Gustav Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 239 Läs vad Gustav Sandberg

• Dan M sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-04

Jönköping - Söder
    En oerhört proffsig hantering av hela processen. Bra dialog och lyhördhet inför min situation som säljare. Mån om transparens gentemot köpare så att alla parter känner tillit till hela affären. Vi kom i mål med en affär där alla inblandade parter är mycket nöjda. Läs mer
  • Amna M köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-30

Hej!
    Vi köpte en radhus i bränninge, Habo. Mäklaren var trevligt och hjälpsam. Vi fick allt information som vi frågat och mer. Han sa vi kan kontakta honom med mera frågor on vi vill som var väldigt snällt och trevligt av honom. Jag hade lite svårt med svenskan då översätt han på engelska för mig också, väldigt omtänksam av honom.
    Tack Gustav för din hjälp.
    Amna Muneeb Läs mer
  • Gustav W köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-30

Ljungarum
    Köpt bostadsrätt.
    Väldigt trevlig mäklare.
    Snabb och effektiv med bra bemötande. Läs mer
  • Maya D köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-27

Habo
    Jag har köpt bostadsrätt i Habo,
    Han är bra Läs mer
  • Nils Anton S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-27

Köpt bostadsrätt.
    Allt gick smidigt vilket uppskattas. Läs mer
  • Khanda S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-26

Habo
    Köpte kedjehus( bostadsrätt), mäklaren var väldigt trevlig o han såg till att jag fick svar på alla mina frågor och att jag kunde känna mig trygg. Jag hade inte mkt förväntningar för att det var mitt allra första köp så jag var mest nervös.
    Mäklaren fick känna mig ung o att inte stressa igenom bara för att skriva på kontrakten. Mycket bra upplevelse o väldigt glad för det köpet. Läs mer
  • Per Erik A köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-26

Habo
    Professionell, tydlig, pedagogisk process vid husköpet! Läs mer
  • Måns B
    Måns B köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-24

Bränninge hills, Habo.

På ett väldigt bra sätt, professionell, trevlig och väldigt mogen för sin ålder, duktig på att bygga relation.

Påläst, vetskap om projekt, intresserade av personen i fråga. Han levde upp till dem.

väldigt bra upplevelse, allt känns bra och välplanerat, vi känner oss trygga. Läs mer
  • Maria N
    Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-24

Habo
    Vi har köpt en bostadsrätt på Bränninge Hills i Habo av Gustav. Vi fick en bra kontakt och trots att man vet att Gustav är överhopad med jobb, så känns det INTE när man talar, mejlar eller träffar honom. Proffsig och påläst Läs mer
  • Oskar L köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-22

Vättersnäs
    Jag har köpt en 2:a på 56 kvadrat med Gustav Sandberg som mäklare.
    Bemötandet jag fick av Gustav var väldigt bra då Gustav visade upp bostaden på ett bra sätt.
    Jag tycker att min förväntningar uppfylldes med råge då Gustav varit professionell genom hela affären.
    Mycket nöjd med Gustav mäklande och skulle kunna rekommendera honom för andra säljare/ köpare. Läs mer
    2020-03-23 Gustav S svarar Oskar L
    Tack Oskar för en fin Reco och stort grattis till en fin bostad!

/Gustav

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping