Danyel Ceylan
2018-09 - 2019-08

Läs vad 56 Läs vad Danyel Ceylan

• Lina W skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-30

Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Danyel Ceylan vilket också är mäklaren som jag köpte den utav för 8 år sedan.
    Väldigt trevligt och personligt bemötande och var alltid bara ett samtal bort om det var något vi hade frågor eller funderingar om. Trygg säljare som kommer att hjälpa både säljare och spekulant/köpare på bästa möjliga sätt. Läs mer
  • Siv K skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-18

Danyel har hjälpt mig med 3 köp/sälj under 2 år. Är imponerad av hans lugn förtroendeingivande förhållningssätt, hans ordning och förmåga att få allt att flyta problemfritt. Han tycks tycka om sitt jobb och jag upplever att vi haft roligt tillsammans under den processen. Han uppträder mycket respektfullt men med glimtar av humor vid " rätta" tillfällen. Om det blir aktuellt för mig igen att ha hjälp av mäklare kommer jag definitivt att kontakta Danyel! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Fredrik H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-18

Vi köpte en bostadsrätt.
    Mäklaren bar mycket hjälpsam och lyhörd och han ansträngde sig det där lilla extra för att hjälpa oss. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Angelica A skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-16

Vi köpte en bostadsrätt på Nyckelvägen 2 i Jönköping. Mäklaren var mycket vänlig och proffsig. Vi avslutade affären en söndag, samma dag som visningen var fastän varken vi eller säljaren bor i Jönköping så det blev mycket effektivt tack vare att mäklaren tog sig tid för att styra upp det. En mycket positiv upplevelse totalt! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Torbjörn Gerhard N skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-12

Vi har köpt lägenhet och sålt vår villa genom mäklaren Danyel Ceylan.
    Vi har blivit bemötta på ett professionellt och tillmötesgående sätt.
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Fredrika F skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-09

Har köpt en villa. Mäklaren var väldigt serviceinriktad och trevlig. Gick alltid att få tag på och informerade fortlöpande. Fokuserade på smidiga lösningar. Rekommenderas. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Henrik J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-05

Vi sålde vår bostadsrätt genom Danyel, där vi på ett väldigt enkelt sätt tillsammans gick igenom och tog fram en plan som passade oss som säljare. Genom Danyel får man en lyhörd och seriös mäklare som har väldigt bra koll på regionen och kommer själv med bra tips om hur man kan anpassa processen efter ens behov och önskemål.
    Våra förväntningar var att få någon som kunde hjälpa oss på bästa sätt och som man känner trygghet till, som även är kommunikativ. Danyel överträffade våra förväntningar med sitt lugn, guidade oss som säljare men även alla spekulanter på ett bra sätt från start till mål.
    I vårt fall så visade Danyel stort engagemang och att han har förmågan att göra det lilla extra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Martin B skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-03

Vi köpte en bostadsrätt i Jönköping av Danyel. Allting gick väldigt snabbt, men med sitt lugn, sin rutin och sina kunskaper som mäklare kändes vi oss 100% trygga genom hela processen. Vi hoppas på att Danyel hjälper oss även vid kommande bostadsaffärer! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Amanda N skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-28

köpt bostadsrätt med mäklare Danyel Ceylan och fungerat mycket bra.
    mäklare har bemött oss med stort ansvar och förtroende och seriös. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Andreas G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-26

Precis sålt min 3 a.
    Daniel har varit klockren under hela processen.
    Blev rekommenderad Daniel av vänner och han levde upp till mina förväntningar samt överträffade dem.
    Allt var väldigt proffsigt, från fotograferingen,styling, försäljningsprocess.
    Toppbetyg

//Andreas Läs mer