Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi två fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 12 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• Jeanette L
    Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej, jag är otroligt nöjd med Mathias bemötande. Han är mycket professionell och framförallt hjälpsam. Många goda tips och råd på vägen. Jag upplever att han tar ett stort ansvar och att han känner den lokala marknaden mycket väl.
    2017-11-02 Sandra N svarar Jeanette L
    Hej Jeanette! Tack så mycket för din rekommendation, det värmer mycket. Det har varit ett sant nöje att få jobba med dig också. Tack igen för förtroendet. Mvh Mathias
  • Karin L
    Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Kallhäll.

Vi är SÅ nöjda!! Fantastiskt bemötande från Sandra, Mathias och deras mäklarassistent Kristin. Professionellt och mysigt bemötande, och de tar sig ALLTID tid att svara på våra många frågor.

Kan varmt rekommendera Sandra Nothin, bästa mäklare jag anlitat!
    2017-09-12 Sandra N svarar Karin L
    Hej hej! Jag tackar allra ödmjukast för era värmande och fina ord samt rekommendation! Ren glädje att få hjälpa er.
    Vill skicka tillbaka ett tack till er som gav mig ert förtroende. Så glad att ni trivs så bra i er nya underbara lägenhet!
    Allt gott till er/Med vänlig hälsning Sandra
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Min syster och jag anlitade Sandra Nothin vid försäljningen av vårt barndomshem och är verkligen supernöjda. Sandra har alla egenskaper som en riktigt bra mäklare bör ha. Hon är påläst, ambitiös och drivande, serviceminded till tusen och har en behaglig och förtroendeingivande personlighet. Dessutom har hon ett etablerat kontaktnätverk i området, vilket ledde till att vi sålde innan visning till ett mycket bra pris.
    2017-08-07 Sandra N svarar Marianne M
    Hej Marianne!
    Tack så mycket för ert fina omdöme, det värmer så gott! Väldigt roligt att få hjälpa dig och din syster, en ära för mig att få ert förtroende.
    Önskar er och era familjer en fortsatt härlig sommar, allt gott till er! 🌸Hälsningar Sandra
  • Ranin B
    Ranin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är en otroligt nöjd kund som kan och kommer rekommendera Mathias i framtiden.
    2017-07-10 Sandra N svarar Ranin B
    Hej Ranin!

Tack för fint omdöme, alltid trevligt med nöjda kunder. Det var ett sant nöje att få arbeta för dig! Trevlig sommar/Med vänlig hälsning, Mathias
  • Alice W
    Alice W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ett professionellt och betryggande bemötande från vår mäklare Mathias. Snabb affär och god kontakt med mäklaren och köparen.
    2017-06-26 Sandra N svarar Alice W
    Hej Alice!

Tack för fint omdöme! Trevligt att få äran att hjälpa dig med din försäljning. Trevlig sommar! Mvh Mathias
  • Mesmer O
    Mesmer O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra och tillmötesgående mäklare som lyssnade på mina önskemål och behov.
    2017-06-19 Sandra N svarar Mesmer O
    Hej Mesmer!

Tack så mycket för din rekommendation, vi blir väldigt glada! Lycka till och vi passar på att önska dig en härlig sommar!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har varit tillgänglig för frågor. Har förberett i alla led och levererat i tid. Har återkopplat och redovisat vad som ska göras och vad som har gjorts. Smidigt samarbete med mig och köparen. Tack! Mvh
    2017-04-18 Sandra N svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth!
    Tack för fint omdöme, mycket trevligt att samarbeta tillsammans med dig. Allt gott önskar vi dig!
  • Ann W
    Ann W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En härligt inspirerande mäklare med ett trevligt personligt engagemang. Dessutom påläst och kunnig!
    2017-04-18 Sandra N svarar Ann W
    Hej Ann!
    Tack för ett fint omdöme! Vi hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad!
  • Therese B
    Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Superduktig och professionell mäklare! Tack för ovärderlig hjälp, tips och råd. Mycket fint bemötande!
  • Maksym C
    Maksym C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra service och hantering av försäljning process.
    Tydligt information från mäklare.
    2017-03-16 Sandra N svarar Maksym C
    Tack Maksym! En ära att få hjälpa er med förmedlingen av er fina lägenhet!
  • Gert A
    Gert A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mäklaren på Sv Fastighetsförmedling svarade helt upp till mina förväntningar.
    - Säljande
    - Rådgivande
    - Professionell
    ...och lagom på.
  • Stina J
    Stina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Av tre mäklare valde jag Johanna Lindström. Hennes information om säljprocessen genomsyrades av gedigen erfarenhet och kunskap. Lugnt och med stor närvaro "kände hon in" både mig och lägenheten. I alla delar av försäljningen var hon engagerad och lyhörd för mina frågor och tankar kring försäljningen. Vilken lycka att jag valde Johanna som med stadig hand styrde skeppet i hamn.
    Vendela S gillar detta

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla