Malin Bergman

Malin Bergman

Malin Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Malin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Malin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Bergman har haft 19 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

16 omdömen om Malin Bergman

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-11-19 Verifierad kund
    Fick ett naturligt genuint gott första intryck av Malin och detta har bestått. Vi var en av budgivarna som till slut skrev kontrakt och Malin har varit professionell, öppen och hjälpsam genom hela processen.
    Vår tidigare erfarenhet av mäklare har inte varit lika positiv så våra förväntningar överträffade hon med råge.
    Vi kan med lätthet rekommendera henne till framtida säljare/köpare!
    Tack så hjärtligt för dina varma ord - rakt in i hjärtat! Jag ser framemot att få välkomna er hem till Ljusdal! Malin Bergman
  • sålde sin stuga med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-11-04 Verifierad kund
    professionellt bemötande

förväntningarna blev uppfyllda

positiv upplevelse hur hon marknadsförde mitt objekt och vi fick huset sålt vilket var målet
    Tack så mycket Berit för din rekommendation och jag önskar dig all lycka i din nya hemstad =) Malin Bergman
    • Korskrogen
    2022-10-15 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Kanske önskat lite mer kontakt under budgivningen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Los
    2022-10-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med MB. Trevligt och professionellt bemött.
    MB överträffade våra förväntningar. Hon visade stort engagement och entusiast och huset blev sålt på kortare tid än vi förväntat oss.
    Som helhet är vi mycket nöjda med Malin Bergman
    • Los
    2022-10-03 Verifierad kund
    Mäklaren har varit till stor hjälp för oss som köpare. Tålmodig, vänlig och hjälpsam.
    Tack Kirsten för dina varma ord och tusen tack för de goda kakorna =) Malin Bergman
  • sålde en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    2022-09-27 Verifierad kund
    Effektiv, tillförlitlig och kompetent
    • Korskrogen
    2022-06-28 Verifierad kund
    Malin var väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Hon återkopplade regelbundet vilket gjorde det lätt för mig som säljare att ha koll på processen. Jag är jättenöjd med Malin som mäklare!
    Tusen tack för dina värmande ord Lise-Marie! Malin Bergman
  • köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Järvsö
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Snabba återkopplingar och proffsig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
    • Centrala Ljusdal
    2022-03-05 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare, bra på återkoppling, kan verkligen rekommenderas 💕
    • Sjöbo
    2021-12-12 Verifierad kund
    De var bra att det gick att lämna fullmakt ,så att jag inte behövde vara på plats för alla momenten med påskrift...tillträdesdag mm..

det som skulle vara bra som större seriösare mäklare (företag) kunde gö ,är att hantera hela beloppet inte bara kontantinsattsen . .så att man slipper det där med att banken ska va inblandad bara för överföringen av pengar tillträdesdagen och sen ska ta avgifter för det .. alltså de kan ta upp till 5000 kr för den saken... kanske mer ..

Skulle kunna gå till såhär :
    bud är godtaget
    Hela beloppet sätts in av kund via en vanlig överföring,, plus lite extra för fastighetsavgit m.m. Tex hus för 150000 ...sätts ca155000 in .på erat konto
    Med avgifter mm det blev 154000 kr 1000 kr retur till avsändarkontot.
    Om affär avbryts, lämnas bara hela beloppet tillbaka med avdrag för kostnader i samband med detta ...
    risken för penningtvätt ska väl banken ha koll på ändå,. vid pengar in på kontot från allra första början...