Sandra Kristof
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 117 Läs vad Sandra Kristof

• Joel W köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-11

Köpt en nybyggd lägenhet på Samset. Genuin och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-09-11 Sandra K svarar Joel W
    Tack Joel för ditt fina omdöme! Vi ses på platsvisningen senare i höst! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Perry S köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Jönköping
    Jag har köpt en Bostadsrätt på Samset Jönköping.
    Mycket väl bemött.Lätt att få kontakt med.
    Mäklaren levde upp till min och hustruns krav.
    Mäklaren var alltid hjälpsam, kunde hon inte svara på frågorna direkt, återkopplade hon omgående med svar.

Mycket bra och hjälpsam mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-09-11 Sandra K svarar Perry S
    Hej Perry! Tack snälla för de värmande orden, jag blir jätteglad över ert fina beröm. Vi ses snart på platsvisning. Må så gott till dess/ Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Helena H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-10

Jönköping
    Köpt ny bostadsrätt. Smidigt och lätt.

Hade inga förväntningar innan men affären sköttes utmärkt. Läs mer
    2019-09-10 Sandra K svarar Helena H
    Hej Helena! Tack för din fina rekommendation. Jätteroligt att ni är nöjda. Vi ses senare i höst på platsvisning! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Dan A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Köpt lägenhet. Sandra var trevlig och gjorde ett kompetent intryck under visningen och övriga kontakter vi hade.

Hjälpte oss så vi fick tillträde till lägenheten före beräknad tillträdesdag, Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Dan A
    Hej Dan! Tack så mycket för rekommendationen! Roligt att ni känner er nöjda med mitt arbete och fint att det gick att ordna tidigare tillträde så att ni slapp stressa. Allt gott! / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Hannes A köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Fantastisk mäklare med egenskaper utöver det förväntade. Otroligt professionell men ändå väldigt familjär relation till åtminstone mig som köpare. Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Hannes A
    Hej Hannes! Vad glad jag blir av att läsa era fina ord, känns roligt att kunna vara mig själv och att det uppskattas att vara både professionell och personlig på samma gång. Önskar er allt gott och trivsel i er nya lägenhet! / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Köpt ett parhus och blev mycket väl bemött. Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Maria H
    Tack Maria, och tack själv för ditt vänliga bemötande. Vi ses senare i höst! Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Lovisa A sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Har både köpt och sålt min lägenhet genom Sandra. Det har alltid kännts väldigt tryggt då hon regelbundet uppdaterat oss på vad som händer och kommande steg i processen.

Sandra är väldigt trevlig och profisionell. Rekommenderar henne varmt till framtida köpare och säljare av lägenheter! Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Lovisa A
    Hej Lovisa! Tack snälla du för det fina omdömet, så roligt att få chans att hjälpa till både vid köp och senast nu vid försäljning. Det har varit väldigt roligt att få samarbeta med er och känna ert förtroende. Stort tack för din rekommendation.
    Sandra K gillar detta
  • Anna D köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Jag har köpt en lägenhet vis svensk fast. Jag tog kontakt med mäklaren om frågor mm innan visning och efter det har mäklaren engagerat sig och visat intresse under hela processen. Vi är väldigt nöjda i helhet av hela köp processen och tycker vår mäklare var toppen och som sagt väldigt engagerad och delaktig. Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Anna D
    Tack så jättemycket Anna för den fina rekommendationen! Vi ses senare i höst på tillträdet :) Hälsningar Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Torun N skrev om Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-08

Har varit på jakt efter en lägenhet sedan i maj och Sandra är utan tvekan den bästa mäklaren jag träffat under hela denna perioden. Glad, tillmötesgående och extremt hjälpsam. Försäkrar sig om att alla har tydliga och klara uppgifter och finns alltid som stöd för att att förklara och svara på frågor. 10/10 rakt igenom! Läs mer
    2019-09-09 Sandra K svarar Torun N
    Hej Torun! Wow, vilken glädje för mig att läsa dina snälla ord. Så tacksam att jag kan ge dig som köpare en så bra upplevelse av en stor affär. Värmer att höra. Vi ses snart för tillträde! / Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Hans Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kristof en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-09-08

Jönköping
    Sålt lägenhet, bra och kunnig mäklare som gett oss bästa service.
    Sandra och företaget har på bästa sätt hjälpt oss med affären, mäklaren har överträffat våra förväntningar, vi vill ge Sandra de bästa rekommendationer. Läs mer
    2019-09-08 Sandra K svarar Hans Erik L
    Tack snälla ni för de fina orden! Jätteglad att ni känner er nöjda med hjälpen och tacksam att vi fick förtroendet att hjälpa er. Vi ses snart på tillträdet! Allt gott / Sandra

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg