Läs vad 289 Läs vad Kristian Ceylan

• 2020-12-29
    Har köpt en lägenhet till min dotter som studerar i Jönköping. Kristian var väldigt behjälplig och har ett mycket bra bemötande med kunder. Han är inte påstridig utan lyssnar till kundens behov. Mycket bra på att förklara kontraktet och jag som köpare kände mig trygg med affären, proffsig.
    Ann-sophie F
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Munksjöstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-28
    Kristian hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi gjorde en bra plan och den fullföljdes precis som förväntat. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande och bra kommunikation genom hela processen. Kan varmt rekommendera Kristian som en mäklare!
    Mattias E
    • 81.5 m²
    • Huskvarna - Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-14
    Kristian sålde min lägenhet på 47m2 i jönköping och lyckades till och med få den att öka med 16% under budgivning. Smidig mäklare att ha och göra med. Lugn och lyhörd och extremt trevlig!

Lyckades på ett bra sätt under coronatiderna kommunicera på ett bra sätt även om det inte blev så mycket fysiska möten.

Rekommenderas för både köpare och säljare.

Lycka till Kristian med dina framtida uppdrag!
    /L
    Leo L
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Gräshagen
  • 2020-12-14
    Trevlig och sympatisk! Första gången jag flyttar och blev bemött på ett bra sätt. Fick mig inte att känna mig överväldigad. :)
    August S
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Gräshagen
  • 2020-12-12
    Sålt en bostadsrätt. Mycket trevliga möten med Kristian och ett mycket snabbt avslut med en bra säljsumma.
    Jag är mycket nöjda med Kritiians jobb
    Yngve Alvild Titus S
  • 2020-12-12
    Jag har sålt en bostadsrätt. Fick förtroende för Kristian direkt för att han inte förskönade lägenheten utan gav en realistisk bild.
    Under säljprocessen fick jag bra information hela tiden.
    Kontraktsskrivningen gick snabbt och smidigt eftersom Kristian informerade sakligt och hade mycket bra ordning på alla papper.
    Bra
    Birgitta A
  • 2020-12-11
    Vi köpte lägenhet av Kristian, köpet gick väldigt smidigt. Kommunikation var tydlig och bra och hela köpesresan var en fröjd.
    Vi kan varmt rekommendera Kristian som din mäklare. Vi vet iaf vem vi kommer ta kontakt med för framtida försäljning.
    Lars M
  • 2020-12-02
    Köpte lägenhet utav Kristian, rekommenderas till säljare och köpare!
    Anton W
    • 77.4 m²
    • Hisingstorp
  • 2020-11-29
    Sålt lägenhet!
    Bra och hjälpsam.

Fungerade bra med kontakter och hjälp med styling och annat!
    Bodil N
    • 77.4 m²
    • Hisingstorp
  • 2020-11-21
    Sålde bostadsrätt och är mycket nöjda med Kristian. Otroligt proffsig och vi kände oss trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera!
    Malin H
    • 67.9 m²
    • Ekhagen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte