Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 62 kunder tycker om Gustav Sandberg

• Fredrik Nilsson skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-14

När Gustav hjälpte mig att sälja min lägenhet gav han mig ett seriös och proffsigt intryck hela vägen från första mötet till avslutad affär.
    Han är var alltid lätt att få tag på och kunde svara på de frågor eller funderingar jag hade.
    Jag kan varmt rekommendera Gustav Sandberg till andra som står i valet om vilken mäklare de ska välja. Läs mer
  • Linus W
    Linus W skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-31

Snabba puckar vid försäljning av bostadsrätt enligt önskemål. Levererade smidigt upplägg av försäljning och var bara ett samtal bort. Fungerade klockrent! Läs mer
    2019-02-10 Gustav S svarar Linus W
    Tack för dina ord Linus! Det var roligt att få hjälpa till med försäljningen och därmed vara med och förverkliga er husdröm. Tack för smidig samarbetsvilja och ert engagemang under hela processen. Toppbetyg tillbaka! :)

Mvh Gustav
  • Andréa Sehlstedt skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-28

Jag köpte just en lägenhet genom Gustav och tycker att kontakten med honom fungerat mycket bra!

Han har varit lätt att få tag i när jag haft frågor och har återkopplat snabbt. Om jag skulle vilja sälja min lägenhet i framtiden skulle jag gärna anlita Gustav eftersom jag tyckte mycket om hans sätt att visa upp den lägenhet jag köpte. Han var pedagogisk och saklig och kunde berätta om föreningen och lägenheten på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2019-02-10 Gustav S svarar Andréa Sehlstedt
    Hej Andréa och tusen tusen tack för dina ord!

Stort grattis till en fantastisk bostad och du är såklart varmt välkommen att höra av dig till mig vid frågor, funderingar eller om du har behov av mina tjänster i framtiden!

Mvh Gustav
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-24

En mäklare av absoluta toppklass! Gustav sålde precis en lägenhet till mig och har varit otroligt hjälpsam under hela processen. Förutom en hög grad av proffessionalitet har han även varit otroligt flexibel och sett till att båda parterna blev nöjda med affären.

Vet att när det är dags att sälja i framtiden är det Gustav jag vänder mig till! Läs mer
    2019-01-24 Gustav S svarar Patrik C
    Tusen tack Patrik för dina extremt värmande rader! Det är alltid kul att få en bekräftelse på sin ihärdighet. Roligt att du blev köparen av en fantastisk lägenhet! Grattis och lycka till framåt!

• Gullan P
    Gullan P skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-23

Köpt bostadsrätt.
    Vi är mycket nöjda med Gustav som visade professionalitet, var vänlig och tillmötesgående och gav snabba återkopplingar och vi ser fram emot inflyttning i en fin bostadsrätt. Kan varmt rekommendera Gustav. Läs mer
    2019-01-24 Gustav S svarar Gullan P
    Tack så mycket Gullan! Den affär som vi genomförde tillsammans kommer jag att komma ihåg länge. Det var kul att få hjälpa er med en stor omställning och samtidigt få underlätta den så mycket som möjligt.

Tusen tack och på återseende!
  • Liping C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-21

En fantastisk mäklare som alltid svarade med effektivitet och övervägande. Jag tror att det kallas professionalism. Tack Gustav! Läs mer
    2019-01-24 Gustav S svarar Liping C
    Tack Liping för den fina rekommendationen! Det var oerhört betydelsefullt för mig att få hjälpa till med affären. Jag är glad att du upplevt min service positiv, och är tacksam för din fina rekommendation! Tack Liping
  • Kajsa N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-20

Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Gustav gjorde ett bra jobb! Läs mer
    2019-01-20 Gustav S svarar Kajsa N
    Tack för förtroendet Kajsa och grattis till det nya huset!

Det har varit både roligt och betydelsefullt att få hjälpa er med försäljningen!

Lycka till!

Gustav
  • Ann-Sofi I skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-20

Jag har köpt en lägenhet. Gustav har under tiden varit en klippa, svarat på alla mina frågor, återkopplat regelbundet och varit väldigt trevlig.
    Om jag ska sälja eller köpa något igen kommer jag vända mig till honom även rekommendera honom till vänner. Läs mer
    2019-01-20 Gustav S svarar Ann-Sofi I
    Ann-Sofi, stort tack och stort grattis till din nya bostad!

Ett nöje att få vägleda och hjälpa dig i köpprocessen. Transparens och återkoppling är två av mina stora fokus och det är alltid roligt att få gehör för detta.

Lycka till med allt!

Gustav
  • Lisette F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-13

Vi sålde vår bostadsrätt. Vi var mycket nöjda under hela processen. Kände oss trygga med vår mäklare. Han var professionell, lättillgänglig, svarade på alla våra frågor och vägledde oss i försäljningen. Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-20 Gustav S svarar Lisette F
    Tusen tack ert betyg och stort tack för förtroendet! Nu tar ni nästa steg mot husdrömmen och det ska bli spännande att få höra hur det går för er!

Lycka till med allt, på återhörande!

Hälsningar,
    Gustav
  • Johannes E skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-08

Vi har köpt en 3:a på liljeholmen i Jönköping.

Bemötandet var vänligt och proffesionelt. Mycket noggrant och ärligt.

Inga särskilda förväntningar, annat än ett vänligt och kunnigt bemötande.

Sammanfattningsvis vänligt, informativt och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-20 Gustav S svarar Johannes E
    Tusen tack för er Reco! Det är med glädje som jag kan säga att jag känner en stor ömsesidighet och vill gratulera till en fantastisk bostad! Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya bostad!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd