Danyel Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 57 Läs vad Danyel Ceylan

• Andreas G skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-26

Precis sålt min 3 a.
    Daniel har varit klockren under hela processen.
    Blev rekommenderad Daniel av vänner och han levde upp till mina förväntningar samt överträffade dem.
    Allt var väldigt proffsigt, från fotograferingen,styling, försäljningsprocess.
    Toppbetyg

//Andreas Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Daniel A skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-25

Danyel sålde vår lägenhet på Gräshagen. Trots den svåra marknaden som råder idag lyckades han slå våra förväntningar med sina kunskaper och erfarenheter. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • EVELINA H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-18

Vi valde Danyel som mäklare till försäljningen av vår lägenhet efter flera goda rekommendationer från vänner och bekanta, och efter vår försäljning kommer även vi rekommendera honom vidare. Danyel har ett trevligt och professionellt bemötande, är tydlig och tillgänglig och gav täta återkopplingar under hela processen. Läs mer
  • Olof H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-13

Vi har köpt bostadsrätten Gelbgjutargatan 13/Drömmen. Danyel har skött sitt uppdrag mycket bra enligt oss som köpare. Vid visningar har han varit lagom mycket säljare, gett oss som köpare tid att titta på objektet i lugn och ro för att sedan finnas tillgänglig och svara på alla våra frågor. Som förstagångsköpare är detta en ny och skrämmande situation. Danyel har varit mycket tillmötesgående och svarat på alla våra frågor. Vi vill ge Danyel högst betyg för sin insats och hoppas att kan kommer på fika i vårt nya hem efter inflytt! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Christian R skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-18

Sålt lägenhet
    Kanonbra bemötande rakt igenom
    Trevlig och kunnig mäklare Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Johan N skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-05-15

Vi sålde vår lägenhet och Danyel var självklara valet att sälja den. Sedan vi köpte lägenheten av honom för 6 år sedan har vi haft kontakt angående just denna försäljning som vi visste skulle bli av den dag vi hittade ett hus.
    Danyel har varit proffsig rakt igenom. Lätt att nå och kom alltid med snabba svar när vi behövde det.
    Vid försäljningen fick vi en snabb och smidig lösning. Dessutom ett väldigt bra försäljningspris. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Henrik J skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-28

Sålt Dunkehallavägen 28b
    Den bästa mäklaren i stan? Danyel helt klart.

Seriös och proffsig

allt över förväntan och mer därtill. Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Frida H skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-21

Har både köpt och nu även sålt via Danyel. Hans bemötande, kunskap och känsla för marknaden är oslagbar. Vi är otroligt nöjda med hans snabba, klockrena arbete och har känt stor tillit under hela processen. Kommer absolut rekommendera honom till andra! Läs mer
    Danyel C gillar detta
  • Martin P skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-10

Sålt en bostadsrätt och är mycket nöjd med mäklarens engagemang, bemötande och kunskaper. Mäklaren levde upp till förväntningarna och genomförde affären smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Danyel Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-07

Köpt lägenhet i Jönköping och har ingen lokalkännedom. Upplever en alltigenom seriös mäklare som på ett bra och tydligt sätt informerar både om ekonomiska förhållanden och de olika alternativen avseende placering av bostad i Jönköping. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg