Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 68 kunder tycker om Kristian Ceylan

• Sebastian H skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-19

Jag kan rekommendera Kristian Ceylan att sälja er bostad då han på ett proffesionellt sätt hjälper till och genomför hela processen från första bemötandet tills allt är klart och alla parter är nöjda. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-17

Har köpt en lägenhet i centrala Jönköping. Mäklaren var seriös, trevlig och hade svar på de frågor jag hade. Rutiner runt själva köpet var enkla och fungerade bra. Läs mer
  • Simon A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-17

Jag fick hjälp av Kristian att sälja min lägenhet i Jönköping. Utmärkt och proffsigt bemötande och en smidig resa från början till slut. Jag hade hört talas om Kristian innan och jag tycker att han levde upp till de förväntningarna jag hade. Läs mer
  • Lisa A skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-16

Jag har köpt en lägenhet och hela processen var väldigt smidig. Mäklaren bemötte mig och min pappa väldigt bra. Kommunikationen mellan båda parterna har fungerat utmärkt. Väldigt trevligt! Läs mer
  • Emelie J skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-14

Bostadsrätt
    Trevlig och bra bemötande vid visning. Svarade på våra frågor och visste han inte tog han reda på svaren och hörde av sig i efterhand. Lätt att kontakta. Vid kontraktsskrivning var han lugn och tydlig och förstående för att vi var förstagångs köpare. Läs mer
  • Adam B skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-13

En trevlig mäklare som med lugn och förståelse kunde förmedla en bostadsrätt till oss som förstagångsköpare. Vid frågor svarade han med svaren han hade och frågor utan svar blev besvarade så fort han hade tagit reda på det, vilket uppskattades. Läs mer
  • Goran P skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Svarade snabbt.
    Var påläst och gav ett seriöst intryck.
    Skötte affären mycket professionellt. Läs mer
    2019-02-12 Kristian C svarar Goran P
    Stort tack för ett gott samarbete och den tydliga kommunikationen från er sida Goran. Gratulerar till ett kanonfint boende, vi ses snart igen vid överlämnandet. Allt gott!

Vänliga hälsningar, Kristian Ceylan
  • Olga P skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-11

Jag och min Sambo har köpt en lägenhet i Jönköping. Vi såg annonsen en fredag och dagen efter kontaktade Kristian som blixtsnabbt återkopplade vårt bud till säljaren. Han bokade in en visning och kontraktsskrivning redan dagen efter vi kontaktade honom. Han var tillmötesgående och tydlig i sin kommunikation som är mycket viktigt vid snabba affärer. På visningen var Kristian informativ och väl påläst både om lägenheten och området. Han tog sin tid och svarade på alla våra frågor även på sådana som ställdes två gånger. Det kändes mycket tryggt att ha Kristian som mäklare i den här affären. Jag rekommenderar starkt Kristian till alla er som säljer sina lägenheter/fastigheter. Läs mer
    2019-02-12 Kristian C svarar Olga P
    Vad glad jag blir över att ni i så hög grad uppskattade min hantering Olga! Tack så hemskt mycket för den fina rekommendationen och uppskattningen. Grattis till ett väldigt fint boende och välkommen till Jönköping. Ha det så gott så ses vi snart igen.

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan
  • Niclas S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-11

Vi har både köpt och sålt genom Kristian och är jättenöjda. Han är lätt att ha att göra med, lätt att få kontakt med och är ambitiös i sitt arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-11 Kristian C svarar Niclas S
    Grattis till det nya boendet, jag är övertygad om att ni kommer trivas i det nya boendet. Kanonfint radhus! Det glädjer mig att ni har uppskattat hur jag hanterat båda processerna som ni genomfört med oss, stort tack för rekommendationen. Vi ses snart igen vid övertagandet och överlämnandet. Ha det så gott!

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan
  • Peter L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-01-21

Mycket bra bemötande. Proffsigt från visning genom hela processen inklusive budgivning och signering av kontrakt. Läs mer
    2019-01-28 Kristian C svarar Peter L
    Grattis till en väldigt bra bostad, där kommer sonen trivas utmärkt! Vad kul att ni uppskattat hur jag hanterat ert bostadsköp, tryggheten och transparensen är något vi värdesätter! Ses vid övertagandet!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd