Danyel Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 32 kunder tycker om Danyel Ceylan

• Gustaf F skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-15

Har sålt 2 bostäder genom Danyel.
    Fantastiskt härlig människa som gör allt för att det ska bli en så bra försäljning som möjligt.
    Inget krångel utan snabba återkoppling med oftast glädjande besked :) Läs mer
  • Rickard F
    Rickard F skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-09

Danyel är trovärdig, tillmötesgående och i alla lägen väldigt professionell.

Rickard Fransson Läs mer
  • Mariana P skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-28

Danyel was very flexible with his time and very supportive from start till finish. You are very lucky to have him in your team. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Roger L skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-29

Daniel har stor kunskap om marknaden och är en duktig säljare med bra känsla för prisläge och att kunna motivera köparna att lämna bud. Han sålde min lägenhet på Gräshagen snabbt och smidigt och jag anlitar honom gärna igen vid en eventuell ny försäljning.

Roger Ludvigsson Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-28

Vi har köpt ett kedjehus på 165m2.

Vi blev väldigt väl bemötta på förhandsvisningen och fick svar på ffåego vi hade både där på plats och innan visningen.

Då vi har varit på ett stort antal visningar före och då kanske inte alltid fått så bra service så blev vi väldigt glada då bemötandet och servicen var så god vid detta tillfället och har varit tydligt genom hela köpprocessen. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Susanne S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-26

Jag har sålt ett hus i Habo.
    Vilket mäklaren guidade mig med sin trygghet kunskap och att lugnt och enkelt förklara hur vi bäst skulle gå till väga Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Désirée B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-06

Trevligt bemötande! Danyel gav ett välinformerat och bra intryck vid visningen av lägenheten. Väldigt tillmötesgående gällande dagen vi skulle skriva kontraktet och allt därefter. Översteg våra förväntningar och köpet har helt klart varit en bra upplevelse! Läs mer
  • Rolf O skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-07-10

Vi har köpt en bostadsrätt i Jönköping
    Mäklaren Danyel Ceylan bemötte oss på ett mycket professionellt, vänligt och förtroendeingivande sätt.
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på ett tydligt och lugnt sätt och följde upp vårt besök med en imponerande fin kommunikation! Han är resultatinriktad utan att vara det minsta påstridig !Mötet med säljarna var också en mycket positiv upplevelse!
    En suverän mäklare som vi , som pensionerade lärare, ger allra högsta betyg! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-06-21

Sålt en 3:a på 85 kvm på gräshagen.
    Danyel Caylan hade om försäljningen.
    Han arbetade med stort engagemang genom hela processen,
    danyel visade att kunskap, noggrannhet och gediget arbete
    leder till ett bättre slutresultat.
    mina förväntningar var en pålitlig, engagerad och tillgänglig mäklare infriades. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Annika B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-05-24

Bostadsrätt i centralt läge
    Trevligt och kompetent mäklare
    Bra balans i frågor om bostaden
    Förtroendeingivande
    Mycket gott arbete och motsvarande mina förväntningarna
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till andra
    Med vänlig hälsning,
    Annika Bertling Läs mer