Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Gamla Enskede Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov!

Letar du nytt boende i ett område runt Enskede och Johanneshov? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan trakterna häromkring i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen och vad köpare och säljare vill ha.

Vi mäklare här på kontoret kan svara på alla dina frågor under bostadsprocessen, vare sig de handlar om skolor, kommunikationer, lägenheter eller villor. Kontakta oss så hjälper vi dig på väg till drömboendet!

Läs vad 169 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

• BRF Humlan 4
    BRF Humlan 4 skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bostadsrättsföreningen sålde en två-rummare och upplevde Cesar som mycket trevlig, kunnig och strukturerad. Han är skicklig I sitt mäklarutövande och vi har stort förtroende för honom. Han kommer att få ytterligare uppdrag från föreningen framöver. Läs mer
    2018-05-25 Cesar F svarar BRF Humlan 4
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Jag ser fram emot att hjälpa er med nästa lägenhet!
    Cesar F gillar detta
  • Hannes K
    Hannes K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Lägenhetsaffär. Bra och professionellt bemötande, en smärtfri affär som gick i lås på kort tid. Läs mer
  • Petter W
    Petter W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Personlig och proffsig hantering av försäljningen av vår funkistvåa! Läs mer
  • Maud Q
    Maud Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner agerade förtroendeingivande, professionellt och trevligt i samband med vårt köp av en 2a i Hammarbyhöjden, vilket gjorde att affären gick i hamn på ett smidigt och tryggt sätt. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maud Q
    Tack Maud och jag hoppas samt tror att er dotter kommer trivas kanon i området :)
  • Martin H
    Martin H skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och inlyssnande. Har bra koll på området. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Per C
    Per C skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Helt fantastisk!! Sveriges bästa mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per C
    Tack Pelle :) Hoppas ni kommer trivas kanon med ert nya härliga boende också :)
  • Per-Ola Q
    Per-Ola Q skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en bostadsrätt. Trevligt och profesionellt hanterat och bemötande. Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Per-Ola Q
    Tack Per - Ola, det var ett nöje att få hjälpa er med köpet av en bostad till er dotter :)
  • Fanny L
    Fanny L skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte min första bostad i Stockholm av Albin och har inget annat än bra saker att säga om honom!
    Alltid tillgänglig och så trevlig. Han gör sitt yttersta för att tillgodose både säljare och köpares behov. Läs mer
    2018-05-07 Albin W svarar Fanny L
    Jättesnällt omdöme Fanny! Jag är säker på att du kommer att trivas jättebra i din nya lägenhet!
  • Christina W
    Christina W skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionell, tillmötesgående och service minded. Kan inget annat än att rekommendera Albin som mäklare. Läs mer
  • Emilia F
    Emilia F skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en oerhört kompetent mäklare med ett vänligt, professionellt och serviceinriktat bemötande. Trots en svår marknad blev min bostadsrätt såld till ett pris som jag kände mig nöjd med. Under uppdragets gång var hon mån om att hålla mig uppdaterad, vilket skapade ett stort förtroende från min sida. Jag kan varmt rekommendera Sanna som mäklare! Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Emilia F
    Tack för dina fina ord Emilia, varit ett nöje att få samarbeta med dig :)
  • Maria Helena B
    Maria Helena B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Förtroendeingivande , seriös, kunnig, gott bemötande👍🏻 Läs mer
    2018-05-08 Sanna P svarar Maria Helena B
    Stort tack för trevligt samarbete :)
  • Anna E
    Anna E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt trevlig! Ger ett ärligt och genuint intryck. Tillmötesgående. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Anna E
    Roligt att höra Anna och varmt välkomna till området :)
  • Emma A
    Emma A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera Sanna! Engagerad, proffsig och strukturerad. Läs mer
    2018-04-17 Sanna P svarar Emma A
    Hej Emma, det har varit ett nöje att få samarbeta med er. Tack för de fina orden!
  • Brf U
    Brf U skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Högsta betyg! Professionell, har både god kännedom om närområdet och om vår bostadsrättsförening. Har både köpt och sålt med Albin. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Margareta S
    Margareta S skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har blivit professionellt och personligt bemött av Suzanne Frejvall och känt mig trygg och nöjd med mitt val av just henne som mäklare. Hon var inte okänd för mig så jag hade räknat med detta. Läs mer
    2018-04-06 Suzanne F svarar Margareta S
    Margareta, tack snälla för att du tog dig tid att ge mig ett sånt fint omdöme! Glöm inte att ringa mig så bokar vi en tid så vi kan räkna ut din skatt. Sköt om dig så hörs vi snart!
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar lyssnade och bemötte oss med våra önskemål. Vi hade ingen brådska att sälja vilket gav Cesar möjlighet att hitta rätt köpare till just vår lägenhet. Under hela processen hade vi en mycket god, trevlig och tillmötesgående dialog med Cesar. Min summering av mitt livs första bostadsförsäljning kunde inte ha känts tryggare än denna, mycket tack vare Cesar. Läs mer
    2018-04-12 Cesar F svarar Sofia A
    Hej Sofia,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation. Jag är så glad att ni kontaktade mig så tidigt så att vi kunde använda oss av Läge+ och hitta rätt köpare! Skönt att du kände dig trygg med din första bostadsförsäljning. Det var min målsättning!
  • Maud L
    Maud L skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Väldigt nöjd med allt. Gick smidigt och efter mina önskemål Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Maud L
    Hej Maud!
    Stort tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Det värmer att höra att du är nöjd!

Cesar Fuentes
  • Moa W
    Moa W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig och kompetent! Jag skulle anlita honom om jag själv skulle sälja. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Moa W
    Hej Moa,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme. Blir så glad att du upplevde processen så bra som köpare!

• Andreas Hans V
    Andreas Hans V skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    För Cesar kan vi inte ge annat än högsta betyg. Cesar är engagerad proffsig och som säljare kände vi att han verkligen brann för affären.
    Redan vid första mötet så visade Cesar att han hade kunskapen om hur marknaden fungerar och en plan för hur vi skulle nå ut till potentiella köpare med vår lägenhet.
    Vi kan varmt rekommendera att anlita Cesar för uppdrag. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Andreas Hans V
    Hej Andreas,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Jag är så glad att ni gav mig förtroendet att sälja er lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat. Dina fina ord och varma rekommendation gör mitt jobb mycket roligare och att ni är så nöjda värmer verkligen. Tack!!!

Vi ses igen på tillträdet!
  • Satu A
    Satu A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Snabb och smidig affär med proffsig kontakt hela vägen. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Satu A
    Tack för fina ord och det är ju lätt att göra bra jobb med så trevliga kunder :-)
  • Ulf O
    Ulf O skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är extremt pålitlig mäklare som skötte hela försäljningen på bästa möjliga sätt. Hon är tydlig, engagerad
    och har positiv energi, levererar från första handslag till avslutat affär . Hela processen kändes bekväm och trygg. Sanna brinner för det hon gör. Jag rekommenderar henne till alla som vill köpa/sälja bostad. Ger 5 av 5 solar. Toppklass.Tack för hjälpen !
    Liliana L Läs mer
    2018-04-06 Sanna P svarar Ulf O
    Tack så hjärtligt för de fina orden :) All lycka till :)
  • Brf F
    Brf F skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne är ett proffs med ett personligt bemötande, alltså både effektiv och vänlig. Jag har det största förtroende för Suzanne.
    Jag känner till alla mäklare häromkring, och jag valde självklart Suzanne. Läs mer
    2018-03-19 Suzanne F svarar Brf F
    Du är för härlig :-) TACK för de fina orden och rekommendationen!
  • Johan A
    Johan A skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad och pålitligt. Både köpare och säljare i fokus vilket ger ett bra resultat. Mycket nöjd och kommer definitivt anlita honom igen. Läs mer
    2018-04-06 Albin W svarar Johan A
    Stort tack Johan för trevlig rekommendation. Ses vid tillträdet längre fram och trevlig helg!
    Cesar F, Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Svante F
    Svante F skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Alldeles utmärkt mäklare som skötte jobbet effektivt och kunnigt. Han var mycket noggrann med att jag var med i processen och kände mig trygg med vad som hände. Läs mer
    2018-03-07 Cesar F svarar Svante F
    Hej Svante!
    Tack för dina fina ord! Skönt att du kände dig trygg med bostadsaffären, det var min målsättning!

Med vänlig hälsning
  • Martina Lovisa Ingeborg E
    Martina Lovisa Ingeborg E skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Varm, förstående och pålitlig - fick direkt bra magkänsla av Suzanne! Läs mer
    2018-03-15 Suzanne F svarar Martina Lovisa Ingeborg E
    Tack snälla! Det värmer och stärker :-)
  • Anne-Kristine E
    Anne-Kristine E skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne var vänlig och trevlig och vi fick förtoende för henne.
    Hennes erfarenhet gjorde oss trygga.
    Frågor vi ställde fick vi svar på. Läs mer
    2018-03-15 Suzanne F svarar Anne-Kristine E
    Det var verkligen roligt att höra! TACK!!
  • Daniel C
    Daniel C skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är saklig, förtroendeingivande och mycket kunnig inom området. Hans erfarenhet märks i hur han bemöter oss som säljare och det skapar en trygghet. Läs mer
    2018-04-06 Albin W svarar Daniel C
    Tack Daniel för er fina rekommendation. Alltid lika kul att få hjälpa er!
    Albin W, Suzanne F gillar detta
  • Anna Maria R
    Anna Maria R skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är en helt fantastisk mäklare! Jag trodde verkligen inte att min bostadsaffär skulle gå så smidigt och snabbt, samt att priset motsvara mina förväntningar. Hon är väldigt lyhörd, återkopplar snabbt, vägledande och ytterst engagerad. Hon är även bra på att förstå klientens behov och önskan. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-27 Sanna P svarar Anna Maria R
    Tack så hjärtligt för de fina orden. Var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. =)
  • Annelies C
    Annelies C skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Friendly, warm, professional. Super responsive. Puts in an extra effort to speak English. Explains everything very clearly. We had the best experience with Sanna, compared to 4 other brokers we had contact with. Läs mer
    2018-02-27 Sanna P svarar Annelies C
    Thank you very much and welcome to Hammarbyhöjden :)
  • Gabrielle K
    Gabrielle K skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi valde Sanna som mäklare utifrån tidigare positiva omdömen och hon levde upp till förväntningarna och mer därtill! Hon gav ett proffsigt intryck från start till mål och har varit väldigt tillmötesgående och tydlig under hela processen så att vi som säljare har kunnat känna oss 100% trygga. Att vi dessutom fick sålt bostaden till priset vi önskade innan ordinarie visning var en klar bonus. Jag skulle gladeligen anlita henne igen vid framtida försäljningar! Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Gabrielle K
    Stort tack Gabrielle för er fina rekommendation :) Det var ett nöje att samarbeta med er :)
  • Louise Ä
    Louise Ä skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Känner fullt förtroende för Sanna, hon gjorde sitt yttersta för oss trots en svår säljmarknad. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Louise Ä
    Tack Louise för den fina rekommendationen.
  • Erik B
    Erik B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Svensk fastighetsförmedling och särkilt mäklare Albin Wennerström har levt upp till våra förväntningar med råge! Proffesionellt bemötande, alltid tillgänglig och ett utomordentligt väl genomfört jobb! Rekommenderas till alla som är ute efter en bra och engagerad mäklare! Läs mer
    2018-02-08 Albin W svarar Erik B
    Tack Erik! Håller tummarna för att ni hittar en riktigt bra ny bostad nu!
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Kombination av kunskap, omtanke och respekt innebar ett bra samarbetsklimat. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Marianne S
    Stort tack Marianne och lycka till med allt :)
  • Sandra Karolina W
    Sandra Karolina W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Trevlig och proffesionell. Tog sig verkligen tid till oss som köpare och det uppskattas verkligen.
    Inga klagomål från min sida. Läs mer
    2018-03-27 Cesar F svarar Sandra Karolina W
    Hej Sandra,
    Tack för din rekommendation! Hoppas ni trivs i er nya lägenhet!!!
  • Malin N
    Malin N skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är super proffsig och hjälpsam! Skulle alla gånger rekommendera henne. Läs mer
    2018-02-16 Sanna P svarar Malin N
    Stort stort tack Malin, all lycka till :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket trevlig mäklare. Vi fick god och informativ information och kände oss trygga genom vårt köp. Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Anna S
    Tack Anna, tror ni kommer trivas kanon i er (snart) nya fina lägenhet :)
  • Anil S
    Anil S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var proffs. Glad, kunnig, och redo att hjälpa till med allt vi ville veta mer om. Hon var också superbra att hjälpa oss och säljaren kommer överens om priset. Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Anil S
    Roligt att höra Anil :) Välkomna till området :)
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag fick ett mycket gott bemötande av mäklaren vid alla kontakter. En bra mäklare som det gick lätt att diskutera med och som gav bra råd. Jag blev väl informerad om läget under försäljningen trots att jag var bortrest och hade givit fullmakt till min son. Läs mer
    2018-02-08 Albin W svarar Barbro T
    Tack Barbro! Glad för att du känner dig nöjd med både köp och försäljning av bostad. Tror du kommer trivas väldigt bra i Björkhagen!
  • Sara A
    Sara A skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Albin är engagerad, tydlig och målmedveten.
    Han har bra koll på sin marknad, och bra strategi och planering. Han är trevlig på ett sätt som kännas genuint. Läs mer
    2018-02-08 Albin W svarar Sara A
    Tack Sara! Det glädjer mig att du känner dig nöjd även fast ni hade en väldigt förkyld mäklare vid försäljningen :-)
  • Monica S
    Monica S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig ,snäll. Mycket tillmötesgående . Vi är nöjda Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Monica S
    Tack Monica, tror och hoppas dottern er kommer trivas kanon i den nya bostaden :)
  • Elin W
    Elin W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna är trevlig, förtroendeingivande och stöttande, det har varit jätteskönt att ha henne som mäklare! Läs mer
    2018-01-25 Sanna P svarar Elin W
    Tack Elin, det var trevligt att samarbeta med er också. Lycka till med allt det nya :)
  • Aron W
    Aron W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Professionellt, förtroendeingivande bemötande Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Aron W
    Stort tack Aron och hoppas ni kommer trivas kanon i er (snart) nya bostad.
  • Mats S
    Mats S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Engagerad allt från första mötet till avslutad försäljning. Lätt att samarbeta med. Drivande, men hela tiden i takt med oss säljare. Möjliggjorde med strukturerat arbetssätt kort tid mellan första kontakten och första visning. Tog fram snyggt presentationsmaterial. Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Mats S
    Stort tack för din fina rekommendation Mats!
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket proffsigt utfört arbete och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2017-12-27 Albin W svarar Susanne B
    Tack för dina fina ord Susanne!
  • Tamara M
    Tamara M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Proffsig och naturlig. Tog hand om de frågetecken som dök upp på ett smidigt sätt. Inge stress. Mycket bra bemötande! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Tamara M
    Tack Tamara för fin rekommendation. God jul :)
  • Jacqueline B
    Jacqueline B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jätte trevlig, duktig och enkel att ha och göra med! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Jacqueline B
    Tack, det glädjer mig. Hoppas ni kommer trivas kanon med ert nya boende.
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Som köpare upplevde jag Sanna som väldigt serviceminded och hjälpsam! Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Åsa M
    Tack Åsa, var trevligt att samarbeta med dig också. Vi ses på tillträdet =)
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Naturligt, trevligt bemötande utan att vara fjäskigt. Kändes seriös och kunnig. Läs mer
    2017-12-11 Suzanne F svarar Barbro T
    Tack snälla! Det var roligt att höra och jag vet att du kommer att trivas i din nya fina lägenhet!
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna gav ett väldigt proffesionellt intryck, och man kände sig trygg genom hela affären. Under visning svarade hon korrekt och koncist på de frågor utan att för den delen vara för "säljig". Läs mer
    2017-12-19 Sanna P svarar Fredrik M
    Stort tack Fredrik och välkommen till området :)
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna gav ett lugnt bra intryck , såg till både säljaren och köparens intresse och avslutade affären så båda blev nöjda. Hon hjälpte även oss med en bankkontakt som la upp ett lån på några timmar då våran bank som gett ok till lånet ej såg det på samma vis när det var dax att skriva kontrakt. Läs mer
    2017-12-06 Sanna P svarar Thomas L
    Hej, stort tack för fina rekommendationen och hoppas ni kommer trivas kanon i er nya bostad =) Välkommen till området.

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede