Ramsin Warda
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 59 Läs vad Ramsin Warda

• Hanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-10

Gräshagen
    Jag köpte en tvåa på Gräshagen Jönköping. Allt gick väldigt fort. Ramsin kontaktade mig på fredagen för en personlig visning av objektet. På lördagen var jag på visning kl. 13 och skrev kontrakt kl. 15 samma dag. Allt gick väldigt smidigt. Upplevelsen av Ramsin var mycket positiv:

- Varmt, personligt bemötande
    - Flexibel och tillgänglig
    - Professionell
    - Förtroendeingivande
    - Tjänstvillig Läs mer
  • Christopher S
    Christopher S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-08

Flahult
    Ramsin är en superduktig mäklare. Kan sin sak och trevlig och hjälpsam. Allting med Svensk Fastighetsförmedling har varit kanon! Läs mer
  • Asta Margareta P sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-31

Huskvarna - Centralt
    Bostadsrätt
    Bra bemötande och fortlöpande information Läs mer
  • Engill P sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-21

Flahult
    Jag har sålt ett flertal nyproducerade bostadsrätter och har alltid fått ett bra bemötande och professionell hjälp. Läs mer
  • Roa Y
    Roa Y köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-19

Huskvarna - Norrängen
    Jag och min man köpte en lägenhet och hade Ramsin som mäklare. Vi var otroligt nöjda med affären. Allt gick jättebra och hur smidigt som helst. Mäklaren är pålitlig och hjälpte oss genom hela affären. Helt enkelt en bra affär med en ärlig mäklare som håller vad han lovar. Ramsin var extremt tillgänglig, och kunde snabbt svara på alla frågor. Vi kunde inte vara nöjdare 😊. Läs mer
  • Ajsa M sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-19

Norrängen
    Ramsin, är en pålitlig och seriös människa och mäklare! Vid första kontakten till slutförd affär, var ramsin en klippa och var utmärkt i sin kommunikation. En ärlig och fin människa som håller vad han lovar. Läs mer
  • Martin T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-28

Jönköping
    Sålde en bostadsrätt 2 rum och kök, 57,5 kvadrat.

Ramsin bemötte mig väl och gav ett säkert och glatt uttryck.

Han var extremt tillgänglig, och snabb på att svara på frågor, vilken dag eller tid på dygnet spelade ingen roll.

Han levde upp till alla förväntningar jag hade.

Den enda feedbacken jag skulle vilja ge är att ha en dialog med kund angående möjligheter till att marknadsföra sin bostad med olika extratjänster via hemnet. Läs mer
    2019-10-17 Ramsin W svarar Martin T
    Stort tack för din rekommendation Martin :)

Ha en fortsatt fin dag!
    /Ramsin - Svensk Fast
  • Filip S sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-25

Jönköping
    Sålt en central två i Jönköping.
    Mäklarkontakten har varit väldigt smidig från första kontakt, rådgivning inför styling, fotografering till budgivning och påskrivet säljkontrakt. Läs mer
    2019-10-17 Ramsin W svarar Filip S
    Tack för din fina rekommendation Filip! :)

Vi syns på tillträdet! Ha en fortsatt fin dag!

/Ramsin - Svensk Fast
  • Naramsen E sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-13

Jönköping
    Har sålt lägenhet. Vi fick mycket hjälp av mäklaren. Han var jätte duktig, snäll och bästa mäklaren .
    Jätte duktig på att informera.
    Vi tackar honom för allt. Läs mer
    2019-10-17 Ramsin W svarar Naramsen E
    Stort tack Naramsen för din rekommendation :)

Hälsa familjen!
    /Ramsin - Svensk Fast
  • GBJ Construction AB J sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-11

Jönköping
    Ramsin har sålt lägenheter. Mycket bra engagemang och bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg