Läs vad 101 Läs vad Ramsin Warda

• 2021-01-13
    Köpt bostadsrätt av Ramsin. Han var mycket tillmötesgående, kunnig och noggrann. På det hela en mycket positiv upplevelse.
    Kent Ernst Y
    • 86.0 m²
    • Kålgården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2021-01-13
    Hej, har sålt bostadsrätt. Professionellt bemötande. Noggrann, tydlig, realistisk. tjänstvillig.
    Ramsin hade bra känsla för prisnivån i området och vi hade en bra dialog i processen.
    Kommer att generera fler uppdrag.

Sammantaget är vi helnöjda med genomfört uppdrag

Boris Karlsson
    Boris K
    • 86.0 m²
    • Kålgården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
  • 2020-12-20
    Köpt nyproduktion bostadsrätt 4 rok och är på väg att sälja bostadsrätt 3 rok
    Proffsigt trevligt bemötande.
    Ramsin är kunnig. Svarar snabbt på frågor och är angelägen om att finnas till hands för att räta ut ev frågetecken.
    Jag känner mig trygg att både köpa och sälja bostad med Ramsins hjälp.
    Anna Å

• 4:a
    • 127.0 m²
  • 2020-12-12
    Hej!
    Jag blir snart nya ägaren till min första bostadsrätt tack vare Ramsin Warda.

Genom anonsen på hemnet.se fick jag kontakt med honom.
    Han var proffsig, duktig, erfaren i sin sak.
    Väldig trevlig, hjälpsam var han också.

Jag är mer än nöjd & överlycklig med köpet. Det var helt underbart!

Med vänlig hälsning!

Dung Nguyen Ha
    Dung N
    • 1:a
    • 50.0 m²
    • Huskvarna - Centralt
    Hej Dung! Tack snälla för din fina rekommendation :) Det var en snabb och smidig affär åt för alla inblandade. Önskar dig en fin jul! Hälsningar, Ramsin - Svensk Fast

• 2020-12-10
    Mäklaren var så proffsig och duktig.
    Långt mer än jag förväntade mej. Han löste problem på ett så bra sätt så det var utöver det vanliga. Han gav mej också ett stort stöd då jag blir lite stressad av ekonomiska affärer. Jag är uppvuxen i ett fattigt hem och är så tacksam att mäklaren gjorde allt vad han kunde för att få det pris jag ville ha. Min tacksamhet är stor och mäklaren är verkligen i rätt bransch. Han får högsta betyg av mej.
    Tack Ramsin
    Heléne S
    Heléne S
    • 1:a
    • 50.0 m²
    • Huskvarna - Centralt
    Hej Heléne! Tusen tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer stortrivas i din nya bostad & stad. Ha en fin jul och ta hand om dig! :) Hälsningar, Ramsin - Svensk Fast

• 2020-12-03
    Allt utmärkt. Tack Ramsin. Neda B
    Nedjeljka B
    • 2:a
    • 38.0 m²
    • Jönköping
    Hej Neda! Tack snälla för din rekommendation :) Ta hand om dig! Hälsningar, Ramsin - Svensk Fast

• 2020-11-27
    När man söker mäklare letar man ju oftast efter det bolaget och den personen som man tror ska ge en mest pang för pengarna; med Ramsin fick vi utöver det en liten bonus - vi hade kul!
    Enormt härlig och varm person som höll ett högt tempo hela affären igenom.
    Rekommenderar Ramsin VARMT.
    Petra J
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Gamla Kålgården
    Hej Petra & Simon! Tusen tack för er fina rekommendation. Vi hade jättekul längst vägen :) Ha en fin jul så syns vi framöver! Hälsningar, Ramsin - Svensk Fast

• 2020-11-24
    Ramsin hjälpte mig med en affär på en bostadsrätt.

Han hade ett mycket professionellt och trevligt bemötande.
    Lätt tillgänglig och svar samt tips på frågor och funderingar.

Gav mig en mycket bra bild samt en smidig väg till första köp av boende.
    Mikael E
    • 64.0 m²
    • Norrängen
    Hej Mikael! Tack snälla för er fina rekommendation! Ha en fin jul! Hälsningar, Ramsin - Svensk Fast

• 2020-10-27
    Sålt bostadsrätt med Ramsin som mäklare. Bra bemötande och väldigt professionell. Affären har gått väldigt snabbt och smidigt och kan varmt rekommendera Ramsin.
    Ingeborg K
    • 88.0 m²