Malin Bergman

Malin Bergman

Malin Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Malin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Malin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Bergman har haft 14 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-12

Läs vad 7 Läs vad Malin Bergman

• köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Sjöbo
    2021-12-12
    De var bra att det gick att lämna fullmakt ,så att jag inte behövde vara på plats för alla momenten med påskrift...tillträdesdag mm..

det som skulle vara bra som större seriösare mäklare (företag) kunde gö ,är att hantera hela beloppet inte bara kontantinsattsen . .så att man slipper det där med att banken ska va inblandad bara för överföringen av pengar tillträdesdagen och sen ska ta avgifter för det .. alltså de kan ta upp till 5000 kr för den saken... kanske mer ..

Skulle kunna gå till såhär :
    bud är godtaget
    Hela beloppet sätts in av kund via en vanlig överföring,, plus lite extra för fastighetsavgit m.m. Tex hus för 150000 ...sätts ca155000 in .på erat konto
    Med avgifter mm det blev 154000 kr 1000 kr retur till avsändarkontot.
    Om affär avbryts, lämnas bara hela beloppet tillbaka med avdrag för kostnader i samband med detta ...
    risken för penningtvätt ska väl banken ha koll på ändå,. vid pengar in på kontot från allra första början...
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Hamra
    2021-12-08
    Mycket trevlig och alltid hjälpsam.
    Vi kände oss bekväma i alla led och tack för den smidiga processen.
    • Järvsö
    2021-12-07
    Proffsigt, trevligt och korrekt bemötande och hantering.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Ljusdal
    2021-12-06
    En super trevlig, lättsam och kunnig. Kan varmt rekommendera henne. Svarar på alla frågor och funderingar. KANON mäklaren Malin.
    Tack så hjärtligt för dina ord Veronica! Jag ser framemot att få se din nyrenoverade bostad och önskar dig all lycka i ditt nya hem! Malin Bergman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Ljusdal
    2021-12-06
    Proffsigt bemötande och hjälpsam.
    Tusen Tack Stina, tacksam över att jag fick förtroendet att hjälpa er! Malin Bergman
    • Hamra
    Väldigt nöjda! Smidigt och snabbt
    • Tallåsen
    2021-08-14
    Väl bemött och hjälpsam i alla avseenden
    Tack så hjärtligt Tord för dina värmande ord! Önskar er all lycka med er nya fastighet! Malin Bergman