Mithat Bircan

Läs vad 104 Läs vad Mithat Bircan

• Daniel L
    Daniel L skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-07-22

Sålde min etta på Terapivägen 14A. Ingen mäklare sa att jag kunde få det priset jag ville ha förutom Mithat. Han löste det inom ett par veckor innan lägenheten ens kom ut på marknaden.

Han var alltid tillgänglig hela tiden och svarade snabbt på mina frågor. Kunde inte vara mer nöjdare än så. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Mona Lena E skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-07-05

Sålt min bostadsrätt via Mithat
    Väldigt bra bemötande o bäst av allt Han kan sitt jobb
    Ärlig, intensiv o får jobbet gjort
    Rekommenderar varmt Mithat Läs mer
  • Farzana M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-07-05

when i searched an apartment for buy in hemnet website, i saw this add(lammholmsbacken 232) .then i called the broker named Mithat and told him that i want to see your apartment. he is an excellent and responsible guy and he is so honest and his behaviour is so good than other brokers i met before. because, he showed me the apartment within an hour without asking any question. he told everything clearly and never argue with us. he helps me a lot because, he gave me time about one week so that i can buy . he always inform me about bidding progress. if my friends or collegues want to buy apartment, i will recommend Mithat. even if i will buy any house in future , i must contact with him. good luck. Läs mer
  • Esra A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-28

Jätte trevliga personal och bra bemötande.
    Allting gick så snabbt och smidigt! Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Esra A
    Ni kommer trivas riktigt bra o hoppas att allting går bra för er! Hör av er vid frågor.
  • Sevinc S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-28

Mithat är en kompetent mäklare som ger ett väldigt lugnt och tryggt intryck! Driven trots att marknaden är trög. Kan sitt yrke och området han arbetar i mycket väl. Kan bara ge bra betyg och rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Sevinc S
    Det tog sin lilla tid, tack för de fina orden. Det värmer. Hoppa att allting går bra för dig i livet!
  • Silver K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-27

Bra mäklare med konkreta förslag för att få bästa resultatet. Lätt att kommunicera med, lätt tillgänglig också. Rekommenderar. Läs mer
    2019-07-04 Mithat B svarar Silver K
    Kul o hjälpa dig med en bra affär. Ser framemot att höras längre fram!
  • Axel W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-24

Köpte en trea i Vårby Gård. Mäklaren infriade mina förväntningar och ställde upp till kraven av att göra en snabb affär med tidig inflytt. Läs mer
  • Kai H
    Kai H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-18

Mäklaren levde upp till de högt ställda förväntningar jag hade efter tidigare försäljningar i området.
    Lägenheten såldes off-market. Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Kai H
    Det var super kul o hjälpa dig med din bostadsaffär. Nu är det dags o leta nytt. Hör av dig om du har frågor.
    Kai H gillar detta
  • Manar H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-17

Tummen upp ++++++++++++++++++++++++++++++++ Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Manar H
    Fantastisk kul o hjälpa er med en lägenhet som inte hann gå ut på öppna marknaden.
    Lycka till o njut!
  • Mona A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-06-17

Vi har köpt bostadsrätt och mäklaren var väldigt hjälpsam och till mötesgående. Bra bemötande samt bra service Läs mer
    2019-06-25 Mithat B svarar Mona A
    Kul o höra. Ni har köpt en fin lägenhet, där kommer ni trivas. Hör av er vid frågor.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors