Alla kategorier Mäklare Gävleborg Hudiksvall Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Drottninggatan 2, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hudiksvall!

Går du i tankarna om att hitta ett boende i Hudiksvall eller Nordanstig? Här i glada Hudik i Hälsingland och längst inne i Hudiksvallsfjärden hittar du oss på Svensk fastighetsförmedling, som mer än gärna hjälper dig genom hela bostadsaffären.

Med över 80 år i branschen kan vi med säkerhet ge dig alla de råd du behöver inför ett bostadsbyte. Vi guidar dig till var köpare och säljare finns, sköter värderingen och har självklart god lokalkännedom om Hudiksvall som ort.

Kontakta oss för mer information, vi hittar ditt drömboende!

Läs vad 4 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

• Lars Å
    Lars Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    Otroligt trevlig och proffsig mäklare som jag gärna anlitar igen.
  • vanja v
    vanja v skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    Mycket professionellt och engagerat
    Man känner sig trygg och omhändertagen
    Mycket nöjd
  • Ann-Catrin B
    Ann-Catrin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    Här kom hon i en liten liten bil, och ut vecklar det ut sig en lång glad kvinna.
    Hon var: Noggrann när hon gick igenom huset. Fotade. Frågade. Antecknade.
    Var alltid tillgänglig när jag kom med frågor, en del lite onödiga från en nervös säljare, tillstår jag såhär i efterhand. Det visade sig att hon från början gjorde rätt bedömning av pris och försäljning. Lugn och saklig. Sen försäljningen. Skötte hon perfekt. Och dessutom tillgänglig i efterhand, då det handlade om dödande av pantbrev.
  • Ulla  E
    Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
    Pigg positiv snabb saklig noggrann och på hugget

Drottninggatan 2, 824 30 Hudiksvall