Mithat Bircan
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 62 kunder tycker om Mithat Bircan

• Mirza Qaisar M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-20

Supertrevlig och ambitiös,rekommenderas !! Läs mer
  • Marta H
    Marta H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-20

Jag sålde nyligen min bostadsrätt, ett par hus. Vi hade fått en reklam från fastighetsförmedling i Huddinge som lät intressant och tog kontakt med mäklaren. Allting sköttes mycket proffsigt från första mötet fram till att vi skrev kontrakt med köparen.
    Mäklarens bemötande var tydlig, det fanns en plan från början till slut, han var lugn och var säker på sin sak. Det hela gick smidigt och vi blev informerade och guidade under hela försäljning. Läs mer
  • Kirsi H
    Kirsi H skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-04

Jag sålde en bostadsrätt på 37kvm. Mäklaren var saklig och informativ. Jag kände att han var på min sida. Jag ville få lägenheten såld snabbt till bra pris, vilket också skedde. Hela affären gick mycket smidigt. Jag är mycket nöjd. .. Mvh Kirsi Hinttala Läs mer
    2019-02-19 Mithat B svarar Kirsi H
    Det var super kul att hjälpa dig, du är en grym kvinna. Sköt om dig o lycka till med allting!
  • Mehran W
    Mehran W skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-04

Vi är väldigt nöjda med våran mäklare som varit till stor hjälp, ärlig, punktligt och återkopplade alltid och var tillgänglig under tiden.
    Stort tack för all hjälp. Han lyssnade på vårt önskemål och vi fick verkligen det resultat av affären som vi hade önskat.
    Från
    Mehran och Fuorugh Läs mer
    2019-02-19 Mithat B svarar Mehran W
    När det väl blir dags att sälja så är ni välkomna!
    Mehran W gillar detta
  • Fouroogh M
    Fouroogh M skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-04

Vi blev väldigt trevligt och proffsionellt bemöt av mäklare som gav information och var tillgänglig hela vägen och lysande på våra önskningar och resultate blev som vi hade önskat både lägge och budget mässigt. Vi tackar för all hjälp. Läs mer
    2019-02-19 Mithat B svarar Fouroogh M
    Jätte kul att ni upplevde det. Lycka till!
  • Daniel T skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-28

Sålde bostad i söderort, har stort kontaktnät av potentiella köpare. Satte ett tydligt prisintervall för förväntat pris och infriade förväntningarna. Kan rekommenderas om du vill sälja i söderort. Läs mer
    2019-01-30 Mithat B svarar Daniel T
    Det värmer Daniel o tack för att ni valde mig!
  • Jane P
    Jane P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-18

Sålt en lägenhet 3:a i Huddinge. Fick ovärderlig hjälp av en mycket proffsig mäklare. Hade höga förväntningar och de blev alla infriade. Stort tack. Läs mer
    2019-01-30 Mithat B svarar Jane P
    Du har varit så glad o positiv hela tiden, vilket har gett mig mer drivkraft att genomföra försäljningen på bästa sätt. Tack!!
  • Firas F
    Firas F skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-12

Jag har köpt en lägenhet. Jag blev bemött av märklaren på ett snällt och trevligt sätt. Jag förväntade mig att allt skulle vara bra och det blev så jag är väldigt nöjd.
    Mvh: Firas Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Firas F
    Kul o höra Firas, det är en stor affär o då är det viktigt att det känns tryggt. Lycka till!
  • Sivanaga P
    Sivanaga P skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-09

I bought the house.
    I met the broker at the house where we want to purchase and also met at office.
    He explained all details about the house very well.He is on time and able to answer all questions and explined about housing society details.
    I would like to recommend Svensk Fastighetsförmedling to our friends for future house selling or bought purpose. Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Sivanaga P
    Thanks, I hope I can help u when u want to sell.
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Mithat Bircan en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-07

Mycket bra mäklare, punktlig, engagerad och hög kompetens Läs mer
    2019-01-18 Mithat B svarar Gabriel S
    Det var en ära att hjälpa dig. Lycka till i framtiden!!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors