Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Gamla Enskede Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov!

Letar du nytt boende i ett område runt Enskede och Johanneshov? Då ska du kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi kan trakterna häromkring i detalj och har lång erfarenhet av mäklarbranschen och vad köpare och säljare vill ha.

Vi mäklare här på kontoret kan svara på alla dina frågor under bostadsprocessen, vare sig de handlar om skolor, kommunikationer, lägenheter eller villor. Kontakta oss så hjälper vi dig på väg till drömboendet!

Läs vad 231 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Enskede & Johanneshov

• Julia Alexandra A skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Suzanne gav oss proffsig handledning och praktisk hjälp under hela processen att sälja vår lägenhet. Hennes varma och vänliga bemötande fick oss lugna och trygga i denna (för oss) stora affär. Hennes inkännande förmåga och lugna, trygga personlighet var viktigt för oss. Läs mer
  • Lisa H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte ny lägenhet som förmedlades av Sanna, och valde att även sälja den gamla lägenheten med hennes hjälp. Vi har upplevt Sanna som en mycket engagerad mäklare, och hon jobbade in i det sista för att vi skulle sälja till ett pris vi var nöjda med (vilket vi gjorde). Både som köpare och säljare har Sanna varit väldigt tillgänglig, snabb på att återkoppla och guidat oss på ett tryggt sätt genom båda processerna. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Fredric E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte
    Bra bemötande och trevlig! Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Sylvie K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    We bought an appartement on Garagevägen .

Ceasar was very professional, understanding and willing to help out.
    I would recommend him definitely ! Läs mer
  • Sylvie K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    He sold our appartement Petrejusvägen 28. 3a.

Albin is the best !
    I would recommend him definitely ! Läs mer
  • Theresa A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    1. Sålt en tvåa i hammarbyhöjden
    2. Professionellt bemötande, personligt engagerad och genuint intresserad i oss och vår affär.
    3. Jag hade höga förväntningar på Sanna och hon levde verkligen upp till dom. Hon hade kunskap om branschen, människokännedom samt en trygghet.
    4. Smidigt hanterat av Sanna som både har kunskap, affärsmannaskapet och hjärtat på rätt plats. Tack Sanna! Läs mer
    2018-10-15 Sanna P svarar Theresa A
    Stort tack för fina ord. Glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med er försäljning. All lycka till :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Lukas R
    Lukas R skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 34 kvm etta i Gullmarsplan genom Albin. Proffsigt, enkelt och vi fick ett riktigt bra slutpris på lägenheten.

5/5 Albin - väl genomfört på alla punkter! Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ärlig, pålitlig, hjälpsam och proffesionell
    så uppfattar jag Cesar Fuentes efter att vi sålt radhuset i Hammarbyhöjden.
    Tack! Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Susanne S
    Hej Susanne,
    Det var en glädje att hjälpa er att sälja er fina radhus. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet! Och tack för dina fina ord, det värmer.
    Cesar F gillar detta
  • Sara P skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Bästa mäklaren i stan. Duktig engagerad och påläst. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Sara P
    Tack Sara!! Det värmer med dina fina ord. Så kul att hjälpa er med försäljningen, att det gick så smidigt och snabbt dessutom. Vi ses på tillträdet!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna sålde vår 3a i Enskededalen. Enormt nöjda är vi. Det roliga var att både jag och min fru föreslog Sanna för varandra efter vi gjort var sin research, och det är vi glada för. Hon var med oss genom varje steg i hela processen, kopplade ihop oss med en mycket bra Stylist. Sen att hon slog alla rekord i området var en bonus men nog tack vare att vi lät henne styra allt med hur många visningar och när vi skulle ut på Hemnet. Bästa mäklaren vi haft! Läs mer
    Suzanne F, Cesar F gillar detta
  • Ola E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en fyra i Hammarbyhöjden och är nöjd med Cesars arbete hittills. Med spekulantregister från tidigare budgivningar i samma förening såldes vår lägenhet före ordinarie visning trots skakig marknad. Flera liknande objekt hos andra mäklare hade haft svårt att sälja i samma förening närmaste månaderna. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Ola E
    Tack för din rekommendation Ola!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Kajsa B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi sålde en 4:a i Hammarbyhöjden. Cesar hade ett proffsigt men personligt bemötande och kändes engagerad. Priset vi fick var långt över våra förväntningar. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Kajsa B
    Hej Kajsa,
    Vilken försäljning! Tack för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er. Vi ses på tillträdet!!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Helga A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Björkhagen. Sanna var proffsig och försäljningen kändes trygg och bra. Hade mycket god kännedom om område och förening. Rekommenderas! Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Eugenia K skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mäklaren lämnade ett professionellt och trevligt intryck. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Kristine Marion J skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Solgte høsten 2018 min leilighet med beste hjelpen av Albin. Fra begynnelse til slutt gjorde han en jobb som var over mine forventninger. Han fikk meg til å føle meg trygg i dagens bostadsmarked og sista bud blev større enn jag hade vågat hoppas på. Ett pluss var den gode lokalkunnskapen i området og engasjementet han gjorde for att nettopp min leilighet skulle sticka ut blant alla konkurrenter. Vill anbefala Albin till alla som skall selga sin bostad. Läs mer
    Suzanne F gillar detta
  • Malin P skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte en lägenhet av Sanna. Superhjälpsam under visningen och hade svar på nästa alla mina frågor. De frågor hon inte hade svar på återkom hon med svar på. Kunnig i området och återkopplade fort och känns genuin. Levde upp till alla mina förväntningar. Riktigt bra mäklare! Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Charlotta S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har både köpt o sålt en bostad. Upplevde att mäklaren såg mig som kund och mina behov vid både köp och försäljning. Uppfattade mäklaren som personlig, intresserad och proffesionell. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Charlotta S
    Hej Lotta,
    Vilka fina ord! Jag är så glad att du som har varit både min köpare och säljare upplevt mig som personlig och professionell! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din bostadsrätt! Vi ses snart igen!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Mats L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var alltid trevlig och hade ett professionellt bemötande. Hon fanns alltid tillgänglig och återkopplade ofta under försäljningen. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Maria L skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig sälja min lilla etta vilket också var min första försäljning, var supernervös innan men hela processen gick skitbra och kändes jättetrygg tack vare henne. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Sara W skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde tvåa i Hammarbyhöjden.
    Snabb och tydlig kommunikation, påläst med tydliga åsikter, gav bra råd. Mycket nöjd med min försäljning och med Sannas insats Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Martin H skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt bostadsrätt.
    Mäklaren var alltid glad och trevlig och återkopplade bra.
    Dock nådde vi inte riktigt upp till vad lgh var värderad till. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Martin H
    Hej Martin, Tack för din rekommendation!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marita M skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Ödmjuk. Sprudlar av energi. Positiv . Kunnig. Läs mer
    2018-10-08 Cesar F svarar Marita M
    Wow Marita tack! vilka fina ord!
    Vi ses snart på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Zozan B skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag har använt mig av olika mäklare och Cesar är den duktigaste jag stött på. Professionell, omhändertagande, ärlig och ambitiös. Han gör sitt jobb bra, kan sitt område och är engagerad. Jag kan varmt rekommendera Cesar. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Zozan B
    Hej Zozan, Vilka fina ord! Tack!
    Det värmer att höra att du upplevde allt så positivt och tryggt. Det är det jag strävar efter! Hoppas nu att du kommer att trivas riktigt bra i din nya lägenhet och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
  • Doria S
    Doria S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Från början till slut har jag fått all hjälp jag kan önska med letandet efter min drömlägenhet. Tusen tack Cesar för alla tips, snabba svar och din proffessionalitet. Du är en pärla! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Doria S
    Hej Doria,
    Tack för att du skrev en sån fin rekommendation, det värmer och gjorde min dag. Det har tagit lite tid att hitta rätt hem men vilken fantastik lägenhet du fick!!! Jag är så glad att vi träffades på så många visningar och jag kunde hjälpa dig att hitta din drömlägenhet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Marcus J skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna Pickelner är en otroligt professionell och duktig mäklare som "ticks all the boxes" i kategorin toppmäklare. Egenskaper som särskilt utmärker henne är hennes höga grad av professionalism och integritet. Vidare har hon ett starkt driv och en djup marknadsförståelse.

Jag skulle tryggt rekommendera henne till alla jag känner och alla andra som letar efter en mäklare av toppklass. Läs mer
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Oscar H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en tvåa på 41kvm
    - Mäklaren var mycket duktig och väldigt lätt att kontakta vilket underlättade. Hon svarade på alla frågor vänligt och hade mycket kunskap om objektet och saker runt omkring Läs mer
    2018-09-12 Sanna P svarar Oscar H
    Tack Oscar för fin rekommendation :) Välkommen till området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • David S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en bostad 2rok 51kvm i Hammarbyhöjden där Cesar var mäklare. En väldigt tydlig och hårt arbetande mäklare som jag högst rekommenderar för försäljning.
    Duktig på att förmedla information till budgivarna och sedan till oss. Har bara positiva saker att skriva om. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar David S
    Hej David,
    Tack för att du tog dig tid att ge mig ett så fint omdöme.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Johanna H skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpte bostadsrätt. Super trevligt och behagligt bemötande av mäklaren. Pålitlig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Johanna H
    Stort tack Johanna, var ett nöje att få hjälpa er köpa denna fina bostad :)
    Sanna P gillar detta
  • Mikaela S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar Fuentes hjälpte oss att sälja en lägenhet. Mycket bra, snabbt och kunnigt bemötande. Alltid trevlig, vi fick det vi ville för lägenheten och är nöjda. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Mikaela S
    Tack för dina ord Mikaela!
    Jag hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten och så syns vi igen när det blir dags för tillträde!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Camilla Maria T skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde min lägenhet i Hammarbyhöjden med hjälp av Cesar.
    Jag är otroligt nöjd över att ha valt Cesar som mäklare, han har stor kunskap om området och har varit väldigt flexibel för att lösa försäljningen på bästa sätt.
    Cesar har ett ärligt och trevligt sätt vilket gjorde att jag kände mig trygg med honom. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Camilla Maria T
    Tack för en superfin rekommendation Camilla!
    Vad glad jag blir av att höra att du känner att jag levererat och att du känt dig trygg genom hela processen det betyder mycket och är viktigt för mig!
  • Vera G
    Vera G skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket lugn och hjälpsam med konkreta uppgifter kring lägenheten i en stressad situation! Hands on och spackel i kostym:)! Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Vera G
    Hej Vera, Tack för din fina rekommendation.
    Att spackla är ingenting jag är expert på men att göra det för att du skulle få de bästa bilderna och underlätta för dig var en självklarhet för mig! Och vilket fantastiskt slutresultat vi fick!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Erik Johan K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Med erfarenhet av området, ett outtröttligt engagemang och alltid med ett leende på läpparna fick jag precis det jag önskade av Cesar. Värdering och slutpris överensstämde väl och trots en svag marknad gav han mig precis det jag önskade i pris. Läs mer
    2018-09-14 Cesar F svarar Erik Johan K
    Hej Erik, tack för dina ord!
    Jag är väldigt glad över att du gav mig förtroendet att sälja din lägenhet, lyssnade på mina råd och att vi tillsammans nådde ett sånt slutresultat! Det här gjorde vi bra.

Ses på tillträdet. Ta hand om dig så länge!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Sofia E skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var mycket proffsig, trygg och duktig på sitt arbete. Jag skulle verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Sofia E
    Tack Sofia, var ett nöje att samarbeta med dig :)
    Sanna P gillar detta
  • Otto J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Mycket professionell och duktig! Extremt tillgänglig och bra på att sätta rätt förväntningar. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-09-03 Cesar F svarar Otto J
    Hej Otto,
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet och för din rekommendation! Jag är så glad att allt gick så bra!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Ida M skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en bostad och supernöjd med Sanna! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Ida M
    Tack Ida och välkommen till området :)
  • Alicia B
    Alicia B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna var snabb med återkoppling och lyhörd. Vi är mycket nöjda med Sannas professionella bemötande. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Alicia B
    Tack, var ett stort nöje att få hjälpa er med er försäljning :)
    Sanna P gillar detta
  • Azar S skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    En bra mäklare. Smart. Kunnig .bra erfarenhet. Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Azar S
    Tack för ditt förtroende Azar och kul att allt gick så smidigt!
    Suzanne F gillar detta
  • Ellen D skrev om Albin Wennerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag köpte en bostadsrätt. Jag var sen till första visningen, ringde mäklaren som var vänlig att stanna kvar en stund så att jag hann se lägenheten. Jag har fått ett trevligt bemötande genom hela processen. Kan rekommendera! Läs mer
    2018-09-04 Albin W svarar Ellen D
    Tack för rekommendationen Ellen! Jag är säker på att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
    Suzanne F gillar detta
  • Anastasios S skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig att sälja min etta. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Stort plus för hennes arbetsmoral, skicklighet och tillgänglighet. Hon får en att känna sig trygg och erbjuder sig att hjälpa till så fort det behövs. Nästa gång jag ska sälja är det henne jag kommer ringa, utan tvekan.
    Sanna är ett fullblodsproffs. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Anastasios S
    Stort tack för de fina orden Stasse :) Var kul att ha möjligheten att få hjälpa dig med försäljningen :)
    Sanna P gillar detta
  • Lina B skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Riktig nöjd med Sanna som var tydlig och klart från början till slut. Hon hjälpte oss med alla behov och var mycket lättillgänglig. Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Lina B
    Tack Lina, nöjet var på min sida :)
    Suzanne F, Sanna P gillar detta
  • Fredrik K skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Har sålt en lägenhet i Johanneshov med hjälp av mäklaren Cesar Fuentes. Mycket nöjd med valet av mäklare, tydlig, förstående och driftig. La ned mycket tid och engagemang för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Fredrik K
    Hej Fredrik,
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen. Vi ses snart på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Jacob E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Cesar förmedlade min bostadsrätt. Han drev affären från början till start på ett engagerat vis. Han har ständigt hållt mig informerat, besvarat frågor och kommit med goda råd. En mycket trevlig person. Läs mer
    2018-08-09 Cesar F svarar Jacob E
    Tack för dina ord Jacob! Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa dig och att vårt sammarbete resulterade i ett fantastiskt resultat! Vi ses om några veckor!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Emy W skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi köpte en bostadsrätt och fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Cesar som var tillgänglig och flexibel hela vägen från förhandsvisning till kontraktskrivning i semestertider! Tryggt och smidigt helt enkelt. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Emy W
    Hej Emy,
    Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta och det var så trevligt att ni kunde vara med via Facetime! Vi ses på tillträdet!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Magnus Z skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Jag sålde min borätt. Jag intervjuade fyra mäklare innan jag beslöt mig för Cesar. Enligt min uppfattning är han noggrann, korrekt, ger bra input, lyhörd och skicklig strateg. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det hjälper när man har en så engagerad säljare som du!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Mia A skrev om Sanna Pickelner en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Köpt en två i Hammarbyhöjden. Mäklaren var vänlig och professionell. Jag förväntar mig en kunnig och tillgänglig mäklare. Jag vill också att hen ska ha en proffsig attityd och inte vara inställsam eller för mycket kompis. Denna mäklare levde upp till detta. Hen var bra helt enkelt! Läs mer
    2018-09-05 Sanna P svarar Mia A
    Tack Mia, tror din dotter komma trivas kanon i området :)
    Sanna P, Suzanne F gillar detta
  • Maria E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålt en 1:a i Stockholm. Vi hade inga förväntningar på mäklaren och tycker att han gjort ett mycket bra jobb. Vi fick bra tips av honom som gjorde att vi kunde sälja vår lägenhet snabbt och till ett bra pris. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Maria E
    Tack för dina fina ord och för att jag fick förtroende att hjälpa er!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Tove E skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Caesar sålde vår lgh innan visning. Vi är mkt nöjda med hans insats.
    Han gjorde det lila extra och vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2018-08-16 Cesar F svarar Tove E
    Hej Tove!
    Tack för din rekommendation! Jag är så glad att vi hittade rätt köpare med Läge+! Vi ses på tillträdet.
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Johanna B skrev om Suzanne Frejvall en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    För en vecka sen sålde jag min tvåa i Hammarbyhöjden. Jag är mycket nöjd med försäljningen.
    Suzanne kändes kompetent och förtroendeingivande.
    Fotona av lägenheten blev jättefina och jag fick många bra tips ifrån stylisten Maria innan fotograferingen.

Det enda som jag har att anmärka på var att det märktes att jag sålde precis innan och under min mäklares semester. Det blev några missar i beskrivningen av lägenheten och det var flera mäklare inblandade i försäljningen. Budgivningen skedde under min mäklares semester och kontraktsskrivningen sköttes av en annan mäklare. Han var jättetrevlig så allt sköttes på ett bra sätt men det hade kanske varit bra att ha en och samma person under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Suzanne som mäklare. Läs mer
    2018-08-16 Suzanne F svarar Johanna B
    Tack snälla för fina ord! Lycka till med allt nytt nu :-)
    Suzanne F gillar detta
  • Li Evelina Olivia S skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Sålde en 2:a på 40kvm i Johanneshov.
    Bemöttes på bästa sätt av Cesar. Väldigt kunnig, målinriktad och genuint intresserad av att alla parter skulle bli nöjda. Kommer rekommendera Cesar till alla jag känner. Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Li Evelina Olivia S
    Tack för dina fina ord Evelina!!! Jag blir så glad att ni är nöjda med mig och försäljningen av er bostadsrätt! Vi ses om några månader på tillträdet!
    Ha en fin sommar!
    Cesar F, Suzanne F gillar detta
  • Ida J skrev om Cesar Fuentes en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
    Vi har köpt vår första bostadsrätt och fått väldigt bra hjälp av Cesar i alla moment som ett köp innebär. Väldigt bra bemötande från första kontakten. Han var snabb på återkoppling och gett tydlig information rakt igenom. Vi kände en trygghet att ha Cesar som mäklare vilket vi värderar högt vid ett första kliv in på bostadsmarknaden. Totalt sett är vi mycket nöjda! Läs mer
    2018-07-02 Cesar F svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för dina fina ord! Roligt att höra att du som köpare är nöjd med mig och mitt sett att arbeta!

Stora Gungans väg 11, 122 31 Enskede