Johan Agnesund

Johan Agnesund

Johan Agnesund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Johan Agnesund har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Johan Agnesund har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-07 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Agnesund har haft 54 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 52 Läs vad Johan Agnesund

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Hovslätt
    2021-07-01
    Trygg, saklig, och transparent i kommunikation av information.
    Bra kundfokus, medgörlig och vänligt bemötande, utan över- drivna gester.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bränninge
    2021-06-02
    Vingar köpt ett parhus i Habo.
    Mäklaren var trevlig, påläst och duktig. Kommunikationen fungerade superbra från början till slut!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bränninge
    2021-06-02
    Johan har hjälpt oss vid försäljning av vårt parhus. Kändes lugn och trygg redan från värderingen.
    Återkopplat fort och hållt oss underrättade under hela processen. När vi som säljare varit nervösa och oroliga har han lugnat oss. Kan varmt rekommendera Johan!
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Baskarp
    2021-05-30
    En kunnig o trevlig mäklare som är engagerad i sina uppdrag. Kan verkligen rekommendera honom
  • Göran G
    • Fagerhult
    2021-05-23
    Vi har fått hjälp med att sälja vår villa i Habo.
    • Baskarp
    2021-05-22
    Köpt hus.
    Fick väldigt gott bemött av mäklaren från start till kontraktskrivning.
    Väldigt nöjd över lag
    • Bankeryd
    2021-05-07
    Sålt ett sommarstuga. Ett bra bemötande. Allt som allt ett bra genomförd försäljning. Allt har fungerat på bästa sätt.
    HejTomas Tack för er fina rekommendation! Mycket roligt att höra att ni är nöjda. Med vänliga hälsningar Johan Johan Agnesund
  • Johanna W
    • Kråkeryd
    2021-05-04
    Vi fick redan från första mötet ett mycket gott intryck av Johan Agnesund och kan varmt rekommendera honom vidare.

Johan upplevs som trygg och säker i sin roll som mäklare.
    Han återkopplar snabbt både till säljare och kunder.
    Han är kunnig på sitt område och ger gärna tips och råd längs vägen men är samtidigt noga med att det är vi som säljare som har sista ordet.
    Johan har ett varmt och personligt bemötande och tog sig verkligen tid att lyssna in oss.
    Vi sålde vår del i ett parhus i Habo och skulle utan tvekan anlita Johan som mäklare igen.
    • Kråkeryd
    2021-05-04
    Vi har fått otroligt stor hjälp i vårt bostadssökande av Johan Agnesund och han har visat stort engagemang för att hjälpa oss att komma in på bostadsmarknaden och att hitta vårt drömboende! Vi har även fått hjälp av Johan med att komma i kontakt med bank. Vi har nu köpt vårat drömboende - ett parhus och vi är så nöjda över hela processen!
    Hej Viktoria Va roligt att jag fick hjälpa er att hitta ert drömboende. Tack för er fina rekommendation! Med vänliga hälsningar Johan Agnesund Johan Agnesund
    • Habo
    2021-04-05
    Jag har sålt en fastighet utanför staden. Var viktigt för mig att känna att det var rätt köpare.
    Johan har bemött och uppnått mina önskemål på ett fantastiskt sätt.
    Han är lyhörd på önskemål och en fantastisk människokännare.
    Lätt att få tag i när man behöver fråga något.

Min sammanfattade upplevelse blir positiv.
    Hej Sandra Tack för din rekommendation, den betyder mycket för mig. Vi hörs! Med vänliga hälsningar Johan Agnesund Johan Agnesund