Johan Agnesund
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 4 Läs vad Johan Agnesund

• Anton C köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-17

3:a
    Huskvarna
    Köpte precis en superfin lägenhet genom Johan. Supertrevligt bemötande, tillmötesgående och kunnig. Fått snabb hjälp med alla frågor vi haft och Johan har gått igenom våra funderingar på ett noggrant och detaljerat sätt så att vi känner att vi har fått all information som vi behöver. En kanonmäklare helt enkelt! Läs mer
    2020-07-17 Johan A svarar Anton C
    Tack Anton för din rekommendation, det värmer och betyder mycket för mig. Kul att ni är nöjda! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er charmiga lägenhet. Vi hörs! Mvh Johan
  • Amanda D sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-09

3:a
    Bankeryd - Centralt
    Sålt en bostadsrätt. Seriöst och förtroende ingivande intryck av Johan. Har uppdaterat oss om läget ofta. Kunnig och det han inte vet har han snabbt kollat upp och kommit med svar. Läs mer
    2020-07-10 Johan A svarar Amanda D
    Tack Amanda.
    Jag uppskattar att ni tog er tid att lämna en rekommendation och att ni är nöjda med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar Johan
  • Emelie R köpte sitt hus med hjälp av Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-06

Hovslätt
    Vi köpte en villa och det var första gången vi köper hus vilket gör det extra speciellt och nervöst. Det kändes mycket bra med en mäklare som var engagerad, trygg, hjälpsam och lätt att få kontakt med. Vi är väldigt nöjda! Tack 😊 Läs mer
    2020-07-06 Johan A svarar Emelie R
    Tack Emelie för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete.
    Med vänliga hälsningar
    Johan
    Johan A gillar detta
  • MARTIN S skrev om Johan Agnesund en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-02

Mycket proffsigt bemötande med en känsla av omtanke för både säljare och köpare. Johan ingav trygghet med sin tydlighet och sin täta kommunikation vilket var viktigt för oss i vår process!

Tack Johan för mycket bra service och genomförandet av vårt bostadsköp. Läs mer
    2020-07-02 Johan A svarar MARTIN S
    Tack Martin för den fina rekommendationen! Kul att du är nöjd med min insats. Tack själv för fint samarbete under processen. Med vänliga hälsningar Johan
    Johan A gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping