Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008-07-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 178 Läs vad Sandra Kristof

• Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-08-04

Ekhagen
    Sålt min min mammas lägenhet, då hon gick bort. Har fått väldigt bra råd och Sandra har utfört ett utmärkt arbete.

/Mats Pettersson Läs mer
  • Hans Åke Hazze Ingemar S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-17

5:a
    Bankeryd - Hembo
    Har köpt ett radhus med Sandra som mäklare.
    Hon är en pärla som ni ska vara rädd om! Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Hans Åke Hazze Ingemar S
    Tack snälla Hazze för dessa fina ord, värmer väldigt. Tack för trevligt och varmt bemötande. Vi hörs snart igen/ Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Christoffer H sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-12

2:a
    Kålgården
    Driven och engagerad mäklare.
    Bra på att följa upp samt underrätta mig under hela säljprocessen. Läs mer
    2020-06-12 Sandra K svarar Christoffer H
    Tack Christoffer för den fina rekommendationen! Kul att du är nöjd med min insats. Tack själv för bra kommunikation och fint samarbete under processen. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Reza A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-11

Haga
    Sandra is so dedicated to do the best and have strong perseverance . Läs mer
    2020-06-11 Sandra K svarar Reza A
    Thank you very much for your kind words! See you in august. /Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Tobias S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-06

4:a
    Atollen
    Vi köpte nyligen en lägenhet genom Sandra. Trevlig mäklare som var mycket påläst om allt möjligt som har med förening samt lägenhet att göra. Hennes bemötande och gjorde att man kände sig som hemma i lägenheten. Läs mer
    2020-06-07 Sandra K svarar Tobias S
    Hej Tobias! Tack snälla för den fina rekommendationen, roligt att ni är nöjda! Vi ses efter sommaren för tillträde, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Neda N sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-04

Haga
    Hon är väldigt duktig i ditt arbete, ansvarsfull, alltid tillgänglig och uppdatera kunder när det händer något nytt. Jag rekommenderar henne👍🏻 Läs mer
    2020-06-04 Sandra K svarar Neda N
    Tack så jättemycket Neda för den fina rekommendationen, önskar er allt gott och stort lycka till i ert nästa steg. Vi ses senare i sommar för tillträdet. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-03

Ekhagen
    Jag o min bror har sålt en bostadsrätt.
    Har blivit bemött på ett fantastiskt sätt.
    Hade inga förväntningar.
    Allt har varit toppen fast vi inte kom upp till det vi gick ut med men tiderna just nu är väldigt konstiga. Läs mer
    2020-06-03 Sandra K svarar Anders S
    Tack snälla Anders för de värmande orden, vad glad jag blir över att läsa dina rader och att ni känner att jag gjort mitt yttersta för att göra ett gott arbete. Tack för fint samarbete och bra kommunikation under hela processen. Vi ses snart igen, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Mikael B köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-19

2:a
    Kålgården
    Det här var mitt första bostadsköp och Sandra har hjälpt mig igenom hela processen. Hon är hur trevlig som helst och uppdaterade mig med intressant information när något nytt hände! Läs mer
    2020-05-19 Sandra K svarar Mikael B
    Hej Mikael! Vad glad jag blir, och detsamma! Tack för mycket trevligt bemötande och grattis till din nya bostad. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Thomas L köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-18

2.5:a
    Jönköping - Väster
    Köpt bostad, mäklaren var snabb och skötte affären mkt bra! Läs mer
    2020-05-18 Sandra K svarar Thomas L
    Tack Thomas för den fina rekommendationen! Glad att du är nöjd med mitt jobb. Vi hörs och ses snart, hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Filip T sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-11

Kålgården
    Sandra har varit mycket trevlig och professionell i sitt bemötande. Hon har gett många bra råd som vi tycker ha varit opartiska vilket vi uppskattat. Sandra har visat stort engagemang under hela försäljningsprocessen. Läs mer
    2020-05-11 Sandra K svarar Filip T
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och tack för ett trevligt och bra samarbete under hela processen. Glad att ni är nöjda med mitt arbete och vill rekommendera mig vidare. Allt gott, hörs snart igen / Sandra

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg