Danyel Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 69 Läs vad Danyel Ceylan

• Paulina J sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-11

Jönköping - Öster
    Danyel sålde vår 3a om 80kvm i Jönköping City till rekordpris i föreningen. Han bemötte oss med kunskap och stort engagemang och kom med bra tankar och var lyhörd. Vi hade höga förväntningar på Danyel eftersom vi också köpte av honom för 3,5år sedan men han överträffade dem genom sitt lugna sätt och hade kontroll och agerade proffsigt. Kommer att rekommendera Danyel framöver :) Läs mer
  • Adam S sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-11

Jönköping - Öster
    Har både köpt och sålt bostad genom Danyel.
    Han är extremt professionell.
    Danyel skapar en trygghet genom hela processen och adderar värde för såväl köpare som säljare. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Helen V köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-25

Jönköping
    Kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare när vi köpte vår första bostad. Han är allt man kan önska sig i en mäklare och lite till. Är väldig genuin, ärlig och hjälpsam. Inga frågor är för dumma, utan Danyel svarar så gott han kan och om det inte går så tar han reda på svaren åt en. Rekommenderar starkt Danyel Ceylan som mäklare. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Mikaela W köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-24

Jönköping
    Köpt en villa via svensk fastighetsförmedling & Daniel Ceylan. Bara positiva erfarenheter rakt igenom! Mycket trevlig och professionell mäklare! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Masis N köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-23

Ekhagen
    Fantastiskt på alla sätt och vis Läs mer
  • Mats Å
    Mats Å köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-23

Bäckalyckan
    Köpt en lägenhet tillsammans med min fru.
    Mycket professionell mäklare, lugn och saklig.
    Köper och/säljer gärna av honom igen. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Adina B köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Jönköping
    Vårat lägenhetsköp blev en snabb och smidig affär. Vi fick ett utmärkt bemötande, som var tryggt och proffesionellt. Danyel har hela tiden hållit oss informerade under processens gång vilket har varit väldigt lugnande för förstagångsköpare som oss. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Linn P sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Bäckalyckan
    Danyel levde upp till alla förväntningar. Proffsig och var en trygghet genom hela försäljningen av vår bostadsrätt.

Rekommenderas varmt!! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Hej jag har köpt en lägenhet i Jönköping! Danyel va väldigt tillmötesgående och väldigt chill! Många andra jag har varit i kontakt med har varit så strikta och jobbiga men Danyel va mer att det va som att hänga med någon man känner! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Seifi S sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Både köpt och sålt samma lgh av honom. Smidig, professionell och tydlig.
    Han var lite för försiktig första gången vi lade ut lgh och lade inte allt för mkt kraft på säljarbetet. Trodde nog att den skulle gå lättare att sälja. Andra gången vi lade ut den var det mer tryck i honom. Ställde upp en söndag kväll så avtalet blev skrivet. Proffsigt! Löste mkt för oss säljare och för köparna genom att vara flexibel. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg