Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 54 kunder tycker om Gustav Sandberg

• Vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda under hela processen. Kände oss trygga med vår mäklare. Han var professionell, lättillgänglig, svarade på alla våra frågor och vägledde oss i försäljningen. Toppbetyg! Läs mer
  • Vi har köpt en 3:a på liljeholmen i Jönköping.

Bemötandet var vänligt och proffesionelt. Mycket noggrant och ärligt.

Inga särskilda förväntningar, annat än ett vänligt och kunnigt bemötande.

Sammanfattningsvis vänligt, informativt och tillmötesgående. Läs mer
  • Filip F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav var vår mäklare då vi köpte vår första bostadsrätt. Jättetrevlig och pålitlig kille som besvarade alla våra frågor på ett proffesionellt sätt. Smidig och lätt att få tag på både telefon och sms. Läs mer
    2018-12-06 Gustav S svarar Filip F
    Hej Filip!

Först och främst, grattis till en fantastisk bostad! Ännu roligare att ni är nöjda med hur jag hanterade affären. Tveka inte att höra av er om ni har frågor eller funderingar kopplat till ert boende!

Gustav
  • Det var första gången jag sålde en bostadsrätt och Gustav var helt rätt person för jobbet. Mycket engagerad och trevlig person att sammarbeta med. Med kontinuerligt återkoppling fick jag som säljare väldigt bra överblick och delaktighet i alla moment av försäljningen. Tack Gustav!

Mvh Erik Läs mer
    2018-12-06 Gustav S svarar Erik Sven Gustav E
    Hej Erik!

Tack för din Reco! Vad roligt att du är nöjd. Trots en lite segare marknad så arbetade vi proaktivt för att få bostaden såld. Tack för förtroendet och lycka till med allt!

/Gustav S
  • Marie W skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadsrätt.
    Bra bemötande, tillmötesgående och flexibel vid visningstillfället. Påläst och inspirerande på visningen. Snabb återkoppling och tillgänglig vid frågor.
    Dock ett minus att mäklaren påpekar vad andra mäklarfirmor missat för att försöka få sej själv i bättre dager, känns billigt.
    Men för övrigt ett positivt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Marie W
    Hej Marie!

Tack för din fina och konstruktiva Reco! Alltid inspirerande att höra saker som kan förbättras.

I detta fall så hade jag för avsikt att upplysa om fundamentala och viktiga fakta som jag ansåg att du behövde få reda på, kopplat till att du precis hade varit spekulant på en lägenhet i samma förening. Jag fick känslan av att det kunde vara betydelsefullt för dig att få mer info om föreningen, bostadsrätten och de ekonomiska förutsättningarna i föreningen.

Vänliga hälsningar,
  • Ebba S
    Ebba S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grym hjälp vid köp av bostadsrätt! Professionell, trevlig och engagerad. Fick oss att känna oss väldigt bekväma trots att det var vår första bostadsaffär. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Ebba S
    Hej Ebba!

Tack för fina ord, alltid roligt att man kan leva upp till fundamentala och viktiga förväntningar. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas riktigt bra i den nya bostaden!

Tveka inte att höra av er i framtiden vid frågor eller funderingar kopplat till er boendesituation!

Vänliga Hälsningar,
    Gustav Sandberg
  • Mats M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en speciell BR. Gustav har skött sig utmärkt. Lagt upp allt bra och jag fått den feedback jag önskar. Har bara gott att säga om honom. Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Mats M
    Hej Mats!

Tusen tack för de varma orden och TACK för förtroendet att förmedla din fantastiska bostad!

Hälsningar
    Gustav
  • Maja S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande av mäklaren under hela processen.
    Levt upp till mina förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Maja S
    Hej Maja!

Först och främst, grattis till din nya bostad!

Kul att du är nöjd med hanterandet av affären! Tveka inte att höra av dig i framtiden!

Vänliga Hälsningar
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick fantastisk hjälp vid försäljning av vår bostadsrätt! Affären gick snabbt och enkelt och vi kände oss trygga genom hela processen. Professionell men ändå personlig och positiv och var alltid tillgänglig för att svara på frågor. Även mycket hjälpsam och förstående. Uppfyllde helt klart våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2018-11-17 Gustav S svarar Sofia H
    Hej Sofia!

Tack så mycket för era varma ord. Det var kul att få hjälpa er med försäljningen! Tveka inte i att höra av er i framtiden om ni behöver sälja/köpa.

Vänliga Hälsningar
    Gustav
  • Denis C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde bostad med hjälp av Gustav. Fick väl över förväntat och garanterat pris. Litade på Gustav från första mötet och fick ett väldigt professionellt intryck. Samtidigt förde han konversationen med mig som en vän och inte mäklare till klient.

Kan inte vara annat än supernöjd. Läs mer
    2018-10-01 Gustav S svarar Denis C
    Tack Denis och låt mig säga detsamma! Jag är oerhört tacksam för denna recension och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet.

Vi har byggt upp en långsiktig relation som jag är mycket glad över!

All lycka!

Hälsningar,