Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

• BadgeElevenYears
1 791

Huddinge växer och det byggs mycket nytt framförallt i centrala Huddinge, Flemingsberg och Kungens Kurva. I kommunen finns allt från bostadsrätter till småhus, radhus och villor. Vi på Svensk Fastighetsförmedling har full koll på utvecklingen och följer den med entusiasm. Med god lokalkännedom, många års erfarenhet och en...

1791 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Huddinge

Sedan starten hos Reco 2014

Dragon's L
Sålde sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Redan vid första mötet förmedlade Ali en avslappnad, trevlig men proffsig attityd. Vi kunde mjukstarta processen i vår takt och sedan såg Ali till att få oss redo i tid. De frågor och funderingar vi hade under vägen löste Ali snabbt och vi kunde tryggt gå vidare till nästa steg. Från att vi valde att gå med Svensk Fastighetsförmedling i Huddinge och Ali Nouri så gick hela resan från start till mål väldigt enkelt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera Ali om du funderar på att sälja din bostad.

Bertil L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Bra och engagerad mäklare. Har hanterat detta bra

Jenny N
Fullersta

Vi fick mycket god kontakt med Ali från start, han lyssnade på oss och hade bra förslag för hur vi skulle komma vidare i processen med visning. Vi hade en visning med 6 anmälda sällskap utan att ha behövt fota innan och inom 1 vecka hade vi skrivit kontrakt på försäljningen! Vi är mycket nöjda både med samarbetet och utfallet och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Ali!

Vanessa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

Ali har varit snabb, lyhörd och gjort det lilla extra för att vår försäljning skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar honom till de som går i säljtankar!

Peter J
Glömsta

Ali har hanterat hela vår säljprocess ypperligt! Han har hela tiden visat ett stort engagemang och är otroligt snabb på att återkoppla vilket vi uppskattat.

Guoneng H
Köpte sitt hus med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Fullersta

Jag som köpare har känt mig trygg att ha Ali som mäklare. Han är lyhörd, påläst, svarar på frågor och funderingar man har. (Även på helger och tidiga mornar) Jag kan varmt rekommendera honom till andra.

Björn A
Köpte sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Vi har det toppenskönt i Italien + 24 gr strålande sol. Vi är helnöjda med ditt jobb som mäklare, duktig, kunnig och trevlig. Du kan ditt jobb. Lycka till i fortsättningen. Christer och Monica

Mikael J
Sålde sin lägenhet med hjälp av William Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Professionell och bra hantering på alla sätt. Bra genomfört mäklaruppdrag.

Svar från William Mazy

Tack Mikael för att jag fick förtroendet till eran försäljning.

Carin W
Utsälje

Mycket trevlig mäklare som var behjälplig vid vårt bostadsköp. Alltid tillgänglig, både vid frågor/funderingar och vid den snabba kontraktsskrivningen!

Monica Birgitta L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Anton är proffsig och är påläst i alla avseenden. Vi som köpare är mycket nöjda. Anton får en 10poängare av oss .vi rekomenderar honom varmt till övriga köpare

Gerd O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Centrala Huddinge

Gårdagens möte inför försäljningen av min lägenhet på Kyrkängsbacken 14 var lugnt och trevligt. Säljaren Anton Ström gick professionellt igenom punkt för punkt av uppdraget med tillfälle för eventuella frågor. Jag känner mig helt trygg med honom och ser fram emot ett avslut om ett par veckor Med vänliga hälsningar Gerd Olsdon

Anders F
Kvarnbergsplan

Snabb, lätt att nå och lyhörd. Nöjd med Anton.

Anna H
Utsälje

Påläst, informerad och proffsig.

Curt J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ali Nouri en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Huddinge

Köpet gick med rekordfart - från visning till underskrivet köpeavrtal < 24 timmar.. Han "gav järnet" för att alla skulle bli nöjda.

Britt Mariana K
Sålde sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kynäs

Jag har hela tiden blivit mycket vänligt bemött. Sabina har en glad och positiv framtoning. Hon gav en realistisk värdering av huset. Hon har hela tiden varit tillgänglig och snabbt återkommit när jag sökt henne. Hon har gjort ett effektivt och professionellt intryck. Jag är nöjd med försäljningen.

Svar från Sabina Klingsell

Tack snälla Britt, vad roligt att du är nöjd med vårt samarbete.

Kristina J
Huddinge

Ali har på ett snabbt, trevligt, tryggt och proffesionellt sätt hjälpt oss med försäljning. Att det dessutom överträffade mina förväntningar ang slutpriset gör att jag verkligen rekommenderar honom.

Svar från Ali Nouri

Tack för omdömet Stina, ni gjorde också ett riktigt bra jobb inför fotografering och visning!

Jan-Åke J
Huddinge

Bra , positivt, professionellt och framåtriktat bemötande. Han levde, med råge, upp till våra förväntningar. Ali upplevdes som lösningsorienterad och gav oss bra information under hela processen.

Svar från Ali Nouri

Stort tack för förtroendet Jan-åke, det gick väldigt bra med eran försäljning och jag är superglad att ni fick riktigt bra betalt genom Aktiv-matchning.

Anna-Liisa O
Huddinge

Välkomnande omhändertagande och vänlig. Jag hoppades få en engagerande, kunnig och professionell mäklare och det fick jag. Ali Nouri var lyhört och kunde läsa min behov av bostad. Jag skulle anlita honom igen, kändes tryggt ha honom som mäklare. Kan verkligen varmt rekommendera honom.

Svar från Ali Nouri

Tack snälla Anna-Liisa, jag hoppas verkligen att ni trivs i eran nya lägenhet!

Göran S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Petra Garpefors en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Högmora

Trevligt bemötande, serviceminded, nåbar, bra.

Cathrine S
Högmora

Stort kundfokus med trevligt och proffsigt bemötande. Lätt att kommunicera med. Återkommer som hon lovat. Jag upplevde att hon kan sitt jobb mycket bra och tar reda på om hon inte har ett svar direkt. Proffsig mäklare som utför ditt uppdrag på ett skickligt sätt.

Jeyakanth K
Visättra

Han var jätte trevlig och hjälpte med allt, möte alla våran behov och förväntningar!

Svar från Ali Nouri

Tack för det fina omdömet Jeyakanth.

Asvini J
Visättra

Han var jätte trevlig och förståligt för det vi ville ha, bra service och svarade våran frågor på ett tydligt sätt. Han möte alla våran förväntningar så vi är väldigt nöjda!

Svar från Ali Nouri

Vad roligt att ni är nöjda med köpet, jag är väldigt säker på att ni kommer stortrivas i eran nya bostad.

Mehmet A
Köpte en tomt med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Snättringe

Jag rekommenderar stark och han är alltid tillgänglig.

Cigdem U
Visättra

Jag är tacksam för Ali som mäklare. Han är väldigt duktig och proffesionell. Han kämpar verkligen för att kunderna ska vara nöjda med affären. Jag kommer att vända mig till honom i framtiden.

Svar från Ali Nouri

Tack för din fina reco Cigdem, nöjet har varit på min sida!

Benny H
Sålde sitt hus med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Vidja

Mycket bra. Trevlig. Kunnig. Hörde av sig flera gånger för att kolla upp att allt kändes bra.

Gabriel Z
Centrala Huddinge

Om du önskar dig en ärlig professionell och mycket trevlig mäklare där dina intresse går först så är det Anton du ska söka dig till. Otroligt nöjd med allt från första bemötandet till dagen min lägenhet blev såld.

Annika N
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Balingsnäs

En lugn ung kille som kan lyssna o tar sig tid, ordningsam o håller vad han lovar, helt perfekt-Hade inga förväntningar men var beredd att det skulle komma en stöddig en som bara var ute efter fina säljobjekt, o jag visste att mitt hus inte var det finaste precis, o det gick bra. Har berömt honom på facebook o försäljningen gick galant.

Anders E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Snabb och enkel försäljning.Trevlig och kunnig

Ola L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Berg  en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Kvarnbergsplan

Blev väldigt bra bemött tydlig & trevlig, en sak att anmärka va ang innflyttningsdatumet men annars väldigt nöjd

Ann-Catrin L
Centrala Huddinge

Fick ett bra personligt bemötande. Lyssnade på vad jag sa. Känns som att han har empati vilket inte många har idag. Hade inga större förväntningar, är lite annat som händer runt mig. Men försäljningen gick snabbt och smärtfritt!

Anders F

Bra. Snabb och tillgänglig. Smidig och proffesionell

Helga R
Centrala Huddinge

Anton var kommunikativ och snabb på att svara. Förstående och väldigt pålitlig.

Frida W
Centrala Huddinge

Bra bemötande och supersnabb hjälp!

Josefine G
Myrängen

Jättebra mäklare! Fantastiskt bemötande som tog stor hänsyn till vår vilja och våra tankar kring försäljningen. Han kom med mogna bra idéer men pushade aldrig för mycket när vi sa att vi ville avvakta med försäljning. Kändes aldrig jobbigt att vi hade svårt att få folk på visning utan Anton jobbade på och hade hela tiden en positiv attityd, men va också ärlig kring situationen. Rekommenderar starkt!!

Fredrik W
Myrängen

Tydlig med svar på alla frågor i samband med köpet och väldigt lätt att kommunicera och få kontrakt med. Bidrog till en mycket trevlig kontraktsskrivning.

Marcus O
Centrala Huddinge

Anton överträffade alla förväntningar! Proffsig på alla sätt. Han gjorde att det kändes oerhört tryggt för oss som köpare genom att framförallt vara lyhörd och lyssna till våra funderingar och orosmoment.

Joakim E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Solgård

Snabb trevlig och effektivt Rekommenderar

Svar från Nadja Alm

Stort tack för din rekommendation och lycka till i din nya lägenhet 💐 Allt gott. Nadja

Louise L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Rosén Sjöberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Balingsnäs

Peter var väldigt lyhörd och närvarande under försäljningsprocessen med tips och råd även sena kvällar som dessutom ledde till en smidig affär! Stort tack till dig Peter

Svar från Peter Rosén Sjöberg

Tack för de fina orden Louise. Så kul att jag kunde hjälpa er att sälja bostaden så snabbt och smidigt! Stort lycka till med köpet av ert drömhus nu! :D

Viktor Daniel Dolk P
Sörskogen

Enligt mig Huddinges bästa mäklare. Väldigt tillmötesgående och vi har haft en bra dialog under hela försäljningen.

Svar från Sabina Klingsell

Stort tack Viktor! Det var väldigt fina ord som värmer. Tack också för att ni ville anlita mig igen efter att ha sonderat terrängen., alltid roligt med återkommande kunder.

Huddinge

William är lyhörd, lugn och tydlig! Rekommenderas starkt!

Svar från William Mazy

Tack så mycket för rekommendationen, glad att jag kunde hjälpa er!

Huddinge

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för förtroendet!

Huddinge

William höll oss uppdaterad under hela processen med mycket bra information och höll många visningar, även om ingen kund anmält sig innan. Oerhört viktigt i dagens marknad!

Svar från William Mazy

Tack snälla Mikael för Recon!

Jonas B
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Ström en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Hörningsnäs

Bra bemötande, kunnig och flexibel. Övrigt inte så mycket kontakt.

Camilla A
Köpte sitt hus med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Glömsta

Jag kan verkligen rekommendera Sabina! Hon är väldigt professionell och hon har verkligen gjort hela processen väldigt smidig. Hon återkopplar snabbt och jag uppskattar att hon är rak och tydlig. En mäklare i toppklass!

Svar från Sabina Klingsell

Det var roligt att höra att du upplevde processen kring köpet så positivt, tack för dina ord. Vi ses på tillträdet!

Kristina B
Hörningsnäs

Bra bemött av mäklaren, snabb återkoppling och kan rekommendera honom!

Helen Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Klingsell en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Hörningsnäs

Bra och ärligt bemött. Rak kommunikation, stort tålamod och framåtdrivande i en något seg marknad

Svar från Sabina Klingsell

Ja vi fick kämpa på med visningar, men skam den som ger sig. Till slut så fick vi bra pris också.

Emilia K
Glömsta

Kompetent mäklare som skötte hela processen professionellt. Vi upplevde oss trygga och mäklaren var lyhörd för våra önskemål.

Svar från Sabina Klingsell

Stort tack för ert förtroende Emilia!

Rajesh B
Köpte sitt hus med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Stuvsta

Overall it was a good experience

Svar från Nadja Alm

Thank you so much for your recommendation. Wish you all the best in your new house. Nadja

Lars D
Sålde sitt hus med hjälp av Nadja Alm en del av Svensk Fastighetsförmedling Huddinge
Stuvsta

En mycket trevlig och glad mäklare.

Svar från Nadja Alm

Tack så jättemycket Lars för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av huset. Stort lycka till i Frankrike. Mvh Nadja

Christian A
Huddinge

Ali har varit mycket hjälpsam, trevlig och proffsig.

Svar från Ali Nouri

Tack för din fina reco Christian.