Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 66 kunder tycker om Sandra Kristof

• Linda S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-17

Har precis köpt en bostadsrätt och fått väldigt fint och personligt bemötande hela tiden. Det har varit lätt att få kontakt med mäklaren oavsett tidpunkt, både via telefon, mail och sms. Tack för allt i samband med mitt bostadsköp! Läs mer
    2019-02-17 Sandra K svarar Linda S
    Tack för fina ord Linda! Roligt att du är nöjd. Ha det så fint så ses vi snart! / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Ulla S skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-15

Jag har sålt en trerumslägenhet om 87 kvm som jag trivts fantastiskt bra i, men har nu blivit ensam och jag tyckte min lgh var för stor.
    Efter samtal från er där ni frågade om jag skulle sälja min lägenhet inom ett år så fick jag kontakt med Sandra Kristof som har varit helt fantastisk på att stötta mig i mitt besluta att sälja lägenheten. Nu har hon fört samman mig med köparna och det slutade med att kontrakt skrevs den 14 februari. Sandra har varit en stöttepelare och kommer säkerligen
    att stötta mig till hela affären är avklarad. Jag är mycket nöjd med bemötandet jag har fått, Läs mer
    2019-02-17 Sandra K svarar Ulla S
    Tack så väldigt mycket Ulla för de fina orden, jag är glad att du känner att du fått fint stöd under processen och det var så roligt att få hjälpa till. Vi ses snart igen då det är dags för tillträde och hörs däremellan. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Maria L skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-15

Mäklaren har varit mycket professionell i sitt bemötande. Ödmjuk, tydlig och lyhörd. Presenterat/visat bostadsrätten på ett fint och tilltalande sätt. Höll också i mötet för avtalsskrivning på ett mycket tilltalande, lugnt och positivt sätt. Läs mer
    2019-02-17 Sandra K svarar Maria L
    Tack så jättemycket Maria för den värmande beskrivningen av din upplevelse. Glad att du uppskattat och fått en fin upplevelse av mitt arbetssätt, jag försöker verkligen alltid att göra mitt bästa för att alla ska bli nöjda och känna att de fått bra hjälp. Vi ses snart igen, lite senare i vår. Allt gott / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Peter R skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-02-10

Sålt 2rok Bankeryd

Mina högt ställda förväntningar uppfylldes med råge ! Läs mer
    2019-02-11 Sandra K svarar Peter R
    Hej Peter! Tack så jättemycket för ditt fina bemötande under hela processen och för din fina rekommendation. Tack för att jag fick hjälpa er.
    Sandra K gillar detta
  • Håkan P skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-28

Mycket bra bemötande.
    Anlitar svensk fast igen. Läs mer
    2018-11-28 Sandra K svarar Håkan P
    Tack så mycket Håkan för ditt förtroende och tack själv för fint bemötande under hela processen.
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-26

Sandra Kristof är en underbar, proffsig ,hjälpsam,kunnig och jättetrevlig!
    Rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Sandra V
    Tack snälla rara Sandra för de fina orden! Och tack själv för ditt fina bemötande!
    Sandra K gillar detta
  • Joakim T skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-26

Köpt bostadsrätt.
    Bra hantering, lätt att få kontakt. Läs mer
    2018-11-26 Sandra K svarar Joakim T
    Hej Joakim! Tack så mycket för återkopplingen, roligt att ni är nöjda med mitt jobb.
    Sandra K gillar detta
  • Niklas B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-04

Sålt bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Inger förtroende. Kunnig och intresserad av bostaden och marknaden

Mycket bra med uppdateringar och återkopplingar. Läs mer
    2018-11-04 Sandra K svarar Niklas B
    Tack för din rekommendation! Roligt att du är nöjd.☺️ Tack igen för förtroendet!
    Sandra K gillar detta
  • David B skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-01

Sålt bostadsrätt.
    Mycket gott bemötande och stort engagemang från mäklaren. Extremt nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Sandra K svarar David B
    Tack så jättemycket för fin rekommendation, roligt att ni är nöjda med mitt jobb :)
    Sandra K gillar detta
  • Claudia A skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-31

Mitt bostadsköp förmedlat av Svensk Fast var toppen! Mycket proffsig, tydlig och närvarande mäklare, så nöjd med henne! Läs mer
    2018-11-01 Sandra K svarar Claudia A
    Tack så jättemycket för dina fina ord som värmer, jag engagerar mig mycket i mina uppdrag och är glad att det kommer till glädje för både köpare och säljare. Tack igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd