Jaklin Saado
en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12
553 17 Jönköping — Visa karta

Vad tror Jaklin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 39 kunder tycker om Jaklin Saado

• Nora T
    Nora T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande, proffsigt genomförande och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Salem S
    Salem S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte en bostadsrätt i Jönköping och blev väldigt välbemötta av denna mäklare under hela processen. Köpet andades positivitet och mäklaren upplevdes väldigt mån om att vi ska känna oss trygga i valet, vilket vi gör😊! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Salem S
    Hej Salem, Tack för din fina kommentar! Vad glad jag blir att få läsa denna rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i det nya boendet och så ses vi på tillträdesdagen, ser fram emot att få träffa er igen. Varma hälsningar Jaklin Saado
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en trea av Jaklin Saado i Jönköping. Hon var tillmötesgående och lätt att nå på telefon. Vi bokade in egen visning, som fungerade bra. Däremot hade hon inte med sig prospekt till visningen, och hade lite bristfällig koll på lägenheten. Sa att hon hade glömt bort detaljerna, och var ganska passiv på plats. Vid andra visningen hade hon inte heller med sig prospekt, trots att vi påmint om det på förhand. Vi upplevde att hon hade en något nonchalant inställning och var inte så engagerad. Vid signering blandade hon ihop fullmakterna, som vi ansträngt oss att få in i tid. Vi är dock nöjda med vårt köp! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack för din rekommendation. Tråkigt att ni inte fick en bra upplevelsen. Jag uppfattade inte situationen på samma sätt men man kan uppfatta olika. Jag vill alltid göra mitt yttersta och tar till mig kritiken. Jag hoppas att ni ska trivas i det nya boendet. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin hjälpte mig att sälja min lägenhet med kort varsel och allt gick jättesmidigt trots lite bankproblem vid mållinjen. Rekomenderas! Läs mer
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet väldigt fort och nästan exakt till det priset de hade värderat den till. Läs mer
    2018-08-30 Jaklin S svarar Nikola T
    Tack för din rekommendation Nikola. Det var roligt att få sammarbeta med dig. Önskar dig all lycka till i ditt nya boende. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Kulchat K
    Kulchat K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet. Sättet som vi blev bemött av mäklaren var utmärkt och all information förmedlades tydligt . Vi kände oss fria att ta kontakt med mäklaren. Läs mer
    2018-08-30 Jaklin S svarar Kulchat K
    Välkommen till Jönköping. Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Tack för den fina rekommendationen. Vi ses på tillträdesdagen. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Stefan Axel Bertil M
    Sålde min pappas lägenhet. Trevligt bemötande, förklarade sitt uppdrag tydligt och vad som gällde. Uppdaterade mig med information allt eftersom i processen. Läs mer
  • Jenny Elisabeth A
    Jaklin hjälpte mig att sälja min tvåa på Liljeholmen och gav från första stund ett bra intryck av att hon var saklig och visste vad hon pratade om. Det första intrycket höll i sig hela vägen tills försäljningen var klar. Hon skötte allt effektivt och tog tag i alla frågor som dök upp längs vägen med bravur. Tack för hjälpen Jaklin! Det här gjorde du väldigt bra! Läs mer
    2018-06-24 Jaklin S svarar Jenny Elisabeth A
    Hej Jenny, tack för ett mycket trevligt samarbete och din fina rekommendation! Jätteroligt att få hjälpa dig. Jag tog mig an utmaningen och gjorde allt jag kunde för att leverera en positiv upplevelse för dig och köparen. Hoppas du får en skön sommar. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Lina O
    Lina O skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min bostadsrätt med Jaaklin och vi är mycket nöjda. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-06-24 Jaklin S svarar Lina O
    Hej Lina, tack för förtroendet och för ett mycket spännande samarbete. Hoppas att flytten går bra och att ni ska trivas bra i den nya bostaden. Trevlig sommar! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Ulrika M
    Ulrika M skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi har blivit väldigt bra bemötta från första stund tills dess att allt var klart. Jaklin gav ett tryggt, säkert och proffessionellt intryck. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-06-24 Jaklin S svarar Ulrika M
    Hej Ulrika, tack för din rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i den fantastiska bostaden. Vi ses igen på tillträdesdagen. Önskar er en trevlig sommar!
    Med vänlig hälsning Jaklin
  • Per-erik L
    Per-erik L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren var: Påläst mycket rak o tydlig, initiavrik, positiv, kunnig! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Per-erik L
    Tack Per-Erik för förtroendet och din rekommendation. Det var en ära för mig att få hjälpa dig med din försäljning av din bostad. Lycka till med allt! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Mats G
    Mats G skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet av Jaklin Saado.
    Klart bästa bemötande jag fått på alla de visningar jag varit på.
    Väldigt trevlig och informativ mäklare som imponerade med sin hjälpsamhet och noggrannhet i sitt arbete med köpet.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Mats G
    Tack för din rekommendation Mats. Jag är glad över att du kände tryggheten i mitt arbete, hoppas att du ska trivas i din nya fina lägenhet! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Lina Y
    Lina Y skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde en lägenhet en trea. Jätte bra bemötande hela vägen fram till försäljning. Hon jobbade bra med objektet, vilket resulterade i att vi fick 300.000kr över utgångspriset! Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Lina Y
    Hej Lina, tack för din rekommendation och förtroendet. Det lönade sig att vara ute på läge+ i god tid. Resultatet av ett hårt och roligt arbete ledde oss till rekord i föreningen. Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Lina V
    Lina V skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min etta på Ljungarum med hjälp av Jaklin. Tack vare ett grymt bra bemötande och ett helhjärtat engagemang från Jaklin gick affären snabbt och smidigt. Är verkligen nöjd med allt!! :) Läs mer
    2018-06-04 Jaklin S svarar Lina V
    Hej Lina. Det var kul att få hjälpa dig med försäljning av din pärla. Hoppas att du ska trivas i storstaden. Lycka till med allt! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte en etta i Jönköping via Jaklin och jag blev otroligt fint bemött. Lättillgänglig och mycket trevlig mäklare som tar sig tid till sina kunder även när hon är ledig från jobbet, vilket man egentligen inte ska förvänta sig av en mäklare kanske men det visar att hon verkligen brinner för sitt jobb. Rekommenderar henne varmt och kommer garanterat anlita henne den dagen jag ska sälja lägenheten! Läs mer
    2018-05-22 Jaklin S svarar Rebecca L
    Tack för din rekommendation. Vad glad jag blir över din positiva omdöme. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet, för det tror jag starkt på att du kommer att göra! Vi ses snart igen. Med vänlig hälsning Jaklin
  • Frida P
    Frida P skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Det kändes väldigt tryggt att ha Jaklins hjälp vid försäljningen av min bostadsrätt. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en bostadsrätt. Professionellt bemötande, tillgänglig vid frågor, villig att bolla idéer och förklara för en okunnig. Läs mer
    2018-05-17 Jaklin S svarar Marcus A
    Tack för din fina rekommendation Marcus! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende! Med vänlig hälsning Jaklin
  • Lilian W
    Lilian W skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trots avhoppande köpare o rådande läge slutade det bra till sist. Hörde av sig med jämna mellanrum o informerade om läget .Kändes mycket bra för mej där allt var nytt. Mjuk, behaglig men också med ” driv i sinnet”. Läs mer
    2018-04-16 Jaklin S svarar Lilian W
    Hej Lilian, tack för dina fina ord. Det har varit roligt att få hjälpa dig i din försäljning och du är en tacksam och trevlig kund att få jobba med! Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Vi ses snart igen!
    Med vänlig hälsning / Jaklin
  • Wailet H
    Wailet H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket lättsam trevlig och förtroende ingivande. Dessa egenskaper tillsammans med näsa för affärer gör att vi rekommenderar henne Läs mer
    2018-04-16 Jaklin S svarar Wailet H
    Tack Wailet!
    Rosenborgsgatan var vår första träff och se vart vi är nu! Vilket fantastiskt resultat vi nådde tillsammans. Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Varma hälsningar /Jaklin
  • Rebecka N
    Rebecka N skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin är vänlig, tillmötesgående och noggrann. Vi kände stor tillit till hennes professionalitet genom hela affären. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jaklin Saado och Svensk Fastighetsförmedling till den som ska sälja sin bostadsrätt. Läs mer
    2018-04-16 Jaklin S svarar Rebecka N
    Tack för förtroendet! Det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Nu väntar villalivet på er. Hälsa så mycket till J så ses vi snart igen! Bästa hälsningar Jaklin.
  • Jonatan S
    Jonatan S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lättsam, seriös och mycket skicklig. Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har generellt lågt förtroende för mäklare, med tanke på att bud inte är bindande är det ju mäklarnas marknad. men min uppfattning är att jaaklin anstränger sig och gör ett bra jobb Läs mer
  • Solvig Birgitta G
    Jättetydlig o hjälpsam, o mån om att allt är okey Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde en mindre trea (67 kvm) på vättersnäs i Jönköping.
    Fick väldigt bra bemötande av Jaklin. Under våren och även samtidigt som våran försäljning så har marknaden för bostadsrätter fallit markant, och det är just nu en svår marknad för säljare. Detta berättade Jaklin på ett bra sätt, samtidigt som hon ändå kändes optimistisk. Det som var bra var att vi sedan gick in i försäljningen med realistiska förhoppningar. Men tack vare Jaklins proffsiga kundbemötande och visningar så blev många intresserade av lägenheten och slutpriset hamnade (långt) över vad vi faktiskt vågat hoppas på. Det ska också sägas att vårt utgångspris inte på något sätt var ett lockpris, utan låg i linje med marknaden.

Vi rekommenderar starkt Jaklin Saado och Svensk Fastighetsförmedling i Jkpg. Läs mer
    2018-04-16 Jaklin S svarar Johan L
    Tack Johan och M.
    Vilket fantastiskt resultat vi nådde. Jag är glad över att jag har fått hjälpa er. Hoppas att ni ska trivas i den nya bostaden. Hälsa så mycket till M. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Bernt I
    Bernt I skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och min sambo köpte en 4:a på Kungsgatan, och blev väl bemötta, och fick den hjälp och de svar som vi behövde, då vi inte haft den erfarenheten att köpa bostadsrätt.
    Köpet kan sammanfattas som att mäklaren hade ett bra förhållningsätt till oss och visade hänsyn till säljaren. Läs mer
    2018-04-16 Jaklin S svarar Bernt I
    Va kul att ni känner er nöjda! En fantastisk bostad till er, ni kommer säkerligen att stormtrivas.
    Mycket tacksam för er fina rekommendation. Med vänlig hälsning Jaklin.
  • Maria F
    Maria F skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick ett ett jättebra bemötande av Jaklin hela processen och hon levde verkligen upp till min förväntan. Jag kan varmt rekommendera henne till kommande kunder! Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett trevligt och vänligt första möte som fick mig att känna trygghet vid både köp och försäljning.
    En fantastisk mäklare med stort hjärta.
    Tack för all hjälp Jaklin! Läs mer
    2018-03-14 Jaklin S svarar Kerstin R
    Tack för dina varma och fina ord K. Det var en ära att få hjälpa dig med din bostadsaffär. Hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Varma hälsningar J.
  • Eric H
    Eric H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt gick väldigt smidigt och med väldigt bra bemötande, uppföljning och uppdateringar hela vägen till affär! Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vårt intryck av mäklaren är högst positivt. Hon utförde uppgiften både proffsigt och med ett trevligt bemötande. Vi skulle verkligen rekommendera henne till andra. Vårt samarbete med SFM har varit utmärkt och resulterat i en god affär för oss. Läs mer
  • Therese K
    Therese K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin är både trevlig och proffsig. Hon ger inga falska förhoppningar och är realistisk i sin bedömning av värdet. Hon jobbar hårt för att du ska få vad din lgh/fastighet är värd! Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick ett mycket trevligt bemötande.
    Klart och tydligt förklarade hon alla fakta och gav tillfälle till att ställa frågor.
    Personlig men ändå professionell.
    Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Jesper E
    Jesper E skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jättetrevlig, verkligen. Jaklin var väldigt snabb med att lägga fram alternativ om hur försäljningen kunde gå till. Vi fick själva välja det vi kände passade oss bäst både tidsmässigt och i vilken takt vi skulle ta det. Hon var väldigt tydlig gällande kommunikation, vart i processen vi befann oss och vad nästa steg va. Allra första mötet till påskrivna papper va hur smidigt som helst och jag kunde inte vart mer nöjd med resultatet. Stort tack till henne! Läs mer
    2018-01-19 Jaklin S svarar Jesper E
    Hej J, tack för förtroendet och det fina samarbetet. Jag är glad att du är nöjd med mitt arbetssätt och vilket resultat vi fick! Jag önskar dig lycka till med allt och hoppas att du ska trivas i Hallsberg, annars är du alltid välkommen tillbaka till Jönköping! Allt gott så ses vi på tillträdet!
  • Axel L
    Axel L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är otroligt nöjda! Jaklin är mycket fokuserad och driven och la sin energi på helt rätt saker. Detta gav oss en fantastiskt smidig affär. Fem stjärnor! Läs mer
    2018-01-19 Jaklin S svarar Axel L
    Hej A, tack för förtroendet och de fina orden. Vilken snabb och lyckad affär det blev! Jag önskar dig all lycka till och hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Vi ses på tillträdet! / Jaklin.S
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin gav från första stund ett rakt och ärligt intryck. Hon har genom hela processen underlättat min försäljning i Jönköping, samtidigt som jag bott på annan ort. Trots motgång i en trög marknad har hon fortsatt kämpa och hela tiden lämnat uppdateringar och lugnande besked. Läs mer
    2017-12-11 Jaklin S svarar Johanna G
    Hej Johanna!
    Stort tack för de fina orden, det är mycket värt för mig. Jag vill passa på att tacka för ett mycket gott bemötande under hela processen och ett trevligt samarbete. Lycka till med studierna och hoppas att du ska trivs på din nya ort! Med vänlig hälsning Jaklin.S
  • Bodil Ä
    Bodil Ä skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jaklin skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Vi kände oss trygga med att hon gjorde sitt yttersta för att vi skulle göra en så bra och smidig affär som möjligt. Hon var både professionell och personlig, vilket vi uppskattade. En ambitiös och driven person med en varm personlighet! Läs mer
    2017-12-11 Jaklin S svarar Bodil Ä
    Tack Bodil, detta värmer verkligen att få läsa det här. Detta kommer även hjälpa mig att fortsätta att jobba hårt och göra det lilla extra för mina kunder i framtiden.
    Det har varit ett sant nöje att få ha er som mina säljare och framför allt lära känna er mer. Får önska er all lycka i det nya boendet på Eksjö. Hälsa Lennart så mycket! Med Vänlig Hälsning Jaklin.S
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har varit väldigt nöjda med Jaklin som mäklare under hela vår försäljningsprocess. Hon har visat ett starkt engagemang och varit mån om att vi ska bli nöjda. Jaklin har hela tiden tagit god hänsyn till våra önskemål och förväntningar. Läs mer
    2017-12-01 Jaklin S svarar Sebastian P
    Tack Sebastian för din rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Extra roligt att du uppskattar mitt arbete. För mig är det viktigt att ni känner er trygga i er försäljningsprocess och att man har ett bra samarbete. Jag tyckte ni själva var lyhörda och bidrog väldigt bra till försäljningen. Hälsa så mycket till J./
    Med vänlig hälsning Jaklin S.
  • Olle W
    Olle W skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi blev väl bemötta och fick grundlig genomgång av alla biutrymmen liksom av lägenhetens standard vid flera av oss önskade tillfällen. Läs mer
    2017-12-01 Jaklin S svarar Olle W
    Hej Olle!
    Tack för din rekommendation. Blir glad över att jag kunde hjälpa er med ert nya boende. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet!
    Med vänlig hälsning Jaklin S.
  • Arne K
    Arne K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vår Brf är mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2017-12-01 Jaklin S svarar Arne K
    Tack för ett gott samarbete. Var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och vilket resultat vi fick! Önskar er en god fortsättning och hoppas att vi ses/hörs vid andra tillfällen! Med vänlig hälsning Jaklin S.
  • Victor A
    Victor A skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är supernöjd med mitt köp. Mycket trevlig mäklare som var tillgänglig hela tiden. Läs mer
    2017-12-01 Jaklin S svarar Victor A
    Hej Victor! Tack för dina fina ord. Jag hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet med en fantastisk utsikt över Vättern! Önskar dig en god fortsättning! Med vänlig hälsning Jaklin S.
Fredrik Hagejärd
Sandra Kristof