Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017-06-19
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 239 Läs vad Kristian Ceylan

• Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-10

1.5:a
    Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter som ska börja studera vid universitetet i Jönköping. Vi hade kort om tid och behövde hitta något med omgående inflyttning. Kristian tog fasta på alla våra krav och var klar och tydlig kring processen. Kristian visade prov på professionellt och gott bemötande med hög integritet. Det hela har löpt på smidigt och jag skulle rekommendera Kristian till alla jag känner. Läs mer
  • Håkan S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-10

Jönköping - Öster
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping. Kristian gav allt igenom ett mycket kunnigt och seriöst intryck. Håkan Läs mer
  • Viktor L köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-02

3:a
    Kungsängen
    Jag har köpt en trea i Jönköping.
    Jag kontaktade Kristian när jag såg lägenheten som kommande på Svensk Fastighetsförmedlings hemsida,

Jag upplevde ett lugnt och trevligt bemötande och vi har haft en bra dialog hela vägen,

Jag fick komma på en tidigare visning detta upplevde jag var väldigt skönt slippa springa runt och trängas med massa annat folk. Även att jag var ensam på visning, fick jag ta tiden på mig och titta runt utan att man kände sig jagad.

Upplevelsen när vi träffades för att skriva på papperna kändes proffsig, sakligt och en sak i taget och han guidade oss hela vägen.

Rekommenderar andra att anlita Kristian. Läs mer
  • Ronja G köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-27

Gräshagen
    Köpt en 2:a på gräshagen. Förväntade mig att få den faktan som behövs för att ta över bostaden. Samt fackla angående pris. Och att jag ville bli bemött bra och uppföljningen skulle vara trevlig och inte drivande. Detta levde Kristian upp till. Samt att han höll mig och min sambo uppdaterad angående ändringar i bostaden och var väldigt snabb och trevlig på att svara på frågor och sms som dök upp. Läs mer
  • Maja G köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-26

5:a
    Tokarp
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande när vi köpte av Kristian. Läs mer
  • Lisa W köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-25

Vi är mycket nöjda med Kristian! :) Läs mer
  • Olof J sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-23

Jönköping
    Proffsig och kunnig ut i fingerspetsarna. Detta kombinerat med ett väldigt trevligt bemötande gjorde vår försäljning av lägenheten till en fantastisk upplevelse. Kan verkligen rekommendera Kristian om ni ska sälja en lägenhet. Läs mer
  • Liselott J sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-22

Jönköping
    Kristian sålde vår lägenhet i Jönköping på Läge+. Vi är supernöjda med vårt val av mäklare och försäljningen levde upp till våra förväntningar. Han är lyhörd, tydlig och hjälpsam! Läs mer
  • Julius O sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-08

Munksjöstaden
    Kristian hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Proffsigt bemötande. Allt bra rakt igenom. Rekommenderas! Läs mer
  • Sandra N sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-05

Huskvarna
    Kristian är en mycket trevlig mäklare. Han är kunnig och är bra på att förklara hur saker och ting fungerar när man ska sälja sin bostad.
    Vi är mycket nöjda med Kristians jobb och skulle utan tvekan rekommendera honom till andra människor. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg