Lena Hammarstedt
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-09 - 2019-08

Läs vad 18 Läs vad Lena Hammarstedt

• Hans L
    Hans L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-01

Sålt fritidshus. Det bästa tänkbara sätt. Huset skulle bli sålt inom 3 mån. Mäklaren var lyhörd och vi hade ett mycket bra samarbete Läs mer
  • Lars A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-21

Har sålt en villa/fritidshus på Visingsö. Jag har träffat mäklaren tidigare när jag köpte huset på Visingsö. Mäklaren har stor erfarenhet som fastighetsmäklare och jag blev som tidigare vänligt bemött. Jag hade inga direkta förväntningar annat än att få huset sålt till ett bra pris. Mäklaren jobbade hårt med de spekulanter vi fick under de visningar vi hade på fastigheten. Mäklaren hade även bra ideer och tips för att få huset sålt. Så allt som allt en bra och positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Sophie S
    Ann-Sophie S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-20

Vi har köpt Hamnvägen 17 på Visingsö.
    Vid första mötet med mäklaren
    Lena Hammarstedt så blev vi varmt mottagna.
    Hon har under processen varit tillgänglig både via telefon, sms och meil, då vi haft många frågor och funderingar, som hon hjälpt oss att lösa på bästa sätt.
    Första gången vi är i kontakt med en mäklare, men hon levde mer än väl upp till förväntningarna.
    En varm person som såg till både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • Annika F skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-01

Vi sålde Knutstorp6 och fick den bästa hjälpen genom hela processen. Snabba svar och återkoppling när vi behövde det. Ett tryggt och professionellt hjälpande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Thord P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-22

Sålt ett mindre parhus.
    Bra och klara besked från mäklaren i allt. Ingen långbänk.
    Bra analys och magkänsla ang utgångspriset.
    Snabbt och smärtfritt utan krångel, men ändå gediget.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Tova H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-17

Jag litade lite för mycket på att mäklaren hade stor erfarenhet och gjorde sitt jobb så bra som möjligt. Med facit i hand så finns det saker som kunde blivit bättre om det mäklaren hade gjort på ett annat sätt. B.l.a inte lagt ut objektet för än bilderna var klara, fått besiktningen gjord innan visning, kollat upp köparens lånlöfte. Läs mer
  • Olle G
    Olle G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-13

Villa med utsökt läge. Bra bemötande och lättsamt. Mäklaren skötte sitt arbete väl och helt klart levde upp till förväntningarna. Väl genomförd försäljning men jag skulle gärna velat vara närvarande vid visningen vilket tydligen inte är praxis. Läs mer
    2019-04-13 Lena H svarar Olle G
    Tack Olle, nästa gång får Du kanske vara med?
  • Jan N skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-04-06

Vi har gjort flera bostadsaffärer genom Lena. Den stora fördelen upplever vi är hennes kännedom om marknad och kunder i Grännatrakten. Inget tjafs utan rejäl leverans med sunt förnuft och stor förståelse för både säljare och köpare i olika situationer. Läs mer
    2019-04-07 Lena H svarar Jan N
    Varmt tack och välkommen till Örserum
  • Madelene H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-29

Vi köpte radhus. Uppskattar att det ej blev en sk dold visning innan visningsdatumet. Eller att säljaren o mäklaren gick med på försäljning innan visning. För oss är detta ett ärligt sätt mot hos kunder. Man känner sig så lätt lurad annars. Lena har uppvisat ett ärligt o korrekt bemötande. Förtroende givande o vi kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling o Lena till våra vänner. Vi sålde en fastighet förra året o anlitade då Svensk Fastighets förmedling Värnamo. Lika där förtroende givare o kunnig mäklare. Utav Lena har vi fått svar på frågor som vi ställt. Och vi är mkt nöjda. Mvh
    Lasse o Madelene Hagman Läs mer
  • Börje J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-11

När vi skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att kontakta Lena Hammarstedt. Professionell, engagerad och vänlig beskriver på ett bra sätt hur vi uppfattar henne.
    Hon har tidigare sålt vårt radhus och vi var lika nöjda då! Läs mer
    2019-03-11 Lena H svarar Börje J
    Tack för fina ord och för ert förtroende
    Lena H gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping