Ka rekommenderas!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Mikael Meyer en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Superbra hjälp och stöd genom hela försäljningen. Rekommenderas varmt.
Christoffer Kihlman
Petra Garpefors