Ramsin Warda
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 73 Läs vad Ramsin Warda

• Viktor Morgan Robbin T sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-16

Torpa
    Vi gav Ramsin i uppdrag att sälja en två-rummare. Han gav ett kunnigt och proffsigt intryck, saklig och tålmodig,snäll vänlig och alltid tillgänglig. Han skötte affären över all förväntan. Vill varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rebecka L köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-14

Torpa
    Köpte vår första lägenhet med hjälp av Ramsin.
    Väldigt tillmötesgående och svarade på sms och telefon direkt vid alla frågor, alla olika tider.
    Väldigt hjälpsam och tydlig då vi var oerfarna.
    Även stort plus att han själv bott i föreningen - hade personliga erfarenheter av den och huset vi ska flytta in i. Läs mer
  • Bo P sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-06

Bäckalyckan
    Sålt bostadsrätt. Trevlig och korrekt. Målmedveten. Engagerad. Mycket nöjd med honom. Läs mer
    2020-03-06 Ramsin W svarar Bo P
    Stort tack för din rekommendation Bo!

Ha en fin helg!
    /Ramsin - Svensk Fastighetsförmedling
  • Eline H sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-24

Huskvarna - Centralt
    Vi har sålt vår lägenhet och hade Ramsin som mäklare. Vi är jättenöjda och kunde inte fått en bättre mäklare! Snabb på att återkoppla och hörde alltid av sig när han sa att han skulle. :)
    Tusen tack för all hjälp med vår lägenhet och hjälp med att hitta vårt blivande hus! Läs mer
    2020-02-24 Ramsin W svarar Eline H
    Stort tack för era vänliga ord. Vi syns på tillträdet framöver.
    Hälsa familjen :)

Ramsin W gillar detta
  • Catharina S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-21

Huskvarna - Centralt
    Jag har köpt en bostadsrätt och snabbt fått information och uppdateringar. Ramsin har varit lätt att nå och enkel att kommunicera med. Jag är mycket nöjd . Läs mer
    2020-02-24 Ramsin W svarar Catharina S
    Tack för din fina rekommendation Catharina! Skönt att det ordnade sig med både köp och sälj.

Ramsin W gillar detta
  • Sofia K sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-16

Norrängen
    Vi köpte lägenhet via Ramsin för 1,5 år sedan och Det var självklart för oss att nu även sälja via honom! Det gick över förväntan bra och den var såld innan visning. Ramsin är otroligt trevlig och även snabb när det gäller då vi hade ett satt datum när vi skulle flytta in i nya bostaden. Kan varmt rekommendera Ramsin! Läs mer
    2020-02-17 Ramsin W svarar Sofia K
    Tack för er fina rekommendation Sofia!
    Hälsa hem, vi syns på tillträdet! :)

Ramsin W gillar detta
  • Savia B sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-04

Barnarp
    Vi sålde vår bostadsrätt via Ramsin, vi tycker att han är trevlig, engagerad och pålitlig person. Honom skulle vi gärna kunna rekommendera för andra.
    //Savia Butrus Läs mer
    2020-02-04 Ramsin W svarar Savia B
    Tack för er rekommendation :)
    Hälsa familjen!

Hälsningar, Ramsin - Svensk Fastighetsförmedling
    Ramsin W gillar detta
  • Erik W köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-02

Barnarp
    Allt var bra, tydlig och flexibel mäklare som var enkel att ha och göra med. Både jag och min respektive är supernöjda med både bemötande och hantering av köpet. Läs mer
    2020-02-05 Ramsin W svarar Erik W
    Tack för er fina rekommendation :)

Ramsin - Svensk Fastighetsförmedling
  • Jessica L sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-02

Vättersnäs
    Ramsin sålde min och min sambos bostadsrätt i Jönköping. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Ramsin som med ett professionellt och glatt sätt fick oss att känna oss säkra i hela försäljningsprocessen. Då det var vår första försäljning av en bostad så behövde vi mycket stöttning vilket Ramsin fångade upp och gav oss. Vi är jätte nöjda med Ramsin som mäklare. Läs mer
    2020-02-05 Ramsin W svarar Jessica L
    Tack så mycket för er fina rekommendation. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda :)
    Vi syns på tillträdet. Ha en fin dag! :)

Ramsin - Svensk Fastighetsförmedling
  • Ann-sofi D köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-01-31

Vättersnäs
    Mycket bra bemött
    Snabb affär Läs mer
    2020-02-05 Ramsin W svarar Ann-sofi D
    Tack så mycket för rekommendationen! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg