Gustav Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 195 Läs vad Gustav Sandberg

• Niclas Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-16

Dalvik
    Bra. Trevlig och genuin mäklare. Känns kunnig och ärlig. Läs mer
  • Kerstin M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-15

Dalvik
    Sålt bostadsrätt. Jag har blivit bemött över förväntan. Det blev en försäljning som jag bad om; lugn och trygg och utan stress. Gustav tog på bästa sätt detta på allvar och levde verkligen upp till mina önskemål. Känner mig sååå nöjd. Läs mer
  • Cajsa M köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-15

Jönköping - Söder
    Väldigt bra visning med mycket information. Proffsigt agerande genom hela processen. Läs mer
  • Aldijana M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-12

Liljeholmen
    Sålde min bostadsrätt via Gustav Sandberg på Svensk Fastighetsförmedling. Driven och professionell mäklare. Det blev en snabb och proffsig affär. Gustav ställer upp, är flexibel och man får snabba svar. Är supernöjd med försäljningen och kan inget annat än att varmt rekommendera Gustav! Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Aldijana M
    Tack för denna fina Reco! Känner mig tacksam för recensionen och framförallt för förtroendet att sälja din fantastiska bostad.

Proffsighet och tydlighet har funnits från båda sidor, och det har underlättat mycket. Tack för att du också engagerat dig i affären, det har hjälpt till!

Återigen stort tack och hoppas du vill rekommendera mig vidare om du känner någon som behöver sälja sin bostad eller någon som behöver hitta nytt boende.

• Ingrid B
    Ingrid B sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-10

Liljeholmen
    Sålt en bostadsrätt. Mycket proffsig, lyssnar på önskemål och kommer med råd och idéer. Ödmjuk och engagerad inför uppgiften och ger en realistisk bild över vad man kan förvänta sig vid försäljningen. Vi har nyttjat gustavs tjänster tidigare och det var naturligt att kontakta honom igen. Rekommenderar honom varmt till andra som står i begrepp att sälja en bostad. Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Ingrid B
    Hej och tusen tusen tack för er recension!

Mycket tacksam för våra samarbeten och för att ni återkommit till mig när ni behövt min hjälp, det känns verkligen som den bästa bekräftelsen man kan få. Tack för förtroendet återigen.

/Gustav
  • Anna A sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-08

Bankeryd
    Sålde ett radhus inBanketyd.
    Gustav ingav ett förtroende och varit proffsig hela vägen. Bra bemötande och tydlighet hela vägen. Kan absolut rekommendera honom!!/Anna Läs mer
    2019-11-13 Gustav S svarar Anna A
    Hej Anna och tusen tack för att du tog dig tid att skriva denna Reco!

Jag är mycket glad över hur du känner kring affären. Samtidigt är jag ödmjuk och tacksam inför att du gav mig förtroendet att hjälpa till med affären.

Vi ses!

• Martin B
    Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-06

Jönköping
    Gustav hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet. Vi är fantastiskt nöjda med honom och sättet han jobbade och återkopplade på under hela processen.
    Vi kan varmt rekommendera Gustav! Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Martin B
    Tack för att ni ville ta er tid till att skriva ett par rader om er upplevelse!

Det var en relativt kort process, men den innehöll engagemang och kvalitet från er sida. Snabba puckar men en tydlighet från start som gjorde att vår affärsrelation grundades på ömsesidiga villkor. Tusen tack tillbaka för att jag fick förtroendet!

/Er mäklare Gustav
  • Beatrice O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-05

Gustav hjälpte oss inte bara att sälja vår bostadsrätt, han hjälpte oss även att hitta vårt drömhus! Tack Gustav!

Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Beatrice O
    Tusen tack Beatrice för att ni ville skriva ett omdöme!

Både försäljnings- och köpprocess i ert fall fick ju ett mycket lyckosamt utfall, vilket jag är tacksam att jag fick vara en del av och styra. Ni gjorde ett fantastiskt jobb med förberedelserna av er lägenhet inför fotografering och visningar, detta underlättade mycket för mig!

Tack

/Er mäklare
  • Olivia N köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Torpa
    Köpte en lägenhet av Gustav Sandberg och blev väldigt väl omhändertagen. Påläst och vänlig mäklare som ingav ett stort förtroende och var mån om att göra en bra affär för alla involverade parter. Han var en trygg part som var med genom hela processen med snabb återkoppling och väldigt trevligt bemötande. Jag kommer framöver att varmt rekommendera Gustav till vänner och familj. Läs mer
    2019-11-08 Gustav S svarar Olivia N
    Hej Olivia och tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme!

Tack för att du öppet beskriver hur just du upplevt mig som mäklare, det känns hedrande och motiverande till att fortsätta jobba engagerat.

Kul att du vill rekommendera mig vidare till vänner och familj!

/Din mäklare Gustav
  • Oscar K sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Torpa
    Bra bemötande. Sålde vår lägenhet via Gustav.

Stort engagemang och ser alltid till kundens bästa. Läs mer
    2019-11-05 Gustav S svarar Oscar K
    Tusen tack Oscar för ytterligare ett samarbete i samband med försäljningen av er bostad. Kul att ni nu kan ta nästa steg till ett hus!

/Gustav Sandberg

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping