Jaklin Saado
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 52 Läs vad Jaklin Saado

• Magdalena H

2019-02-03

En trygg mäklare som vet vad hon pratar om! Läs mer
  • Sally I skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-26

Vi har köpt en bostadsrätt på Gamla Vättersnäs. Vi blev bemötta jätte bra av mäklaren, väldigt trevlig tjej!
    Vi hade inga speciella förväntningar, vi tyckte om att mäklaren var väldigt bekväm och att hela mötet kändes som att det var någon man nästan kände! Vi är super nöjda och tyckte hon gjorde ett utmärkt jobb! Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Sanket B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-22

Hi, We bought flat through Jaklin Saado. She help me from the viewing to biding to singing the contractvery well. She is doing her work best way! Läs mer
  • Ranen S skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-21

Jätte trevlig och duktig mäklare som verkligen är bra på sitt jobb! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Magdalena H skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-20

Vi tog kontakt med fler mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet och fastnade direkt för Jaklin, det var ett självklart val. Hon utstrålar trygghet och vet vad hon pratar om, mycket påläst om bostadsmarknaden i Jönköping.
    Hon är där både för köpare och säljare, vilket känns etiskt rätt. Hon älskar det hon gör och det märks i allt arbete hon gör. Läs mer
  • Stefan A skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-17

Vi sålde en bostadsrätt. Vi blev jättebra bemötta hon är en lättsam, lyhörd, alltid glad o positiv rak o så som det var o är ärlig. Vi visste ju . Vi fick en jättebra relation o samarbetet funkade jättebra Läs mer
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-03

Min mäklare som sålde vår lägenhet hade svårt att höra av sig med information om hur det gått på visningar, om intresse och även när affären var avslutat. Vi kändes inte prioriterade. Det var oftast vi som fick ta kontakt med mäklaren för att fråga hur affären fortlöpte. Finns det ingen information att förmedla se till att förmedla även det. Läs mer
    2018-12-07 Jaklin S svarar Rickard W
    Hej Rickard,
    Att se till att mina kunder, både säljare och köpare får den information de önskar och att de känner sig väl omhändertagna och trygga genom hela bostadsaffären är något jag ser som mycket viktigt, så också i er affär. Jag kan inte ta ifrån er hur ni känner och i och med det har jag inte lyckats fullt ut. Jag tar verkligen till mig era synpunkter och ska framöver vara än mer lyhörd för att fånga upp önskemål och överträffa mina kunders förväntan.

/Jaklin Saado
  • Andreas B skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-06

Toppen bra o mycket trevlig. Allt är perfekt Läs mer
    Jaklin S gillar detta
  • Lennart K skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-03

Vi har sålt vår bostadsrätt i centrala Jönköping. Hos Jaklin mötte vi direkt en professionell, kunnig och varm person.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Mats Roland M
    Mats Roland M skrev om Jaklin Saado en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-27

Jaklin Saado har på alla sätt utförts sitt mäklaruppdrag utmärkt bra. Professionellt och jag är helt nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg