Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

• Badge2022
Ring 0495-359 90 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Hultsfred! Är du i tankarna om att köpa eller sälja en bostad i Hultsfred eller närliggande områden? Då ska du ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi har koll på hela processen när det kommer till bostadsaffärer. Dessutom har vi god lokalkännedom om lugna och trygga...

140 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Sofia N
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Känner oss otroligt lurade och överkörda. Här är det att sälja flest hus så snabbt som möjligt, inte att värna om sina kunder. Påverkar säljaren att välja den budgivare som senare leder till en nya affär för mäklaren. Ljuger och undanhåller information. Väldigt tråkigt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Jag är ledsen att du upplever det på detta sätt. Det är säljaren som väljer vem den vill sälja till oavsett bud. För mig är det otroligt viktigt att alltid göra bästa möjliga jobb för mina kunder och du får gärna kontakta mig direkt om du har några frågor kring detta.

Nicklas H
Hultsfred

Mycket positivt, kunniga och trevlig personal.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tack snälla för fint samarbete vh edyta

Kerstin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Professionellt bemötande. Dialogen var bra. Uppföljning under tiden

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tusen tack för förtroendet och fint samarbete bästa hälsningar edyta

Eréne Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
Hultsfred

Proffetion, kompetens och erfarenhet. Otroligt tryggt

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tusen tack för de fina orden 🌸🙏

Gunborg N
Lönneberga

Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tack för förtroendet och den fina rekommendationen 🙏

Tommy L
Målilla

Mycket trevliga, bra kommunikationer, snabb försäljning.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Ett stort tack för förtroendet 🙏

Stig- Åke B
Järnforsen

Mycket proffsig personal i Hultsfred. Ger saklig och lättfattlig information. Tar hand om kunden på bästa sätt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tusen tack för de fina orden.

Margareta S
Målilla

Bra bemött av mäklaren. Mäklaren besökte oss snabbt efter att vi ringt och anmält vårt intresse. Fotograf och Anticimex kom snabbt, likaså insättning av annons på Hemnet. Bra känsla vid kontraktsskrivning.

Eva Lisa S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Proffesionellt bemötande, god lokalkännedom, gjorde det lilla extra och skyndade inte på affären trots ett fast arvode.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tack för förtroendet och ett fint samarbete bästa hälsningar edyta

Elin L
Målilla

Enkel och snabb försäljning. Korrekt och sakligt bemötande!

Jessica A
Hultsfred

Vi har blivit bemöta på ett proffsigt sätt. Har hela tiden blivit uppdaterade på de olika stegen i processen är och fått snabb återkoppling vid ev frågor. Vi har fått hjälp och stöd från alla inblandade. Samt en tydlighet i vad som gäller. Vi kan varmt rekommendera mäklaren till andra, hon gör ett toppenjobb!

Tusen tack för förtroendet Bästa hälsningar Edyta

Leif L
Silverdalen

Wow so go go go go go go go go go hå hå hå hå hå hå hå hå hå hå hå hå hå

Hansjürgen Wilhelm F

För lite kommunikation, det finns 2 sidor i en affär, inta bara köparen

Peter S
Virserum

Proffisgt bemötande och bra engagemang. Vi har tidigare använt oss av denna mäklare, fungerade bra då och det gjorde det även denna gång.

Marianne A
Målilla

Kunniga och trevliga. Allt gick snabbt, som vi ville. Rekommenderas!

Angela M

Snabbt , proffsigt ,smidigt och enkelt

Johan M
Lönneberga

Mycket trevligt och seriöst bemötande. Professionell handläggning genom hela processen. Pedagogiskt och tryggt upplägg!

Mohamadsalem A
Hultsfred

Mäklaren varit jättebra och hon ge till mycket information

Erna Ingeborg B
Lönneberga

Vi har fått hjälp professionellt och snabbt från det ögonblick vi kontaktade denna mäklare. Bilderna och annonsen fanns online inom en kort tid. Vi tyckte att mäklaren var mycket kompetent. Hon var lättillgänglig och svarade snabbt på frågor. Också mycket nöjd med slutförsäljningen och avräkningen! Rekommenderad!

Hans F
Målilla

Hon skötte det professionellt, vi fick den hjälp vi behövde.

Britt-Louise Gunilla P
Virserum

Jag tycker mäklaren är mycket kompetent, trevlig, tillmötesgående och man kunde fråga om man inte förstod och fick vänligt och lättfattliga svar. Affären är inte riktigt klar men vi förväntar oss inga problem. Vi är mycket nöjd med mäklaren.

Anders F
Virserum

Förtroendeingivande mäklare som gav bra råd i hur vi skulle tänkta under försäljningsprocessen.

Peter S
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
Virserum

Hittils har det varit enkelt att arbeta med Edyta. Hon ger ett kunnigt intryck och kontakterna med henne och deras byrå har vi upplevt som okomplicerade. Affären är inte slutgilitigt färdig ännu men vi förväntar oss att allt skall gå lika smidigt som hittills. Vi har tidigare haft hjälp av Edyta , då som köpare, och vi kommer inom kort att lägga ett försäljningsuppdrag hos henne, så det är väl ett bra betyg kan jag tycka

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tusen tack för de fina orden 🙏

Jonas D
Mörlunda

Edyta var mycket proffsig och lyhörd i bemötandet och arbetet med mig som säljare. Jag är helnöjd!

Josefine I
Hultsfred

Köpet gick smidigt, professionell mäklare som var lätt att få kontakt med. Svarar på alla frågor.

Erik Våge Lindor N
Mörlunda

Mycket bra sålde snabbt vilket jag gillade

My L
Hultsfred

Jättetrevlig och enkel mäklare att kommunicera med som gjorde att allt kändes bra genom hela processen och såg till att kontraktet skrev så fort budgivningen var över som vi önskade. Vi är väldigt nöjda.

Gunnel R
Lönneberga

Mycket trevlig mäklare. Lugn och proffsig. Dessutom trevlig och duktig fotograf!

Caroline G
Hultsfred

Hanteringen och bemötandet av mäklaren när vi köpte vår bostad var mycket bra!

Lilian E
Järnforsen

Mycket nöjd! Trevligt och vänligt bemötande.

Riquette D
Mariannelund

Snabbt agerande, mycket tydlig & utförlig information på nätet. Första visning kände jag mig lite vilse , fick papperna och skulle klara mig själv senare. Bara svar på frågor. Andra visning fick jag en rundtur, idéer, information. Rekommenderas säkert!

Eréne Ö
HULTSFRED

Tryggt, säkert ich alktid kompetent och vänliga mottaganden

Gunard A
Målilla

Väldigt fint bemötande vänlig och trevligt förtroende ingivande. Förväntningarna var bra och Lisa levde verkligen upp till det. Lisa var trevlig o glad och jobbade verkligen med försäljningen av bostaden hon ställde upp till 100 procent med allt kunde inte vara bättre. Tackar så jättemycket

Helena J
Vena

Lagom! Inte påflugen eller tjatig. Fick titta själva och fick svar på frågorna vi hade. Mera kan man inte önska sig!

Carin A
Målilla

Allt var jätte bra . Vänliga ,kunniga går igenom allt i lugn och ro.

Bengt T
Målilla

Trevligt mottagande och proffsig visning, tydlig information

Elvis A
Hultsfred

Det är en trevlig och väldigt proffsig mäklare. Vi är nöjda och glada att vi valde henne som mäklare. Allt har gott så bra och vi sålde vårat hus lätt! Vi fick lite tips av mäklaren och fotografen innan försäljningen. Vi rekommenderar stark Edyta som mäklare 👍🏻👍🏻👍🏻

Krister F
Vena

Proffsigt och trevligt bemötande av mäklare Edyta Hammar, kan rekommenderas. Bra beskrivning av fastigheten, fina bilder och välgjord videofilm. Vi är mycket nöjda med försäljningen av vårt hus.

Dan W
Målilla

Snabba svar och lätt att få kontakt. Väldigt bra service och goda råd. Hjälpen med besiktningsmannen var väldigt bra. Mina förväntningar överträffades. Jag har en en väldigt positiv bild av Svensk Fastighetsförmedling och av mäklaren i synnerhet.

Pentti Ö
Silverdalen

Mycket dåligt skött uppdrag, att säga totalt värdelös. Enda fokus var att jag ska sälja vilket pris som helst för att ni få in er provision.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Va tråkigt att du känner så. Vi hade en spekulant som var beredd att betala mer än vad du var villig att acceptera. Men du valde att istället säga upp uppdraget. Så vi fick inte möjligheten att hjälpa dig att sälja din bostad.

HELENA S
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Vi har varit på jakt efter hus under en längre tid, och till slut så hittade vi vårat drömhus i Vena, Hultsfred. Fick kontakt med mäklare Edyta Hammar på Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred som hjälpte oss genomföra köpet. Vi upplevde henne mycket kunnig, seriös, engagerad och otroligt serviceinriktad, ställde alltid upp oavsett vilken tid på dygnet med våra funderingar. Kan varmt rekommendera henne, då får ni en toppenmäklare!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tack snälla Helena för de fina och varma orden. Önskar er all lycka till med er drömbostad:) Vh Edyta

Magnus C
Virserum

Rakt, proffsigt, en viss värme och omtanke i alla samtal. Bra att berätta och kommunicera och en hög tillgänglighet och återkoppling via meddelande mm. Upplever även att prissättningen mm var rätt från början. Gav en känsla av att jag kommer att sälja huset! Ville sälja! Bra Edyta!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred

Tack snälla för ett fantastiskt samarbete och förtroende 🙏

Hanna A
Köpte sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Hultsfred
Mörlunda

Vi blev bra bemötta av mäklaren och medarbetarna. Vi hade inga direkta förväntningar. Allt gick så snabbt då vi inte hade planerat att köpa en stuga egentligen.

Gertrud M
Hultsfred

Lisa Danielsson gjorde från första mötet ett mkt seriöst intryck. Hela processen fram t försäljning och överlåtelse har skötts på ett för oss mycket tillfredsställande sätt.

Jacob F
Mariannelund

Vi blev bemötta på ett bra sätt!

Fgm Ekonomi / Juridik Ab
Mariannelund

Vi upplevde mäklaren Edyta Hammar som mycket professionell samt fokuserad på sitt förmedlingsuppdrag, försäljningen av huset på Kullagatan 3 i Mariannelund. Med vänlig hälsning Florida och Mats

Mohamad I
Virserum

Trevligt bemötande av mäklaren Edyta, hjälpsam och förklarade allt, fick titta på huset två gånger och vi fick all info vi behövde.

Bo H
Mariannelund

Trevligt bemötande, lugn atmosfär och professionellt förberett.

Kristina W
Hultsfred

Allt från början till slut gick väldigt smidigt och snabbt på distans då jag inte kunnat vara på plats fysiskt.

Anders W
Målilla

Jag upplevde mäklaren som kompetent/alert