Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 130 Läs vad Sandra Kristof

• UllaBrith T köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-10

Kålgården
    Har köpt en lgh på Kålgården.
    Fick på rekommendation tips om er fastighetsförening. Blev väl bemött.
    Hjälp att hitta en lämplig lgh eftersom som jag inte bodde på orten.
    Fick hjälp med olika förslag från fler mäklare från er förmedling. Läs mer
    2019-11-11 Sandra K svarar UllaBrith T
    Hej Ullabrith! Vad roligt att du känner dig så väl bemött av oss här på Svensk fastighetsförmedling. Och att vi också med gemensamt engagemang kunde hitta en lägenhet som matchade dina önskemål. Hoppas att du ska trivas fantastiskt bra på Kålgården och i Jönköping. Vi ses och hörs snart / hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Anton S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-08

Bråneryd
    Hej! Sandra är en fantastisk mäklare som vet sina saker. Hon är tydlig och rak vilket är bra i alla lägen angående bostadsköp. Hon lämnar inget åt slumpen och planerar noga tillsammans med dig.
    Sandra är även lugn och jordnära vilket är bra när man för samtal med henne och man själv kanske är lite frustrerad över något, då tar hon en tillbaka till jorden.

Vi rekommenderar henne starkt.
    MVH Anton och Malin Läs mer
    2019-11-08 Sandra K svarar Anton S
    Hej Anton & Malin! Vilken otroligt fin rekommendation - jag blir varm och glad av att läsa den. Tusen tack! Vi ses snart igen! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Jenifer Y sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-08

Samset
    Sandra har varit väldigt tillgänglig och vänlig. Hon har varit väldigt hjälpsam och förstående. Läs mer
    2019-11-08 Sandra K svarar Jenifer Y
    Hej Jenifer! Tack snälla du för det fina omdömet, tack så mycket för att jag fick hjälpa till ☺️ Vi hörs snart igen. Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Oskar D köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-01

Gräshagen
    Köpte nyligen en bostadsrätt. Upplevde att processen gick väldigt smidigt främst för att Sandra var tydlig och informativ genom hela resan. Då det var mitt första bostadsköp hade jag dålig koll på tillvägagångssättet men blev väl omhändertagen vilket kändes tryggt. Läs mer
    2019-11-01 Sandra K svarar Oskar D
    Tack Oskar! Vad fint att du känner att jag gjort ett bra jobb. Jätteglad att du känner att du fått en bra upplevelse av din första bostadsaffär. Allt gott/ vi ses snart för tillträde. Hälsningar Sandra
  • Fanny A
    Fanny A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-30

Gräshagen
    Jag har köpt en bostadsrätt.

Jag letade lägenhet under ett par månader och fick träffa alla möjliga mäklare från olika företag. Det var dock en mäklare som stod ut lite extra, och det var Sandra Kristof. Hon mötte en med öppna armar och fick en att känna sig sedd och viktig.
    Sandra är flexibel, hon löste tex extra visningar, flyttade på tider och svarade riktigt snabbt på sms och telefon.
    När jag väl hittade min drömlägenhet så blev jag så glad när jag såg att det var just Sandra som hade hand om den försäljningen.
    Jag rekommenderar verkligen Sandra som mäklare och kommer definitivt kontakta henne den dagen då jag ska sälja vidare min lägenhet! Läs mer
    2019-11-01 Sandra K svarar Fanny A
    Hej Fanny! Vad otroligt glad jag blir, dina ord värmer väldigt mycket. Så värdefullt att få en så fin beskrivning när man anstränger sig för att göra sitt jobb så bra som möjligt för både köpare och säljare. STORT tack. Vi ses snart! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Amanda S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-29

Gräshagen
    Vi valde att kontakta Sandra när vi skulle sälja vår lägenhet, då hon även var mäklaren som vi köpte lägenheten via. Hon har varit både proffsig och jättetrevlig under hela processen :) Vi hade ett drömbud vi hoppades få på lägenheten, men tack vare Sandra och lite tur fick vi mer än vad vi trott! Vi kunde inte vara mer nöjda med resultatet och Sandras insats! Läs mer
    2019-10-29 Sandra K svarar Amanda S
    Hej Amanda! Vilken otroligt fin kommentar ni lämnat - tack snälla ni. Era ord värmer och det har varit så kul att få hjälpa er. Extra skoj att få komma tillbaka och hjälpa till när jag en gång sålde lägenheten till er. Ni har gjort ett fantastiskt arbete med lägenheten och skapat ett drömboende även för nästa ägare. Tack för fint samarbete. / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Åsa Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Hovslätt
    Fantastiskt trevlig och sympatisk. Bra på att återkoppla. Hjälpsam och stöttande Läs mer
    2019-10-22 Sandra K svarar Åsa Maria B
    Tack snälla Maria, vad fina ord! Jätteglad att du känner dig nöjd med mitt jobb :) Tack för ett fint samarbete och dialog! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Ida L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-20

Jönköping - Väster
    Vi har nyligen sålt vår lägenhet med Sandra Kristof som mäklare. Redan när vi sågs första gången fick vi ett väldigt proffsigt bemötande och genom hela processen har Sandra gjort sitt yttersta för att få lägenheten såld. Sandra är väldigt bra på att ge feedback och vi har haft stenkoll på varje steg i processen vilket verkligen uppskattats. Hon har gjort det där lilla extra för att få till en bra affär både för vår del och för köparen. Vi är supernöjda med Sandra som mäklare och kan rekommendera henne till alla som behöver mäklare! Läs mer
    2019-10-21 Sandra K svarar Ida L
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen - det har varit väldigt roligt att få samarbeta med er. Hela tiden från start en öppen dialog och jag har känt ert fulla förtroende vilket gjort det ännu roligare att jobba tillsammans. Tack igen - vi ses snart! /Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Krunal C sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-13

Torpa
    Sandra visade gott engagemang, trevligt bemötande och proffsigt arbete. Detta genom att vara tillgänglig vid behov. Hon har gjort ett kanonjobb! Läs mer
    2019-10-14 Sandra K svarar Krunal C
    Tack så mycket för ett fint samarbete Krunal! Ha en fin höst och tack för förtroendet! /Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Mattias B sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-12

Bäckalyckan
    Sandra både sålde vår bostad till oss först och sålde den sedan åt oss. Det som vi tycker Sandra gör bra är att hon håller alla parter informerade om allt som händer, trevligt bemötande samt en enorm kunskap och expertis. Vi rekommenderar varmt att anlita Sandra. Läs mer
    2019-10-12 Sandra K svarar Mattias B
    Tack snälla Mattias och Jossan för den fina rekommendationen och förtroendet att få hjälpa er! Varit så roligt och trevligt samarbete ihop med er. Vi ses och hörs snart igen! Hälsningar Sandra

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg