Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 49 kunder tycker om Kristian Ceylan

• Heidi N
    Heidi N skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej!
    Vi har sålt en lägenhet via Svenska Fastighetsförmedling.
    Mäklaren Kristian Ceylan har utfört ett utmärkt arbete, enligt hans uppdrag.
    Vi har haft ett bra o tydligt samarbete som givit det resultat vi önskade.
    Vi kan varmt rekommendera Kristian till liknande uppdrag.
    Mvh nöjda kunder Heidi & Frank. Läs mer
    2018-12-07 Kristian C svarar Heidi N
    Tack för att du tog dig tiden skriva! Det glädjer mig att ni är nöjda med förmedlingsprocessen och vårt arbete. Väl genomfört arbete i bostaden utav er med, grymt jobbat!

Med vänlig hälsning, Kristian
  • Toppen mäklare! Kunnig på alla sätt! Läs mer
    2018-11-27 Kristian C svarar Felician J
    Tack för fortroendet Felician! Lycka till i det nybyggda huset nu, ni kommer trivas superbra! Vi ses på tillträdesdagen igen, ha det gott så länge.
  • Daniel G skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag sålde min lägenhet och fick ett väldigt trevligt första bemötande. Kristian gick lugnt och fint igenom processen. Förväntningarna jag hade levdes upp till och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
    2018-11-27 Kristian C svarar Daniel G
    Stort tack för förtroendet i samband med din försäljning Daniel! Härligt att du är nöjd med mitt agerande och det resultat vi på Svensk Fastighetsförmedling lyckades leverera. Önskar dig lycka till med de nya utmaningarna framöver!
  • Lars L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian genomförde försäljningen av vår lägenhet på ett utmärkt sätt och med ett mycket bra resultat! Läs mer
    2018-11-11 Kristian C svarar Lars L
    Väldigt skoj med så bra resultat! Vi vill tacka er för förtroendet i samband med försäljningen av ert boende och önskar er lycka till med det nya. Nöjet har varit ömsesidigt, vi ses vid överlämnandet! Ha det så gott så länge.
  • Vi har köpt en bostadsrätt och är mycket nöjda mäklarna. Läs mer
    2018-10-15 Kristian C svarar Lars Gustav Georg M
    Hej Lars,

Kul att ni är nöjda med oss på Svensk Fastighetsförmedling. Grattis till en toppenlägenhet på Kålgården! Vi ses framöver.
  • Sålt min bostadsrätt, mycket bra bemött under hela processen av mäklaren, enkel och få kontakt med samt resonera i olika situationer och fått hjälp under tiden i besluten. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Richard Michael Sune K
    Tack ska du ha Richard! Vi tackar för förtroendet och jag önskar dig lycka till med det nya äventyret som väntar. Roligt att du uppskattat mitt arbete i samband med försäljningen! Välkommen tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling.
  • Vi har både sålt och köpt via Kristian. Jag har nyligen sålt våran bostadsrätt. Vi är jättenöjda med Kristian. Vi fick fantastiskt resultat på försäljningen och Kristian är en mycket närvarande, hjälpsam, driven och duktig mäklare. Nöjd med hela processen från början till slut. Läs mer
    2018-08-31 Kristian C svarar Angelica S
    Stort tack för lovorden Angelica! Kul att ni uppskattat mitt arbete både vid köpet och vid försäljning av bostad. Extra roligt med en lyckad försäljningsprocess med väldigt bra resultat. Vi tackar för förtroendet och ni är alltid välkomna tillbaka till oss på Svensk Fastighetsförmedling!
  • Nicole L skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt, gick fortare än förväntat. Professionell och mycket trevlig mäklare som slog prisrekordet, såklart ! Tack :) Läs mer
    2018-08-20 Kristian C svarar Nicole L
    Stort tack för förtroendet Nicole! Det var ett nöje att samarbeta och än roligare att resultatet av arbetet blev så bra. Ha det gott så ses vi vid tillträdet!
  • Olle S skrev om Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kristian är professionell, trevlig och tydlig i sin roll som mäklare. Som säljare blev jag hela tiden tryggt omhändertagen men kunde också känna förtroende för Kristians hantering av de potentiella köparna. Mycket flexibel och mycket hög tillgänglighet. Läs mer
    2018-08-06 Kristian C svarar Olle S
    Vi tackar för förtroendet Olle! Nöjet var ömsesidigt, stort tack för de vänliga orden. Ha det gott och lycka till med flytten!
  • Sålt bostadsrätt. Vänligt, lugnt och positivt bemötande. Över förväntan. Läs mer
    2018-06-12 Kristian C svarar Mahsima N
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen Mahsima! Tack för dom vänliga orden, vi ses!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd