Mithat Bircan
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 49 kunder tycker om Mithat Bircan

• Ali M
    Ali M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Först och främst så är Mithat en kille som visar enorm vilja och ger ett bra första intryck om att han kommer fixa en bra försäljning.
    Jag hade min lägenhet i Vårby som jag ville sälja, hade tidigare en annan mäklare som inte fick till någon affär eller några vassa bud efter tre försök.
    Jag ringde då upp Mithat och efter första försöket blev det affär, Mithat var alltid aktiv och redan innan den dök upp på Hemnet hade han bokat in privatvisningar med kunder. hans kontaktnät i Huddinge och Vårbytrakten är stor.
    En mäklare som absolut kan rekommenderas, ingen kommer att bli missnöjd! Läs mer
  • Ali K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en lägenhet.

Mäklaren var rakt och ärligt.Han bemötte oss på ett professionell sätt och det var ingenting som han missade i sina rekommendationer.
    Jag kan rekommendera värmt honom till andra. Läs mer
    2018-11-28 Mithat B svarar Ali K
    Vad kul att du hade den upplevelsen, jag hoppas att vi gör fler affärer tillsammans i framtiden.
  • Sonja H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vår mäklare Mithat Bircan har varit en toppen mäklare. Vi kände oss trygga och väl informerade under hela processen. Han fanns alltid tillgänglig och tog sin tid för frågor och konsultation. Mithat var kunnig och väl förberedd inför försäljningen som slutade med en bra affär. Vi rekommenderar Mithat stort till andra kunder. Läs mer
    2018-11-28 Mithat B svarar Sonja H
    Tack Sonja för de fina orden och tack för att ni valde mig. Det var super kul att hjälpa er med försäljningen. Lyckat till!
  • Zahra T skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har fått gott bemötande och professionell hjälp av mäklaren. Rekommenderar honom. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Zahra T
    Hoppas att ni trivs o ni vet vart jag finns om ni behöver hjälp!!
  • Midhat är en fantastisk mäklare. Man kommer bli nöjd med honom, eftersom han är en ärlig person och fullrespekt samt har bra talamod med båda säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-20 Mithat B svarar Gailani S
    Tack Gailani, det var en ära att hjälpa dig!
  • Simon L skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Precis köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra bemött av mäklaren Mithat. Jag tycker att mäklaren levde upp till alla förväntningarna jag hade. Snabb och smidig affär. Läs mer
    2018-10-31 Mithat B svarar Simon L
    Tack Simon, hoppas att du är nöjd. Hör av dig när det är dags o sälja!
  • Mithat har hjälpt mig att sälja min lägenhet i Flemingsberg, hans bemötande och arrangemang var hans starka sidan.
    Jag kommer rekommendera honom till min grannar. Läs mer
    2018-10-31 Mithat B svarar Bita Nassir G
    Tack Bita, det blev en fantastisk försäljning!!
  • Mithat är en schysst kille med ett trevligt sätt och gott humör. Vi är mycket nöjda med den hjälp han gav oss och hur han lotsade oss fram till ett lyckat köp. Vi rekommenderar honom gärna till andra som behöver hjälp med köp eller försäljning av bostad. Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Michael S
    Tack Michael, nu är du tillbaka i området. Grattis igen!
  • We bought a house at Varby Gård and Mithat was in charge of the sell. He was very dedicated during the open house and explained everything to us when we were visiting. Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Fellipe Torquato R
    Thanks Felipe, congratulation!
  • Matilda R
    Mithat sålde mitt objekt till områdets nya rekordpris. När andra trodde att mitt krav var nästintill omöjligt på dagens marknad så levererade han 100k extra utöver mitt önskemål. Lyhörd, engagerad och driven utan att bli för på eller hetsig som många mäklare blir. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-25 Mithat B svarar Matilda R
    REKOOOORD, bra samarbete mellan dig o mig.. Super kul att hjälpa dig, lycka till med ditt nya boende!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors