Gustav Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2017-05-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 264 Läs vad Gustav Sandberg

• Claes F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-09

Jönköping
    . Bostadsrätt Tellusgatan 8

. Trivsamt och bra

. Inga särskilda förväntningar då Gustav var obekant för mig

. Stort engagemang, snabb hantering och tydlig. Blir intressant att
    se om det fortsätter så till tillträdet sommaren-21. Har ingen
    anledning tro något annat. Läs mer
  • Mariett F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-09

Jönköping
    . Köpt bostadsrätt Tellusg 8

. Bemött på ett avslappnat och informativt sätt

. Öppen och rak kommunikation. Snabb hantering. Läs mer
  • Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-06

Norrängen
    Mycket professionell mäklare som levererar det som efterfrågas. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Susanne T köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-02

Bymarken
    Har precis köpt min första bostadsrätt och kan inte göra annat att jag kan varmt rekommendera Gustav.
    Han kändes som en trygg mäklare och gjorde så att allt kändes bra både för mig och säljaren. Vi hade en bra dialog hela tiden samt att han återkopplade regelbundet under hela processen.
    Jag är mycket nöjd med att ha haft Gustav som mäklare Läs mer
  • Stina S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-01

Huskvarna - Söder
    En riktigt duktig mäklare som var förtroendeingivande, tydlig och gav snabb återkoppling. Han var noga med att försäkra sig om att både säljare och köpare kände sig trygga med affären. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Stina S
    Hej Stina och tack för att ni tog er tid att skriva denna Reco!

I samband med en bostadsaffär så är alltid min ambition att vara tydlig och ge svar på de frågor man som köpare kan tänkas ha, känns kul att ni upplevt mig på det sätt ni beskriver.

Lycka till, vi ses!
  • Alexander E sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-26

Gräshagen
    Fantastiskt bra, härligt att få arbeta med en så engagerad mäklare. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Alexander E
    Tack Alexander för ett fint samarbete. Ni har varit delaktiga och smidiga att jobba med, därav ett lyckat resultat!

/Gustav
  • Hampus F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-25

Liljeholmen
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Vi blev väl bemötta av mäklaren. Han var trevlig och professionell. Snabb återkoppling! Han motsvarade förväntningarna.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med köpet och hela upplevelsen. Rekommenderar gärna Gustav till andra. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Hampus F
    Tack Hampus för er fina och utförliga recension av mitt arbete.

Känns kul att ni är nöjda med köpet!

/Gustav
  • Antonio K sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-23

Liljeholmen
    Sålde snabbt min bostad via Gustav Sandberg, även under rådande situation i samhället för övrigt. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Antonio K
    Tusen tack Antonio för förtroendet och för att du tog dig tid att skriva denna recension.

Lycka till framöver så ses vi vid tillträde!

/Gustav
  • Marcus J köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-22

Jönköping - Söder
    Köpt en lgh 2rok i centrala Jönköping. Med snabb återkoppling från Gustav kunde vi lösa en privat visning och även en snabb affär där Gustav tack vare sin kompetens och engagemang gjorde att affären kunde gå smidigt igenom. Tack vare Gustav kunde jag köpa den bostad som jag ville ha och jag kommer utan tvekan att kontakta Gustav den dagen som det blir min tur att sälja lägenheten. Läs mer
    2020-07-02 Gustav S svarar Marcus J
    Tack Marcus för en utförlig och fin rekommendation!

Känns verkligen kul att du är nöjd med din affär, men vill också gratulera till en fantastisk bostad.

Lycka till!

/Gustav, din mäklare
  • Charlotte M köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-15

Centralt
    Köpt bostadsrättslägenhet 3 rum centrala jkpg. Läs mer
    2020-06-15 Gustav S svarar Charlotte M
    Stort grattis till den nya bostaden Charlotte!

Vi ses!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping