Lena Hammarstedt
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 9 Läs vad Lena Hammarstedt

• Börje J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-11

När vi skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att kontakta Lena Hammarstedt. Professionell, engagerad och vänlig beskriver på ett bra sätt hur vi uppfattar henne.
    Hon har tidigare sålt vårt radhus och vi var lika nöjda då! Läs mer
    2019-03-11 Lena H svarar Börje J
    Tack för fina ord och för ert förtroende
    Lena H gillar detta
  • Christina A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-03-01

Försåld brf
    Bra o proffsigt bemött
    Eftersom vi tidigare haft samma mäklare visste vi vad vi fick = duktig mäklare
    Bra upplevelse, kanske inte ha visning på FM en söndag Läs mer
    Lena H gillar detta
  • Anders P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-30

Har sålt en villa i Gränna.
    Vi har i från första kontakten med Lena haft en mycket bra dialog. Vi har inga större erfarenheter av att varken sälja eller köpa bostäder. Hon har agerat snabbt och varit aktiv.
    Det var mycket fina bilder på nätet och i visnings broschyren.
    Hon har verkligen har ställt upp, och haft flera extra visningar.

Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Lena och hennes kollegor på Gränna kontoret. och kan mycket väl anlita henne i framtiden. Läs mer
    Lena H, Lisen gillar detta
  • Yvonne Ann-Louise E skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-04-27

Bra information lugnt och sansat. Lena har en enkel och prestigelös framtoning det gillar jag. Läs mer
    2018-05-04 Lena H svarar Yvonne Ann-Louise E
    Varmt tack, det glädjer mig! /Lena
  • Lillian S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-01-30

Personligt, varmt, proffsigt och tryggt med en mäklare som Lena Hammarstedt. Jag är helnöjd och har stort förtroende för henne. Läs mer
  • Ricardo G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2017-12-04

Wonderful!
    It was very easy for me to purchase my apartment, even though I did not understand enough Swedish.The staff made it very easy and confortable for me.
    Very nice and professional service. Läs mer
  • Lise-lott A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2017-11-29

Verifierad kundrelation
    Bra och proffsig hjälp med försäljning av villa. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2017-11-27

Bra. Fungerade utmärkt.

Problemet var banken, trodde inte var så svårt att komma i kontakt med Swedbank. Satt 5 timmar i telefonkö efter att först ha väntat på ett bankkontor och där blivit hänvisad till telefonbanken. Undrar om de verkligen är intresserad av sina kunder, suck. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2017-05-21

Ett mycket proffsigt bemötande men ändå personligt.
    Snabbt o skickligt sköttm Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd