Danyel Ceylan
en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12
553 17 Jönköping — Visa karta

Vad tror Danyel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 30 kunder tycker om Danyel Ceylan

• Mariana P skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel was very flexible with his time and very supportive from start till finish. You are very lucky to have him in your team. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Roger L skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Daniel har stor kunskap om marknaden och är en duktig säljare med bra känsla för prisläge och att kunna motivera köparna att lämna bud. Han sålde min lägenhet på Gräshagen snabbt och smidigt och jag anlitar honom gärna igen vid en eventuell ny försäljning.

Roger Ludvigsson Läs mer
  • Johannes S
    Johannes S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett kedjehus på 165m2.

Vi blev väldigt väl bemötta på förhandsvisningen och fick svar på ffåego vi hade både där på plats och innan visningen.

Då vi har varit på ett stort antal visningar före och då kanske inte alltid fått så bra service så blev vi väldigt glada då bemötandet och servicen var så god vid detta tillfället och har varit tydligt genom hela köpprocessen. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Susanne S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt ett hus i Habo.
    Vilket mäklaren guidade mig med sin trygghet kunskap och att lugnt och enkelt förklara hur vi bäst skulle gå till väga Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Désirée B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande! Danyel gav ett välinformerat och bra intryck vid visningen av lägenheten. Väldigt tillmötesgående gällande dagen vi skulle skriva kontraktet och allt därefter. Översteg våra förväntningar och köpet har helt klart varit en bra upplevelse! Läs mer
  • Rolf O skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt i Jönköping
    Mäklaren Danyel Ceylan bemötte oss på ett mycket professionellt, vänligt och förtroendeingivande sätt.
    Han uppfyllde alla våra förväntningar på ett tydligt och lugnt sätt och följde upp vårt besök med en imponerande fin kommunikation! Han är resultatinriktad utan att vara det minsta påstridig !Mötet med säljarna var också en mycket positiv upplevelse!
    En suverän mäklare som vi , som pensionerade lärare, ger allra högsta betyg! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en 3:a på 85 kvm på gräshagen.
    Danyel Caylan hade om försäljningen.
    Han arbetade med stort engagemang genom hela processen,
    danyel visade att kunskap, noggrannhet och gediget arbete
    leder till ett bättre slutresultat.
    mina förväntningar var en pålitlig, engagerad och tillgänglig mäklare infriades. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Annika B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt i centralt läge
    Trevligt och kompetent mäklare
    Bra balans i frågor om bostaden
    Förtroendeingivande
    Mycket gott arbete och motsvarande mina förväntningarna
    Jag kommer att rekommendera mäklaren till andra
    Med vänlig hälsning,
    Annika Bertling Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Erika L skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har sålt min bostadsrätt i Habo genom Daniel med ett lyckat resultat. Daniel har gjort ett fantastiskt arbete från början till slut. Han har visat stort engagemang och hans erfarenhet av yrket har gjort att jag känt mig vägledd och trygg genom hela resan.

/Erika Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Magnus S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Liljeholmen i Jönköping. Både innan och under försäljningen hade vi en tät dialog och Danyel var väldigt pedagogisk och förtroendeingivande. Gav ett mycket proffesionellt intryck! Marknaden var vid vår försäljning lite skakig och Danyel gav oss realistiska förväntningar på försäljningen vilket gjorde att vi blev nöjda med slutpriset. Något som gör att Danyel sticker ut är att han inte har fler än 1-2 visningar per helg, vilket gjorde att vi visste att han kunde fokusera på vår försäljning. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Andre C skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel Ceylan sålde min lägenhet, blev väldigt bra bemött och levde upp till alla förväntningar. Klass! Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har både köpt och sålt via Danyel och bemötandet har i båda fallen varit fläckfritt. Enormt professionell, lugn och förtroendeingivande i sitt framförande. Med stor rutin och kunskap lämnade jag gladeligen min senaste bostadsförsäljning i Danyels händer. Toppklass! Läs mer
  • Jesper M
    Jesper M skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har arbetat tillsammans tidigare och han gör alltid ett utmärkt jobb Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Sebastian G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har haft Danyel i både köp och sälj läge! Är väldigt nöjd med honnom👍 Läs mer
  • Hugo J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt trevlig och fick ett grymt bemötande och visning runt i lägenheten! Rekommenderar starkt! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus E skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har använt mig av Danyel både när jag köpt och sålt min egendom. Danyel är en mycket god lyssnare och sätter alltid kunden först efter dess önskemål. Danyel verkar köra lite efter mottot, "Om kunden är nöjd är jag nöjd". Lättsam, trevlig, förstående, nyfiken, och hjälpsam. Har ingen kritik till denna man. Rekommenderar Danyel starkt till den som funderar på att byta bostad. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Lars-Göran S skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel är en sällsynt begåvad medmänniska. I personligt hänseende är han varmt kontaktsökande, mycket vänsäll och formligen utstrålar både trygghet och tillförsikt. Redan där vann han vårt förtroende.
    I sin profession är han ytterst skicklig och fenomenalt servicesinnad - ett proffs bland eliten.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och rekommenderar med glädje hans tjänster till andra säljare och köpare. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Anton J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Han var väldigt duktig. Han var personlig och man kände att han var väldigt pålitlig och brydde sig om en. Vi fick också väldigt mycket hjälp av honom med saker som kanske egentligen inte är hans uppgift. Vi är väldigt nöjda. Han verkar vara en ödmjuk och trevlig kille som gärna gör det lilla extra för att alla ska bli nöjda. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Johan M skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mäklare i världsklass som vi känt stor tillförlit till under hela processen
    Otroligt kunnig har vi upplevt honom och levererar där efter
    Kan rekomendera honom till fler för han är grym Läs mer
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Otroligt duktig och kompetent mäklare. Snabb återkoppling. Lever verkligen upp till alla våra förväntningar. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Rianne G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt kundriktat, flexibel och alltid tillgänglig.
    Perfekt mäklare! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Thomas H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt, tryggt och trevligt. Inget att klaga på. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Johan K skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel ger ett mycket trevligt och seriöst intryck som sedan visade sid stämma genom hela affären. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Laila J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Seriös, redovisar allt, tydlig ,pålitlig och dessutom väldigt trevlig.
    Ser till både köpare och säljares bästa. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Jonny R skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel är kunnig, saklig och har en väldigt bra "fingertopps känsla". Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Annie H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mycket professionell mäklare. Daniel är snabb, serviceminded och sätter kunden i fokus. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Martina G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Danyel har varit engagerad från första mötet och har gjort att processen känts trygg. Även i en något svajig marknad har vi känt oss lugna med Danyel som mäklare. Det har varit lätt att få tag på honom och han har hållt oss informerade under resans gång. Vi upplever också att han haft god kontakt med de potentiella köparna, vilket är en förutsättning för ett bra avslut. Vi kan definitivt rekommendera Danyel. Läs mer
  • Julian M
    Julian M skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Skarpsint, professionell, noggrann - adjektiv och egenskaper som beskriver Jönköpings vassaste mäklare.

Danyel är också en energisk slitvarg som överträffar, så väl mina som andras förväntningar. En kille som alltid levererar oavsett hur utmaningen ser ut. Danyel inger ett grymt förtroende genom att komma med förslag, input och perspektiv som man själv inte har reflekterat kring - allt för att det ska bli så bra som möjligt, både för säljare och köpare. Gång på gång har han gjort sig förtjänt till fortsatt förtroende tack vare ett enormt och sällsynt affärsmannaskap.

Stort tack! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Daniel är mån om att göra både säljare och köpare nöjda! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Bengt J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och service.
    Information och kontakt med mäklaren fungerade bra. Kommer rekommendera Danyel och svensk fastighetsförmedling till andra. Läs mer
Fredrik Hagejärd
Sandra Kristof