Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

• Badge2022
Ring 0650-130 30 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hudiksvall! Går du i tankarna om att hitta ett boende i Hudiksvall eller Nordanstig? Här i glada Hudik i Hälsingland och längst inne i Hudiksvallsfjärden hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling, som mer än gärna hjälper dig genom hela bostadsaffären. Med över 80 år i branschen...

73 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Leif J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Lättsam att ha att göra med. Väldigt positiv och serviceinriktad.

Svar från Emeli Krantz

Tack Leif, roligt att ni uppfattar mig så :)

Lars T
Hudiksvall

Emeli har varit bra ha att göra med, de stunder jag har varit i kontakt med henne. Trevligt bemötande och lättsam vet inte så mycket om själva allt arbetet som ingår i mäklarens uppgifter. men jag kände mig trygg med henne åtagande av försäljningen av lägenheten.

Svar från Emeli Krantz

Tack så hemskt mycket Lars, ni säljare har varit fantastiska :)

Bo J
Hudiksvall

Bra bemötande, håller kunden uppdaterad Samt lösningsorienterad

Svar från Emeli Krantz

Tack Bo, vad glad jag blir när ni uppfattar försäljningen positiv, den har gått bra med mina härliga säljare :)

Elisabeth N
Köpte sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Mycket vänlig och hjälpsam mäklare.

Svar från Emeli Krantz

Tack Elisabeth, nu hoppas jag att ni kommer att trivas :)

Kjell S
Sålde sitt hus med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

En härlig person med stark personlighet Engagerar sig i försäljningsobjekt stora som små, med kunden i focus samt att intressenterna ska med på tåget hela vägen fram. Mäklaren har i detta fall varit anträffbar även på "omöjliga" tider, svar har om inte annat aldrig varit långt borta någon gång, professionellt.

Svar från Emeli Krantz

Tack Kjell, vilken härlig presentation om mig, det värmer :)

Eva H
Köpte sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Gnarp

Emeli har uppfyllt alla förväntningar. Hon har haft svar på alla frågor, varit tillmötesgående och lätt att få tag på om man har kommit på flera frågor längs vägen. Man märker att hon älskar sitt jobb.

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla Eva! Glad att du upplever det så som jag vill att ni upplever det :)

Jeanette W
Hudiksvall

Emeli fick uppdraget att inom en viss tid sälja fastigheten till ett så bra pris som möjligt. Vi följde hennes råd angående utgångspris, och det är jag glad för att vi gjorde. Visningarna var väldigt välbesökta och Emeli höll också privata visningar samt filmade för intressenter som inte kunde vara på plats. Det blev budgivning på fastigheten och affären var klar inom ett par veckor efter visning. Särskilt glada är vi för att Emeli har ett personligt intresse för den typen av historisk fastighet som vi sålde, det bidrog...

Svar från Emeli Krantz

Tack så mycket Jeanette! Aldeles precis rätt att jag gillar gamla hus, jag såg att det var ett speciellt hus men att det fanns att göra, mycket viktigt för att få ut bäst betalt för huset :)

Yvonne Git Marianne F
Hudiksvall

En engagerad mäklare som är mycket aktiv och säljande👍

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla Yvonne :) Jag har haft en rolig försäljning med engagerade säljare :)

Anna-Karin M
Bjuråker

Trevlig, kunnig och fint,personligt bemötande.

Svar från Emeli Krantz

Tack så hemskt mycket, värmer i mitt hjärta :)

Margaretha L
Jättendal

Emeli Krantz har skött sitt uppdrag exemplariskt. Från början till slut. Har hållit oss uppdaterade om allt som hänt under resans gång. Såväl skrivit som ringt. Jag kan varmt rekommendera Emeli Krantz som mäklare. Vänligen Margaretha Lilljequist

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla Margaretha, ni har skött er bra ni också 🙂

Emma B
Enånger

Emeli var trevlig, kunnig och hade en bra känsla för vad som kunde göras med huset (marknadsmässigt pris, hur marknadsföra försäljningen etc). Det jag kunde sakna var lite mer uppdateringar om vad som hände under de mer lugna perioderna, även om jag kunde (och gjorde) fråga själv. Hade gärna sett mer information vad som gjordes, eller om inget gjordes och hur tidsplanen för försäljningen såg ut. På det hela ett bra stöd under processen.

Svar från Emeli Krantz

Tack Emma, jag ska tänka på feedback i de lugnare perioderna :)

Jonas C
Forsa

Emeli var kunnig och engagerad både från säljarens och köparen sida, och kom också med kloka tips hur fastigheten kunde renoveras och förbättras. Alltid lätt att nå för att svara på frågor.

Svar från Emeli Krantz

Tack Jonas! Det är roligt att ni känner att jag engagerar mig i fastigheten, det tycker jag är viktigt.

David L
Sålde en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Nordanstig

Alltid toppenservice som vanligt!

Svar från Emeli Krantz

Härligt att du känner så, bästa betygen :)

Eva C
Gnarp

Trevlig lättsam och glad Tog långtid att skriva kontrakt med köparen tycker att mäklaren kunnat gjort denna del klar innan jag vart inkopplad Men i övrigt inget att anmärka på

Svar från Emeli Krantz

Tack för dina ord. Beklagligt att det tog sån tid på kontraktet, frågorna från köparna var många och det var inget jag kunde förbereda. Kände att det var bra att få bemöta dem på ett lugn sätt när dom inte köpt hus i Sverige tidigare.

Magnus S
Gnarp

Hon har bemött oss väl och gjort ett bra jobb

Svar från Emeli Krantz

Tack Magnus, ni har också gjort ett bra jobb :)

Leif B
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Mycket bra bemötande, förklarade bra på alla frågor jag hade! Rekommenderas alla dagar i veckan! Leif Bergman

Jan N
Gnarp

Trevlig, lättsam att prata med och hjälpsam med mina frågor. Emeli gjorde sitt jobb bra och mina förväntningar blev bra. Emeli förklarade allt väldigt bra och läste igenom allt när vi gjorde klart med köpet av min nya bostad i Skesta. En bra mäklare helt enkelt 👍🙂

Svar från Emeli Krantz

Tack Jan, skönt att höra att du känner att du är trygg i affären :)

Lillemor Elisabeth S
Sålde sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Stocka

Rikard är sympatisk och inlyssnande och gav sedan förslag på hur vi skulle gå tillväga. Vid tiden för försäljning av villan hade det uppstått problem med en räntehöjning och folk blev lite försiktigare att köpa. Rikard var positiv och arbetade vidare vilket resulterade i en försäljning av min villa. Mvh Lillemor Sjöström

Svar från Richard Tynér

Tack Lillemor. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende!

Lennart S
Hudiksvall

Saklig, vänlig, skapade förtroende och uppträdde "partsoberoende"

Svar från Richard Tynér

Tack för fint omdöme Lennart. Önskar er härliga dagar i havsbandet.

Åsa B
Bjuråker

Trevlig mäklare som är påläst om både fastigheten och området!

Svar från Emeli Krantz

Så trevligt att mina säljare fick en barnfamilj som köpte den fina gården. Tack så hemskt mycket Åsa :)

Leif F
Bjuråker

Mycket bra och trevlig säljare.

Svar från Richard Tynér

Tack Leif. Vad kul att du känner dig nöjd. Lycka till med din nya bostad!

Roland N
Bjuråker

Vi fick ett trevligt bemötande och kände förtroende för honom. Och hela affären gick snabbt och smidigt.

Svar från Richard Tynér

Tack för förtroendet Roland! Vad kul att du är nöjd.

Joel H
Gnarp

Trevlig och jordnära och väldigt mån om både köpare och säljare. Marknadsför på ett bra sätt och gör sig förstådd bra!

Svar från Emeli Krantz

Tack Joel! Jätteroligt med återkommande kunder :)

Carina N
Gnarp

Emeli hade ett bra bemötande. De förväntningar vi hade på kontaktern med säljarna uppfyllde hon. Vi är mycket nöjda med köpet.

Svar från Emeli Krantz

Tack Carina :) Roligt att få bra kundkontakter och roligt när ni tyckte om fastigheten så mycket.

Anders Peter R
Hudiksvall

Redan vid upphandlingen av mäklare fick vi ett mycket gott intryck av Richard, som vartefter har bekräftats. Detta gäller mottagandet vid möten och som utövare av sitt yrke, med goda kunskaper inom mäklarbranschen. Kan verkligen rekommendera honom för andra. Hälsningar / Peter och Barbro

Svar från Richard Tynér

Tack Peter och Barbro. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er.

Charlotte B
Köpte sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Bra bemötande. Flexibel. Kändes som att han beaktande allas intressen. Förväntade mig God kunskap & erfarenhet & det levde han upp till. Bra förklaringar & genomgång av dokument. Lättillgänglig.

Svar från Richard Tynér

Tack Charlotte. Önskar er härliga dagar och god jakt!

Linda D
Sålde sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Jag blev väldigt bra bemött. Min förväntningar uppfylldes mer än väl. Det kändes tryggt att ha Richard som mäklare. Han är kunnig, engagerad och serviceinriktad.

Svar från Richard Tynér

Tack Linda! Det har varit så roligt att förmedla din fina vallstuga!

Osmo V
Skrev om Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Mycket bra bemötande, Tänker mig att han kan säkert vara behjälplig med kommande frågeställningar

Tack Osmo. Lycka till!

Ulf P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Öster

Trevlig, Hjälpsam, Levde upp till alla mina förväntningar.. En mäklare jag rekomenderar starkt.

Svar från Richard Tynér

Tack Ulf. Det glädjer mig att du är nöjd.

William Molin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Öster

Bra bemötande, snabba svar, smidigt köp överlag.

Svar från Richard Tynér

Tack William. Lycka till med ert nya boende!

Håkan E
Gnarp

Alltid tillgänglig, engagerad, service minded och tänker på allt!

Svar från Emeli Krantz

Tack så mycket Håkan, det värmer att ni är nöjda!

Johan V
Bergsjö

Jag upplevde Emeli som väldigt glad och trevlig och alltid "service minded". Lätt att få kontakt med.

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla du :) Roligt med engagerade säljare och köpare :)

Camilla J
Enånger

Bästa servicen, toppen med snabb återkoppling och alltid serviceminded. Vi är toppennöjda!

Svar från Richard Tynér

Tack Camilla, det glädjer mig att ni är nöjda.

Annika H
Långvind

Fantastiskt fint ,proffsigt och personligt bemötande.Blev en väldigt smidig försäljning då Emeli gav fina råd hur vi skulle agera

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla du, tycker om när ni upplevt det precis som jag vill att upplevelsen ska vara :)

Stig H
Enånger

Richard tyner var en väldigt saklig och noggrann i sitt yrke .som jag kan rekommendera. Mvh.stig halvarsson.

Svar från Richard Tynér

Tack Stig Det har varit trevligt att samarbeta med dig.

Mattias S
Hudiksvall

Lugn och trygg i bemötande, säker och kompetent, Jag har höga förväntningar och det införlivades av min mäklare.

Svar från Richard Tynér

Tack Mattias, det glädjer mig att du är nöjd.

Henrik K
Hudiksvall

Seriös, kunnig och noggrann. Mycket trevligt bemötande och tillgänglig vid behov.

Tack Henrik.

Mikael Å
Sålde sin bostad med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Bergsjö

Hon var fantastiskt på alla sätt

Svar från Emeli Krantz

Men vad varm jag blir i hjärtat nu, tack Mikael!

Lina B
Bergsjö - Andersfors

Emilie kunde inte besvara våra frågor, så som vatten, sophantering, skottning etc. Fastigheten var inte alls fint i ordning på visningen, vissna blommor stod på trappan etc. Då vi skulle hämta nycklarna så dök hon inte upp utan vi fick åka hem till henne vilket kändes oprofessionellt. Nycklarna var heller inte där och hon hade dålig koll på var de faktiskt var. Det visade sig att de var kvar i fastigheten vilket kändes sådär. De förra ägarna hade förvisso alltid gjort så men nu ägde vi fastigheten och ville inte ha det så.

Svar från Emeli Krantz

Beklagligt att dom lämnat det så åt er. Jag hoppas ni fått till allt på bästa sätt. Ring om det är ngt ni funderar över.

Sonja Maria F
Skån

Bra bemötande. Han har hittills gjort det jag har förväntat mej.

Svar från Richard Tynér

Tack Sonja, vad glad jag blir att ni är nöjda med förmedlingen.

Roland B
Bergsjö

Mycket bra bemötande - bra samarbete - mycket trevlig person. sammanfattningsvis: Ett bra mäklarjobb av en förbannat trevlig person.

Men tack snälla du :)

Robert S
Bergsjö - Andersfors

Super Duktig, påläst och proffesionell. Väldigt roligt att Emeli tog fram kul och intressant historia om huset, visar på stort engagemang! 5 av 5 , rekommenderas verkligen.

Svar från Emeli Krantz

Tack snälla du! Jag gillar ju de gamla husen väldigt mycket 🙂

Sonny O
Enånger

Trevlig, proferssionel och närvarande. Man vill bli omhändertagen och känna sig trygg vid ett köp, denna miljö skapade Emeli. Saklig och proferssionel.

Tack så hemskt mycket Sonny 🙂

David L
Köpte en tomt med hjälp av Emeli Krantz en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Gnarp

Hjälpsam och trevlig. Kändes tryggt hela vägen.

Tack så mycket David, värmer mycket. Vi möts igen hoppas jag 🙂

Harmånger

Alltid bra och snabb service. Hög tillgänglighet och ordning och reda.

Tack så mycket! 🙂

Görgen V
Bergsjö

Mycket bra försäljning! Rekommenderas!

Svar från Emeli Krantz

Tack Görgen! Lätt att göra bra affärer när man har bra säljare :)

Anna G
Gammelsträng

Mäklaren var virrig, kom för sent, ringde fel

Svar från Emeli Krantz

Får ursäkta att jag var sen, inte alls med mening.

Henrik S
Enånger

Vi har sålt vår gamla stuga. Vi har haft ett bra samarbete och bemötts på ett trevligt och proffsigt sätt.

Svar från Emeli Krantz

Tack Henrik, det blev en bra affär :)

Kenneth Mikael M
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Harmånger

Engagerad och kunnig mäklare som gjorde allt för att förenkla vår bostadsaffär.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Tack för fint omdöme! Vänligen Charlotta

Ove N
Sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Sålt ett radhus med stor hjälp av Charlotta Thunell. Service, rådgivning, vägledning - hon har varit superb!!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Tack Ove! Dina ord värmer gott, så glad att vara del i er affär. Ser fram emot att träffas vid tillträdet. Vänligen Charlotta