Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 161 Läs vad Sandra Kristof

• Darien B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-26

Kålgården
    Sålde ett nybyggnationsobjekt, en trea. Tycker allt gick väldigt smidigt, fick den informationen jag behövde. Ett proffesionellt bemötande samt väldigt påläst mäklare. Läs mer
    2020-03-26 Sandra K svarar Darien B
    Tack så jättemycket Darien för den fina rekommendationen, glad att du känt dig nöjd med mitt arbete och tack till dig också för ett fint och trevligt samarbete. Vi ses snart, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Rebecka I köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-25

Kålgården
    Köpt bostadsrätt av Sandra. Mycket nöjd med bemötandet. Även snabbt och tydligt återkoppling. Läs mer
    2020-03-25 Sandra K svarar Rebecka I
    Tack snälla Rebecka för den fina rekommendationen! Tack själva för trevligt bemötande och grattis till nya lägenheten. Ses och hörs snart, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-23

Kålgården
    Trevligt, informativt bemötande och mycket god service. Läs mer
    2020-03-23 Sandra K svarar Emma A
    Tack så mycket Emma för det fina omdömet, jättetrevligt att ha med er att göra också och vi hörs/ses snart igen. Allt gott så länge/ hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Göte G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-22

Sålt lägenhet

Blev från början bemött på ett utmärkt sätt
    Sandra höll mig informerad på ett utmärkt sätt
    när något hände när kunderna hörde av sig.
    Detta uppskattades verkligen
    Kunde ej vara bättre

Den bästa mäklare jag mött Läs mer
    2020-03-23 Sandra K svarar Göte G
    Tack snälla Göte för de fina orden, det värmer verkligen. Glad att du är nöjd med mitt arbete och tackar för förtroendet att få hjälpa till. Vi hörs och ses snart. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Ida-klara J sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-02

Torpa
    Försäljningen av lägenheten gick över förväntan! Vi kände oss trygga och peppade under hela processen tack vare en så erfaren och kompetent mäklare. Läs mer
    2020-03-02 Sandra K svarar Ida-klara J
    Tack snälla Ida-Klara för de värmande orden, det har varit så roligt att hjälpa er. Glad att ni känt er trygga och fått en fin upplevelse av processen. Det har varit ömsesidigt med tacksamhet från min sida för er noggrannhet och fina förberedelse. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Evelina G köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-01

Torpa
    Jag och min sambo köpte i fredags en lägenhet som Sandra var mäklare till. Supertrevligt bemötande, väldigt hjälpsam och lätt att få tag i oavsett dag och tid vilket är ett plus i kanten!
    Vi är väldigt nöjda med allt! :) Läs mer
    2020-03-02 Sandra K svarar Evelina G
    Tack snälla Evelina och Ludvig för den fina rekommendationen, vad glad jag blir att ni är nöjda med mitt jobb. Stort tack till er också för trevligt bemötande hela vägen och grattis till er nya lägenhet! Vi ses till tillträdet, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Emil C sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-01

Torpa
    Sålt bostadsrätt. Bemött på ett professionellt sätt. Allt blev över förväntan. Sammanfattning: Sandra, du är bäst!! Läs mer
    2020-03-02 Sandra K svarar Emil C
    Tack så jättemycket för den fina och peppande rekommendationen! :) Stort tack för jag fick hjälpa er och för ett fint samarbete! Vi ses snart, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Mathias S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-26

Ljungarum
    Hej!
    Vi har sålt en bostadsrätt, all kontakt med Sandra har fungerat toppen. Läs mer
    2020-02-26 Sandra K svarar Mathias S
    Tack Mathias och Martin för ert förtroende, jätteglad att ni känt er nöjda med mitt arbete. Vi ses snart, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Madeleine J köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-21

Liljeholmen
    Duktig mäklare som lyckas med att skapa en lätt och trevlig stämning.
    Uppfattas som öppen och ärlig och hon är lättillgänglig Läs mer
    2020-02-21 Sandra K svarar Madeleine J
    Tack Madeleine för den fina rekommendationen och tack själva för trevligt bemötande. Glad att ni känner er nöjda och grattis igen till er nya bostad. Vi ses senare i vår! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Sebastian G sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-20

Liljeholmen
    vi har med Sandras Hjälp sålt vår bostadsrätt.

från första mötet så har det känts väldigt tryckt och man kände verkligen ett stort förtroende för henne.

hon har varit lätt att få tag i och återkopplat med jämna mellanrum under resans gång vilket var suveränt.

jag skulle och kommer verkligen att rekommendera henne vidare till familj och vänner vi liknade försäljningar.

Sandra får MVG i min bok. Läs mer
    2020-02-20 Sandra K svarar Sebastian G
    Tack snälla Sebastian för den fina rekommendationen! Så glad att ni är nöjda. Tack för förtroendet och fint samarbete! Vi ses senare i vår. Hälsningar Sandra

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg