Annalil Hammarstedt

Annalil Hammarstedt

Annalil Hammarstedt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Annalil Hammarstedt har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Annalil Hammarstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Annalil Hammarstedt har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag får möjligheten att träffa och komma hem till människor, de visar upp sina hem och berättar om sina minnen, önskningar och förväntningar. Att jag sen får hjälpa dom att förmedla samt uppfylla detta för att sedan se de lyckliga köparna ta över. Det är det bästa med yrket.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en människa med hjärtat på rätta stället. Vill alltid se till att både säljare och köpare känner sig bekväma och mer än nöjda när affären är klar.

Vad vet vi inte om dig?
Ibland händer det att jag tar longboarden till mina visningar istället för bilen.

127 omdömen om Annalil Hammarstedt

Sedan starten hos Reco 2017
Fangqing K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Centralt

Vi är mycket nöjda med att vi kan köpa vårt favorithus i Gränna, effektiv kommunikation med Annalil.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack snälla ni och varmt välkomna till Gränna!

Anders H
Sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Entusiastisk, engagerad, professionell och personlig.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack och lycka till med allt nu!

Lars-Olof K

Bra och trevlig mäklare som gav ett mycket gott intryck och bemötande. Blev tyvärr inget köp för min del av hennes objekt, men ger gärna ett gott betyg ändå🙂

Annalil H gillar detta

Tack Lars-Olof för fin rekommendation. Hoppas vi ses på visningar framöver! ☺️

Eila N
Centralt

Bra bemötande och bra kommunikation genom hela processen.

Liselotte S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Centralt

Vi har bara gott att säga om Annalil. Hon är lugn och lätt att prata med. Vi fick kontinuerlig information under hela processen. Skulle gärna kontakta henne igen om det skulle bli aktuellt med försäljning. Kommer helt säkert att rekommendera Annalil till andra som ska sälja hus eller lägenhet.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack snälla Liselotte för ditt omdöme! och tack för förtroendet!

Arne H
Gränna

Vi är nöjda, allting har skötts på ett utmärkt sätt.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för det fina betyget och de fina orden!

Ulf P
Köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Röttle

Mycket bra bemötande Uppfyllde förväntningarna Systematisk

Rose-Marie P
Gränna

Vi blev väl bemötta,ja vi tyckte bra om mäklaren hon skötte sitt jobb.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för förtroendet och tack för god mat! Blir spännande att följa er och se vart ni hamnar.

Örjan B
Centralt

Lätt att få kontakt med vid olika frågor . Alltid vänlig och kunnig. Vi är därför mycket nöjda med hur hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack själva Örjan. Är glad att jag fick hjälpa er. Vi ses på tillträdet om inte förr!

Lena H
Centralt

Annalil är tillmötesgående, intresserad och kunnig. Hon lotsar tryggt genom processen på ett proffsigt och personligt sätt. Återkopplar och är lätt att nå. Tillsammans med Liselott ett toppenteam.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Lena för de fina orden och rekommendationen.