Gustav Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 133 Läs vad Gustav Sandberg

• Lena N skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-25

Har sålt en bostadsrätt. Är nöjd med allt från bemötande till kunskap på olika plan. En mäklare med glimten i ögat som gör det som krävs. Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Lena N
    Tusen tack för ett fint samarbete. Jag vill passa på att ge dig fullt betyg tillbaka för det du bidragit med till affären! Bra jobbat och tack för ett samarbete som jag kommer att minnas länge.

Ha en fin sommar så hörs vi till hösten!

/Gustav
  • Rebecka J skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-24

Bra mäklare. Snabb affär och lätt att kontakta. Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Rebecka J
    Tusen tack och stort grattis till nya lägenheten!

Vi ses vid tillträdet

Ha en fin sommar

/Gustav
  • Mona L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-24

Har köpt min drömlägenhet i Jönköping.
    Bemötandet av Gustav var helt fantastiskt, mycket saklig och hjälpsam. Fick hjälp med lånelöfte från en annan bank än min egen som gjorde att jag kunde vara med i en budgivning.
    I det stora hela är jag helnöjd, kunde inte blivit bättre! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Mona L
    Blir så glad av att läsa detta! Det är precis så här jag vill att man ska känna som köpare.

Vägledning är viktigt men tryggheten ännu mer viktig, och det känns bra att du känner att du fått en bra vägledning.

Stort grattis till affären

/Gustav
  • Johan O skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-23

Köpte en bostadsrätt. Gustav var hjälpsam och gav bra råd. Hade en bra och öppen dialog mellan varandra Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Johan O
    Tusen tack för den fina rekommendationen och grattis till en fantastisk fin bostad!

/Gustav
  • Filip H skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-19

Gustav är en grym kille med stort engagemang för jobbet! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Filip H
    Tusen tack för din Reco och tack för ett bra samarbete!

Lycka till med det nya huset och tveka inte att ta kontakt med mig i framtiden om ni behöver vägledning

Vi ses vid frånträdet av din nuvarande lägenhet

/Gustav
  • Tomas K skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-17

Köpt en 1a via Gustav. Tydlig och väldigt informativ. Väldigt nöjd med bemötandet och processens i sin helhet. Kan varmt rekommendera Gustav. Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Tomas K
    Tack Tomas för din Reco och tack för en smidig affär.

Kul att du ville lämna så goda ord om mitt arbete, det är något jag tar med mig och tackar ödmjukast för!

Vill ge dig fullbetyg tillbaka som varit smidig att kommunicera med och som haft en bra förståelse för processens gång.

Grattis till affären!

Vi ses

/Gustav
  • Runa F skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-16

Har under senaste halvåret både köpt och sålt lägenheter med hjälp av mäklaren Gustav Sandberg.
    Vi har under denna tiden haft så bra kontakt att det känns tomt nu när allt är klart.
    Har upplevt att Gustav har varit mycket uppdaterad på de projekt som har gällt och det känns bra med förtroendet som han ingett.
    Viktigt att man inte känner sig lurad i efterhand.
    Stort tack Gustav! Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Runa F
    Blir så glad av att läsa denna rekommendation! Jag är mycket tacksam för vårt samarbete och det känns verkligen som ett bra kvitto att fått möjligheten att knyta ihop säcken och hjälpa till med "hela" affären på ett bra sätt, ännu gladare för att du är nöjd med mitt arbete!

Att vara uppdaterad om de bostäder jag förmedlar är A och O.

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva detta och ännu större tack för vårt fina samarbete.

/Gustav
  • Christian L skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-15

Mycket bra bemötande, proffsigt skött Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Christian L
    Tack för din Reco Christian!

Kul att du är nöjd med hur jag hanterade affären, grattis till bostaden!

• Angelina C
    Angelina C skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-13

Jag har sålt ett dödsbo på brunnsgatan i Huskvarna. Det va jag och 4 andra som ärvde detta, då vi inte känner varandra eller hade koll på saker och ting så fick vi väldigt bra hjälp av Gustav. Gick in i hela processen med en inställning att det skulle ta tid och va komplicerat men allt har verkligen gått smidigt. Han har varit till stor hjälp och skött denna försäljningen väldigt snyggt. Bra med återkopplingar Läs mer
    2019-06-27 Gustav S svarar Angelina C
    Tusen tack för din Reco Angelina och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.

Återkoppling, noggrannhet och effektivt arbete är något jag alltid försöker eftersträva. Det gör mig glad att ni fått den upplevelsen!

• Viktoria V
    Viktoria V skrev om Gustav Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-13

Vi har sålt ett radhus. Vi hade stort förtroende för vår mäklare, som vi hade god kontakt med. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kristian Ceylan