Sandra Kristof
en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Klostergatan 12
553 17 Jönköping — Visa karta

Vad tror Sandra att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 54 kunder tycker om Sandra Kristof

• sven-erik s
    sven-erik s skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    sålt bostadsrätt Jönköping/Taberg;
    Från början till slut, perfekt bemötande, snabb o proffesionell.
    Helt nöjda med utfallet, kan inte bli bättre. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-21 Sandra K svarar sven-erik s
    Tack ska ni ha för det fina bemötandet jag fått tillbaka ifrån er och för förtroendet jag fick att hjälpa er. Så glad att ni är nöjda!
    Sandra K gillar detta
  • Ulrika L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra Kristof är en fantastisk mäklare, närvarande och engagerad. Lättsam och trevlig att ha kontakt med. Återkopplar regelbundet. Ger alltid det "lilla extra".
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt genom Sandra och är supernöjda! Läs mer
    2018-10-19 Sandra K svarar Ulrika L
    Hej Ulrika! Vad snällt sagt. Det är så roligt att få så värmande omdöme, verkligen glad att ni är nöjda både när ni varit köpare och säljare. Allt gott// Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Lars H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har förvärvat en bostadsrätt genom ett mycket engagerat och proffsigt uppträdande av mäklaren, som får högsta betyg för sitt sätt att presentera objektet och fullfölja affären. Läs mer
    2018-10-01 Sandra K svarar Lars H
    Hej Lars! Tusen tack för dina uppskattande ord, det värmer mycket och ger mig energi och glädje att fortsätta hålla en hög servicenivå. Allt gott /Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Johan G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjda med Sandra! Guidat oss igenom försäljningen på bästa sätt och med ett utmärkt resultat. Kommer anlita henne igen i framtiden. Läs mer
    2018-10-01 Sandra K svarar Johan G
    Tack Johan & Tilda för ett fint samarbete, så roligt att få hjälpa er. Tack för er fina rekommendation.
    Sandra K gillar detta
  • Carolin C skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt och med stort engagemang blev jag bemött av Sandra när jag köpte en 2:a i Huskvarna. Uppskattade verkligen hennes noggrannhet och kommunikation under hela den processen. Läs mer
    2018-06-26 Sandra K svarar Carolin C
    Tack Carolin för dina fina ord, jag är glad att du känner dig bra bemött och fått fin hjälp och upplevelse av din affär.
  • Amale H
    Amale H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på Strågatan 11, Gräshagen med hjälp av mäklaren Sandra Kristof.
    Detta är mitt första boendeköp och ett stort steg för mig och därför är jag tacksam att just Sandra var min kontakt.
    Med säker professionalitet, vänlighet och tålamod kunde hon stötta mig genom hela processen, svara på mina otaliga frågor och förklara när så behövdes.
    Med vänliga hälsningar
    Amale Hanna Dawod Läs mer
    2018-06-21 Sandra K svarar Amale H
    Hej Amale! Tack så jättemycket för din fina rekommendation och jag är glad att du har fått en bra upplevelse av ditt första köp och känt att du har haft möjlighet att ställa alla nödvändiga frågor. Det är viktigt för mig att alla får en trygg affär och en bra upplevelse. Önskar dig en fin sommar!
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är väldigt nöjd med Sandra Kristof, hon uppträdde väldigt proffsigt och agerade väldigt bra under en lite kaotiskt kontraktsskrivning. Läs mer
    2018-06-21 Sandra K svarar Jacob F
    Tack Jacob för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Jag är glad att du känt dig trygg under hela processen samt att du varit nöjd med mitt arbete. Mitt jobb handlar om att genomföra en trygg affär för både säljare och köpare och jag uppskattar väldigt mycket att du är nöjd med mitt agerande.
    Sandra K gillar detta
  • Stefan K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig o ambitiös med ett personligt engagemang.
    Har ett uppträdande som gör att man känner sig personligt omhändertagen. Läs mer
    2018-06-21 Sandra K svarar Stefan K
    Tack Stefan för ditt fina omdöme, jag blir väldigt engagerad i mina kunder så det är roligt att det är uppskattat och märks att jag alltid är mån om att göra mitt bästa.
    Sandra K gillar detta
  • Sebastian S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är kanonnöjda efter att ha fått Sandras hjälp för att sälja vår lägenhet. Hon gick långt över våra förväntningar och gav alltid det lilla extra. Sandra var alltid varm, vänlig, lyhörd och snabb på att återkoppla. Hennes långa erfarenhet av vår fastighet var definitivt en starkt bidragande faktor till att försäljningen blev så lyckad. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-18 Sandra K svarar Sebastian S
    Tack så jättemycket Sebastian för er fina rekommendation. Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Glad att ni är nöjda med mitt arbete och bemötande.
    Sandra K gillar detta
  • Sofia P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har fått hjälp att sälja en bostadsrätt på Valhallavägen 117 av Sandra Kristof. Hon motsvarade alla mina förväntningar på en mäklare, professionell och samtidigt personlig i sitt bemötande av både mig som säljare och de intresserade ev. köparna, och med ett starkt personligt engagemang. Jag känner ett stort förtroende för Sandra. Läs mer
    2018-06-10 Sandra K svarar Sofia P
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa dig Sofia! Dina fina ord värmer och jag är glad att du känner dig nöjd med mitt arbete.
    Sandra K gillar detta
  • Anthony G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt i Jönköping.
    Mycket trevligt bemötande.
    Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Mycket kompetent mäklare; alltid tillgänglig via både mail och telefon; vänligt bemötande. Läs mer
    2018-06-02 Sandra K svarar Anthony G
    Tack så mycket Anthony för din fina rekommendation! Det var väldigt roligt att få förtroendet att hjälpa er, tack än en gång.
  • Lina M skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Så himla nöjda med Sandra som mäklare! Efter mötet bestämde vi att det är hon som kommer få sälja lägenheten när det är dags. Tack för vänligt bemötande och en trygg första bostadsaffär. Läs mer
    2018-06-01 Sandra K svarar Lina M
    Så himla roligt Lina att ni känner att ni fått en trygg och bra upplevelse av er första bostadsaffär, verkligen glad över era fina ord och tack själva för trevligt bemötande. Ni är varmt välkomna i framtiden!
    Sandra K gillar detta
  • Gunnar R skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag köpte en bostadsrätt i Jönköping via Svensk Fastighetsförmedling, mäklare Sandra Kristof. Gav ett mycket pålitligt intryck. Service-minded och trevlig. Läs mer
    2018-05-20 Sandra K svarar Gunnar R
    Hej Gunnar! Tack för dina fina ord. Jag är glad att du känt dig trygg genom affären och att du uppskattar min service som jag alltid strävar efter ska hålla en väldigt hög nivå.
    Sandra K gillar detta
  • Lisa G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    motsvarade våra förväntningar och mycket proffsigt agerande! Läs mer
    2018-05-20 Sandra K svarar Lisa G
    Tack Lisa och Einar för förtroendet! Roligt att ni är nöjda med mitt jobb!
    Sandra K gillar detta
  • Ingegerd J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bästa tänkbara service. Med återkoppling i varje steg. Läs mer
    2018-05-19 Sandra K svarar Ingegerd J
    Tack snälla Ingegerd för din fina rekommendation. Jag tackar er så mycket för ert fina bemötande och förtroendet att få hjälpa er.
    Sandra K gillar detta
  • Evelina C skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi anlitade Sandra för att sälja vår lägenhet. Vi är båda väldigt nöjda och skulle rekommendera henne vid en försäljning. Läs mer
    2018-04-29 Sandra K svarar Evelina C
    Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Kul att ni är nöjda med mitt jobb.
    Sandra K gillar detta
  • Therese K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande och engagemang! Kommer rekommendera henne för vänner och bekanta, och även själv vilja anlita henne om jag behöver hjälp av mäklare i framtiden! Läs mer
    2018-04-27 Sandra K svarar Therese K
    Therese, du är en fantastisk person att få hjälpa. Alltid positiv och vänlig, även när man inte alltid har goda nyheter att komma med så är du förstående och låter en känna både förtroende och att du vet att man gör allt man kan för att resultatet ska bli så bra som möjligt. Jag tackar verkligen för din fina rekommendation och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden.
    Sandra K gillar detta
  • Jacob F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en lägenhet genom Sandra och min upplevelse är att hon var väldigt mån om att både vi och säljaren skulle vara nöjda.
    Hon visade hög professionalitet! Läs mer
    2018-04-27 Sandra K svarar Jacob F
    Hej Jacob! Vad roligt att upplevelsen varit bra och att ni känt mitt engagemang för både er som köpare och säljaren. Min roll är att vara till för båda parter i processen och jag är glad att mitt engagemang märks och uppskattas. Tack för din fina rekommendation.
    Sandra K gillar detta
  • Emma W skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt på 59kvm. Mycket gott bemötande, positiv och glad, har alltid tid att prata. Sätter kunden i första hand. Vi förväntade oss ett professionellt arbete av mäklaren samt att man har god kontakt, vilket hon verkligen levde upp till. Vi är nöjda! Läs mer
    2018-04-21 Sandra K svarar Emma W
    Tack Emma och Arvid för det fina omdömet, roligt att ni är nöjda och har haft en bra upplevelse i samband med er försäljning.
  • Anders R
    Anders R skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bättre mäklare än Sandra har vi aldrig träffat. Mån om sina säljare och mån om att affären ska gå i lås med rätt köpare. Bra på återkoppling och bara ett samtal eller sms bort om det uppkommer några frågetecken.
    Så slutbetyg helt klart Godkänt. En försäljning med Sandra som mäklare så blir ni inte besvikna. Läs mer
    2018-04-13 Sandra K svarar Anders R
    Hej Anders och Matilda! Vad roligt att ni är så nöjda och att ni känt min omtanke om er som säljare under hela processen. Jag får tacka så mycket för den fina rekommendationen och för att jag fick hjälpa er med er försäljning.
  • Anna L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra är en väldigt trevlig och proffisionell mäklare som gjorde ett kanonjobb på alla sätt! Läs mer
    2018-01-31 Sandra K svarar Anna L
    Tack igen Anna för förtroendet att få hjälpa dig och tack för din fina rekommendation!
    Sandra K gillar detta
  • Bemötandet bästa tänkbara.
    Otroligt serviceminded.
    Från första stund vi mötte Sandra, kände vi ett stort förtroende för henne. Hon har genom sitt starka engagemang och professionella sätt hällt oss uppdaterade hela vägen, och varit så tillmötesgående i våra olika önskemål.
    Vi vill därför varmt rekommendera henne till nya kunder.

Birgitta Spetz Läs mer
    2018-01-28 Sandra K svarar Birgitta Elisabeth S
    Tack snälla Birgitta för de fina orden! Så glad att ni känt er nöjda med hela processen och att ni uppskattar mitt engagemang för att ni skulle få en bra affär och upplevelse. Allt gott! Vi ses snart.
  • Laila J
    Laila J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Man kände sig trygg.Mycket trevlig,tog sig tid man kände sig aldrig stressad. Läs mer
    2017-12-15 Sandra K svarar Laila J
    Tack snälla Laila, vad roligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni kommer att trivas kanonfint i er nya lägenhet. Vi ses framöver!
    Sandra K gillar detta
  • Daniel S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt bra och smidigt. Allt bra och smidigt. Läs mer
    2017-12-04 Sandra K svarar Daniel S
    Tack Daniel! Hoppas du trivs kanonfint i din nya lägenhet!
    Sandra K gillar detta
  • Evelina E skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra bemötande även om vår första affär tig en oväntad vändning och ägaren inte ville sälja. Villig att hjälpa till att ge oss nya möjligheter till köp av lägenhet. Läs mer
    2017-12-03 Sandra K svarar Evelina E
    Tack Evelina! Ja det var tråkigt att säljaren drog tillbaka sin försäljning innan ni ens fick komma och titta, men jag är precis som ni jätteglad att det istället blev en annan lägenhet ni tyckte om och att ni är så nöjda med mitt bemötande och kände att ni fick bra hjälp. Hoppas att ni trivs kanonbra!
    Sandra K gillar detta
  • Nikki J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ärlig & kunnig mäklare som höll en uppdaterad hela tiden. Rekommenderas! Läs mer
    2017-12-03 Sandra K svarar Nikki J
    Tack Nikki! Fina ord och jag blir såklart extra glad att ni värdesätter mina täta uppdateringar. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
    Sandra K gillar detta
  • Oskar F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt trevlig och duktig. Inga konstigheter alls. Jättenöjd Läs mer
    2017-12-01 Sandra K svarar Oskar F
    Tack Oskar! Hoppas ni kommer trivas kanonbra i er fina lägenhet!
    Sandra K gillar detta
  • Raya H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig, kunnig, kompetent, arbetar hårt, bra på kommunikation, (varit i kontakt med Sandra både som säljare och köpare), tydlig i sitt sätt, inkännande. Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Raya H
    Tack Raya för de fina orden, jag är tacksam för det fina bemötandet ni har gett mig tillbaka och att jag har fått hjälpa er och jag ser fram emot att hälsa på er i huset!
    Sandra K gillar detta
  • Jens A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra bemötande, bra feedback under hela processen. Är jättenöjd med Sandra. Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Jens A
    Tack så mycket Jens! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni trivs fint i er lägenhet.
    Sandra K gillar detta
  • Jonas A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra. Bästa mäklaren jag någonsin träffat! Läs mer
    2017-11-30 Sandra K svarar Jonas A
    Det var väldigt snällt sagt Jonas! Glad att du är så nöjd med mitt jobb.
    Sandra K gillar detta
  • Petra J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Väldigt bra bemötande, Sandra är snabb på att återkomma om man ringer och söker henne. Alltid glad och trevlig, lätt att ha och göra med. Läs mer
    2017-11-28 Sandra K svarar Petra J
    Tack snälla Petra för ditt fina omdöme, det är roligt att få uppskattning när man försöker hålla en hög servicenivå. Tack själv för trevligt bemötande.
    Sandra K gillar detta
  • Annica A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra är en utmärkt mäklare, noggrann, tar kontakt ofta och alltid snabb återkoppling vi funderingar. Hon är väldigt trevlig och omtänksam. Vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2017-11-26 Sandra K svarar Annica A
    Tack Annica och Peter för förtroendet jag fick att hjälpa er! Ni är fantastiska och det gör mig glad att ta emot era fina ord. Vi ses!
    Sandra K gillar detta
  • Erik L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har nu varit både köpare och säljare med Sandra som mäklare, och hon var lika tillmötesgående och professionell oavsett om hon representerade säljaren (mej som köpare) eller tvärtom.
    Sandra får högsta betyg i ALLA! avseenden vad beträffar både uppfyllande av förväntningar, samt service som sträcker sig långt utanför det normala. Det har varit ett sant nöje att arbeta med Sandra, och om ett behov återkommer, vill jag absolut anlita henne igen. Läs mer
    2017-11-24 Sandra K svarar Erik L
    Tack snälla rara Erik för de fina orden! Det har varit ett sant nöje även från min sida att få hjälpa er, både som köpare och säljare. Jag hoppas att våra vägar möts igen i framtiden!
    Sandra K gillar detta
  • Fredrik H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jättebra och professionellt bemötande! Håller en väldigt hög nivå, är trevlig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2017-11-24 Sandra K svarar Fredrik H
    Tack Fredrik, det är lätt att göra sitt yttersta när man har så trevliga kunder som du! Det smittar av sig :)
    Sandra K gillar detta
  • Sandra S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsig, omtänksam och med stor erfarenhet. Läs mer
    2017-11-24 Sandra K svarar Sandra S
    Tack snälla Sandra för det fina omdömet, roligt att ni är nöjda!
    Sandra K gillar detta
  • Tomas G skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sandra gjorde ett bra jobb. Var profisionell och kunnig Läs mer
    2017-11-24 Sandra K svarar Tomas G
    Tack Tomas, roligt att ni är nöjda med min insats!
    Sandra K gillar detta
  • Britt-marie F skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Prfessionell, pålitlig, trevlig. Gav ett mycket bra intryck. Snabb med återkoppling. Läs mer
    2017-11-23 Sandra K svarar Britt-marie F
    Tack Britt-Marie för ditt fina omdöme! Roligt att du uppskattar min snabba återkoppling då jag alltid är mån om att försöka hålla en hög servicenivå och svara/återkoppla till mina kunder så snabbt som möjligt.
    Sandra K gillar detta
  • Ovar B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket trevlig, energist, possitiv och glad och energisk Läs mer
    2017-11-23 Sandra K svarar Ovar B
    Tack Agneta, detsamma! Det är väldigt lätt att vara positiv och glad när man har så goa och glada kunder som du!
    Sandra K gillar detta
  • Johan S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Superbra!
    Sandra är en person som man kan lita på, håller vad hon lovar och ger ett mycket bra intryck!

/Johan Stenberg Läs mer
    2017-11-23 Sandra K svarar Johan S
    Tack Johan för ditt fina omdöme, jag blir jätteglad över att höra att ni är nöjda med mitt jobb.
    Sandra K gillar detta
  • Sanna H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är supernöjda med Sandra, lugn, trygg och skicklig mäklare. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2017-11-23 Sandra K svarar Sanna H
    Stort tack för ert förtroende Sanna. Det var väldigt roligt att få hjälpa er och jag är glad att ni är nöjda med mitt jobb.
    Sandra K gillar detta
  • Damir A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Professionell, tillmötesgående och kunnig. Läs mer
    2017-11-23 Sandra K svarar Damir A
    Tack Damir, vad roligt att ni är nöjda!
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kunnig, engagerad och bra på att återkoppla varje steg. Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Tommy J
    Tack för fina ord Tommy! Roligt att ni är nöjda och känner att ni har fått bra hjälp.
    Sandra K gillar detta
  • Pär-Åke E skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    En mycket trevlig och kompetent mäklare.
    Ett utmärkt jobb och vi som kund är helnöjda. Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Pär-Åke E
    Tack så mycket för ert förtroende och uppskattning i samband med försäljningen! Jag hoppas att ni trivs bra i er nya bostad.
    Sandra K gillar detta
  • Elisabeth H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är toppennöjd med alla möten och samtal jag har haft med min mäklare i samband med min försäljning! Min mäklare var väldigt lyhörd. Jag fick snabbt förtroende för henne!
    Jag kände mig trygg! Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Elisabeth H
    Tack Elisabeth! Det var roligt att hjälpa dig och det gör mig glad att du kände dig trygg under processen.
    Sandra K gillar detta
  • Samuel L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjd. Vår Mäklare Sandra Kristof gav oss en trygg känsla vid vår försäljning. Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Samuel L
    Tack så mycket, det var väldigt roligt att få hjälpa till och jag är glad att ni kände en trygghet under hela processen.
    Sandra K gillar detta
  • Bengt K skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Proffsigt bemötande, mycket kunnig och engagerad för nå ett bra resultat.
    Bästa rekommendationer Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Bengt K
    Tack så mycket Bengt! Roligt att du uppskattade mitt engagemang!
  • P-O L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi kände att vi fick ett bra stöd under hela processen och kände trygghet i affären!! Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar P-O L
    Tack ska ni ha och jag får tacka er för möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Christina U
    Christina U skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har bara positiva saker att säga om min mäklare. Ett fint bemötande, tålamod och kunnighet. Mäklaren har förklarat alla frågor och jag har fått svar.
    Detta gäller förstås hela Svensk fastighetsbyrå. Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Christina U
    Väldigt roligt att du är nöjd med mitt bemötande och jag hoppas att du trivs fint i din lägenhet!
    Sandra K gillar detta
  • Johanna B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Sandra Kristof i synnerhet. En mycket lyhörd och proffesionell mäklare som skötte affären utifrån mina villkor och som jag kände stort förtroende för. Skulle definitivt anlita henne igen. Det blev en helt igenom lyckad affär! Tack så mycket!! Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Johanna B
    Så glad jag blir att ni känner er nöjda och tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er till en lyckad försäljning.
    Sandra K gillar detta
  • Erik P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag hade sedan tidigare hört enbart positivt om Sandra.
    Jag är väldigt nöjd med allt hjälp jag fick både vid försäljning och köp av lägenhet.
    Tydligheten, ärligheten och flexibiliteten är jag supernöjd med. Läs mer
    2017-11-12 Sandra K svarar Erik P
    Tack så mycket! Det är jätteroligt att höra att du är så nöjd och att du fick bra hjälp vid både försäljning och köp.
Fredrik Hagejärd
Sandra Kristof