Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Gamla Enskede Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov!

Letar du nytt boende i ett område runt Enskede och Johanneshov? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan trakterna häromkring i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen och vad köpare och säljare vill ha.

Vi mäklare här på kontoret kan svara på alla dina frågor under bostadsprocessen, vare sig de handlar om skolor, kommunikationer, lägenheter eller villor. Kontakta oss så hjälper vi dig på väg till drömboendet!

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

• Ellen D
    Ellen D skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag var sen till första visningen, ringde mäklaren som var vänlig att stanna kvar en stund så att jag hann se lägenheten. Jag har fått ett trevligt bemötande genom hela processen. Kan rekommendera! Läs mer
  • Anastasios S
    Anastasios S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig att sälja min etta. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Stort plus för hennes arbetsmoral, skicklighet och tillgänglighet. Hon får en att känna sig trygg och erbjuder sig att hjälpa till så fort det behövs. Nästa gång jag ska sälja är det henne jag kommer ringa, utan tvekan.
    Sanna är ett fullblodsproffs. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Riktig nöjd med Sanna som var tydlig och klart från början till slut. Hon hjälpte oss med alla behov och var mycket lättillgänglig. Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har sålt en lägenhet i Johanneshov med hjälp av mäklaren Cesar Fuentes. Mycket nöjd med valet av mäklare, tydlig, förstående och driftig. La ned mycket tid och engagemang för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Jacob E
    Jacob E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar förmedlade min bostadsrätt. Han drev affären från början till start på ett engagerat vis. Han har ständigt hållt mig informerat, besvarat frågor och kommit med goda råd. En mycket trevlig person. Läs mer
    2018-08-09 Cesar F svarar Jacob E
    Tack för dina ord Jacob! Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att vårt sammarbete resulterade i ett fantastiskt resultat! Vi ses om några veckor!
  • Emy W
    Emy W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Cesar som var tillgänglig och flexibel hela vägen från förhandsvisning till kontraktskrivning i semestertider! Tryggt och smidigt helt enkelt. Läs mer
  • Magnus Z
    Magnus Z skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min borätt. Jag intervjuade fyra mäklare innan jag beslöt mig för Cesar. Enligt min uppfattning är han noggrann, korrekt, ger bra input, lyhörd och skicklig strateg. Läs mer
  • Mia A
    Mia A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en två i Hammarbyhöjden. Mäklaren var vänlig och professionell. Jag förväntar mig en kunnig och tillgänglig mäklare. Jag vill också att hen ska ha en proffsig attityd och inte vara inställsam eller för mycket kompis. Denna mäklare levde upp till detta. Hen var bra helt enkelt! Läs mer
  • Maria E
    Maria E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en 1:a i Stockholm. Vi hade inga förväntningar på mäklaren och tycker att han gjort ett mycket bra jobb. Vi fick bra tips av honom som gjorde att vi kunde sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Läs mer
  • Tove E
    Tove E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Caesar sålde vår lgh innan visning. Vi är mkt nöjda med hans insats.
    Han gjorde det lila extra och vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    För en vecka sen sålde jag min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag är mycket nöjd med försäljningen.
    Suzanne kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Fotona av lägenheten blev jättefina och jag fick många bra tips ifrån stylisten Maria innan fotograferingen.

Det enda som jag har att anmärka på var att det märktes att jag sålde precis innan och under min mäklares semester. Det blev några missar i beskrivningen av lägenheten och det var flera mäklare inblandade i försäljningen. Budgivningen skedde under min mäklares semester och kontraktsskrivningen sköttes av en annan mäklare. Han var jättetrevlig så allt sköttes på ett bra sätt men det hade kanske varit bra att ha en och samma person under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Suzanne som mäklare. Läs mer
  • Li Evelina Olivia S
    Li Evelina Olivia S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 2:a på 40kvm i Johanneshov.
    Bemöttes på bästa sätt av Cesar. Väldigt kunnig, målinriktad och genuint intresserad av att alla parter skulle bli nöjda. Kommer rekommendera Cesar till alla jag känner. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Li Evelina Olivia S
    Tack för dina fina ord Evelina!!! Jag blir så glad att ni är nöjda med mig och försäljningen av er bostadsrätt! Vi ses om några månader på tillträdet!
    Ha en fin sommar!
  • Ida J
    Ida J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt vår första bostadsrätt och fått väldigt bra hjälp av Cesar i alla moment som ett köp innebär. Väldigt bra bemötande från första kontakten. Han var snabb på återkoppling och gett tydlig information rakt igenom. Vi kände en trygghet att ha Cesar som mäklare vilket vi värderar högt vid ett första kliv in på bostadsmarknaden. Totalt sett är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för dina fina ord! Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Niklas U
    Niklas U skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    2:a, 41 kvm2, köp. Bra möte! Fick privat visning. Inga påtryckningar. Öppen inställning. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Niklas U
    Tack för din rekommendation Niklas!
    Det glädjer mig att du upplevde allt så bra. Vi ses igen på tillträdet!
    Ha en fin sommar
  • Moa A
    Moa A skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mitt första bostadsköp vilket gjort att jag varit nervös och på helspänn, men Albin är en lugn, engagerad och kunnig mäklare. Han hade en otroligt pedagogisk genomgång av kontraktet och hela affären har genomsyrats av proffessionalitet. Skulle kunna vräka på med superlativ men den yttersta känslan är ändå tacksamhet inför en klippa i när hela bostadsmarknaden stormar. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss med köpet av vår första bostadsrätt, kan starkt rekommendera honom som mäklare då han var snabb på att svara på frågor, ordnade med visning på kort varsel och var det bollplanket vi behövde Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Per E
    Tusen tack för det fina omdömet Per! Det värmer!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min 3:a i Hammarbyhöjden genom Cesar och allt kändes lungt och tryggt trots en något svajig marknad. Han återkopplade ofta och gjorde ett fint jobb som resulterade i att jag fick ett bra pris för min lägenhet.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare i det området. Läs mer
    2018-06-25 Cesar F svarar Fredrik J
    Hej Fredrik! Tack för dina fina ord!
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldig proffsig och noggrann. Kändes väldigt bra! Läs mer
  • Anders Gunnar Vilhelm L
    Anders Gunnar Vilhelm L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar hjälpte oss med försäljningen av lägenhet på Glasmålarvägen i Stockholm. Han lade ned mycket energi på uppdraget och resultatet blev över våra förväntningar. Stor professionalitet och högt engagemang.
    (Anders Lundström) Läs mer
    2018-06-11 Cesar F svarar Anders Gunnar Vilhelm L
    Hej Anders, Tack för din rekommendation! Det gör mig glad att ni är så nöjda med försäljningen!
    //Cesar
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Anlitade Sanna för att sälja min tvåa. Hon agerade mycket professionellt och är väldigt förtroendeingivande. Ni kommer inte bli besvikna om ni anlitar henne! Läs mer
  • Cicci B
    Cicci B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa i markplan i Hammarbyhöjden.
    Upplever mäklaren som positiv och vänlig. Gillade det personliga bemötandet.
    Några smådetaljer i prospektet var inte helt korrekta och vilket hade höjt betyget i topp: dörrplacering till sovrummet och uteplatsens storlek. Tror dessutom att information om de nylagda askparkettgolven hade varit fördelaktig för säljaren. Läs mer
  • Freja J
    Freja J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda med valet av Sanna som vår mäklare! När vi bestämde oss för att sälja vår lägenhet tog vi kontakt med flera mäklarkontor. Sanna var väldigt snabb på att kontakta oss och när vi träffade henne gav hon oss ett väldigt tryggt intryck, vilket hon levererade genom hela säljprocessen. Hon motsvarade verkligen våra förväntningar, då hon var tillgänglig, snabb på att svara och höll oss uppdaterade. Både stylisten och fotografen som hon samarbetade med var väldigt professionella. Vi är jätteglada att vi valde Sanna med försäljningen av vår lägenhet och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Anna-Karin K
    Anna-Karin K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag hade turen att då Sanna som mäklare och är så tacksam för det! Hon var otroligt tillmötesgående och hjälpsam, och utan henne hade jag inte fått min drömlägenhet. Verkligen snabb återkoppling och kändes som att hon verkligen hjälpte både sälj- och köp-parten för att bli nöjda! Supertrevlig och härlig energi, gjorde att jag kände mig säkrare än någonsin på mitt beslut om att byta sida av stan, då hon själv hade stor kunskap och kunde ge en tydlig bild om området. Om jag kommer sälja min nya lägenhet i framtiden kommer jag hålla tummarna för att få anlita Sanna igen! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Anna-Karin K
    Stort tack för dina fina ord :) Det värmer :) Det är bara höra av dig till mig om du vill ha fler tips gällande området så hjälper jag dig mer än gärna med det :) Tror verkligen du kommer trivas kanon i lägenheten :)
  • Newal Hashim H
    Newal Hashim H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag och mina familj köpte en lägenhet och är super nöjda! Mäklaren är på topp nivå och vi kunde inte förvänta oss något bättre! Rekommenderar! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Newal Hashim H
    Stort tack för de fina orden Newal, glad att jag fick vara med och hjälpa till vid köpet av er dotters första egna bostad :) Det är stort och tror hon kommer trivas fantastiskt bra där :)
  • Emelie E
    Emelie E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har köpt bostadsrätt. Jag blev väldigt bra bemött av mäklaren. Han var hjälpsam och det kändes tryggt. Han levde upp till mina föväntningar och hjälpte mig också med mer än jag förväntat mig. När jag i ett senare skede kommer sälja min bostadsrätt kommer jag definitivt att överväga att anlita den här mäklaren. Stort förtroende för honom. Läs mer
    2018-05-30 Cesar F svarar Emelie E
    Hej Emelie, Tack så mycket för dina fina ord!
    Det värmer att du som köpare kände dig trygg och jag är säker på att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • BRF Humlan 4
    BRF Humlan 4 skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bostadsrättsföreningen sålde en två-rummare och upplevde Cesar som mycket trevlig, kunnig och strukturerad. Han är skicklig I sitt mäklarutövande och vi har stort förtroende för honom. Han kommer att få ytterligare uppdrag från föreningen framöver. Läs mer
    2018-05-25 Cesar F svarar BRF Humlan 4
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Jag ser fram emot att hjälpa er med nästa lägenhet!
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lägenhetsaffär. Bra och professionellt bemötande, en smärtfri affär som gick i lås på kort tid. Läs mer
  • Petter W
    Petter W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Personlig och proffsig hantering av försäljningen av vår funkistvåa! Läs mer
    2018-06-04 Sanna P svarar Petter W
    Tack Petter, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :) Lycka till med nya boendet.
  • Maud Q
    Maud Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner agerade förtroendeingivande, professionellt och trevligt i samband med vårt köp av en 2a i Hammarbyhöjden, vilket gjorde att affären gick i hamn på ett smidigt och tryggt sätt. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maud Q
    Tack Maud och jag hoppas samt tror att er dotter kommer trivas kanon i området :)
  • Martin H
    Martin H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och inlyssnande. Har bra koll på området. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Per C
    Per C skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Helt fantastisk!! Sveriges bästa mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per C
    Tack Pelle :) Hoppas ni kommer trivas kanon med ert nya härliga boende också :)
  • Per-Ola Q
    Per-Ola Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en bostadsrätt. Trevligt och profesionellt hanterat och bemötande. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per-Ola Q
    Tack Per - Ola, det var ett nöje att få hjälpa er med köpet av en bostad till er dotter :)
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte min första bostad i Stockholm av Albin och har inget annat än bra saker att säga om honom!
    Alltid tillgänglig och så trevlig. Han gör sitt yttersta för att tillgodose både säljare och köpares behov. Läs mer
    2018-05-07 Albin W svarar Fanny L
    Jättesnällt omdöme Fanny! Jag är säker på att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet!
  • Christina W
    Christina W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionell, tillmötesgående och service minded. Kan inget annat än att rekommendera Albin som mäklare. Läs mer
  • Emilia F
    Emilia F skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en oerhört kompetent mäklare med ett vänligt, professionellt och serviceinriktat bemötande. Trots en svår marknad blev min bostadsrätt såld till ett pris som jag kände mig nöjd med. Under uppdragets gång var hon mån om att hålla mig uppdaterad, vilket skapade ett stort förtroende från min sida. Jag kan varmt rekommendera Sanna som mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Emilia F
    Tack för dina fina ord Emilia, varit ett nöje att få samarbeta med dig :)
  • Maria Helena B
    Maria Helena B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Förtroendeingivande , seriös, kunnig, gott bemötande👍🏻 Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maria Helena B
    Stort tack för trevligt samarbete :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt trevlig! Ger ett ärligt och genuint intryck. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Anna E
    Roligt att höra Anna och varmt välkomna till området :)
  • Emma A
    Emma A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sanna! Engagerad, proffsig och strukturerad. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Emma A
    Hej Emma, det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Tack för de fina orden!
  • Brf U
    Brf U skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Högsta betyg! Professionell, har både god kännedom om närområdet och om vår bostadsrättsförening. Har både köpt och sålt med Albin. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har blivit professionellt och personligt bemött av Suzanne Frejvall och känt mig trygg och nöjd med mitt val av just henne som mäklare. Hon var inte okänd för mig så jag hade räknat med detta. Läs mer
    2018-04-06 Suzanne F svarar Margareta S
    Margareta, tack snälla för att du tog dig tid att ge mig ett sånt fint omdöme! Glöm inte att ringa mig så bokar vi en tid så vi kan räkna ut din skatt. Sköt om dig så hörs vi snart!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar lyssnade och bemötte oss med våra önskemål. Vi hade ingen brådska att sälja vilket gav Cesar möjlighet att hitta rätt köpare till just vår lägenhet. Under hela processen hade vi en mycket god, trevlig och tillmötesgående dialog med Cesar. Min summering av mitt livs första bostadsförsäljning kunde inte ha känts tryggare än denna, mycket tack vare Cesar. Läs mer
    2018-04-12 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation. Jag är så glad att ni kontaktade mig så tidigt så att vi kunde använda oss av Läge+ och hitta rätt köpare! Skönt att du kände dig trygg med din första bostadsförsäljning. Det var min målsättning!
  • Maud L
    Maud L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt nöjd med allt. Gick smidigt och efter mina önskemål Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Maud L
    Hej Maud!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Det värmer att höra att du är nöjd!

Cesar Fuentes
  • Moa W
    Moa W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och kompetent! Jag skulle anlita honom om jag själv skulle sälja. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Moa W
    Hej Moa,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Blir så glad att du upplevde processen så bra som köpare!

• Andreas Hans V
    Andreas Hans V skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    För Cesar kan vi inte ge annat än högsta betyg. Cesar är engagerad proffsig och som säljare kände vi att han verkligen brann för affären.
    Redan vid första mötet så visade Cesar att han hade kunskapen om hur marknaden fungerar och en plan för hur vi skulle nå ut till potentiella köpare med vår lägenhet.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita Cesar för uppdrag. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Andreas Hans V
    Hej Andreas,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att sälja er lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat. Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare och att ni är så nöjda värmer verkligen. Tack!!!

Vi ses igen på tillträdet!
  • Satu A
    Satu A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snabb och smidig affär med proffsig kontakt hela vägen. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Satu A
    Tack för fina ord och det är ju lätt att göra bra jobb med så trevliga kunder :-)
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är extremt pålitlig mäklare som skötte hela försäljningen på bästa möjliga sätt. Hon är tydlig, engagerad
    och har positiv energi, levererar från första handslag till avslutat affär . Hela processen kändes bekväm och trygg. Sanna brinner för det hon gör. Jag rekommenderar henne till alla som vill köpa/sälja bostad. Ger 5 av 5 solar. Toppklass.Tack för hjälpen !
    Liliana L Läs mer
    2018-04-06 Sanna P svarar Ulf O
    Tack så hjärtligt för de fina orden :) All lycka till :)
  • Brf F
    Brf F skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne är ett proffs med ett personligt bemötande, alltså både effektiv och vänlig. Jag har det största förtroende för Suzanne.
    Jag känner till alla mäklare häromkring, och jag valde självklart Suzanne. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Brf F
    Du är för härlig :-) TACK för de fina orden och rekommendationen!
  • Johan A
    Johan A skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad och pålitligt. Både köpare och säljare i fokus vilket ger ett bra resultat. Mycket nöjd och kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
    2018-04-06 Albin W svarar Johan A
    Stort tack Johan för trevlig rekommendation. Ses vid tillträdet längre fram och trevlig helg!
    Cesar F, Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Svante F
    Svante F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Alldeles utmärkt mäklare som skötte jobbet effektivt och kunnigt. Han var mycket noggrann med att jag var med i processen och kände mig trygg med vad som hände. Läs mer
    2018-03-07 Cesar F svarar Svante F
    Hej Svante!
    Tack för dina fina ord! Skönt att du kände dig trygg med bostadsaffären, det var min målsättning!

Med vänlig hälsning
  • Martina Lovisa Ingeborg E
    Martina Lovisa Ingeborg E skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Varm, förstående och pålitlig - fick direkt bra magkänsla av Suzanne! Läs mer
    2018-03-15 Suzanne F svarar Martina Lovisa Ingeborg E
    Tack snälla! Det värmer och stärker :-)

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede