Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 215 Läs vad Kristian Ceylan

• Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-04-02

Kungsängen
    Kristian Ceylan sålde min lägenhet.
    Super bra bemötande, får en känna sig trygg samt att jag fick det priset jag begärde.
    Mycket nöjd, rekommenderar Kristian starkt! Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-29

Torpa
    Förtroendeingivande och trygg mäklare. Läs mer
  • Frank Farid P sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-17

Jönköping
    Sålt en bostadsrätt och är super nöjd med mäklarens engagemang, bemötande och kunskaper. Mäklaren levde upp till förväntningarna och genomförde affären smidigt och proffsigt.
    Kan verkligen rekommendera Kristian och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Daniel R köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-16

Jönköping
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Kristian tog sig tid och informerade om allt som vi undrade om. Kontakten har varit smidig och snabb. Vi rekommenderar starkt Kristian som mäklare! Läs mer
  • Joachim V sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-16

Hisingstorp
    Vi har sålt en stor bostadsrätt. Försäljningen gick enligt förväntningar. Kristian utförde sitt uppdrag på ett mycket proffesionellt sätt. Han var lyhörd, vänlig och hade ett mycket trevligt och ödmjukt sätt. Vi var mycktet nöjda med affären. Läs mer
  • Rickard B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-15

Åbolid
    Köpt bostadsrätt
    Trevligt och smidigt bemötande Läs mer
  • Rozi G
    Rozi G sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Åbolid
    Jag sålde min lägenhet och köpte en vila och fick super bra hjälp av mäklarna på svensk fastighet förmedling, ni är bäst...
    Stor tack Kristian för en bra jobb du är bäst och jag är mycket nöjd med min säljning av bostaden,utan dig kunde inte gott bra .TACK 💙💙👍👍
    Hälsningar Roza Ghassemi Läs mer
  • Jetmir S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Kungsängen
    Köpt en bostadsrätt.
    Jag fick en trevlig bemötande med bra information Samt rundtur.
    Mäklaren var väldigt flexibel med att visa mig bostadsrätten, svara i telefon samt när jag behövde få svar på något. Han var mycket hjälpsam även när det gällde med banken på grund av bra kontakter.
    Det blev en jätte smidig och bra affär och det tackar jag mäklaren för. Läs mer
  • Felix H
    Felix H köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-02

Munksjöstaden
    Köpte 1,5 i Munksjöstaden. Kristian förmedlade köpet med tydlighet, snabba återkopplingar, trevligt bemötande, kunskap om objektet och öppen med var i processen vi befann oss. Min upplevelse är att Kristian är neutral och noga med att båda parter ska vara nöjda vid avslutad affär. Läs mer
    2020-03-02 Kristian C svarar Felix H
    Gratulerar till en fantastisk lägenhet Felix! Där kommer du trivas väl, det är jag övertygad om. Verkligen glädjande att du uppskattat min hantering av ditt köp så väl. Kommunikationen har fungerat kanon. Stort tack för rekommendationen och återigen grattis!

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan
  • Per G sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-29

Huskvarna - Norrängen
    Snabb och bra försäljning av lägenheten.
    Alla nöjda 🤗🤗👏👏 Läs mer
    2020-03-02 Kristian C svarar Per G
    Ja det gick verkligen undan, en effektiv process med ett gott utfall! Glädjande att ni är nöjda Per, jag får tacka för rekommendationen och ert förtroende i samband med försäljningen av bostaden.

Vänlig hälsning, Kristian Ceylan

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping