Sandra Kristof

Sandra Kristof

Sandra Kristof är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Sandra Kristof har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Sandra Kristof har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 223 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Kristof har haft 56 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 223 Läs vad Sandra Kristof

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Bråneryd
    2021-03-20
    Köpte en bostadsrätt som hon förmedlade på bästa sätt.

En riktigt trevlig hjälpsam och kunnig mäklare.

Det har varit en fantastisk kontakt genom hela affären.

En toppen mäklare helt enkelt 😊
    Tack snälla Ferit och Azize för de vänliga orden. Vill tacka er också för ert fina och otroligt vänliga bemötande, varit väldigt trevligt hela vägen att prata med er. Önskar er allt gott i er nya bostad! Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Gräshagen
    2021-03-11
    Vi sålde våran bostadsrätt och har hela tiden fått ett gott bemötande av Sandra. Det har varit en lång resa från det att vi lade ut lägenheten på läge plus till försäljning men Sandra har krigat på och känslan är att hon gett 100 % för att få till försäljningen och levde upp till våra förväntningar. Sammanfattningsvis är vi nöjd med Sandras insats och skulle rekommendera henne till bekanta som ska sälja.
    Tack så mycket Robert och Emily för vårt fina samarbete och er vänliga beskrivning och reco. Glad att jag fick hjälpa er och önskar er all lycka till med era framtidsplaner. Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
    2021-03-11
    Sandra är en förtroendegivande mäklare och väldigt noggrann. När det funnits frågetecken har hon varit snabb på att reda ut dem.

Hälsningar Armin
    Tack Armin, vad det värmer med din rekommendation. Tack för trevligt bemötande! Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
    Vi har köpt en lägenhet i brf Fågeln i Jönköping
    Grattis till er kommande bostad, ska bli spännande att följa byggnationen. Allt gott, hälsningar Sandra Sandra Kristof
    • Ekhagen
    2021-03-11
    Köpt en bostadsrätt. Trevlig med hög servicekänsla. Jag kan verkligen rekommendera Sandra :)
    Tack Magnus, vad glad jag blir över din fina rekommendation! Stort grattis till din nya lägenhet och tack själv för trevligt bemötande hela vägen. Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
    2021-03-09
    Köp av nyproduktion bostadsrätt.

Sandra var ett fantastiskt stöd under hela processen. Hon var lugn, saklig, trygg & kunnig och gav mig svar på alla mina 10 000 frågor o funderingar inför köpet. Jag rekommenderar absolut Sandra.
    //Ulrika O
    Tack så jättemycket Ulrika, det gör mig verkligen glad att läsa din fina rekommendation. Roligt att ha kunnat vara ett bra stöd och att du känt att du fått svar på dina frågor. Man kan aldrig ställa för många frågor i en stor affär. Det är viktigt att man känner sig trygg. Allt gott önskar jag dig, vi ses. Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
    2021-03-07
    Har haft med Sandra att göra då jag köpt en lägenhet. Trevligt och professionellt bemötande.
    Hej Eva! Tack för din fina reco. Och tack själv för trevligt bemötande, ha en fin vår! Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof
    2021-03-06
    Köpt lägenhet
    Trevligt bemötande, informativ, återkommer snabbt med svar,
    Tack Joakim för din fina rekommendation! Det värmer. Allt gott, hälsningar Sandra Sandra Kristof
    • Liljeholmen
    2021-03-05
    Jag köpte en bostadsrättslägenhet som Sandra Kristof mäklade. Jag blev oengagerad men korrekt bemött.

Sandra hade nog tagit på sig alldeles för mycket och gjorde sig inget besvär för att få till en positiv bild. Jag var ensam vid visning men hon kommunicerade inget. I objektsbeskrivningen fanns fel som hon inte kommenterade trots att brf hade lämnat korrekta uppgifter till säljsidan. Säljare var ordf. Rörde sig bl. a. om överlåtelseavgift (säljare istf köpare) och antalet utkvitterade nycklar. En nyckel var på drift och jag fick reda på detta först efteråt och kunde åtgärda. Jag fick inte tillfälle att träffa säljsidan samlat vid något tillfälle, Sandra t.o.m. åkte på skidsemester lagom till överlåtelsen. Kan inget annat än tycka att detta sammantaget är en riktigt svag, ja usel, insats av Sandra. Jag hoppas på att hon ändrar sin uppfattning om vad ett väl utfört uppdrag innebär, i annat fall är hennes kunder mer betjänta av att göra upp affären i egen regi med hjälp av en jurist. Detta hade kunnat bli en riktigt rolig affär men allt schabbel gav det hela en besk eftersmak och låg stämning visavi säljaren. :(
    Hej Per! Tack för din beskrivning av din upplevelse. Jag kan inte annat än beklaga din känsla och må även vara något förvånad och ledsen över din beskrivning av mig. Du fick vara helt ensam på visningen ihop med både mig och min kollega Johan, vi tillsammans gick runt och tittade i lugn och ro. Detta var en förhandsvisning och du fick vara där så lång stund du önskade tillsammans med oss båda, dessutom var min kollega snäll nog att både skjutsa dig till och från visningen. Det kallar jag iaf för god service. Du fick vid visningstillfället även chans att träffa säljaren personligen en stund. När det kommer till att säljarna saknade en nyckel så har de ansvar att lämna över de nycklar som de innehar, varken fler eller färre. Även detta har ju löst sig för din del eftersom de snällt nog bekostat ett låsbyte åt dig. Inget de var tvungna att göra. De har även betalat överlåtelseavgiften som du nämnde, därför överraskar det mig att du ändå är irriterad. Vad gäller tillträdesdagen som du kallar för ”överlåtelse” så var det enligt dina och säljarens gemensamma önskemål om att ha just det datumet, jag hade då en inplanerad semester sedan länge varför min kollega Johan såg till att ta väl hand om er på tillträdet i mitt ställe. Allt gott / Sandra Sandra Kristof
    2021-03-05
    Hej jag har anmält mig till en bostad som ska byggas och haft kontakt med Sandra. Hon är en kommunikativ och trevlig person som jag gärna fortsätter min bostadsaffär med! Bemötandet är utmärkt och motsvarar helt mina förväntningar,
    Så här långt är jag nöjd och vi får nog fortsätta kontakterna en stund till!
    Tack snälla Irene för din fina kommentar, vad glad jag blir! Önskar dig en fin start på våren och det blir spännande att följa byggnationen på Liljeholmen! Med vänlig hälsning, Sandra Sandra Kristof