Malin Bergman

Malin Bergman

Malin Bergman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Malin Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Malin Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Bergman har haft 15 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Malin Bergman

Sedan starten hos Reco 2021
Anders V
Köpte en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Järvsö

Trevligt och professionellt bemötande. Bra och snabb återkoppling vid budning. MvhA

Jon B
Sålde en tomt med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Järvsö

Bra bemötande, proffsig, och aktiv.

Ulla J
Sålde sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Färila

Positiv och glad tjej mycket hjälpsam vet vad hon pratar om Mycket glad att vi fick henne kemin stämde direkt

Olof B
Ramsjö

Vi fick jättebra hjälp. Genomtrevlig och seriös. Försökte verkligen se till att det blev så bra för oss som det var möjligt. Rekomenderar verkligen.

Hans W
Köpte sitt hus med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö

Malin var en stjärna genom hela förmedlingen! 5 av 5 Järvsöklackar

Jonny W
Järvsö

Proffsigt och bra bemötande av Malin. Svarade snabbt på mina frågor med en tydlig och strukturerad plan hur denna försäljning skulle gå till och vad vi skulle belysa för att det skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Mina varmaste rekommendationer!

Bengt Göran S
Sålde sin stuga med hjälp av Malin Bergman en del av Svensk Fastighetsförmedling Järvsö
Ljusdal

Kompetent och trevlig och snygg...........

Elisabeth O
Hudiksvall

Malin har varit hjälpsam, stöttande, förstående och förtroendeingivande under hela processen. Jag har upplevt ett stort engagemang från hennes sida och uppskattar hennes tydlighet.

Peter G
Delsbo

Väldigt engagerad i allt som rör fastighetsaffären, toppentjej.

Birgitta K
Hudiksvall

Malin har hjälpt oss med försäljning av dödsbo och haft alla verktyg man behöver i ett sådant fall,: finkänsla, varmt hjärta, stor hjälpsamhet, stort engagemang med allt som måste organiseras i vårt fall ❤️.