Jaklin Saado

Läs vad 46 kunder tycker om Jaklin Saado

• Rickard W
    Rickard W skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-03

Min mäklare som sålde vår lägenhet hade svårt att höra av sig med information om hur det gått på visningar, om intresse och även när affären var avslutat. Vi kändes inte prioriterade. Det var oftast vi som fick ta kontakt med mäklaren för att fråga hur affären fortlöpte. Finns det ingen information att förmedla se till att förmedla även det. Läs mer
    2018-12-07 Jaklin S svarar Rickard W
    Hej Rickard,
    Att se till att mina kunder, både säljare och köpare får den information de önskar och att de känner sig väl omhändertagna och trygga genom hela bostadsaffären är något jag ser som mycket viktigt, så också i er affär. Jag kan inte ta ifrån er hur ni känner och i och med det har jag inte lyckats fullt ut. Jag tar verkligen till mig era synpunkter och ska framöver vara än mer lyhörd för att fånga upp önskemål och överträffa mina kunders förväntan.

/Jaklin Saado
  • Andreas B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-06

Toppen bra o mycket trevlig. Allt är perfekt Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Lennart K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-03

Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Jönköping. Hos Jaklin mötte vi direkt en professionell, kunnig och varm person.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mats Roland M

2018-10-27

Jaklin Saado har på alla sätt utförts sitt mäklaruppdrag utmärkt bra. Professionellt och jag är helt nöjd. Läs mer
  • Marie J skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-17

Mäklaren tog sig tid i samband med vår försäljning. Var snabb med att hålla extratidningar när intressenter önskade det. Vilket resulterade i en bra försäljning. Stundtals hade bättre kommunikation, där vi hållits mer i formerade om processen varit önskvärd. Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Ingrid B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-12

Vi har en sålt en bostadsrättens Hitta hem. Mäklaren var tydlig, tog kontakt på olika sätt och har sett till att allt har flutit på. Empatisk och mån om både köpare och säljare på ett bra sätt. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-01

Vid försäljningen av min 1,5-rumslägenhet anlitade jag Jaklin på Svensk Fastighetsförmedling efter att ha samtalat med 5 olika mäklarfirmor i Jönköping.
    Hon gav det i särklass mest inlyssnande och förtroendegivande intrycket, och lyckades fixa en smidig affär på en trög marknad.
    Rekomenderas varmt! Läs mer
  • Nora T skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-20

Trevligt bemötande, proffsigt genomförande och alltid tillgänglig för frågor. Läs mer
  • Salem S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-19

Vi köpte en bostadsrätt i Jönköping och blev väldigt välbemötta av denna mäklare under hela processen. Köpet andades positivitet och mäklaren upplevdes väldigt mån om att vi ska känna oss trygga i valet, vilket vi gör😊! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Salem S
    Hej Salem, Tack för din fina kommentar! Vad glad jag blir att få läsa denna rekommendation. Hoppas att ni ska trivas i det nya boendet och så ses vi på tillträdesdagen, ser fram emot att få träffa er igen. Varma hälsningar Jaklin Saado
  • Sofia L skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-09-15

Vi har köpt en trea av Jaklin Saado i Jönköping. Hon var tillmötesgående och lätt att nå på telefon. Vi bokade in egen visning, som fungerade bra. Däremot hade hon inte med sig prospekt till visningen, och hade lite bristfällig koll på lägenheten. Sa att hon hade glömt bort detaljerna, och var ganska passiv på plats. Vid andra visningen hade hon inte heller med sig prospekt, trots att vi påmint om det på förhand. Vi upplevde att hon hade en något nonchalant inställning och var inte så engagerad. Vid signering blandade hon ihop fullmakterna, som vi ansträngt oss att få in i tid. Vi är dock nöjda med vårt köp! Läs mer
    2018-09-19 Jaklin S svarar Sofia L
    Hej Sofia, tack för din rekommendation. Tråkigt att ni inte fick en bra upplevelsen. Jag uppfattade inte situationen på samma sätt men man kan uppfatta olika. Jag vill alltid göra mitt yttersta och tar till mig kritiken. Jag hoppas att ni ska trivas i det nya boendet. Med vänlig hälsning Jaklin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd