Läs vad 28 Läs vad Johan Agnesund

• 2021-01-10
    Parhus i Habo, Bränninge.

Intresserad av att ge god service, förstå vad det var jag var ute efter och mån om att bistå med information om objekten.
    Jag har haft kontakt med Johan om flera olika alternativ under en tid. Mycket gott bemötande och pålitlig i kontakten. En professionell, vänlig och engagerad mäklare!
    Sanna H
    • 107.0 m²
    • Habo
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack snälla Sanna för din rekommendation! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya fina bostad. Vi hörs! Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-12-17
    Vi har precis genomfört den sannolikt största affären i vårt liv och har på ett tryggt sätt som köpare guidats genom alla steg.

Redan vid visning upplevde vi ett väldigt bra intryck där det vidtogs bra åtgärder för att minska smittspridning i pandemins spår. Väl på plats uppmanades vi att verkligen ta vår tid i huset och känna in, vilket gjorde att vi inte hastade igenom utan verkligen kunde ta till oss husets potential.

När vi sedan beslutade oss för att lägga bud var det hela tiden återkoppling och en fin kontakt för oss som en brygga till säljaren och dess förväntningar.

Tillslut landade vi i att inblandade parter kunde enas och mötas i en affär.

Vi är väldigt nöjda med hur processen har hanterats och vi upplever att vi blivit bemötta på ett personligt, professionellt och ödmjukt sätt.
    Dan M
    • Huskvarna
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack Dan Det glädjer mig att ni är nöjda. Tack för er fina rekommendation. Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-12-15
    Köpte ett parhus. Trevligt bemötande. Duktig.
    Fredrik E
    • Bränninge
    Tack Fredrik för er rekommendation

• 2020-12-15
    Sålt en Bostadsrätt. Johan har ett väldigt trevligt bemötande. Johan berättade på ett bra sätt hur allt skulle gå till. Förväntningarna vi hade infriades och mer därtill. Tycker att Johan var ett proffs på det han gör. Kan inte säga annat än att upplevelsen var hundra procent att jobba med Johan. Mvh. Kjell och Lisa.
    Kjell J
    • Bränninge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack Kjell för er rekommendation och alla fina ord. Det är så roligt att höra att ni är nöjda. Med vänliga hälsningar Johan

• 2020-12-01
    Johan har hjälpt mig på ett föredömligt sätt att sälja mitt hus.
    Margaretha J
    • 159.0 m²
    • Bankeryd
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack Margareta för din fina rekommendation, det betyder mycket för mig. Med vänliga hälsningar Johan Agnesund

• 2020-11-28
    Ett personligt och proffsigt bemötande i en god mix. Vi blev hela tiden uppdaterade om processen. Nöjd säljare, köpare och mäklare!
    Leif L
    • Huskvarna
    Stort tack för er rekommendation. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Med vänliga hälsningar Johan Agnesund

• 2020-11-15
    Har tillsammans med min syster sålt vår mammas hus. Trettiotals hus med två lägenheter. Altan och dubbelgarage. Bra läge nära skola.
    Mäklaren är en trevlig , social och artig mäklare. Med erfarenhet. Han tackade för förtroendet. Tips är ju att han måste informera säljare om vilka papper som måste fram/behövs när kontraktet skrivs. Hade underlättat och tagit mindre tid.
    När vi sedan skulle skriva köpekontraktet undrar vi vilken sida han stod på?! Köpare ville förlänga övertagningsdagen, pga Coronaläget. Vi tyckte 1/3 var tillräckligt. Jag fick säga till att de skulle gå ut och diskutera. Kom tillbaka och fått förslaget av Mäklaren att vi skulle vänta 1/4. Då gick vi ut och diskuterade. Vi gav med oss och okeyade 1/4, med Mäklarens inrådan att de skulle säkert sälja sin lägenhet tidigare och kunde tillträda tidigare.
    Gun Lillemor K
    • Jönköping
    Tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation och tack för förtroendet. Jag vill bara förtydliga att informationen om vad ni som säljare behöver ta fram vid en försäljning informerar jag om när jag har fått uppdraget, vilket jag inte hade fått innan besöket hos er. Jag förstår att om ni fått informationen tidigare så hade detta underlättat för er. Mvh Johan

• 2020-11-05
    Jag och min sambo är jätte nöjda hur vi blivit bemötta och hur han skött budgivningen. Slutade med vårat drömhus köptes
    Tobias L
    • 140.0 m²
    • Habo
    Tack Tobias för er rekommandation! Kul att ni är nöjda och grattis till att ni hittat ert drömhus. Mvh Johan Agnesund

• 2020-10-29
    Johan Agnesund har hjälpt oss dels att köpa en ny bostad och sedan sälja vår nuvarande fastighet.Vi har blivit bemötta på ett föredömligt och korrekt sätt.
    Vi har kunnat och kan fortfarande kontakta Johan med våra frågor och få den hjälp vi behöver.
    Hälsningar Larry och Birgitta Andersson
    Ruth Runa Birgitta A
    • Mullsjö
    Tack Birgitta o Larry. Roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för att ni ville lämna en rekommendation. Ni är alltid välkomna att höra av er om ni har några frågor. Vi hörs! Mvh Johan

• 2020-10-25
    Proffsig och trevligt bemötande.
    Thomas A
    • 140.0 m²
    • Habo
    Tack Thomas för din rekommendation!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte