Mithat Bircan
en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Forelltorget 2
141 28 Huddinge — Visa karta

Vad tror Mithat att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 39 kunder tycker om Mithat Bircan

• Shukrath R skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag är nöjd med min mäklare. Han gör bra sitt jobb.
    Jag ska rekommendera Mithat Bircan till alla som säljer sin bostad Läs mer
  • Siv M
    Siv M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt vår villa. Jag tycker att Mithat har varit engagerad och tagit sitt uppdrag på fullaste allvar. Han har hela tiden hållt oss uppdaterade, vilket har varit uppskattat. Mina förväntningar har uppföljts på alla möjliga sätt, professionellt, förtroendeingivande och trevligt. Priset blev dock mindre än förväntat, men det beror mer på marknaden än på honom. Kan absolut rekomendera honom vidare. Läs mer
  • Gabriela B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi har sålt med Mithat nyligen . Affären har gått väldigt smidigt, vi kan varmt rekommendera honom.
    En ambitiös mäklare, med skinn på näsan. Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Gabriela B
    Tack Gabriela, det var super kul att hjälpa er!
    Hoppas att jag kan hjälpa till med nya bostaden också ..
  • Sumeyye O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Professionell, noggrann o håller en väldigt hög nivå i sin mäklartjänst. Nästan alltid tillgänglig under dygnets alla timmar o har snabba svar vid frågetecken. Han sålde våran bostad snabbt o smidigt!
    Kan med hela mitt hjärta rekommendera Mithat!! Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Sumeyye O
    Tackar, mitt mål är alltid att vara tillgänglig när det behövs.. Kul att du känner det!!
  • Eyad J
    Eyad J skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Sålde precic min lgh , mäklaren Mithat Berica är mycket duktig, engagerad, gillar sitt jobb, och jobbar mycket. Jag rekommenderar Mithat som mäklare för snabb och politlig affär. Läs mer
    2018-10-03 Mithat B svarar Eyad J
    Tack Eyad för de fina orden. Uppskattas verkligen!
  • Muhsin Milan B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag finner endast varma & goda ord om dej Mithat, önskar all lycka i karriären!

Riktigt vass, hungrig krigare, blev jätte nöjd med min bostadsförsäljning under svåra tider.

// Kram familjen Bozkurt. Läs mer
    2018-09-26 Mithat B svarar Muhsin Milan B
    Tack Muhsin! Uppskattar de fina orden.
  • Meron H
    Meron H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt en 2a i Huddinge. Bra bemötande och alltid anträffbar. En mäklare att rekomendera som vill en kunds bästa. Hörde dessutom alltid av sig när nya lägenheter kom ut på marknaden som matcha ens egna behov. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I mitt köp av lägenhet agerade Mäklare Mithat Bircan proffsigt och svarade sakligt och kunnigt på de frågor som fanns!
    Han ingav ett stort förtroende och tryggheten var total vid köpet, en mäklare av världsklass helt enkelt!
    //Stefan Söderberg Läs mer
    2018-09-26 Mithat B svarar Stefan S
    Tack för de fina orden Stefan. Hoppas att ni trivs!
  • Michael D
    Michael D skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt en 2a i centrala Huddinge.

Mithat Bircan var som mäklare under all kritik.

Visningen:
    Entusiasmen om att ta mina uppgifter och bemöta mig som en kund var inte särskilt hög. Det kom först sen när det blev klart att jag vann budgivningen.

Det fanns inte många frågor han kunde svara på, varken från mig eller någon av de andra som var intresserade. Det var enkla frågor som om det fanns tvättstuga i huset till om det fanns möjlighet att sätta in tvättmaskin i badrummet.

Mithat ifrågasatte bland annat min fråga om föreningen ägde marken eller ej, detta för att veta angående tomtsavgälden.

Budgivningen:
    Dagen efter visningen så kontaktade Mithat mig, jag frågade honom om han hunnit kolla upp mina frågor, specifikt vem som ägde marken. Han skulle vända sig till föreningen och återkomma inom 10 minuter. Det tog 4 timmar innan jag kontaktade honom och frågade hur det gick. Han påstod då att han inte fått tag i ordförande för föreningen, men 5 minuter senare hade han plötsligt ett svar.

Mithat frågar mig då om jag vill buda, jag säger att jag är intresserad men väntar gärna till budgivningen lugnat sig. Detta är ren taktik av mig. Detta ifrågasätter Mithat och lägger argumenter att budgivningen stannar ökar ännu mer om jag är med och trissar upp priset, jag väljer att avstå att svara på det meddelandet då jag började bli trött på att bli ifrågasatt. Mina pengar, mitt val i hur jag ska lägga upp allt.

Köpet och kontraktskrivning.
    Mithat kontaktar mig ett par dagar efter visningen och berättar att jag vunnit budgivning. Vi träffas dagen därpå på Svensk Fastighetsförmedlings kontor i Huddinge för att skriva kontrakt med säljarna.

Mithat var duktig att förklara de olika bitarna i kontrakten och de olika papprerna som skulle skrivas på. Dock så var det ibland ett osmidigt sätt han gjorde det hela på. Han förklarade bland annat en bit om en tidigare säljare som skulle lämna kvar vissa möbler men att det blev mer än avtalat med: "Den kvinnan kunde verkligen inte tänka". Vilket för mig ger ett väldigt oseriöst intryck när en mäklare säger så om tidigare kunder. Man kan säga exempel, men inte klanka ner på tidigare affärer.

Fredagen därpå så ringer Mithat mig vid 10-tiden för att berätta att han glömt att jag skulle skriva på en ansökan till föreningen och frågar om jag kan komma till Huddinge samma dag. Jag som sitter på jobb i norrort frågar om det går att ta veckan därpå, men det var absolut tvunget att vara klart på fredagen. Jag säger då att jag kommer in efter jobb (kring 17-tiden) och jag får till svar att han lämnar pappret i receptionen. Änsålänge ingen ursäkt från Mithat's sida gällande missen han gjorde.
    Jag bestämde mig sen för att ta det hela på lunchen istället då jag hade viktiga ärenden på kvällen jag annars inte skulle hinna. Jag skriver till Mithat att jag skippar lunchen och åker i cirka 1 timme till huddinge och sen tillbaka för att skriva på. Jag får till svar "Grymt". Ingen ursäkt, eller punkt eller ett tack.
    Jag kommer till kontoret i Huddinge och träffar Mithat. Inget handslag, ursäkt eller tack för att jag kunde komma.
    Jag skriver på det sista pappret och Mithat frågar lite skämtsamt under tiden om jag hunnit äta något under tiden. Jag svarar att det har jag inte och han småskrattar lite åt svaret.
    Jag skriver på det sista pappret och frågar honom därefter tydligt "Är det något annat du har glömt nu?" Han skrattar och säger att allt ska vara klart nu. Jag går ut och har tid för att springa in på Hemköp för att köpa en macka innan tåget går.
    Fem minuter efter att jag lämnat kontoret så får jag ett sms från Mithat som lyder "Kan du smsa mig. Kontakt till din bank o mail adress. mvh Mithat." Ett väldigt opersonligt sms och ingen ursäkt återigen. Jag blir irriterad och svarar inte för under tiden jag missat arbetstid så har det hänt saker på jobb jag var tvungen att ta hand om via telefon. Efter 40 minuter får jag ett till sms från Mithat som löd "?". Inget mer. Jag skrev att jag letar upp det vid tillfälle för jag inte hann med pga min frånvaro från jobb.
    Jag skickar uppgifterna senare samma dag.

Som ni ser så har detta gett mig en väldigt oseriös och tråkig inställning till Mithat's arbete och Svensk Fastighetsförmedling. Jag är inte rädd för att berätta om min erfarenhet, och har redan haft vänner som undvikit objekt i Huddinge där Mithat varit säljare. Har även rekommenderat kollegor som ska sälja sina hus/lägenheter att undvika Svensk Fastighetsförmedling, pga Mithat's sätt att ifrågasätta, missa saker, inte be om ursäkt och rent allmänt vara tillmötesgående istället för ifrågasättande.

Jag kommer även skicka detta direkt till Svensk Fastighetsförmedling på olika medier, för det kan inte vara såhär oseriöst. Jag hade en bra bild utav Svensk Fastighetsförmedling innan, den har verkligen förändrats. Läs mer
    2018-09-11 Mithat B svarar Michael D
    Hej Michael
    Jätte tråkigt att du upplevt detta. Min ambition har alltid varit att göra både säljare o köpare nöjda vid varje affär.
    Du är den första som har upplevt detta. Det finns ingenting som du tkr har varit bra med denna affär förstår jag. Alla har olika åsikter om hur saker hanteras o det här var din version av köpet. Kolla gärna igenom mina andra Recos också för att se vad andra har tyckt om mig.
    Lycka till!
  • Isabell Z skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Hej

Jag var på en visning där mäklaren var och så kom jag i kontakt med honom. Under mitt köp av ny bostad så var det toppen . Håller på att sälja min nu med samma mäklare . Affären är inte klar än .
    Isabell Läs mer
    2018-09-11 Mithat B svarar Isabell Z
    Nu kör vi tillsammans o gör det bästa av försäljningen.
  • Sebastian S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag köpte en bostad via Mithat och blev direkt över hur snabb, vass och hungrig han var samtidigt som han håller en hög mycket grad av service. Alla processer inblandade gick helt smärtfritt och nu anlitar jag honom för att sälja av min nuvarande bostad.

Mithat är engagerad och hårt arbetande mäklare med ett öga för detaljer. Rekommenderar honom verkligen. Läs mer
    2018-09-05 Mithat B svarar Sebastian S
    Det ska bli riktigt kul o hjälpa dig! Nu kör viiii!
  • Simon H
    Simon H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Tack vare Mithat Bircan såldes min bostad till bra pris under dåliga tider! Läs mer
    2018-09-05 Mithat B svarar Simon H
    Tack Simon för förtroendet! Ser framemot att hjälpa dig igen.
  • Frida H
    Frida H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Kan varmt rekommendera Mithat! Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Frida H
    Tack Frida, lycka till med allt!!
  • Gjulperi U skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Engagerad och tillgänglig, entusiastisk, driven och allt det positiva energin som sprider sig så lätt även när man är så orolig inför försäljningen. Mithat Bircan har genom hela processen varit proffsig och framför allt genom sitt bemötande känts personlig och alltid trevligt. Lyhörd inför våra önskningar och kommunicerade med oss på ett tydligt och respektfullt sätt. Vi kände oss mycket trygga med honom som mäklare. Vi kan verkligen rekommendera Mithat.
    Definitivt när det är dags för oss att köpa hus/lgh, då kommer vi titta först dem objekt som Han förmedlar/säljer. Tack Mithat Brircan! Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Gjulperi U
    Tack för de fina orden Peri!! Jag ska hjälpa er med att hitta ett nytt boende sen.
    Du var verkligen en ära att hjälpa er!
  • Teyent Admassu D skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Köpt bostad , bra bemötande av mäklaren . Läs mer
    2018-09-07 Mithat B svarar Teyent Admassu D
    Tack Teyent. Hoppas att ni trivs!
  • Matihollah H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag träffade Mithat första gången på en visning för en annan bostadsrätt än den jag köpte och redan då var Mithat väldigt hjälpsam och presenterade fler bostäder för mig att kolla på. Dessutom tog han mina kontaktuppgifter för att höra av sig så fort en bostad enligt mina önskemål skulle dyka upp.
    Jag är jättenöjd med mitt köp och den hjälp jag fick av Mithat. Han är organiserad, svarar alltid snabbt på telefonen, har bra information om det han säljer och är väldigt hjälpsam vilket gör honom till en duktigt mäklare. Läs mer
  • Onur C
    Onur C skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Trevlig och bra service och tillgänglighet👍🏻 Läs mer
    2018-07-18 Mithat B svarar Onur C
    Tack Onur. Jag hoppas på hjälpa dig i framtiden.
  • Maria Therese W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min bostadsrätt. Blev mycket väl bemött och har känt mig trygg i processen. Min mäklare har varit lätt att få kontakt med och har förklarat vad som kommer att hända. Jag upplever att han har varit ärlig i sina råd och inte målat upp orealistiska förväntningar. Läs mer
    2018-07-04 Mithat B svarar Maria Therese W
    Super kul att hjälpa dig! Det gick precis som förväntat o jag uppskattar de fina orden, tack.
  • Zeena H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mäklaren Muthat hjälpte mig med att sälja min lägenhet till bra pris . Jag hade anlitat en annan mäklare innan och jag var väldigt missnöjd!!
    Jag måste säga att det var väldigt komplicerat ärende men mäklaren Mithat klarade av det utmärkt!
    Mäklaren Mithat var professionell och realistiskt när han bemötte mina förväntningar på säljpriset !!
    Han lyckades ”äntligen” sälja min läggenhet till bra pris.
    Jag känner inte Mithat sedan innan men han visat sig vara en skicklig mäklare och jag kommer att anlita honom igen när jag tänker sälja min nuvarande bostad
    Jag är väldigt nöjd som kund
    Med vänlig hälsning,
    Zeena
    0733777950 Läs mer
    2018-07-04 Mithat B svarar Zeena H
    Tack Zeena!
    Vilket omdöme!! Jag uppskattar allt o det var riktigt kul att få hjälpa dig.
    Jag ser framemot att hjälpa dig igen!
  • Adam A
    Adam A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Bra bemötande, väldigt kunnig och professionell. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Adam A
    Hoppas att du trivs i lägenheten. Mkt fin lgh!! Ser framemot att hjälpa dig igen! #säljmedmithat
  • Sanna J skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi fick mycket bra service och hjälp. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Sanna J
    Grymt atr du tyckte det Sanna. Jag väntar på dagen att kunna hjälpa er!!
    #säljmedmithat
  • Ann mari P
    Ann mari P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi sålde vår lägenhet i Visättra. Mäklaren, Mithat Bircan, var proffsig och arbetade metodiskt för att få till en så bra affär som möjligt. Han lyssnade på oss och respekterade våra önskemål. Vi hade hela tiden en bra dialog om hur vi skulle gå vidare. Allt som allt gick försäljningen bra trots att marknaden inte var på vår sida. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Ann mari P
    Kunden är alltid i fokus o super viktigt för mig att ni är nöjda. Jag sa ju att vi kan nå bättre siffror 🍾🍾 #säljmedmithat
  • Rawaz A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat sålde min bostad i en svår marknad. Trots det jobbade han hela tiden proaktivt att hela tiden hitta nya spekulanter in till sista stunden.
    Jag är mer än nöjd och rekommenderar Mithat till er som ska sälja.
    Både köparen och jag är supernöjda.
    Tack! Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Rawaz A
    Det var kul o hjälpa dig!
    Tack för förtroendet! #säljmedmithat
  • Brandon H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Brandon H
    Det var en ära att hjälpa dig. Hoppas på fler affärer i framtiden.
  • Sulman S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    It was an excellent experience. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Sulman S
    Thanks Sulman. U are welcome when u want.
  • Ruslan P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Den här människa har lätt att prata med folk, löser alla problem och frågor på en gång. Han kan hjälpa hans klienter i deras situation. Det trevligt att sammarbeta med honom. Jag är glad och nöjd att jag har samarbetat med den här personen. Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Ruslan P
    Det tog sin lilla tid men allt går o sälja! Tack Ruslan
  • Deniz P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Fantastisk mäklare som hjälpt oss sälja våran lägenhet trots trög marknad. Rekommenderar verkligen! En riktig toppmäklare, som ger stort förtroende för köparen också!! Läs mer
    2018-06-29 Mithat B svarar Deniz P
    Tack för förtroendet. Alltid lika kul o sy ihop en affär
  • khaled A skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    I bought an appartment.
    My experience with Mr Mithat as saler he is perfect honest and very understandable. Intelligent in his job having very special effects on his own way to provide customers all information they needed .
    Positive person Läs mer
    2018-06-08 Mithat B svarar khaled A
    Thanks Khaled. Happy to help u!
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Han var lugn,kunnig och har trevligt bemötande.Han hjälpte mig både sälja min nu varande lägenhet och köpa nytt. Jan kan anlita och rekommendera honom till mina anknitninar och vänner. Läs mer
    2018-06-04 Mithat B svarar Mikael W
    Tack Mikael. Vi hörs längre fram för framtida affärer.
  • Christina O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag ör mycket nöjd med min mäklare Mithat Birkans insats! Vår kontakt har fungerat myckt bra och han har varit ett bra stöd ihela tiden fram till försäljning av min bostad. Jag kan varmt rekommendera honom till andra att anlita honom sim mäklare! Christina O Läs mer
    2018-05-24 Mithat B svarar Christina O
    Tack Christina! Det var verkligen kämpigt men till slut gick det, gäller att inte ge upp!
    Lycka till med allting.
  • Chuang X skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Mithat really did a great job to help me bought an apartment in Visättra area. I'm very satisfied with his service. Thanks. Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Chuang X
    Thanks Chuang. I hope I can help u when u want to sell it.
  • Emrah B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt min lgh via Mithat. Väldigt trygg mäklare som är kunnig i sitt område och hjälpte oss hela vägen. Jag kan nästan säga att han är Huddinges bästa mäklare, om man ska jämföra honom med andra. Topp betyg till en topp mäklare!! Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Emrah B
    Det värmer verkligen!! Jag gör mitt bästa och hoppas att hjälpa er i framtiden.
  • Mujo O skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag köpte en tjänst från svenska fastighetsförmedlingen och fick otroligt bra hjälp av de. Mäklaren Mithat Lendic levererade 100 procent det han hade lovat. Jag skulle rekommendera de till alla jag känner. De får verkligen toppbetyg från mig. Läs mer
    2018-05-22 Mithat B svarar Mujo O
    Tack Mujo för de fina orden. Lycka till med allting nu!
  • Manal B skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jätteduktig, lyhörd och trevlig. Väldigt smidig affär, skulle definitivt rekommendera honom. Säljer jag min lägenhet så skulle jag kontakta honom 😄 Läs mer
    2018-04-28 Mithat B svarar Manal B
    Tack Manal, kul att du kände att de gick smidigt. Ser framemot att hjälpa dig.
  • kompetent mäklare som åstadkom en snabb affär vilket vi som säljare önskade. Läs mer
    2018-04-26 Mithat B svarar Karin Anna Sofia S
    Det var en ära att hjälpa er, tack. Lycka till med allting!!
  • Seema C skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag har köpt lägenhet och upplevde mycket proffesionellt och trevlig bemötande.
    Han är mycket trygg och duktig på sitt jobb!
    Bra kommunikation och tar hänsyn för både säljaren och köparen behov samt att han säkerställer att alla är nöjda.
    Jag rekommenderar Mithat för säljare och köpare!
    Skulle jag vilja sälja min bostad i framtiden så kommer jag kontakta Mithat! Läs mer
    2018-04-20 Mithat B svarar Seema C
    Vad kul att höra Seema!
    Jag ser framemot att hjälpa dig i framtiden. Tack 🙏🏼
  • Semra K
    Semra K skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Vi tyckte att mäklaren var lyhörd, engagerad, tillgänglig och hade mycket kunskap. Han var väldig mån om att vi säljarna skulle vara nöjda och delaktiga under hela processen. Skulle varmt rekommendera Mithat Bircan till alla som går i sälj tankar.

Emlakcidan cok memnun kaldik, cunku cok ilgilendi, herzaman ulasilabilir biriydi ve kendi is konumunda cok bilgili. Biz saticilarin memnun kalmasi onun icin ön plandaydi ve bizi hep bu surecte bilgilendirdi. Herkeze Mithat Bircani emlakci olarak tavsiye ederiz. Läs mer
    2018-03-26 Mithat B svarar Semra K
    Tack Semra. Jag ser framemot fler affärer i framtiden.
  • Aram E skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    Jag sålde min lägenhet genom Mithat. Väldigt professionell, lyhörd Mäklare som både ser till köparens och säljarens bästa. Jag är väldigt nöjd. Jag kan varmt rekommendera honom för er framtida försäljning. Läs mer
    2018-03-26 Mithat B svarar Aram E
    Tackar Aram det värmer verkligen.
  • Alexander H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
    mycket trevlig och duktig mäklare, rekommenderas! Läs mer
    2018-03-26 Mithat B svarar Alexander H
    Tack Alexander! Hoppas att du är nöjd med ditt köp. Jätte fin lägenhet!!
Petra Garpefors
Rebecka Kristensen