Kristian Ceylan
en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12
553 17 Jönköping — Visa karta

Vad tror Kristian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 45 kunder tycker om Kristian Ceylan

• Vi har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjda mäklarna. Läs mer
    2018-10-15 Kristian C svarar Lars Gustav Georg M
    Hej Lars,

Kul att ni är nöjda med oss på Svensk Fastighetsförmedling. Grattis till en toppenlägenhet på Kålgården! Vi ses framöver.
  • Sålt min bostadsrätt, mycket bra bemött under hela processen av mäklaren, enkel och få kontakt med samt resonera i olika situationer och fått hjälp under tiden i besluten. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Richard Michael Sune K
    Tack ska du ha Richard! Vi tackar för förtroendet och jag önskar dig lycka till med det nya äventyret som väntar. Roligt att du uppskattat mitt arbete i samband med försäljningen! Välkommen tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling.
  • Angelica S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har både sålt och köpt via Kristian. Jag har nyligen sålt våran bostadsrätt. Vi är jättenöjda med Kristian. Vi fick fantastiskt resultat på försäljningen och Kristian är en mycket närvarande, hjälpsam, driven och duktig mäklare. Nöjd med hela processen från början till slut. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Angelica S
    Stort tack för lovorden Angelica! Kul att ni uppskattat mitt arbete både vid köpet och vid försäljning av bostad. Extra roligt med en lyckad försäljningsprocess med väldigt bra resultat. Vi tackar för förtroendet och ni är alltid välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Nicole L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt, gick fortare än förväntat. Professionell och mycket trevlig mäklare som slog prisrekordet, såklart ! Tack :) Läs mer
    2018-08-20 Kristian C svarar Nicole L
    Stort tack för förtroendet Nicole! Det var ett nöje att samarbeta och än roligare att resultatet av arbetet blev så bra. Ha det gott så ses vi vid tillträdet!
  • Olle S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är professionell, trevlig och tydlig i sin roll som mäklare. Som säljare blev jag hela tiden tryggt omhändertagen men kunde också känna förtroende för Kristians hantering av de potentiella köparna. Mycket flexibel och mycket hög tillgänglighet. Läs mer
    2018-08-06 Kristian C svarar Olle S
    Vi tackar för förtroendet Olle! Nöjet var ömsesidigt, stort tack för de vänliga orden. Ha det gott och lycka till med flytten!
  • Mahsima N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt. Vänligt, lugnt och positivt bemötande. Över förväntan. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Mahsima N
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen Mahsima! Tack för dom vänliga orden, vi ses!
  • Magnus E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande och tydlig i bra service Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Magnus E
    Tack för rekommendationen Magnus, lycka till med nya lägenheten!
  • Hanna E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt min bostadsrätt. Valde läge + eftersom vi inte flyttar förrens februari så vi hade ingen panik med att sälja lägenheten . Vi sålde dock lägenheten på två veckor!
    Mäklaren hjälpte mig få förståelse för hur allting fungerar, första gången jag säljer. Läge + kändes perfekt för oss och kan varmt rekommendera detta!
    Haft mycket bra kontakt med mäklaren från start, både via mail och telefon. Känt att jag fått svar på allt och det har inte dröjt länge innan svaren kommer.
    Är väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Hanna E
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa dig Hanna! Det är glädjande att du uppskattat min hantering av processen och resultatet. Ha det så gott, vi ses!
  • Killen A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt pappas bostadsrätt. Jättetrevlig mäklare som verkligen kan sitt arbete. Hanterar säljare och köpare med respekt.
    Då mäklaren vet att vi helst önskar en snabb affär, tar han av sin privata tid en lördagkväll för att visa bostaden för intresserad köpare, som bestämmer sig för att köpa. Begär även ett högre pris än utgångspriset (då han släpper den innan visning) samt att vi även skriver kontrakt på lördag kväll. Vi är supernöjda med denna mäklares bemötande, yrkesskicklighet och proffsiga handläggande. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Killen A
    Tack snälla för dessa ord! Väldigt bra jobbat med förberedelserna inför försäljningen. Blir väldigt glad av er uppskattning och att ni är nöjda med resultatet!
  • Mats S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt ett radhus.Blev bra be mött av mäklaren.Förväntningarna som jag hade var att huset skulle bli sålt. Mäklaren gjorde ett gott jobb! Mycket bra! Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Mats S
    Tack för förtroendet Mats! Extra kul att resultatet blev så bra som det blev, jag och Peter är väldigt nöjda! Eloge till er för ert förarbete.
  • Hans D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycke5 bra och professionellt. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Hans D
    Tack för förtroendet och tålamodet Hans! Skönt att det blev till en lyckad försäljning och slutresultatet blev bra.
  • Christina B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av bostadsrätt.

Trevligt bemötande

Snabbt och genomtänkt agerande.

Noggrann och tydlig information Läs mer
    2018-05-25 Kristian C svarar Christina B
    Stort tack för förtroendet Christina! Kul att du är nöjd med utförandet och resultatet. Ha det så gott, vi ses!
  • Joel B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian har varit toppen. Han hjälpte oss köpa en lägenhet i Jönköping och han har varit flexibel och mycket tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-25 Kristian C svarar Joel B
    Tack för dom orden Joel! Ni kommer trivas utmärkt i er nya lägenhet, grattis till ett bra köp!
  • Daniel K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian levde upp till mina förväntningar och var saklig och tydlig genom hela processen. Läs mer
    2018-05-24 Kristian C svarar Daniel K
    Tack för förtroendet och rekommendationen Daniel! På återseende.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid vår försäljning av brf-lägenhet i radhusformat har Kristian från första stund utfört sitt uppdrag på ett respektingivande, lugnt och sakligt sätt.

Dessutom har våra förhoppningar infriats om ett snabbt och ekonomiskt fördelaktigt avslut på försäljningen av lägenheten.

Vi kan därför med glädje rekommendera Kristian och Svensk Fastighetsförmedling till kommande uppdrag för alla och envar.

Ha det!

Mikael och Ann-Charlotte Läs mer
    2018-05-24 Kristian C svarar Mikael A
    Vi på Svensk Fastighetsförmedling tackar för förtroendet! Härligt att ni är nöjda med resultatet, processen och hanteringen av affären, tack för er rekommendation! Ha det så gott, vi ses.
  • Dragan P skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde min lägenhet med Kristian och är super nöjd. Han är väldigt trevlig och vet vad han gör. Han lyssnade på mina önskemål och levererade. Jönköpings bästa mäklare enligt mig, om man vill ha ett beskymmer fri affär anlita Kristian Läs mer
    2018-05-24 Kristian C svarar Dragan P
    Tusen tack för dom orden Dragan! Va kul att du är så nöjd med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Lycka till i ert nya boende!
  • Axel H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian sålde lägenhet åt oss. Han gjorde ett proffsigt och mycket bra jobb. Vi fick den hjälp och bemötande som vi önskat.

/Axel Läs mer
    2018-04-25 Kristian C svarar Axel H
    Tack för dom vänliga orden och förtroendet i samband med er försäljning. Hoppas ni trivs väl i ert nya boende, ha det gott och välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Johan N
    Johan N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt som precis passade mina behov. Blev väl omhändertagen av en lyhörd och proffsig mäklare som på ett begripligt sätt förmedlade all information jag behövde.
    Utmärkt skött! Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Johan N
    Stort tack ska du ha Johan! Nöjet är ömsesidigt, tack för smidigt bemötande och grattis till ditt nya boende! Kommer bli kanon, vi ses!
  • Caroline E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hela processen av försäljningen löpte på smidigt och informationen var alltid tydlig, snabb och bra. Då vi aldrig sålt tidigare var detta nytt gör oss, men allt gick smidigt och vi var hela tiden medvetna om var i processen vi var och sedan vad som skulle komma därefter. Alltid trevligt bemötta och bra kommunikation! Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Caroline E
    Vi tackar er så mycket för förtroendet att sälja er bostad! Roligt att ni uppskattar mitt arbete och hur vi hanterar försäljningsprocessen. Tack för att ni återkom till oss på Svensk Fastighetsförmedling och grattis till en lyckad bostadsaffär! Önskar er lycka till inför era nya äventyr, ha det gott.
  • Margareta D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Kristian har talat om vad vi ska göra, vad han kommer att göra och vilka förväntningar vi kan ha. Efersom vi har separerat har jag fått information direkt från Kristian.

Mitt omdöme om Kristian är bara positivt. Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Margareta D
    Tack för förtroendet Margareta! Härligt att bostadsaffären var en positiv upplevelse och du uppskattade vårt arbete. Ha det gott!
  • Rune D
    Rune D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt. Kunnigt, och hjälpsamt, bemötande av mäklaren. Mäklaren levde väl upp till mina förväntningar. Som sagt, ett kunnigt, smidigt, och trevligt bemötande vid försäljningen. Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Rune D
    Tack snälla Rune! Kände ditt förtroende från första dagen och tålmodigt arbete gav till slut resultat. Återigen tack, allt gott.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt fungerade bra, det gick väldigt snabbt. Så jag är nöjd. Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Daniel B
    Härligt att du är nöjd med processen och köpet Daniel! Stort tack för smidigt bemötande, nöjet är ömsesidigt. Vi ses!
  • Jessica B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är lung och saklig förklarar bra och ger goda råd. Han är lyhörd och läser av mig som kund bra. Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Jessica B
    Tack ska du ha Jessica! Grattis till en lyckad affär och bra jobbat i bostaden inför försäljningen, härligt samarbete!
  • Jon S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt radhus.
    Blev mycket bra bemött Kristian va tydlig trevlig, saklig ,proffsig.
    Förväntningarna va stora och Kristian va den bästa mäklaren jag träffat. Jag har sålt en hel del fastigheter men han är den bästa jag har och haft sålde radhuset och har skött sig exemplariskt mycket tydlig och engagerad ut i tåspetsarna. Läs mer
    2018-04-16 Kristian C svarar Jon S
    Värmande ord! Tack snälla för det och för förtroendet att sälja er bostad. Vi ses framöver!
  • Anel B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian kom in och hjälpte oss i ett läge då vi hade försökt att sälja våran lägenhet med en annan mäklare innan. Den tidigare mäklaren föreslog att vi skulle testa en annan mäklare och vilken fullträff det blev med Kristian som tog sin an utmaningen direkt.

VI hade köpt ett annat objekt men inte fått sålt våran lägenhet och vi hade ont om tid när Kristian kom in i bilden. Från att ha haft svårt att ens locka intressenter till lägenheten med den förra mäklaren så lyckades Kristian med att sälja våran lägenhet till ett mycket högre pris än vad vi hade kunnat hoppas på.

Kristian är en väldigt lugn och ödmjuk mäklare. Han är, trots sin låga ålder, väldigt kunnig och inger en trygghet från första mötet.

Vi är otroligt glada att vi träffade på Kristian och kan verkligen rekommendera denna fantastiskt duktiga mäklare. Nästa gång vi säljer så kommer Kristian vara den första mäklaren som vi ringer. Läs mer
    2018-03-20 Kristian C svarar Anel B
    Stort stort tack Anel och Selma! Tack för förtroendet och era ord. Det var väldigt glädjande för mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling att få hjälpa till och lösa er situation! Vi är precis som ni väldigt nöjda med utfallet och stolta över vad vi tillsammans med er åstadkommit, ni skapade förutsättningar i bostaden för ett lyckat resultat. Kul att få sälja bostaden till en så nöjd köpare dessutom! Hela gänget tackar för den goda tårtan ni bjöd på, ha det så gott så ses vi snart igen.
  • Sleawa S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, kompetent och tillgänglig. Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Sleawa S
    Tack för förtroendet Sleawa! Glädjande att ni är nöjda med hur jag hanterat er försäljning, en jättefin bostad som den nya ägaren kommer stortrivas i. Lycka till med det nya projektet, blir spännande!
  • Jolanta K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig
    , ödmjuk, hjälpsam, ger besked snabbt Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Jolanta K
    Tack snälla! Va skoj att ni är nöjda, jag är övertygad om att Sebastian kommer trivas bra i sin nya lägenhet.
  • Emma E
    Emma E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Efter kontakt med ett antal mäklare valde vi Kristian då han var tillmötesgående och ingav förtroende.

Kristians starka sida är att han är tillmötesgående, lugn, snabb och ger information på ett bra sätt. Till en början var Kristian utomordentligt bra och gav snabb respons på alla steg i säljprocessen. Under tidens gång har vi dock upplevt att det tagit allt längre tid att få någon respons och vi upplevde att han inte var lika intresserad av att sälja just vår bostad ju längre tiden gick. Trots en trög marknad fick han ändå vår bostadsrätt såld till ett bra pris, därav ger vi honom ett "helt ok" betyg! Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Emma E
    Tack Emma för era fina ord, jag är liksom ni glad över att ha fått hjälpa er till att nå ett bra resultat som ni är nöjda med trots den något tröga marknaden. Under tiden vi nyttjade vår tjänst Läge+ är inflödet av kunder något lägre vilket kanske kan upplevas som något frustrerande då kontakten inte är lika tät av den anledningen. Återkoppling och närvaro i processen är något jag värdesätter, resultatet efter vår läge+ satsning var glädjande även för mig. Önskar er lycka till med flytten och studierna!
  • Proffsigt bemötande. Lätt att samarbeta med. Kristian skötte om allt.
    Mycket duktig mäklare! Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Carl David Magnus M
    Tack för dom fina orden Magnus! Det var ett nöje att hjälpa er, kom gärna förbi för en kopp kaffe när ni har vägarna förbi. Ha det gott!
  • Jenny A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Lugn o trevlig. Hjälpsam då man är ny i detta. Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Jenny A
    Stort tack för ett trevligt samarbete! Ni kommer trivas i er nya bostad, verkligen fint. Vi hörs Jenny!
  • Issa E skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Effektiv, smidig och snabb på utföra sina uppgifter Läs mer
    2018-03-07 Kristian C svarar Issa E
    Vill tacka dig och Sara för förtroendet att sälja er bostad! Roligt att ni har uppskattat mitt arbete och är nöjda med resultatet. Vi ses framöver!
  • Johnny N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och ger professionellt intryck. Ärlig och saklig Läs mer
    2018-03-20 Kristian C svarar Johnny N
    Tack för förtroendet Johnny! Lycka till med det nya huset, kommer bli kanon. Ha det gott!
  • Mattias Y skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grymt sälj! Bra bemötande. Grym säljare! Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Mattias Y
    Tack Mattias för ett bra samarbete som ledde till bra resultat och nöjda köpare! Tack för förtroendet, kom gärna förbi kontoret på en kaffe!
  • Anne I skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Återkopplat bra under processen. Engagerad i att försöka få till ett avslut trots att marknaden var trög under slutet av 2017. Möjligen lite junior i vissa diskussioner. Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Anne I
    Tack till er Anne och Christian! Kul att ni uppskattar mitt arbete och jag blir såklart extra glad att ni värdesätter mina täta uppdateringar. Vi ses!
  • Mathias J
    Mathias J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian har skött vårt köp av lägenhet på ett felfritt sätt. Redan från första kontakt kändes det som att han brydde sig och agerade fort mot säljarna. Återigen, felfritt agerande och jag/vi skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.

Mattias & Fredrika Läs mer Läs mer
    2018-01-20 Kristian C svarar Mathias J
    Tack snälla Mattias och Fredrika, vad roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni kommer att trivas kanonfint i er nya lägenhet. Stort tack för ett trevligt samarbete, vi ses framöver!
  • David N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är verkligen en mäklare som vi varmt vill rekommendera vidare. Allt från första kontakten då han lyssnade på vad vi var ute efter till kontraktspåskriften var proffesionellt. Det är väldigt viktigt att man som mäklare lyssnar till kundens behov och hittar en passande lösning. Det främjar ett förtroende för en person som man vill jobba med långsiktigt. Inom de närmsta åren är han säkerligen Jönköpings bästa mäklare. Stort tack och räkna med att vi vänder oss till dig vid framtida ärenden.

Med vänlig hälsning,
    David Läs mer
    2017-12-23 Kristian C svarar David N
    Stort tack för lovorden, väldigt glädjande att du är nöjd med oss på Svensk fastighetsförmedling! Är oerhört tacksam för förtroendet och rekommendationen, det har varit ett nöje för min del också.

Önskar dig och Daniella en härlig julhelg! Ha det gott!
  • Kristoffer A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är enligt min uppfattning en mycket skicklig mäklare. Skulle jag sälja idag hade han fått sälja igen. Har jag vänner som ska sälja ger jag dem Kristians nummer. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Kristoffer A
    Tusen tack för dom fina orden, det värmer verkligen! Kom gärna förbi på en kaffe om du har vägarna förbi. Tack för förtroendet och ha det gott Kristoffer!
  • Magdalena A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vänlig och tillmötesgående. Professionell. Hade mest kontakt med min make, men inkluderade mig mycket noga i affären. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Magdalena A
    Tack för förtroendet Magdalena och Göran! Kul att ni uppskattar arbetet, ses framöver.
  • Philip B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionellt och varmt bemötande! Finns inget mer att tillägga, bästa mäklaren man kunnat hoppas att ha. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Philip B
    Stort stort tack Philip! Vad roligt att du var nöjd. Önskar dig lycka till med äventyret, ha det gott!
  • Maria A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Positiv och lösningsfokuserad. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Maria A
    Tack Maria för dom bra orden! Hoppas dottern trivs och studierna går väl.
  • Johan W skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian var supersmidig att samarbeta med. Toppen! Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Johan W
    Tackar så mycket för förtroendet och smidigt samarbete!
  • Oliver D
    Oliver D skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Toppen. Smidigt o proffsig. Inget o klaga på. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Oliver D
    Tack ska du ha Oliver! Hoppas du trivs bra i lägenheten.
  • Torsten B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En väldigt tillmötesgående mäklare som ville sin kunds bästa.
    Han hade kontinuerliga kontakter och uppdaterade mig under försäljningens gång. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Torsten B
    Vad härligt att du uppskattade mitt arbete! Väldigt roligt att höra, tack så mycket.
  • Thierry A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lugn, kunnig och förtroendeingivande. Läs mer
    2017-12-06 Kristian C svarar Thierry A
    Stort tack för förtroendet genom hela processen Thierry. Ha det gott!
  • Rani K skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jätte duktig mäklare. Som vill säljarens bästa Läs mer
    2018-03-20 Kristian C svarar Rani K
    Tack för förtroendet Rani! Väldigt kul att få hjälpa till med din försäljning, ha det gott så hörs vi.
Fredrik Hagejärd
Sandra Kristof