Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• BadgeEightYears

Vi har koll på läget i Järfälla! Välkommen in till vår Bobutik i Järfälla! Här är vi fyra fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller...

452 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Elisabeth R
Barkarby

Sandra är ett riktigt proffs. Så otroligt engagerad, kunnig, kommunikativ och sprider så mycket positiv energi. Kunde inte haft en bättre mäklare, 10/10⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej! Tusen varma tack för dina fina ord, de träffar mig rakt i hjärtat! ♥️ Tack också för ett underbart samarbete och grattis igen till försäljningen av ett hus som har allt och lite till, precis som er som säljare! En ära att få hjälpa er❣️. Varma hälsningar Sandra

August F
Kallhäll

Jag är väldigt nöjd Sandra nothin på svensk fastighetsförmedling

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej August! Tusen tack, vad glad jag blir! Tack för fint samarbete. Allt gott till er 🌷 varma hälsningar Sandra

Ing-Sofi B
Järfälla

Fint bemötande och förståelse genom hela processen

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Ing-Sofi! Tack så mycket för ditt fina omdöme 🌷allt gott/varma hälsningar Lise

Sedja A
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
Järfälla

Sandra är en fantastisk mäklare. Så proffsig, tillgänglig, duktig men även varm och otroligt trevlig. Rekommenderar henne varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Sedja! Tack så jättemycket för detta underbara omdöme, blir så glad ända in i hjärtat ❣️. Så glad för er skull också, grattis igen till ert fina köp, tänk vad bra det kommer bli, ni är så värda detta! Varma hälsningar till hela familjen från mig och all lycka till er 🌸 /Sandra

Cecilia F
Kallhäll

De är toppen, tillmötesgående, vänliga. Så borde flera vara.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Cecilia! Tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer gott att höra. Varma hälsningar från oss på kontoret :) vi ses! /Sandra

Anette O
Bolinder Strand

Väldigt trevligt bemötande från mäklarna. Kändes otroligt proffsigt personligt och tryggt genom hela processen! Rekommenderar dem varnt 🙏🏼

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Anette! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, vi blir så glada! Tack också för att just vi fick hjälpa dig, en ära för oss 😘. Grattis igen till din försäljning! Varma hälsningar Mathias och Sandra och gänget på kontoret.

Thomas E
Jakobsberg

Mäklaren är trevlig, snabb, och kunnig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Thomas! Tack så jättemycket, blir väldigt glad över ditt fina omdöme! Tack igen för att jag fick hjälpa dig med ditt hus och tack för ett trevligt samarbete. Varma hälsningar Sandra

Bo W
Järfälla

Under de senaste åren har jag haft kontakt med tre mäklare för tre olika objekt till salu från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla . Alla tre bedömde jag som föredömen för sin yrkeskår. Mitt svar begränsas till den senaste kontakten. 1. Bemötandet mycket bra. Jag fick snabba och tydliga svar på mina frågor. Fick veta det jag behövde veta för beslut. 2. Mina förväntningar på mäklaren var höga. Däremot, att jag dagen efter skulle köpa lägenheten, vilket jag faktiskt gjorde, det hade jag inte förväntat av mig själv. 3. Över förväntan. .

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Bo! Tack för fina ord, det har varit jätteroligt att få hjälpa dig. Vi hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad. Varmt välkommen till Kallhäll! Vänliga hälsningar Lise

Gunilla G
Kallhäll

Mäklaren Alexandra Elias är så mycket mer än en mäklare. Hon är otroligt engagerad, inkännande, empatisk och enormt kunnig. Från start till försäljning och även efter försäljningen har hon varit ett stöd. Vi är verkligen nöjda och tacksamma över att vi valde henne när vi skulle sälja vårt hus på Trimvägen. Hon har lotsat oss hela vägen. Tack Alexandra!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Gunilla! Tack för ditt fina omdöme och din rekommendation. Jag är tacksam över att ni valde att ge mig förtroendet att förmedla ert vackra hem och att ni trodde på mig hela vägen. Tack! Alexandra

Carina O
Järfälla

Jag har ingen erfarenhet av mäklare sedan tidigare, men Lise Frosth gjorde ett mycket bra och gediget arbete, trots tider där det inte är säljarens marknad. Hon är mycket flexibel och kan marknaden i Järfälla, gav bra uppdateringar efter visningar och kämpade verkligen för att få lägenheten såld.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Carina! Tack så mycket för det fina omdömet, glad att ni är nöjda med mitt arbete. Tack för ett trevligt samarbete! Bästa hälsningar Lise

Sajjad Ali K
Kallhäll

Sandra is very talented and helpful broker. Buying process went smoothly. Thank you Sandra ❤️

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hi! Thank you so much, this really warms my heart ♥️. So happy to help you. Congratulations again and see you again soon. All the best to you/BR Sandra 🌸

Martina M
Stockholm

Lise är en mäklare jag skulle rekommendera till alla!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Martina! Tack så mycket för din rekommendation och tack för ett fint och roligt samarbete. Jag önskar dig all lycka 🌸. Varma hälsningar Lise

Maria F
Kallhäll

Bästa Sandra lyckades sälja min 2:a på en otroligt tuff marknad. Sandra är en varm, genuin och kunnig mäklare som jag kan verkligen kan rekommendera.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Maria! Tusen tack för ditt fina omdöme, jag blir så glad! Tack också för förtroendet att hjälpa dig med din underbara lägenhet. Varma hälsningar Sandra 🌸💝

Catarina A
Barkarby

Kunnig, empatisk, engagerad, energisk mäklare som gjorde allt för att hitta rätt köpare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tusen tack för det fina omdömet, det värmer så gott! Tack också för förtroendet och för en så trevlig kontakt på vägen 🤗❣️. Varma hälsningar Sandra

Katarina V
Kallhäll

Trevlig, kunnig och hjälpsamma. Regelbunden information under hela processen.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tack så mycket för de fina orden! Väldigt roligt att jag fick äran att hjälpa dig i både köp- och säljprocessen. Tack för bra samarbete. Allt gott till dig/Bästa hälsningar Mathias

Karin Effie B
Kallhäll

Sandra visste att vi ville ha en så stressfri försäljning som möjligt och tog mycket bra hand om oss. Allt gick som en dans och vi fick många fina potentiella köpare på förhandsvisning och sålde snabbt och smidigt. Detta är inte första villa vi har sålt men absolut den smidigaste. Sandra är fantastiskt proffsigt och lyhörd för både säljarens och köparens behov. Rekommenderar varmt!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej 😍 tack så jättemycket för er fina rekommendation och tack igen för förtroendet att hjälpa er med förmedlingen av ert fantastiska hus. Det betyder väldigt mycket för mig att ni är nöjda med mig och mitt arbete. Varma hälsningar Sandra ♥️

Tania Y
Bolinder Strand

Sandra har varit otroligt tillmötesgående och gett en fantastisk service från början till slut. Alltid tillgänglig att svara på frågor. Jag är en jättenöjd kund! :)

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Tania! Tack så jättemycket för dessa fina ord, de värmer gott i höstrusket ♥️. Så glad att få äran att hjälpa er i köpprocessen och grattis igen till en underbar lägenhet. Varma hälsningar Sandra

Annette V
Järfälla

Trevligt proffsigt Har ingen tidigare kontakt med mäklare Mötet var som jag som förväntat mig Kontakten med info fram och tillbaka kändes tillförlitlig

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Annette! Tack för ditt fina omdöme och tack för förtroendet! Varma hälsningar Egor

Katarina V
Kallhäll

Saklig, hjälpsam, kunnig och jag känner mig trygg att valt denna mäklare.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Katarina! Tack så mycket för dina fina ord. Jag ser fram emot att hjälpa dig med din försäljning framöver. Allt gott till dig och grattis igen till ditt köp! Mvh Mathias

Daniel Yeboah B
Kallhäll

Professionell mäklare, bra service. Allt gick bra.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tack så mycket! Så roligt att få hjälpa dig och grattis igen till en jättefin lägenhet! Allt gott/Varma hälsningar Sandra

Marianne S
Kallhäll

Svensk Fastighetsförmedling i Kallhäll är den bästa Fastighetsförmedlingen i norrort! Jag har tidigare samarbetat med Sandra Nothin både med köp och försäljning och jag har alltid varit mycket nöjd. Det råder trivsam atmosfär på kontoret och man blir alltid väl bemött av samtliga medarbetare. Jag var lite orolig för försäljningen beroende på det rådande läget på bostadsmarknaden men Sandra är alltid positiv och arbetar mycket hårt för att få ett bra resultat för kunden. Hon håller hela tiden kontakt och meddelar status...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Bästa Marianne! ❣️Tack snälla för otroliga ord och så fint omdöme! Jag blev glad och varm ända in i hjärtat. Det gläder mig också väldigt mycket att jag fick hjälpa dig i processen kring försäljningen av din jättefina bostad och jag blir så glad av vårt teamwork och det arbete du lägger ner inför visning, det gör mitt arbete extra roligt! Du är otroligt härlig att ha ett samarbete med! Tack så mycket från mig till dig 🌺. Varma hälsningar Sandra

Pontus Erik Valdemar Ö
Järfälla

Min mäklare har tagit väl hand om försäljningen, är tillmötesgående, förstående och lyhörd! Uppfyllde förväntningarna och lite till. Sandra är ärlig, rak och alltid glad. Bästa mäklaren jag haft att göra med!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Pontus! Tack så innerligt för ditt härliga omdöme, jag blir väldigt, väldigt glad! Tack så mycket för att jag fick hjälpa dig att sälja din underbara lägenhet. Grattis igen till en lyckad försäljning, det är du så värd! 🌺 Varma hälsningar Sandra

Eshag T
Kallhäll

Genom hemmet Det är mycket bra mäklare jag tycker om detta

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej! Tack så mycket för ditt fina omdöme! Grattis igen till ditt köp av lägenhet och vi ses på tillträdet. Bästa hälsningar Egor

Gerti H
Sålde sin bostad med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
Bolinder Strand

Jag har nu anlitat Mathias Lagerström tre gånger, och varje gång har jag blivit väldigt nöjd. Mathias är mycket professionell, bra på att hålla kunden informerad och framför allt bra på att hitta den rätta kunden, vilket ju är det viktigaste vid en försäljning. Han kan verkligen området där han jobbar och jag kan bara helhjärtat rekommendera honom.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Gerti! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme. Det är både roligt och inspirerande att få arbeta med dig och jag blir glad att du uppskattar mitt arbete. Tack för att du stylade så fint inför fotografering och visning också. Allt gott till dig och trevlig sommar! Bästa hälsningar Mathias

Thomas E
Köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
Jakobsberg

Mäklaren var mycket trevlig, snabb, tillmötesgående och kunnig. Det var lite för tuff tidsgräns när det gäller budgivningen men det var säljarnas beslut.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Thomas! Tack så mycket för dina fina ord, det värmer gott ska du veta! Tack själv för trevlig kontakt. Grattis igen till ditt köp 🌺. Allt gott till dig/hälsningar Sandra

Anna-Maria Ulrika R
Jakobsberg

Utmärkt bra på alla sätt! Snabbt, smidigt, proffsigt, vänligt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Anna-Maria! Tusen tack för det fina omdömet, jag blir så glad. Grattis igen till din nya fina lägenhet! Tack också för förtroendet gällande din kommande försäljning, ser fram emot att hjälpa dig. 🌸 Allt gott/Varma hälsningar Sandra

Magdalena O
Kallhäll

De är lyhörda, ärliga och genuina! Sandra är en pärla!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej! Tack så jättemycket för det fina omdömet, vi blir så glada! 🌸 Tack också för ett härligt samarbete, så roligt att få hjälpa er. Varma hälsningar Sandra ❣️

Richard L
Kallhäll

Vänlig, Ingen förväntningar. Mäklaren var effektiv, öppet och kunnigt Mycket godkänt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej! Stort tack! Det värmer mycket att ni är nöjda med mig och grattis igen till ert nya fina boende. Trevlig sommar! Mvh Mathias

Juan L
Kallhäll

Det var ett professionellt och utmärkt service från mäklaren Sandra. Fick ett bra pris på boendet och hon var självsäker på sin sak. Rekommenderas stark till andra

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Juan! Tack så mycket, vad glad jag blir att du är nöjd med mig! Grattis igen och tack så mycket för din rekommendation, betyder mycket för mig. Varmt välkommen till Kallhäll! Soliga hälsningar Sandra

Sixta S
Jakobsberg

1: klickade direkt med min mäklare första gången vid köp /2: gången försäljning ,anlitade henne igen -Sandra Northin hon är jordnära neutral enkel ger och tar informationen även under helger telefon- sms - bra råd jätte, nöjd Sixta å Gloria

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej hej! Tack snälla ni för dessa fina ord, värmer så gott! Tacksam att jag fick ert förtroende inte bara en utan två gånger. Det värmer gott ska ni veta, ni är viktiga för mig! Varma hälsningar till er/Sandra

Lars S
Kallhäll

Bra bemött,ska rekomendera mäklaren.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Lars! Tusen tack, vad glad jag blir! Ni är ju så härliga, tack igen för förtroendet :). Allt gott till er och vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra

Linnea P
Kallhäll

Trevlig kontakt, snabbt och proffsigt agerande och affären är nu på gång att avslutas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej hej! Tack så mycket, vad glad jag blir att ni tycker om mitt arbete. Allt gott till er/Lise

Kjell T
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Lita aldrig på vad en mäklaren säger. Min dotter köpte av lägenhet via en Fastighetsförmedling i Kallhäll. Vi såg några tecken på eventuella fuktskador och ville undersöka vidare. Behövs ej svarade mäklaren, om det mot förmodan skulle vara fukt anmäler man det bara till förra ägarens försäkringsbolag. Vi trodde på mäklaren och gjorde så. Det var en mycket dåligt ide. Det visar det sig att både kök och badrum måste rivas ut helt. Ingen ersättning från någon försäkring, varken säljaren, köparens eller föreningens, beträffande...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Kjell! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Som du vet så tycker vi att det är tråkigt att du känner så här då vi verkligen bryr oss om våra kunder och vi hoppas att du någonstans ändå känner det. Vi förstår besvikelsen över att det blev mer renovering än ni förväntat er men vi hoppas dottern snart kan börja trivas i lägenheten och att det känns bättre framöver. Allt gott till er.

Per W
Kallhäll

Korrekt bemötande och god service. Återkoppling även under helgtid.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Per! Tackar så mycket för det fina omdömet, härligt att ni är nöjda med mitt arbete. Varmt grattis igen till den fina lägenheten, det kommer att bli så bra detta. Allt gott/Med vänlig hälsning, Sandra

Susanne A
Kallhäll

Otroligt trevligt och hjälpsamt bemötande när jag var intresserad av en av lägenheterna som skulle säljas.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Susanne! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, jag blir så glad! Tack för en så trevlig kontakt. Grattis igen till en underbar lägenhet/varma hälsningar Sandra

Anna-kristina G
Bolinder Strand

Sandra är en oerhört profesionell, kunnig, lyhörd, tillmötesgående, flexibel, vänlig och helt underbar Mäklare. Man känner sig trygg med henne och med hennes genuina intresse att alla i slutändan skall vara nöjda. Det är också en mycket välkomnande atmosfär på hela kontoret bland alla medarbetare. Mina varmaste rekommendationer!

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tusen tack för de varma och fina orden, det gör mig otroligt glad! Tack också för ditt förtroende och för ett härligt samarbete 😊. Varma hälsningar/Sandra och gänget på kontoret 🌸.

Mikael L
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Mycket nöjd med mäklaren Lise Frost i Järfälla. Sålde lägenhet i Kallhäll och Lise var proffsig, kunnig och trevlig. Kan bara rekommendera.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Mikael! Tusen tack, vad glad jag blir! Det värmer gott. Tack för att jag fick äran att hjälpa dig :) Med vänlig hälsning, Lise

Gandi K
Bolinder Strand

Jag är nöjd med deras sätt att ta hand om kunder.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Gandi! Tack så mycket för ditt fina omdöme, så roligt att du är nöjd. En ära att få hjälpa dig! Allt gott till dig/hälsar Mathias och teamet på kontoret.

Jan-erik O
Kallhäll

Bra service och professionellt bemötande.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Janne! Stort grattis till er nya lägenhet och tack för det fina omdömet, jag blir väldigt glad! Bästa hälsningar Frida

Sven K
Stäket

Hitintills kanon bra Mvh hälsningar från oss

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej på er! Stort tack för värmande ord, det har varit ett nöje att samarbeta med er. Allt gott! Mvh Mathias

Josefina S
Järfälla

Väldigt proffsigt bemötande och snabb försäljning. Kan starkt rekommendera Frida Svensk Fastighetsförmedling.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Josefina! Tack för dina fina ord och för förtroendet med försäljningen. Lycka till med flytten och vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Frida

Tharindu Lakshitha Rathnayake R
Bolinder Strand

We had a really smooth and nice experience during the purchase of the apartment. Sandra was extremely helpful and always tried to understand and facilitate our needs. We are new to buying housing in Sweden and still she managed to make the whole process much less stressful one for us. We are happy and thankful to the services provided.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hi! Thank you so much for your kind words, it really warms my heart! Congratulations again to your beautiful apartment! I am so happy for you and it is so nice to know that I have made your experience buying housing a good experience, you are so very welcome! All the best to you/BR Sandra

Margareta S
Kallhäll

Mycket trevligt bemötande. Rekommenderar dom varmt.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Margareta! Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer gott! Tack igen för förtroendet och för ett väldigt fint samarbete och vi ses på tillträdesdagen om inte förr. Varma hälsningar Sandra

Natalie S
Kallhäll

Bra engagemang. Det han inte kunde svara på tog han reda på fort, bra svarstid för en rastlös själ.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Natalie! Tack så mycket för din fina rekommendation! Tack också för förtroendet att jag får fortsätta hjälpa er med er försäljning på nuvarande boende. Allt gott/Med vänlig hälsning, Mathias

Henrik B
Bolinder Strand

Egor var väldigt proffsig och serviceminded.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Henrik! Tack så mycket för de fina orden, det var kul att få hjälpa dig med ditt köp av en ny och så fin bostad! Vi ses på tillträdet/bästa hälsningar Egor

Rasmus T

Vänligt och professionellt bemötande

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tack så mycket Rasmus! Tack själv för ett trevligt samarbete, så glad att jag fick hjälpa dig. Allt gott och god fortsättning/varma hälsningar Sandra

Sarah Helen E
Kallhäll

Great experience! Sandra followed up with me regularly and gave me great advice throughout the process of buying my first property in Sweden.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Dear Sarah! Thank you so much for your kind words, they really warm my heart! Congratulations again to your new apartment and see you again soon. Allt the best to you/BR Sandra

Camilla T
Kallhäll

Proffsklass, de gör ett suveränt jobb.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Camilla! Tusen tack för detta, vad roligt att du uppskattar vårt arbete! Grattis till nya lägenheten, vi är så glada för er skull. Varma hälsningar Mathias och Co

Kambiz Z
Kallhäll

jätteduktiga, bra uppföljningar, frekventa återkopplingar och uppdateringar under försäljningsprocessen. Egon and Frida är jättetrevliga och omtänksamma och professionella mäklare. trevlig upplevesle med dem. rekommenderar...

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Hej Kambiz! Tack så jättemycket för det fina omdömet, vi blir så glada för detta! Tack för ett härligt samarbete. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Egor och Frida

Åsa L
Bolinder Strand

Vänligt bemötande, tillgänglig och kunnig.

Svar från Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Tack snälla Åsa, blir så glad! Grattis igen till en underbar bostad, där kommer ni trivas så fint! Varma hälsningar Sandra