Gustav Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 171 Läs vad Gustav Sandberg

• Caroline M köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Habo
    Vi har köpt ett parhus och är supernöjda över det proffsiga beteende vi mötts av. Läs mer
    2019-09-13 Gustav S svarar Caroline M
    Hej Caroline!

Tack för den fina rekommendationen och stort grattis till ett fint köp!

Hoppas att ni trivs bra i det nya parhuset!! :)

/Gustav
  • Mikael G sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Vi har sålt våran lägenhet och köpt en hus och är mycket nöjda med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Mikael G
    Tusen tack Mikael för den fina recensionen och stort tack för förtroendet!

Vi hörs!

/Gustav
  • Annie U köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Köpte en 2-rumslägenhet på 54 kvm2. Jag och min man blev bemötta med mycket vänlighet och hjälpsamhet. Gustav var inte bara trevlig och tillmötesgående utan också genuint intresserad av att hjälpa till och att se till att vi fick det bästa möjligt. Han var en otroligt bra mellanhand mellan säljarna och oss som köpare. Innan vi hittade denna lägenhet var Gustav hjälpsam i annat lägenhetstittande då jag tidigare mött honom när jag tittat på en av de lägenheter han sålt. Trots att vi kikade på lägenheter varken han eller hans kollegor sålde var han inte sen till att hjälpa till och ge råd och feedback. Vi har varit mycket nöjda med Gustav som mäklare! Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Annie U
    Tusen tack för dessa fina ord Annie!

Så hedrande att bli berömd på detta sätt, men ännu roligare att ni fått möjligheten att köpa ert nya drömboende! Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i nya boendet!

Vi ses när det är dags för tillträde!

/Gustav
  • Peter L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Jag var väldigt nöjd med honom p.g.a. att han var väldigt tydlig och saklig . Jag tycker att Gustav levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Peter L
    Tusen tack Peter för att du tog dig tid att recensera mitt arbete!

Känns bra att ni är nöjda med mitt arbete.

/Gustav
  • Christoffer B sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Gustav hjälpte mig att sälja en etta i stan. Han ger ett professionellt intryck och hade god kommunikation under hela tiden från start tills affären var avslutad. Man kan känna sig trygg med Gustav som mäklare. Sammantaget väldigt nöjd med affären! Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Christoffer B
    Kul att du är nöjd med mitt arbete!

Tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

/Gustav
  • Ola E sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Seriös, lättillgänglig och kunnig. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Ola E
    Tack för samarbetet Ola!

/Gustav
  • Carolina S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Med Gustavs hjälp har vi både köpt ny bostad och håller på att sälja vår nuvarande bostad. Vi är så nöjda med Gustav som mäklare då han både är professionell, vilket gör att vi helt och hållet litar på hans kunskap och erfarenhet, samtidigt som han är väldigt trevlig och tillgänglig när man har frågor. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Carolina S
    Tusen tack för din fina recension Carolina!

Känns väldigt bra i magen att ha ert förtroende och att ni är nöjda med allt som jag hittills levererat!

Vi ses och hörs!

/Gustav
  • Ottilia L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Köpt lägenhet

Mycket väl

Informativ, kreativ och personlig. Dessa krav uppnåddes.

Mycket bra bemötande överlag, inbjudande, social och lyssnande Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Ottilia L
    Tack Ottilia för en fin Reco!

Känns alltid roligt att få ett kvitto på en affär som denna.

Grattis till en fantastisk lägenhet, hoppas du trivs!

/Gustav
  • Erik F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

Jönköping
    Gustav hjälpte mig och min blivande fru att köpa en bostadsrätt. Hans bemötande var av hög klass och gjorde att en trygghet och tillit uppstod mellan oss. En mäklare som gör att man funderar på att byta arbetskarriär och följa hans fotsteg.
    Allt gick väldigt smidigt, från början till slut.
    Allt gott! Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Erik F
    Känns fantastiskt att få läsa dessa ord! Man blir både stolt och tacksam.

Kul det vore om du ville bli mäklare, det har du definitivt bra potential till att lösa galant!

Tack för ett fint samarbete gällande att hitta er nya drömbostad. Grattis till en fantastisk lägenhet!

/Gustav
  • Michelle L sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-09

Jönköping
    Lägenhet, mäklaren gav inte upp och jobbade för att vi skulle få det vi ville ha för lägenheten. Vilket vi lyckades med. Läs mer
    2019-09-12 Gustav S svarar Michelle L
    Tack för rekommendationen Michelle!

Det betyder mycket för mig att få ett kvitto på ett så bra samarbete!

Grattis till affären och lycka till framgent.

Vi ses

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping