Richard Tynér

Richard Tynér

Richard Tynér är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall

Richard Tynér har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Richard Tynér har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Richard Tynér har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Richard Tynér

Sedan starten hos Reco 2021
Leif B
Köpte sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Mycket bra bemötande, förklarade bra på alla frågor jag hade! Rekommenderas alla dagar i veckan! Leif Bergman

Lillemor Elisabeth S
Sålde sitt hus med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Stocka

Rikard är sympatisk och inlyssnande och gav sedan förslag på hur vi skulle gå tillväga. Vid tiden för försäljning av villan hade det uppstått problem med en räntehöjning och folk blev lite försiktigare att köpa. Rikard var positiv och arbetade vidare vilket resulterade i en försäljning av min villa. Mvh Lillemor Sjöström

Svar från Richard Tynér

Tack Lillemor. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med dig. Lycka till med ditt nya boende!

Lennart S
Hudiksvall

Saklig, vänlig, skapade förtroende och uppträdde "partsoberoende"

Svar från Richard Tynér

Tack för fint omdöme Lennart. Önskar er härliga dagar i havsbandet.

Leif F
Bjuråker

Mycket bra och trevlig säljare.

Svar från Richard Tynér

Tack Leif. Vad kul att du känner dig nöjd. Lycka till med din nya bostad!

Roland N
Bjuråker

Vi fick ett trevligt bemötande och kände förtroende för honom. Och hela affären gick snabbt och smidigt.

Svar från Richard Tynér

Tack för förtroendet Roland! Vad kul att du är nöjd.

Anders Peter R
Hudiksvall

Redan vid upphandlingen av mäklare fick vi ett mycket gott intryck av Richard, som vartefter har bekräftats. Detta gäller mottagandet vid möten och som utövare av sitt yrke, med goda kunskaper inom mäklarbranschen. Kan verkligen rekommendera honom för andra. Hälsningar / Peter och Barbro

Svar från Richard Tynér

Tack Peter och Barbro. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er.

Charlotte B
Köpte sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Bra bemötande. Flexibel. Kändes som att han beaktande allas intressen. Förväntade mig God kunskap & erfarenhet & det levde han upp till. Bra förklaringar & genomgång av dokument. Lättillgänglig.

Svar från Richard Tynér

Tack Charlotte. Önskar er härliga dagar och god jakt!

Linda D
Sålde sin bostad med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Hudiksvall

Jag blev väldigt bra bemött. Min förväntningar uppfylldes mer än väl. Det kändes tryggt att ha Richard som mäklare. Han är kunnig, engagerad och serviceinriktad.

Svar från Richard Tynér

Tack Linda! Det har varit så roligt att förmedla din fina vallstuga!

Osmo V

Mycket bra bemötande, Tänker mig att han kan säkert vara behjälplig med kommande frågeställningar

Tack Osmo. Lycka till!

Ulf P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Tynér en del av Svensk Fastighetsförmedling Hudiksvall
Öster

Trevlig, Hjälpsam, Levde upp till alla mina förväntningar.. En mäklare jag rekomenderar starkt.

Svar från Richard Tynér

Tack Ulf. Det glädjer mig att du är nöjd.