Sandra Kristof
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 62 kunder tycker om Sandra Kristof

• Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Anlitar svensk fast igen. Läs mer
    2018-11-28 Sandra K svarar Håkan P
    Tack så mycket Håkan för ditt förtroende och tack själv för fint bemötande under hela processen.
  • Sandra V
    Sandra Kristof är en underbar, proffsig ,hjälpsam,kunnig och jättetrevlig!
    Rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Sandra V
    Tack snälla rara Sandra för de fina orden! Och tack själv för ditt fina bemötande!
  • Köpt bostadsrätt.
    Bra hantering, lätt att få kontakt. Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Joakim T
    Hej Joakim! Tack så mycket för återkopplingen, roligt att ni är nöjda med mitt jobb.
  • Sålt bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Inger förtroende. Kunnig och intresserad av bostaden och marknaden

Mycket bra med uppdateringar och återkopplingar. Läs mer
    2018-11-04 Sandra K svarar Niklas B
    Tack för din rekommendation! Roligt att du är nöjd.☺️ Tack igen för förtroendet!
    Sandra K gillar detta
  • David B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket gott bemötande och stort engagemang från mäklaren. Extremt nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Sandra K svarar David B
    Tack så jättemycket för fin rekommendation, roligt att ni är nöjda med mitt jobb :)
    Sandra K gillar detta
  • Mitt bostadsköp förmedlat av Svensk Fast var toppen! Mycket proffsig, tydlig och närvarande mäklare, så nöjd med henne! Läs mer
    2018-11-01 Sandra K svarar Claudia A
    Tack så jättemycket för dina fina ord som värmer, jag engagerar mig mycket i mina uppdrag och är glad att det kommer till glädje för både köpare och säljare. Tack igen.
    Sandra K gillar detta
  • Lisa H skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har fått proffsig och bra service igenom vår bostadsaffär med Sandra Kristof. Hon har hela tiden varit en trygg kontakt, visat på hög kompetens och en vänlig vilja- precis som vi hade hoppats! Läs mer
    2018-10-29 Sandra K svarar Lisa H
    Hej Lisa! Vad roligt att ni fått en så bra upplevelse genom processen, precis som jag önskar att mina kunder ska få. Vi ses till tillträdet!
    Sandra K gillar detta
  • Mycket trevligt proffsigt bemötande vid köp av bostadsrätt.
    Bra både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-10-25 Sandra K svarar Therése K
    Tack Therése, vad roligt att du är nöjd och tack själv för ditt trevliga bemötande!
  • sven-erik s
    sålt bostadsrätt Jönköping/Taberg;
    Från början till slut, perfekt bemötande, snabb o proffesionell.
    Helt nöjda med utfallet, kan inte bli bättre. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-21 Sandra K svarar sven-erik s
    Tack ska ni ha för det fina bemötandet jag fått tillbaka ifrån er och för förtroendet jag fick att hjälpa er. Så glad att ni är nöjda!
    Sandra K gillar detta
  • Sandra Kristof är en fantastisk mäklare, närvarande och engagerad. Lättsam och trevlig att ha kontakt med. Återkopplar regelbundet. Ger alltid det "lilla extra".
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt genom Sandra och är supernöjda! Läs mer
    2018-10-19 Sandra K svarar Ulrika L
    Hej Ulrika! Vad snällt sagt. Det är så roligt att få så värmande omdöme, verkligen glad att ni är nöjda både när ni varit köpare och säljare. Allt gott// Sandra

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd