Lena Hammarstedt
Registrerad mäklare sedan 2001-08-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 25 Läs vad Lena Hammarstedt

• Pernilla L köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-27

Köp av fritidshus.
    Trevligt bemötande.
    Snabb feedback. Läs mer
    2020-01-28 Lena H svarar Pernilla L
    Tack Pernilla!
    Önskar Er allt gott!
    Lena H gillar detta
  • Frida J köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-31

Centralt
    Vi har köpt en villa via Lena Hammarstedt. Hon har haft stort tålamod då vi kollat på många hus innan vi hittade rätt och alltid fixat extra visningar om vi inte kunnat de utsatta datumen. Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Madeleine V köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-21

Gränna
    Köpt villa i Gränna.

Mäklaren Lena var jättebra. Trevligt bemötande. Lätt att nå och få kontakt med vid frågor.

Sålde vårt hus i Motala samtidigt och mäklaren där var totala motsatsen, önskade att vi haft samma mäklare där.

Skulle vi behöva anlita mäklare i framtiden valde vi direkt Svensk fastighetsförmedling igen. Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Niklas K köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Södramark
    Fritidshus på Visingsö. Mycket nöjd med Lena övriga på svensk fastighetsförmedling i Gränna. Stort tack! Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Mats M köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

3:a
    Gränna
    Jag har både köpt och sålt bostad av Lena. Jag har blivit bra bemött och hon har skött båda uppdragen på ett bra sätt. Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Rickard L köpte sin bostad med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Visingsö
    Inga problem, allt gick smidigt och bra information. Köpte en liten gård på Visingsö. Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Kerstin T köpte sin bostad med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-19

Visingsö
    Köpt en tomt. Lena har ett jätte trevligt och professionellt bemötande av mig som kund.
    Hon tänkte verkligen på allt och jag kände mig i 'trygga händer'. Läs mer
  • Hans L
    Hans L sålde sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-01

Södramark
    Sålt fritidshus. Det bästa tänkbara sätt. Huset skulle bli sålt inom 3 mån. Mäklaren var lyhörd och vi hade ett mycket bra samarbete Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Lars A sålde sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-21

Visingsö
    Har sålt en villa/fritidshus på Visingsö. Jag har träffat mäklaren tidigare när jag köpte huset på Visingsö. Mäklaren har stor erfarenhet som fastighetsmäklare och jag blev som tidigare vänligt bemött. Jag hade inga direkta förväntningar annat än att få huset sålt till ett bra pris. Mäklaren jobbade hårt med de spekulanter vi fick under de visningar vi hade på fastigheten. Mäklaren hade även bra ideer och tips för att få huset sålt. Så allt som allt en bra och positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Sophie S
    Ann-Sophie S köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-08-20

Visingsö
    Vi har köpt Hamnvägen 17 på Visingsö.
    Vid första mötet med mäklaren
    Lena Hammarstedt så blev vi varmt mottagna.
    Hon har under processen varit tillgänglig både via telefon, sms och meil, då vi haft många frågor och funderingar, som hon hjälpt oss att lösa på bästa sätt.
    Första gången vi är i kontakt med en mäklare, men hon levde mer än väl upp till förväntningarna.
    En varm person som såg till både säljaren och köparens behov. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg