Läs vad 203 Läs vad Sandra Kristof

• 2021-01-03
    Sålt etta med hjälp av Sandra.
    Professionell men samtidigt personlig! Engagerad hela vägen. Rekommenderar varmt Sandra till andra som ska sälja eller köpa bostad.
    Nahal M
    Nahal M
    • Ekhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej Nahal! Tack snälla du för dina värmande ord. Tack också för ditt förtroende och för ett fint samarbete under processen. Vi ses och hörs snart. Hälsningar Sandra

• 2020-12-25
    Köpt lägenhet.
    Mycket vänligt och samtidigt professionellt bemötande. Högsta betyg
    Kjell C
    • Ekhagen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tack snälla Kjell för det fina betyget. Tack själva för fint bemötande, vi ses snart igen här i januari. Med vänlig hälsning, Sandra

• 2020-11-26
    Sandra är väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig
    Gunilla H
    • 57.0 m²
    • Jönköping - Väster
    Tack Gunilla - vad snällt av dig. Så roligt att jag fick hjälpa till. Tack för förtroendet och ett smidigt samarbete. Hälsningar Sandra

• 2020-11-24
    Sandra fick i uppdrag att sälja min lägenhet och jag kunde inte blivit mer nöjd. Fick ett seriöst intryck från första kontakt och Sandra höll mig sedan uppdaterad under hela säljprocessen. Hon gjorde ett kanonjobb under hela processen och lyckades få ett pris över mina förväntningar.
    Jens W
    • 80.0 m²
    • Samset
    Tack snälla Jens för den fina rekommendationen. Vad roligt att ha fått förtroendet att hjälpa dig och tack för det fina samarbetet. Blir jätteglad över din fina reco som värmer mycket. Ha en fin avslutning på hösten! Hälsningar Sandra

• 2020-11-21
    Jag sålde en lägenhet i Jönköping med hjälp av Sandra. Mycket bra kommunikation och alltid trevlig😊 jättenöjd!
    Mikaela F
    • Jönköping - Öster
    Tack Mikaela, och detsamma! Så lätt att samarbeta med dig, tack snälla för ditt förtroende :) Hälsningar Sandra

• 2020-11-12
    Som köpare har jag bara positivt att säga om Sandra som mäklare. Hennes arbetssätt och lugn skapade en trygghet hos oss som köpare. På våra frågeställningar såg hon snabbt till att söka svar och återkoppla vilket bidrog till att det aldrig hann växa fram några tveksamheter eller obesvarade funderingar. Hade Sandra ansvarat för min egna försäljning hade jag starkt rekommenderat henne till andra.
    Philip Carl Axel B
    • 4:a
    • 87.6 m²
    • Hovslätt
    Tack snälla Philip för det fina omdömet! Vad roligt att ni är nöjda. Uppskattar jättemycket era värmande ord. Hälsningar Sandra

• 2020-11-10
    Köpt en bostad som Sandra förmedlade. Toppen service från start! Kunnig om bostaden och snabb återkoppling på frågor.

Rekommenderar henne varmt!
    Madeleine Annika E
    • 4:a
    • 87.6 m²
    • Hovslätt
    Tack Madeleine för din fina reco! Vad roligt att ni är nöjda och tack själva för mycket trevligt bemötande. Vi ses längre fram till tillträdet. Hälsningar Sandra

• 2020-11-10
    När vi köpte hus sålde vi vår lägenhet med Sandras hjälp.

Sandra är otroligt trevlig, lyssnar och känns professionell! Hon peppade oss när vi kände oss modfällda och hade en otroligt positiv inställning som jag tror var viktig för oss i fasen mellan köp och sälj.

Vi är väldigt glada för att vi valde Sandra som vår mäklare och kände stort förtroende för henne genom hela försäljningen.
    Victoria B
    • 3:a
    • 66.5 m²
    • Huskvarna - Västerliden
    Hej Victoria! Tack snälla ni för det fina omdömet, glad att jag kunde bidra med en trygghet. Vet själv hur det kändes när jag var i samma situation så det känns bra att bära med sig den erfarenheten och kunna peppa sina kunder i processen. Stort tack för att ni valde mig till er mäklare, varit väldigt roligt att få samarbeta med er. Vi ses snart. Hälsningar Sandra

• 2020-11-08
    Sålt brf. Många känslor när man ska sälja
    Viktigt i detta att känna sig sedd och förstod när man slängs mellan hopp och uppgivenhet
    Sandra fick mig att känna mig som den enda kunden med fokus på mitt. Engagerad, proffsig och förtroendeingivande och otroligt trevlig på ett ärligt sätt
    Helen B
    • 70.0 m²
    • Jönköping - Väster
    Hej Helen! Tack snälla du för de fina orden, värmer att höra att du känt dig sedd och prioriterad. Uppskattar mycket vårt samarbete och ditt förtroende. Vi ses snart. Hälsningar Sandra

• 2020-11-07
    Köpt bostad.
    Sandra bemötte mig utmärkt! En av dom bästa mäklare jag har haft! Hon höll mig uppdaterad varje sekund! Va rädd om henne för hon är guldgruva för ert företag!
    Shqiprim K
    • 70.0 m²
    • Jönköping - Väster
    Tack snälla rara du för de orden! Värmer otroligt mycket för mig. Så värdefullt att få så fint omdöme och tack till dig också för trevligt bemötande hela vägen. Grattis till din nya lägenhet! Ses snart, hälsningar Sandra

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte