en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12
553 17 Jönköping — Visa karta

Vad tror Gustav att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Gustav Sandberg

• Maja S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt. Vänligt och professionellt bemötande av mäklaren under hela processen.
    Levt upp till mina förväntningar på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fick fantastisk hjälp vid försäljning av vår bostadsrätt! Affären gick snabbt och enkelt och vi kände oss trygga genom hela processen. Professionell men ändå personlig och positiv och var alltid tillgänglig för att svara på frågor. Även mycket hjälpsam och förstående. Uppfyllde helt klart våra förväntningar på hur en mäklare ska vara. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Denis C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde bostad med hjälp av Gustav. Fick väl över förväntat och garanterat pris. Litade på Gustav från första mötet och fick ett väldigt professionellt intryck. Samtidigt förde han konversationen med mig som en vän och inte mäklare till klient.

Kan inte vara annat än supernöjd. Läs mer
    2018-10-01 Gustav S svarar Denis C
    Tack Denis och låt mig säga detsamma! Jag är oerhört tacksam för denna recension och tacksam för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet.

Vi har byggt upp en långsiktig relation som jag är mycket glad över!

All lycka!

Gustav
  • Per S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde vår bostadsrätt. Redan från första mötet fick vi ett mycket proffesionellt och förtroendeingivande intryck av Gustav. Det märktes direkt att han hade en tydlig plan om hur försäljningen borde gå till för att få ett lyckat resultat. Gustav lyssnade på våra förväntningar, var noga med att inte ge några falska förhoppningar men gjorde sedan sitt yttersta för att uppfylla dem och mer därtill.
    Gustav hjälpte oss inte bara att sälja vår bostad med framgång utan var även mycket delaktig och engagerad i sökandet efter vår nya bostad vilket vi är väldigt tacksamma för.

Vi är (om det inte redan framgått) extremt nöjda med det bemötande vi fått, både från mäklare och Svensk fastighetsförmedling i stort.

Men speciellt stort tack för all hjälp Gustav och lycka till i framtiden. Du är grym!

Med vänlig hälsning
    Per och Patricia Läs mer
    2018-10-01 Gustav S svarar Per S
    Hej Per och Patricia!

Jag är väldigt tacksam för denna Reco, men framförallt för samarbetet kopplat till både försäljningen och att jag fått agera bollplank åt er. Jag är övertygad om att livet i Stockholm kommer vara ett fantastiskt steg för er, och önskar er all lycka!

Vi ses

Gustav Sandberg
  • John Philip M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt i Jönköping och redan vid visningen upplevde vi mäklaren som seriös och väl påläst om objektet.
    När vi sedan vann budgivningen och det var dags för kontraktskrivning fick vi ännu ett bevis på mäklarens kunnighet, då han svarade på alla våra frågor på ett grundligt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2018-09-18 Gustav S svarar John Philip M
    Tjenare Philip och tack så mycket för de fina orden!

Grattis till lägenheten - det kändes verkligen som att den var helt rätt för er! Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas på Liljeholmen och i er nya lägenhet!

Hälsningar, Gustav
  • Christina A skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Noggrann och ambitiös. Mån om sina kunder. Med vänlig hälsning, Tina Läs mer
    2018-09-18 Gustav S svarar Christina A
    Hej Tina och tack för din Reco!

Känns kul att du är nöjd med hanterandet av affären. Det är en grymt bra lägenhet som ni köpt och jag är övertygad om att ni kommer trivas!
  • Jakob J
    Jakob J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är väldigt nöjda med Gustav som hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Otroligt kunnig och påläst och har haft svar på alla frågor vi haft. Han är lugn och sansad och vill inte stressa fram affären.
    Trevlig,tydlig och pålitlig kille!

Tack Gustav för ett fint samarbete! Läs mer
    2018-09-14 Gustav S svarar Jakob J
    Tack Jakob för samarbetet och stort tack för er recension!

Lycka till med livet i Stockholm och med allt annat!

Stort tack och varmt välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling
  • Köpte en 1:a i Jönköping. Gustaf var väldigt ordentlig och trevlig. Höll mig informerad om hur det såg ut genom större delen av budgivningen.
    Enda negativa var att budgivningen drogs ut lite i väntan på andra möjliga bud, men det har jag förståelse för. Läs mer
    2018-09-09 Gustav S svarar Daniel Erik Alexander G
    Hej Daniel och tack för rekommendationen!

Vi på Svensk Fastighetsförmedling strävar alltid efter att alla ska få en chans att vara delaktiga, och därför kan det ibland vara så att man behöver invänta definitiva besked från andra intressenter.

Kul att du känner dig nöjd med hur affären genomfördes i stort, och välkommen att kontakta mig i framtiden!

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Susanne H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte en lägenhet.
    Fick fantastisk hjälp av Gustav Sandberg på Svensk fastighetsförmedling, Jönköping som hjälpte mig att lösa alla knutar för att genomföra köpet. Är så otroligt tacksam. Läs mer
    2018-09-01 Gustav S svarar Susanne H
    Tack Susanne för en fin rekommendation!

Att få hjälpa dig att köpa din drömbostad var fantastiskt. Efter att få veta en situation så vill jag kombinera ett brinnande engagemang och flexibilitet för att hitta en lösning, och det gjorde vi.

Ha en skön semester!
    Gustav
  • Thomas S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Efter lång process löstes allt på bästa sätt Läs mer
    2018-09-01 Gustav S svarar Thomas S
    Tack Thomas!

För mig väldigt glad att allt har löst sig som önskat. Att ni valde att sälja innan visning är förståeligt, det är ni som säljare som bestämmer och mitt jobb att säkra processen till att bli en trygg affär.

Vi hörs
    Gustav
  • Rima C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav sandberg hjälpte till att sälja mitt radhus. Han var helt fantastiskt!!! Han lyssnade och var så hjälpsam. Kände mig så trygg med han. En toppen mäklare Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Rima C
    Hej Rima,

Så värmande att få så fina ord av dig! Det var mitt absoluta fokus, att hjälpa till i en viktig affär. Det är sånna här rekommendationer som gör att man drivs till att fortsätta arbeta med detta!

Tack och lycka till med allt!

Gustav
  • Annicka T skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en bostad på Gröna gatan. Professionellt förhållningssätt, saklig kunnig och trevlig under hela försäljningsuppdraget. Inför försäljningen utryckte Gustav tydligt mål och strategi i dialog med oss. Att uttrycka det gav förtroende och trygghet hos oss som kund/säljare. Hade bra kommunikation fram till att försäljningen var klar.
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Annicka T
    Hej Annicka och tack för din fina rekommendation!

Jag var ödmjuk inför försäljningen och gjorde mitt bästa utifrån omständigheterna som rådde där ni befann er på distans! Mycket tacksam för förtroendet och lycka till i framtiden!

Hälsningar, Gustav
  • Haris M
    Haris M skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav förmedlade min lägenhet i höstas som med ett fantastiskt engagemang blev en storslagen affär. Som mäklare gör han sitt yttersta för att tillse att båda parter blir nöjda och upprätthåller kontakten, även efter avslutad affär. Fantastiskt kul, blir Gustav framöver! Varma rekomendationer! Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Haris M
    Hej Haris!

Tack för din rekommendation. Vi mäklare gör alltid vårt bästa i alla affärer och det är extra roligt när kunderna blir nöjda. I din affär så kändes allt smidigt och bra, varför det är roligt att få det bekräftat genom denna rekommendation!

Vi hörs!
    Gustav
  • Karolin R skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mäklaren var proffsig och underlättade mitt köp sv lägenhet. Tack vare honom har jag nu mitt drömboende! Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Karolin R
    Hej Karolin!

Så roligt att du ger mig en rekommendation som köpare av en bostad jag sålt. Jag kommer ihåg visningen då du fick se din nya bostad för första gången. Kul att du känner dig nöjd med processen!

Lycka till
  • Mycket nöjd! Fick jättebra bemötande och service. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Olivia Linnea Annette A
    Hej och tack för rekommendationen!

Detta känns som ett kvitto på det engagemang jag vill att ni som kund ska känna, det är det vi på Svensk Fastighetsförmedling drivs av - att kunden är i fokus och att slutresultatet ska bli det bästa i varje affär!

• sven-erik s
    sven-erik s skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt i Habo.allt fungerade perfekt o vi är mycket nöjda med bemötande o genomförande av affären.
    MVH
    Sjöholm Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar sven-erik s
    Hej och tack för rekommendationen!

Precis som ni beskriver det så flöt allt på som sig bör och jag är glad över att ni haft en positiv upplevelse! Ett tag kvar tills ni tillträder bostaden, men tänk att vi hittade er nya drömbostad!

Gustav
  • Karl Emil K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har genom hela processen alltid blivit bra bemötta och fått kanonservice. Smidig kommunikation och mäklaren finns alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Karl Emil K
    Tjenare!

Tack för rekommendationen och hoppas ni har trivts i nya bostaden hittills! Alltid roligt när upplevelsen är positiv och att samtliga steg i processen har känts trygga för er.

Lycka till nu!

Gustav
  • Lennart Å skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har visat intresse och engagemang.
    Som köpare förväntar man sig att mäklaren har kunskap och kan svara på frågor om bostaden, både ekonomiska och juridiska frågor som dyker upp under affärens gång.
    På det hela taget är jag mer än nöjd och har inget att anmärka på. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Lennart Å
    Tack för en rekommendation Lennart!

Minns mycket starkt denna affär där jag fick möjligheten att vägleda dig igenom en affär som i slutändan blev mycket lyckad. Tacksam att få höra detta genom Reco och jag önskar dig lycka till i nya bostaden!

Gustav
  • Anette J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mitt möte med mäklaren var mycket positivt. Fick hjälp och svar på alla frågor och funderingar.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-08-31 Gustav S svarar Anette J
    Hej Anette!

Tack så mycket för en fin rekommendation. Det var verkligen roligt att få hjälpa dig, från början till start! Lycka nu till i nya lägenheten och med allt annat!

Gustav
  • Eva Christina H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick hjälp att sälja mina föräldrars dödsbo, en bostadsrätt i Forserum. Gustav har varit mycket kompetent och kunnig i sitt arbete och visat stor respekt för situationen. Är mycket nöjd med både bemötande och försäljning och kommer rekommendera Gustav och Svensk fastighetsförmedling till alla mina vänner som behöver byta bostad. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Eva Christina H
    Hej Christina och tack för en fin rekommendation!

Jag tog mig an förmedlingsuppdraget med största engagemang och noggrannhet, där fokus har lagts på slutresultatet.

Jag är tacksam för att jag fick förtroendet och är glad över att affären blev såväl friktionsfri som lyckad.

Jätteroligt att ni vill rekommendera mig för andra som ska sälja, det kan jag inte beskriva med ord hur tacksam jag är för.

Tack,
    Gustav Sandberg
  • Steen L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Såld Slottsgatan 46B, blev proffisionelt mött via Tlf (vi bor utomlands) väldig bra på att sälja sig själv och Svensk Fastighetsförmidling. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Steen L
    Tack för rekommendationen Steen!

Roligt att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, och ännu roligare att ni är nöjda med resultatet som var i linje med vår målsättning.

Lycka till!
  • Josefin D skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick kontakt med Gustav då vi ville köpa lägenhet, den gången blev inte vi köpare men när vi sedan skulle sälja bad vi Gustav förmedla åt oss.

Gustav har visat stor professionell kompetens!
    han är driven, påläst, ärlig och rättvis. Gustav lägger vikt vid god kommunikation och transparens. Han har även lyckats med konstycket att sälja till ett högt slutpris på en ostabil bostadsmarknad!

Väljer ni Gustav väjer ni rätt Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Josefin D
    Hej Josefin,

Tack för de fina orden. Det är ord som dessa som gör att man kan fortsätta arbeta på ett engagerat och resultatinriktat sätt. Jättekul att ni är nöjda med försäljningen!

Stort lycka till med livet i Stockholm!
  • Line P skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jeg solgte en 3 værelseslejlighed på Liljeholmen, og at have Gustav som mægler har gjort forløbet overskueligt og smooth. Han har fra start af været meget engageret og virkelig lagt tid på salget, samt været ufattelig god på at sørge for at vi var med hele vejen igennem og hele tiden vidst hvad der foregik med lejligheden. Han har formået at gøre et stykke arbejde med var over alle forventning! Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Line P
    Hej Line,

Tack för en mycket fin rekommendation! Väldigt glad över att ni gav mig förtroendet att sälja er lägenhet, och ännu gladare över att ni blev nöjda med hur jag hanterade förmedlingen.

Lycka nu till med allt!
  • Martin H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde en bostadsrätt.Gustav är en driven och lyhörd mäklare som jag varmt kan rekommendera.Bra och fungerande kommunikation genom hela försäljningsprocessen. /Martin H Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Martin H
    Hej Martin,

Tack för förtroendet och tack för rekommendationen! Jag är glad över att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen samt glad över att det gick så bra. Nöjd köpare, nöjd säljare. Vi satte upp en målsättning som till slut blev vårt resultat.

Lycka till i framtiden!
  • Matilda J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt av Gustav som haft ett proffsigt och tillmötesgående bemötande. Han har överträffat de förväntningar vi haft och funnits tillgänglig att besvara alla våra frågeställningar. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Matilda J
    Hej Matilda,

Tack för en fin rekommendation. Jag är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i lägenheten - den är sannerligen unik!

Lycka till
  • Vi har sålt en bostadsrätt på Bäckalyckan om 3 rum och kök. Jag fick redan från början ett bra förtroende för Gustav vilket är viktigt eftersom det är en process utanför ens egen kontroll som handlar om ett betydande belopp. Gustav har skött det hela på ett utmärkt sätt. Han har gjort ett mycket grundligt och ambitiöst arbete. Inte backat för att lägga ner tid på extravisningar samt månat om att potentiella köpare ska behandlas på ett korrekt sätt. Han har löpande hört av sig och rapporterat om läget. Jag känner mig väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Monica Margareta W
    Hej Monica,

Jätteroligt att få hjälpa er. Jag tog mig an utmaningen med fullt fokus och gjorde allt jag kunde för att ni skulle bli nöjda. Resultatet blev en smärtfri affär med nöjda köpare som verkligen kommer att förvalta lägenheten väl.

Önskar er en härlig sommar!
  • Köp av bostadsrätt med renoveringsbehov.
    Gustav har agerat på ett professionellt sätt. Varit personlig och korrekt.
    Mötet med mäklare Gustav stämmer med den bild jag vill ha av en mäklare.
    Mycket positivt. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Per Arne Vilhelm J
    Hej!

Tack för en riktigt fin rekommendation. Jag är glad att ni är så nöjda med förmedlingen. Önskar er lycka till med renoveringen, jag är säker på att ni kommer trivas riktigt bra i nya boendet!
  • Björn August Z skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag var otroligt nöjd med Gustav. Han bemötte mig på ett proffsigt sätt och kändes väldigt kompetent. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Björn August Z
    Hej Björn,

Vad roligt att du gav mig en så fin recension - Tack för det!

Mycket roligt att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att det gör att du hör av dig till mig när det är dags att flytta i framtiden.

Önskar dig lycka till med det nya boendet!
  • Sålde bostad i Jönköping, Gustav gjorde ett bra jobb och även om marknaden inte var så het som vi hoppades så fick jag känslan att han gjorde det bästa utefter omständigheterna. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Johan Nils Tonny H
    Hej Johan,

Tack för rekommendationen. Jag är nöjd med utfallet av försäljningen och framför allt med det resultat vi tillsammans nådde: En nöjd köpare, en nöjd säljare och till en marknadsmässig peng.

Hoppas du trivs i nya boendet!

Lycka till med allt!
  • Hans L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpte bostadsrätt genom honom. Är en mycket kompetent mäklare trots sin ungdom. Kan verkligen rekommendera Gustav. En lysande försäljare/mäklare. Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Hans L
    Hej Hans,

Tack för dina fina ord. Ett nöje att få lösa er situation och ännu roligare att få positiv återkoppling i form av en rekommendation.

Vi hörs i framtiden.

Lycka till med allt!
  • Victoria Ö
    Victoria Ö skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav Sandberg bemötte oss med kunskap och skicklighet. Vi fattade ett förtroende för Gustav som han levde upp till och vi är mycket glada över vårt val av mäklare.

Han är närvarande, målinriktad och tillsammans nådde vi uppsatta mål. Vi kan starkt rekommendera Gustav till andra som vill sälja sin bostad. Han håller vad han lovar! Läs mer
    2018-06-04 Gustav S svarar Victoria Ö
    Hej Victoria,

Jag kommer att minnas försäljningen av er bostad. Jag är mycket tacksam för att jag fick förtroendet och är glad att ni är nöjda med hur jag hanterade uppdraget.

Hoppas ni kommer att trivas bra i nya boendet.

Lycka till!
  • Martin R skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Förutom viss utebliven info, grym! Och som person, helt fantastisk! Läs mer
  • Erik J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra att sälja in sin produkt till kund, kan prata för sig vilket är en bra egenskap hos en fastighetsmäklare (som vi sökte efter).

Under försäljning var han hjälpsam och kom med bra råd. Trots att jag inte lyssnade på alla var de vettiga råd. Han är lätt få kontakt både via sms och telefon. Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Erik J
    Tack Erik för förtroendet och rekommendationen!

En affär som givit mycket i form av erfarenhet och även ringar på vattnet.

Ett fint betyg av er var ju pricken över iet. Tack!

• Jonna G
    Jonna G skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi kan verkligen rekommendera Gustav Sandberg som mäklare. Lite tidspressat uppdrag men Gustav var lugn och trygg och hjälpte oss smidigt igenom processen. Vi blev jättenöjda med slutresultatet! Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Jonna G
    Vad glad jag blir Jonna! Fantastiskt roligt att då hjälpa er. Hoppas att ni kommer trivas i det nya huset!

• Erik D
    Erik D skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav gjorde högklassigt jobb vid försäljningen av min bostad. Uppdraget var tidspressat, men trots situationen hade han förmågan att visa ett stort lugn och inte stressa upp affären. Genom en stark personlighet och kunskap tycker jag att Gustav förmedlade uppdraget på bästa tänkbara sätt.

Gustav är den första jag ringer när det gäller bostadsaffärer framöver! Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Erik D
    Tack för samarbetet Erik! Du är varmt välkommen att kontakta mig i framtida bostadsaffärer.

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Eva H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav sålde min bostadsrätt. Han visade ett stort engagemang, trevligt bemötande och bra återkoppling med ett bra slutresultat. En mäklare jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Eva H
    Tack för rekommendationen Eva och grattis till en bra affär!

• Magnus O
    Magnus O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav är en mycket smidig och förstående mäklare vilket gjort försäljningen enkel och stressfri.

Utöver att sälja vårt boende har han även hjälpt oss vid köpet av ny bostad. Detta i form av rådgivning och prisvärdering av de objekt som vi har kollat på. Något som varit mycket uppskattat. Rekommenderar Gustav varmt för framtida säljare. Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Magnus O
    Tack för rekommendationen och för en bra affär. Jag hoppas att ni kommer trivas i det nya huset. Vi ses

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Eva B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag använde Gustav när jag sålde min lägenhet på Kungsängen. Jag tycker att Gustav var hjälpsam och jag kände mig trygg under hela processen. Resultatet är jag nöjd med och jag kommer rekommendera Gustav som mäklare till andra! Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Eva B
    Hej Eva och tack för samarbetet. Otroligt roligt att få lösa situationen ni befann er i, och dessutom till ett fantastiskt resultat!

• Johanna H
    Johanna H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt trevlig och korrekt . Hörde av sig snabbt när jag ringt 😊 Saklig och artig . Fick en väldigt god bild utav Gustav och säkert jätteduktig i allt han gör 😊 Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Johanna H
    Tack för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i ditt nya fina boende.

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Oscar K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, Trevlig och grymt hög servicenivå! Läs mer
    2018-02-27 Gustav S svarar Oscar K
    Tack för rekommendationen och betyget. Det glädjer mig att du är nöjd med resultatet.

Vänliga Hälsningar, Gustav Sandberg Svensk Fastighetsförmedling i Jönköping
  • Magnus C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi (och min hustru) är mycket nöjda med allt som var relaterat till köp av bostadsrätt på Gelbgjutargatan 16 A, Jönköping. Det gäller bemötande, visning, diskussion kring pris och arbete vid skrivande av kontrakt.
    Sammanfattningsvis: vi är mycket nöjda!

Magnus Carlsson/Gudrun Carlsson Läs mer
    2018-01-10 Gustav S svarar Magnus C
    Tack Magnus och Gudrun för ett fantastiskt samarbete! Det var en fröjd att hjälpa er att både köpa och sälja. Lycka till med allt!
  • Mikko Armas T skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt med Gustav Sandberg som mäklare. En lyhörd, trevlig, tillmötesgående mäklare som jag som köpare känner stort förtroende för! En bra representant för Svensk Fastighetsförmedling! Tack Gustav! Läs mer
    2018-01-10 Gustav S svarar Mikko Armas T
    Tusen tack Mikko för ett fint samarbete och en värmande rekommendation. Jag hoppas att du trivs i ditt nya boende! På återseende! Lycka till med allt.
  • Sofie H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bemötandet från Gustav har vart kanon! Han har hållt en uppdaterad väl och hjälpt mig på bästa sätt. En kanon mäklare som jah definitivt kommer rekommendera till andra. Läs mer
    2017-11-15 Gustav S svarar Sofie H
    Tack för rekommendationen Sofie! Vad roligt att du är nöjd med mig och teamet på Jönköpingskontoret!
  • Jari H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi hade tidigare hört att Henrik är en duktig mäklare och det måste vi ge ett bifall till. Henrik var tydlig och informativ från första stund. Vi kände direkt att vi hade hamnat hos en duktig mäklare samt byrå. Hade vi kompletterade frågor så fick vi svar omgående. Sammanfattningsvis kände vi oss trygga i att lägga försäljningen hos Henrik och Svensk Fastighetsförmedling. Önskar Ni rekommendationer så hör gärna av Er. Läs mer
  • Johannes S skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra professionellt bemötande. Läs mer
    2017-11-15 Gustav S svarar Johannes S
    Tack för förtroendet att förmedla er bostadsrätt! Hoppas ni trivs bra i det nya huset.

Hälsningar
    Gustav S
  • Hakan L
    Hakan L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Gustav Sandberg har i vår kontakt visat ett:

- Starkt kundfokus och klar förmåga att analysera och sammanfatta kundsituationen och kundbehov.
    - Utifrån säljsituationen mycket proaktiv och resultatinriktad.
    - Tydlig i återföring om kundmötesresultat och nästa steg.
    - Målinriktad i säljavslut.

- I övrigt trevlig , öppen, naturlig och personlig med stark integritet.
    Sammanfattningsvis en mycket positiv erfarenhet.

Med vänliga hälsningar
    Håkan och Lena Lindberg Läs mer
    2017-11-15 Gustav S svarar Hakan L
    Tack för rekommendationen. Vill även tacka dig och Lena för ett fantastiskt samarbete och för att ni gav mig förtroendet att förmedla er lägenhet! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Albin B skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    När jag skulle sälja min lägenhet hittade jag Gustav, en ordningsam och strukturerad mäklare som direkt gav stort förtroende.
    Gustav levererade ett gott jobb genom hela processen och var noga med att jag som säljare hölls välinformerad via tät kontakt på ett trevligt och personligt sätt.
    Om jag säljer fler bostäder så är mäklarvalet enkelt!
    / Albin Läs mer
    2017-11-15 Gustav S svarar Albin B
    Tack för rekommendationen och för samarbetet, fantastiskt roligt att få hjälpa till med försäljningen. Ännu roligare att du är nöjd med resultatet och processen.

/Gustav
Fredrik Hagejärd