Danyel Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2007-08-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Danyel Ceylan

• Anita M köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-04

Jönköping
    Bra information, trevligt bemötande. Köpt bostadsrätt. Läs mer
  • Malin G sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-18

Vättersnäs
    Danyel var mäklare när jag sålde min bostadsrätt, han var mycket professionell genom hela processen och hans erfarenhet och kunnande bidrog till en bra affär. Jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Emma E köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-16

Jönköping - Väster
    Rak och tydlig hade svar på alla frågor. Kunde verkligen sin sak, hjälpsam! Läs mer
  • Torborg W
    Torborg W sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-21

3:a
    Jönköping
    Jag har köpt en BRF. Mäklaren var väldigt proffsig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar med 100%.
    Jag är nöjd med allt. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Huskvarna - Centralt
    Danyel var väldigt tillmötesgående och hjälpsam vid vårat köp av lägenhet. Jag är väldigt nöjd med hela affären och är mycket nöjd över att jag/vi fick just Danyel som mäklare!! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Jacob V sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Huskvarna - Centralt
    Riktigt proffsig och trevlig! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Sebastian J köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

En superfin 2:a ihop med min flickvän
    och möttes av en super trevlig mäklare!

Bilderna var exakt som i verkligheten och blev som förväntan. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Dennis L köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-02

Gräshagen
    Köpt, mycket bra bemötande. Ville få ett snabbt avslut på affären, vilket mäklaren ordnade galant.

Jätte nöjd... Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Matilda F köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-26

Huskvarna
    Vi köpte vårt allra första hus av Danyel och redan från början var han förtroendegivande och stöttande!
    Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss att göra köpet så smidigt som möjligt.
    Ett sånt stort köp är ju alltid lite ångestladdat men sammanfattat gick det smidigt, vi kände stor tillit hela vägen. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus I sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-20

3:a
    Huskvarna - Centralt
    Efter att ha jämfört tre olika fastighetsmäklare föll valet på Danyel och vilket lyckat val det blev! Mäklaren var mycket engagerad från start och var lyhörd gentemot mig och min situation.

Danyel levde upp till förväntningarna och mer där till. Bostaden såldes till rekordpris på mindre än två dygn efter att vi ingått samarbete! Stort tack och väl värd att rekommendera! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg