Kristian Ceylan
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 163 Läs vad Kristian Ceylan

• Annika L köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-14

Jönköping
    Vi har köpt en 1:a centralt då vår dotter behövde boende pga studier. Upplevde Kristian som mycket professionell, engagerad, personlig och genuin. Han svarade på alla våra frågor snabbt och smidigt genom hela processen. Läs mer
  • Jimmie J köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Jönköping
    Köpte en bostadsrätt i Jönköping.
    Mäklaren Kristian hade en bra visning, förhandlingen gick bra och skrivandet av överlåtelsepappren gick utmärkt.
    Tyvärr körde han med falsk marknadsföring då han både skriftligt och muntligt påstod att en specifik garageplats skulle garanteras vid köpet av lägenheten.
    Hans så kallade lösning på problemet var ingen som helst kompromiss, trots att han erkände att han gjort fel. Läs mer
  • Håkan L köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-12

Jönköping
    Köp av bostadsrätt. Professionellt bemötande av Kristian Ceylan. Lätt att få tag på, snabba svar och bra feedback. Bäst tyckte jag var hans tydlighet, lugnt & fint. Fick ett bra förtroende, han hade koll på läget. Läs mer
  • Nasrin T
    Nasrin T sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-12

Jönköping
    Sålde en bostadsrätt legenhet. Bra bemötande. Han var en glad, positiv och mäklare. Jag var njöd. Läs mer
  • Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-11

Jönköping
    Vi har köpt en bostadsrätt. Mäklaren hade ett professionellt bemötande men ändå personlig utan att vara inställsamt. Han hade bra svar på våra frågor. Läs mer
  • Lars-Gunnar B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Snabb och korrekt hanterat, köpte en centrumlägenhet Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Köpt en bostadsrätt.
    Blev mycket bra bemött. Han har mycket kunskap och hjälper en med allt man behöver veta. Fick en bra magkänsla när vi träffade Kristian, hade inte så mycket förväntningar, men Kristian är ödmjuk och förstående och hjälpsam. Mycket bra mäklare!! Dagen vi säljer lägenheten anlitar vi honom igen! Läs mer
  • Stefan H köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Köpt lägenhet.
    Mäklaren var mycket trevlig. Gott bemötande, vänlig, serviceinriktad och lyhörd. Läs mer
  • Patrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Köpt bostadsrätt till dottern.
    Professionellt bemötande med allt i ordning, inget annat att förvänta sig. Läs mer
  • Benjamin B sålde sin lägenhet med hjälp av Kristian Ceylan en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Jag har både köpt och sålt via Kristian.
    En exceptionellt duktig mäklare som inger trygghet vid både en försäljning och vid köp.
    Han står hela tiden till förfogande under processen och guidar.
    Kommer med säkerhet använda Kristian i framtiden. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping