Fredrik Hagejärd

Fredrik Hagejärd

Fredrik Hagejärd är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Fredrik Hagejärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 463 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Hagejärd har haft 78 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

463 omdömen om Fredrik Hagejärd

Elisabeth J
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Månsarp

Gott samarbete. Uppskatta hans ärliga åsikter, även om vi inte alltid tyckte lika tex. om värdet av min fastighet. Det har väl många upplevt senaste åre. Alltid lätt att nå. Alltid ring tillbaka, när jag inte fått kontakt per telefon.Gillar hans humor. Jag skulle rekommendera honom till en vän.

Magdalena W

Professionell hjälp genom hela processen. Tack för hjälpen!

Fredrik H gillar detta
Gunnel P
Vätterslund

Fredrik har varit mycket hjälpsam, kunnig och vänlig i samband med vår fastighetsaffär! Mvh Gunnel

Ulrika W
Tenhult

Fredrik är kunnig i sin profession, lätt att lommunicera och få kontakt med och upplevs lyhörd för både säljarens och köparens önskemål. Han löste min bodtadsförsäljning på ett effektivt och bra sätt.

Francois F
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Sjogarp

Ärlig, rak och medgörlig... Lojal och följer hela vägen ut...

Fredrik E
Sjogarp

Fredrik är en riktigt bra mäklare och han har stort engagemang i både säljare och potentiella köpare. Fredrik arbetar seriöst och personligt, ingen påklistrad fasad utan han är genuint intresserad av sitt yrke. Mycket bra bemötande och stort kunnande. Kan starkt rekommendera att arbeta tillsammans med Fredrik.

Robin M
Taberg

Bara bra info om Fredrik. Alltid bra bemötande och professionell

Håkan S
Bankeryd

Fredrik är väldigt proffisionell och kunnig. Han kom med bra tips och kunde svara på alla våra frågor.

Emma H
Barnarp

Bra service, professionell mäklare som är mån om både säljare och köpare. Tack för att vi kunde köpa vårt drömhus!

Linnea H
Bankeryd

Vi är otroligt nöjda med Fredrik, som hanterade vårt husköp. Det hela kändes lite läskigt eftersom beslutet var så stort, men vi fick jättefint bemötande av Fredrik som fick oss att känns oss väldigt trygga och att våra behov tillgodoseddes. Fredrik var väldigt lyhörd och lösningsfokuserad, och vi är väldigt glada och tacksamma över hela affären nu när allt är i hamn. Skulle absolut rekommendera Fredrik som mäklare.