Ramsin Warda är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Ramsin Warda har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Ramsin Warda har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.9. Ramsin Warda har haft 24 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 175 Läs vad Ramsin Warda

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Kålgården
    2022-09-21 Verifierad kund
    Lugnt proffsigt effektivt och mycket tjänstvillig!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Kålgården
    2022-09-20 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med val av mäklare. Han såg till våra behov och hjälpte oss genom hela processen på ett fantastiskt sätt. Han utstrålar kunskap och har en otrolig kundservice. Han är en riktig stjärnmäklare som vi gärna använder oss av igen!
    • Norrängen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och kunnig. Tillgänglig och fick snabba svar. Bra guidning genom hela affären. Jag är mycket nöjd och kan rekommendera Ramsin.
    • Huskvarna - Västerliden
    2022-09-17 Verifierad kund
    I dessa tider är vi mycket nöjda med att affären blev av. Ramsin jobbade ihärdigt och var bemötande i våra önskemål.
    • Norrängen
    2022-09-17 Verifierad kund
    Våra högt ställda förväntningar infriades.
    • Huskvarna - Västerliden
    2022-09-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, lyhörd för våra önskemål med egna bra tips och tankar.

Ramsin levde mycket väl upp till våra förväntningar, höll tät kontakt med oss hela säljprocessen och var alltid anträffbar och engagerad.

Sammanfattningsvis: Vi var mycket nöjda med Ramsin, trevlig och engagerad. Kommer rekommendera honom till vår bekantskapskrets!
    Tusen tack för er fina rekommendation Stefan & Birthe. Vi hörs framöver :)

Ha en go helg!
    • Dalvik
    2022-09-15 Verifierad kund
    Lyhörd och driven, gjorde ett utmärkt jobb med att få till en affär.
    Härligt att det löste sig till slut. Tusen tack för de vänliga orden.

Vi hörs och syns framöver :)
    • Dalvik
    2022-09-09 Verifierad kund
    Oerhört trevligt bemötande av den bästa mäklaren i Jönköping! Fantastiskt duktig och smidig. Är nästan alltid tillgänglig och hjälper och guidar hela tiden. Hjälpte mig med både sälja och köpa. Rekommenderar verkligen att ni väljer Ramsin.
    Tusen tack Noa, kommer bli superbra för er i nya lägenheten :)

Ha de gott! :)

• Ljungarum
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jönköpings bästa mäklare! Vill man ha en snabb och smidig affär så ska man ta Ramsin. Han är ödmjuk och finns nästan alltid tillgänglig. Vi är supernöjda!
    Tack för de varma orden :) Vi syns framöver!

Ha en fin helg!
    • Bäckalyckan
    2022-09-03 Verifierad kund
    Ramsin är tillmötesgåendet och hjälpsam utan att vara påträngande. Extra plus för bankkontakten som möjliggjorde att affären gick i lås.
    Tusen tack Lena - kommer bli superbra på nya adressen! :)