Jaklin Saado
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 55 Läs vad Jaklin Saado

• Ingemar J köpte sin lägenhet med hjälp av Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-08

Mullsjö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bra bemötande. Motsvarar mina förväntningar. Läs mer
  • Annika B köpte sin lägenhet med hjälp av Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Mullsjö
    Köp av bostadsrättslägenhet. Vad bemötandet jag fick ledde det till en känsla av att jag var besvärlig och helst inte skulle ringa och störa. Läs mer
    2019-10-27 Jaklin S svarar Annika B
    Hej Annika,
    Va tråkigt att du fick den känslan vid våra samtal. Det är verkligen inte så jag vill att mina kunder ska uppfatta mig. Jag svarar givetvis när jag har tid och kan hjälpa kunden. När jag är upptagen så svarar jag inte i telefon. Med andra ord ska det inte upplevas att kunden stör när jag svarar.

Med vänlig hälsning
    Jaklin
  • Lars Joel G sålde sin lägenhet med hjälp av Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Huskvarna
    För ett år sedan sålde jag en bostadsrätt i Huskvarna. Jaklin gjorde ett väldigt bra jobb, förutom att objektet gick bra i budgivningen var Jaklin väldigt professionell under hela processen.
    Hon är inkännande och ödmjuk som person vilket jag tyckte var tryggt när vi sågs, jag tror även att köparen behövde den sortens trygghet i affären. Läs mer
  • Magdalena H

2019-02-03

En trygg mäklare som vet vad hon pratar om! Läs mer
  • Sally I skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-26

Vi har köpt en bostadsrätt på Gamla Vättersnäs. Vi blev bemötta jätte bra av mäklaren, väldigt trevlig tjej!
    Vi hade inga speciella förväntningar, vi tyckte om att mäklaren var väldigt bekväm och att hela mötet kändes som att det var någon man nästan kände! Vi är super nöjda och tyckte hon gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Sanket B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-22

Hi, We bought flat through Jaklin Saado. She help me from the viewing to biding to singing the contractvery well. She is doing her work best way! Läs mer
  • Ranen S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-21

Jätte trevlig och duktig mäklare som verkligen är bra på sitt jobb! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Magdalena H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-20

Vi tog kontakt med fler mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet och fastnade direkt för Jaklin, det var ett självklart val. Hon utstrålar trygghet och vet vad hon pratar om, mycket påläst om bostadsmarknaden i Jönköping.
    Hon är där både för köpare och säljare, vilket känns etiskt rätt. Hon älskar det hon gör och det märks i allt arbete hon gör. Läs mer
  • Stefan A sålde sin lägenhet med hjälp av Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-17

Stensholm
    Vi sålde en bostadsrätt. Vi blev jättebra bemötta hon är en lättsam, lyhörd, alltid glad o positiv rak o så som det var o är ärlig. Vi visste ju . Vi fick en jättebra relation o samarbetet funkade jättebra Läs mer
  • Rickard W
    Rickard W sålde sin lägenhet med hjälp av Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-03

Hisingstorp
    Min mäklare som sålde vår lägenhet hade svårt att höra av sig med information om hur det gått på visningar, om intresse och även när affären var avslutat. Vi kändes inte prioriterade. Det var oftast vi som fick ta kontakt med mäklaren för att fråga hur affären fortlöpte. Finns det ingen information att förmedla se till att förmedla även det. Läs mer
    2018-12-07 Jaklin S svarar Rickard W
    Hej Rickard,
    Att se till att mina kunder, både säljare och köpare får den information de önskar och att de känner sig väl omhändertagna och trygga genom hela bostadsaffären är något jag ser som mycket viktigt, så också i er affär. Jag kan inte ta ifrån er hur ni känner och i och med det har jag inte lyckats fullt ut. Jag tar verkligen till mig era synpunkter och ska framöver vara än mer lyhörd för att fånga upp önskemål och överträffa mina kunders förväntan.

/Jaklin Saado

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping