Ramsin Warda
Registrerad mäklare sedan 2017-12-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 84 Läs vad Ramsin Warda

• Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-30

Torpa
    Ett lugnt och proffesionellt bemötande. Fick den tid vi behövde och det var enkelt med kontakten. Vi köpte en liten bostadsrätt. Mäklaren ingav förtroende och vi skulle gärna anlita honom vid en ev försäljning. Allt gick smidigt! Läs mer
  • Dennis K sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-07-24

2:a
    Liljeholmen
    Ramsin hjälpte mig att sälja min lägenhet. Superbra bemötande, bra återkoppling. Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Hannah A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-18

4:a
    Huskvarna - Norrängen
    Sålt bostadsrätt. Köpte även denna bostadsrätt av ramsin och var nöjd. Därav valde jag honom att sälja den.
    Mycket informativ och väldigt duktig på att uppdatera en och mycket trevlig! Läs mer
  • Oliver W köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-17

4:a
    Huskvarna - Norrängen
    Rekommenderas starkt till alla! Läs mer
  • Kristin A köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-16

Ljungarum
    Vi köpte en bostadsrätt i Ljungarum, Jönköping. Inget att anmärka på utan allt har flutit på precis som det ska. Bra bemötande vid både visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Daniel Immanuel K köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-13

Centralt Väster
    Pedagogisk och noggrann mäklare med ordentlig känsla för kundservice. Läs mer
  • Amanda D sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-11

Mariebo
    Sålde vår lägenhet med Ramsin. Han är bra på att lyssna in, lätt att diskutera med och ger tydliga svar. Vi är supernöjda med allt från första kontakt till avslut! Läs mer
  • Yvonne P köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-11

Mariebo
    Köpt en bostad på Ängsrogatan 6b i Jönköping.
    Kan inte tänka mig en bättre mäklare än Ramsin! Har bara positivt att säga. Kanon på alla sätt
    Trevlig, alltid tillgänglig, tar reda på saker, duktig, lugn, förtroendeingivande, osv........ Läs mer
  • Elvis N
    Elvis N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-31

Ekhagen
    Ramsin hjälpte oss med vår försäljning av vår 3:a på Ekhagen. Han har lyst igenom med sin professionalitet. Har aldrig stött på en sådan flexibel och kunnig mäklare. Han var med oss hela vägen med goda råd och trygghet. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Edvin E köpte sin lägenhet med hjälp av Ramsin Warda en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-30

Ekhagen
    Köpte lägenhet 3 r.o.k
    Som förstagångsköpare fick vi mycket hjälp av vår mäklare. Han var vänlig och tillmötesgående. Svarade på alla våra nybörjarfrågor och hjälpte oss med allt vi behövde. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg