Petra Garpefors

Petra Garpefors

Petra Garpefors är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Petra Garpefors har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 285 omdömen med ett betyg på 4.8. Petra Garpefors har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Mitt mål som fastighetsmäklare är att guida dig igenom försäljningen av din bostad på bästa tänkbara sätt. Då är det viktigt med en bra personkemi, att du känner dig trygg och har tillit till att jag tar hand om dig, dina spekulanter och köpare. För mig är det även viktigt att du känner att jag har ett stort engagemang och att du blir nöjd.

Med min bakgrund som aktiv och tränare inom Huddinges friidrottsförening har jag lärt mig att det lönar sig att kämpa och ge allt man kan för att nå ett bra resultat. Detta är något jag nu även har nytta av i mitt arbete som fastighetsmäklare.

Varmt välkommen att höra av dig till mig!

285 omdömen om Petra Garpefors

Sedan starten hos Reco 2014
Göran S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

Trevligt bemötande, serviceminded, nåbar, bra.

Cathrine S
Högmora

Stort kundfokus med trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att kommunicera med. Återkommer som hon lovat. Jag upplevde att hon kan sitt jobb mycket bra och tar reda på om hon inte har ett svar direkt. Proffsig mäklare som utför ditt uppdrag på ett skickligt sätt.

Jenny G
Sålde sitt hus med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Väldigt nöjd med Petra. Smidig och trygg affär för alla parter inblandade.

Elisabeth B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Jag är mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt och kan varmt rekommendera Petra Garpefors.

Svar från Petra Garpefors

Tusen tack Elisabeth, vad roligt att höra!

Camilla E
Huddinge

Kunnig, trevlig och har mkt information. Lätt att få kontakt med och snabb att ordna de möten fysiskt vi önskade. Vi är väldigt nöjda med vårt köp av Vistav 20c väntar med spänning på inflytt till våren.

Svar från Petra Garpefors

Skönt att ni känner er nöjda, jag tycker allt fungerat superbra med er och tror att ert nya boende kommer bli riktigt bra!!

Juliana P
Huddinge

We bought and sold our home with Petra, we are very satisfied!

Svar från Petra Garpefors

Thank you for feedback! I'm glad we could sell your apartment in a smooth way!

Marcus S
Kvarnbergsplan

Mycket engagerad och kunnig! Har bara bra saker att säga om henne. En person man kan lita på.

Svar från Petra Garpefors

Tusen tack för fina ord! Det värmer!!

Jesper J
Huddinge

Vi sålde vår lägenhet med Petra. Kändes tryggt från början till slut och hon var engagerad och proffesionell. Rekommenderas.

Svar från Petra Garpefors

Vad skönt att höra, tusen tack Jesper!

Serhiy K
Masmo

Vi kände oss varmt välkomna. Petra lyssnade på oss och förklarade allt.

Olena K
Masmo

Petra är väldigt trevlig person. Vi fick svar på alla frågor som vi ställde. Hon var tillgängligt eller ringde tillbaka. Dessutom svarade Petra på mejlet snabbt. Betyg: Det här rekommenderas varmt!

Svar från Petra Garpefors

Tack Olena för din rekomendation, uppskattas väldigt mycket! Så kul att vi fick ihop allt för er son!