Danyel Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 87 Läs vad Danyel Ceylan

• Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Huskvarna - Centralt
    Danyel var väldigt tillmötesgående och hjälpsam vid vårat köp av lägenhet. Jag är väldigt nöjd med hela affären och är mycket nöjd över att jag/vi fick just Danyel som mäklare!! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Jacob V sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Huskvarna - Centralt
    Riktigt proffsig och trevlig! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Sebastian J köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

En superfin 2:a ihop med min flickvän
    och möttes av en super trevlig mäklare!

Bilderna var exakt som i verkligheten och blev som förväntan. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Dennis L köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-02

Gräshagen
    Köpt, mycket bra bemötande. Ville få ett snabbt avslut på affären, vilket mäklaren ordnade galant.

Jätte nöjd... Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Matilda F köpte sitt hus med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-26

Huskvarna
    Vi köpte vårt allra första hus av Danyel och redan från början var han förtroendegivande och stöttande!
    Han var alltid tillgänglig och hjälpte oss att göra köpet så smidigt som möjligt.
    Ett sånt stort köp är ju alltid lite ångestladdat men sammanfattat gick det smidigt, vi kände stor tillit hela vägen. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Marcus I sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-20

Huskvarna - Centralt
    Efter att ha jämfört tre olika fastighetsmäklare föll valet på Danyel och vilket lyckat val det blev! Mäklaren var mycket engagerad från start och var lyhörd gentemot mig och min situation.

Danyel levde upp till förväntningarna och mer där till. Bostaden såldes till rekordpris på mindre än två dygn efter att vi ingått samarbete! Stort tack och väl värd att rekommendera! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Olivia L sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-11

Jönköping - Söder
    Stort förtroende för Danyel då han sålde vår lägenhet. Mycket nöjd. Läs mer
  • Stefan G
    Stefan G köpte sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-04

Ljungarum
    Bra och informativ, skötte allt perfekt. Rekomenderas. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Kristina M sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-02

Bäckalyckan
    Lyhörd, god struktur och stort engagemang. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Maria T sålde sin lägenhet med hjälp av Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-02

Ljungarum
    Jag är jättenöjd med min mäklare Danyel Ceylan. Han har sålt min bostadsrätt och han har genomfört affären på ett mycket proffesionellt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg