Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 103 Läs vad Sandra Kristof

• Anneli L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-07-15

Sålt bostad radhus. Jätte bra mäklare. Förväntar mig att få bostaden såld. Det gick snabbt att sälja. Jätte bra upplägg. Läs mer
  • Mats P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-24

Korrekt trovärdig ambitiös kort sagt en bra mäklare Läs mer
    2019-06-24 Sandra K svarar Mats P
    Tack Mats för ditt fina omdöme. Och tack för att du gav mig förtroendet att hjälpa till. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Jonas F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Vi tog kontakt med Sandra när vi skulle sälja vårt hus.
    Sandra är engagerad och proffsig i sitt sätt att jobba, vilket vi uppskattade.
    Stort tack 😊 Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Jonas F
    Tack snälla ni för förtroendet, jag är så tacksam att jag fick hjälpa till. Ha en fin sommar så ses vi till hösten.
  • Per H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Precis en sådan mäklare som man vill möta när man ska köpa en bostad :-) Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Per H
    Hej på er! Vad trevligt att få läsa ert fina omdöme, det gör mig jätteglad. Tack själva för ett mycket trevligt bemötande. Vi hörs och ses senare i sommar. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Karl-Gustav B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Bra jobbat från dag 1. Bra kommunikation och bra dialog. Professionellt! Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Karl-Gustav B
    Tack Kalle, för ett fint bemötande, ditt förtroende och ett väl fungerande samarbete genom hela processen.
    Sandra K gillar detta
  • Jeanette B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-20

Vi köpte en bostadsrätt och har fått jättemycket hjälp och information och bra support från mäklaren. Vi blev väl bemötta vid visningen och bra informerade om bostaden och hur köp mm går till. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-06-20 Sandra K svarar Jeanette B
    Tack snälla Jeanette för det fina omdömet! Glad att ni känner att jag givit er bra hjälp, tack själva för ett mycket trevligt och fint bemötande.
    Sandra K gillar detta
  • Jonas A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-19

Jag sålde en bostadsrätt. Mäklaren, Sandra Kristof, gjorde ett fantastiskt jobb! Hon är inte bara en otroligt duktig mäklare hon beter sig dessutom som en medmänniska som en vän. Hon överträffade alla förväntningar jag hade ned råge! Jag visste att hon var duktig men trodde inte ens hon kunde sälja min bostadsrätt så snabbt till så bra pris. Skulle jag köpa eller sälja någon bostadsrätt i Jönköping igen skulle jag välja Sandra 10 gånger av 10! Hon måste vara Jönköpings, om inte Sveriges, bästa mäklare! Läs mer
    2019-06-19 Sandra K svarar Jonas A
    Jonas, jag blir helt rörd av dina fina ord. Så tacksam över ditt beröm, vad roligt att du känner att jag lägger ner min själ för att både du som säljare men också köpare ska bli nöjda. Det värmer otroligt att få den uppskattningen och energi att fortsätta hålla en hög servicenivå.
    Sandra K gillar detta
  • Emma F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-19

Ett bra och trevlig bemötande, lätt att få tag på. Har en rak och tydlig kommunikation. Läs mer
    2019-06-19 Sandra K svarar Emma F
    Hej Emma! Tack så mycket för ditt fina omdöme, jätteroligt att få hjälpa till. Varit trevligt och lätt att samarbeta med dig.
    Sandra K gillar detta
  • Nina L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-17

Sandra ger ett seriöst och ärligt intryck. Tyvärr är en del mäklare för ”på” men det var inte Sandra. Väldigt tillmötesgående och naturlig i sitt sätt att vara. Jag kände verkligen förtroende för henne. Mycket nöjd!!!! Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Nina L
    Men tack snälla Nina, vad otroligt glad jag blev över dina snälla ord. Värmer väldigt mycket. Tack.
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-06-17

Jag har köpt ett parhus. Mäklaren var väldigt trevlig och tillmötesgående. Fick väldigt bra information och blev hela tiden underrättad om hur pågående budgivning gick. Förklarade bra under kontraktsskrivning, då detta var första gången jag köpte bostad. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Emelie K
    Hej Emelie! Vad roligt att läsa dina fina ord och höra att du känner dig nöjd och även trygg i din första bostadsaffär. Glad att ha kunnat bidra till att ge dig en bra upplevelse av ditt första köp. Ha en fin sommar :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Kristian Ceylan