Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 183 Läs vad Kristian Ceylan

• Paul M sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-12

Jönköping
    Kristian är en duktig och kompetent mäklare som var mycket värd att anlitas! Läs mer
  • Jonna E sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-31

Jönköping
    Sålt min lägenhet med Kristian, har känts tryggt sedan första mötet.
    Beslutade att ha lägenheten redo för försäljning då jag och sambon letade hus. När vi väl hittade annat boende, så var allt redo för visning och lägenheten blev snabbt såld!
    Kristian har varit lätt att få kontakt med och har varit snabb med återkoppling under hela processen.
    Trygg försäljning och professionell försäljning! Läs mer
  • Danni M sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kålgården
    Mycket bra mäklare, tydlig med vad han vill.
    Han får 5 av 5 stjärnor ! Läs mer
  • Mattias P köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kålgården
    Korrekt bemötande och bra information.
    Vi köpte utan visning så det var inte många kontakter Läs mer
  • Georgios S köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Toppen!
    Seriös, trevlig
    Att rekommendares Läs mer
  • Milano I
    Milano I sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Sålde min lägenhet via Kristian Ceylan och de gick super fint utan några besvär och var även tillgänglig hela tiden för frågor och funderingar! Rekommenderar Kristian Ceylan till alla riktigt grym mäklare!

Mvh Läs mer
  • Andreas T sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-21

Ekhagen
    Kristian hjälpte oss att sälja vår tvårummare, och var engagerad från början till slut. Vi är supernöjda med allt ifrån Kristians bemötande, tillgänglighet och engagemang både innan, under och efter säljprocessen. En mäklare med gedigen kunskap som tar väl hand om sina kunder! Läs mer
    2019-10-23 Kristian C svarar Andreas T
    Tack för ert förtroende i samband med försäljningen! Värmande att ni uppskattat hur jag hanterat allt, tack återigen. Nu väntar vi med spänning på ert nya boende, vi ses framöver.
  • Elin M köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-21

Ekhagen
    Har köpt bostadsrätt. Var en smidig och effektiv process. Tillmötesgående och lösningsfokuserad vid förhandsvisning. Professionell i återkoppling och information. Läs mer
    2019-10-23 Kristian C svarar Elin M
    Grattis till en väldigt bra bostad Elin! Det var ett nöje att få hjälpa dig att hitta en bostad i Jönköping, där kommer du trivas utmärkt. Vi ses på tillträdesdagen!
  • Carl-Anton P köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-20

Mullsjö
    Köpte min första lägenhet, livrädd att ta det klivet då jag inte direkt känner nån som äger en bostad, så allt runt omkring fick jag ta reda på själv och det var sjukt nervöst, men det visade sig vara den enklaste sak i världen då mäklaren och bank sköte det mesta och var väldigt hjälpsamma vid frågor och förklarade och var tydliga.
    Dagen papperna skulle skrivas var också nervöst, men var också smidigt då allt var förberett och allt jag behövde gör var att följa instruktionerna och bara fråga om det var nått, sjukt professionellt överlag.
    Förklarade för en kompis som inte köpt någon bostad än och han trodde inte på mig, allt lät för enkelt. Men det är ju så det ska vara. 10/10 Läs mer
    2019-10-23 Kristian C svarar Carl-Anton P
    Vad härligt att ditt bostadsköp blev till en positiv och så behaglig upplevelse Anton! Grattis till din första bostad, det är en väldigt fin lägenhet som du kommer trivas väl i. Tack för den fina rekommendationen, ha det gott så länge!
  • Kevin S
    Kevin S sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-19

Mullsjö
    Sålde bostadsrätt, Kristian höll ett lugn genom hela affären, tydlighet och viljan att samarbeta bra med oss säljare. Som första gång jag sålt en bostad känner jag mig mycket nöjd. 👍 Läs mer
    2019-10-23 Kristian C svarar Kevin S
    Grattis till en bra affär och rekordbetalt Kevin! Det glädjer mig att ni är nöjda med hur allt har fungerat, tack för ett gott samarbete och förtroendet. Ha det gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg