Mithat Bircan

Mithat Bircan

Mithat Bircan är mäklare på Notar Huddinge

Mithat Bircan har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Mithat Bircan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Mithat Bircan har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jobba med människor o se till att deras livs största affär blir den bästa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en riktig tävlingsmänniska som brinner för mäkleriet. Målmedveten och enormt driven.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Snabba puckar, raka rör och flexibel.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag tog över ett objekt från konkurrent som inte fick det sålt i 2 månader, jag sålde den på 7 dagar.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Tränar så fort jag får tid över.

Hur ser din drömbostad ut?
Stor villa med sjöutsikt och egen pool.

62 omdömen om Mithat Bircan

Sedan starten hos Reco 2020
Jessica M
Skrev om Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

Ångrar inte en sekund att vi valde Mithat för att sälja vårt radhus, trots seg marknad och ett hus i ok skick så såg han till att vi fick det sålt för det priset vi ville. Jag kände mig trygg med honom i hela processen.

Leonardo J
Flemingsberg

Mithat är extremt professionell i hans rådgivning. Vi hade inte riktigt den koll vi trodde på bostadsmarknaden och med hans hjälp kunde vi använda rätt taktiker för att både locka och övertyga intressenter om att lägga bud. Budgivningen gick upp 27% som var över förväntan och mycket av detta är Mithats förtjänst. Kan starkt rekommendera honom till andra!

Dragan J
Huddinge Myrstuguberget

Jag har köpt en lägenhet, jag blev bemött på ett bra sätt och han var väldigt trevlig och hjälpsam. Jag hade inte så många förväntningar.

Mats L
Huddinge Myrstuguberget

Mithat hjälpte mig hela vägen i min lägenhetsförsäljning. Gav hela tiden ett proffsigt och lugnt intryck även när jag själv i vissa lägen var väldigt stressad. Han var lätt tillgänglig när jag ville diskutera tankar och ideer, svarade han inte direkt i telefon var han alltid snabb att återkoppla och ringa tillbaka.

Sinem B
Bredäng/Mälarhöjden

Stockholms bästa mäklare! Vår upplevelse med Mithat har varit över förväntan - så proffsig, noggrann och trevlig! Vår pärla såldes före visning och vi kan varmt rekommendera Mithat till alla som går i sälj tankar!

Jeffrey C
Bredäng/Mälarhöjden

Mithat was very responsive and worked hard to answer all questions in a timely manner.

Anatoli K
Flemingsberg

Sålde en trea i Huddinge. Mithat Bircan Bemötte mig på ett oerhört trevligt och proffesionellt sätt. Hade bra förväntningar av Mithat Bircan men även då så översteg han dessa och hjälpte oss få en bättre deal en förväntat. Han sålde lägenheten på rekord tid, skulle nog kunna säga att han definitivt är bästa mäklarn vi nånsin haft.

Yunus Özkan B
Bredäng/Mälarhöjden

Best of the best! Vi fick den hjälp vi behövde och lite till. En grym och professionell mäklare som har säljaren i fokus!

Fatih U
Huddinge Vårby

Allting va toppklass, vill man sälja lägenheten tar det max 2 dagar för Mithat att sälja den.

Jessica E
Huddinge centralt

Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var väldigt smidig och proffsig att jobba med och höll mig uppdaterad genom hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare!