Rebecka Kristensen
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mina ambitioner är att skräddarsy den bästa lösningen för mina kunder oavsett situation. Nöjda kunder är oerhört viktigt för mig. Det tillsammans med att jag alltid jobbar för att mina kunder ska få bäst betalt och en trygg affär är jag övertygad om att jag skapar de bästa förutsättningarna för både säljare och köpare under hela bostadsaffären.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar, men just nu drömmer jag om en 20-talsvilla - välbevarad men med en modern touch.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har ett enormt matintresse, så snacka gärna mat med mig! Läs mer

Läs vad 50 kunder tycker om Rebecka Kristensen

• Sanel H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-02-13

Hej

Rebecka är väldigt driven och målmedveten. Hon kommer att göra sitt yttersta för art ni ska bli nöjda. Läs mer
  • Robin N skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-21

Bra tillgänglighet och noggran. Inget att klaga på. Läs mer
  • Kristoffer A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2019-01-21

Sålde min bostad och Rebecka var toppen! Läs mer
  • Per H skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-12-20

Sålde en lägenhet, mäklaren (Rebecca) gav ett väldigt seriöst och bra intryck.
    Allt gick väldigt smidigt och mäklaren lyckades överträffa våra förväntningar. Läs mer
  • David J skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-12-03

Har sålt bostad i Huddinge. Blev trevligt bemött och fick all vesentlig information om affären. Hade förväntningar om att bli informerad i tid om de olika delarna av affären och tycker att mäklaren mycket väl har levt upp till det. Affären har gått smidigt och jag har blivit välinformerad. Märlaren har gett mig all nödvändig information för en lyckad affär.

/ David Jemsby. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar David J
    Tack för fina ord David, lycka till i ert nya!
  • Zaman A skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-25

Tusen tack, mycket bra. Rebecka, du är bäst. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Zaman A
    Stort tack Zaman, fantastiskt kul att ni äntligen hittat drömhuset!
  • Anders Å skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-22

Köpt en mycket snygg fyra rums lgh i Balingsnäs.
    Rebecka har varit mycket bra på alla vis genom vår process och köp.
    Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Anders Å
    Tack Anders, kul att hjälpa er hitta rätt!
  • Margareta Ö skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-09

Vi har köpt en lägenhet och är väldigt nöjda med mäklaren som var mycket trevlig och skötte det hela på ett smidigt sätt. Läs mer
    2018-12-04 Rebecka K svarar Margareta Ö
    Tack för fin rekommendation, jag hoppas verkligen ni ska trivas i nya lägenheten!
  • Veronica M skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-11-02

Fungerat bra med samarbetet
    Fått råd och stöd
    Försäljningen gick över förbäntan Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Veronica M
    Tack för rekommendationen. Va kul att försäljningen gick över dina förväntningar och extra roligt att vi nådde rekordpris i föreningen!
  • Camilla T
    Camilla T skrev om Rebecka Kristensen en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

2018-10-29

Allt flöt bara på hon kan Kvarbergsplan..😀 Läs mer
    2018-11-02 Rebecka K svarar Camilla T
    Kvarnbergsplan är toppen! Stort tack Camilla, hoppas du ska trivas i ditt nya!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Petra Garpefors