Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Kallhäll & Kungsängen

Svensk Fastighetsförmedling Kallhäll & Kungsängen

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Kallhäll och Kungsängen!

Här i Kallhäll, Kungsängen och övriga Järfälla bor du en bit norr om Stockholm och vackert intill sjön Mälaren. Vi på mäklarkontoret kan området i minsta detalj, och hjälper dig tillrätta vare sig du letar lägenhet eller en villa med strandutsikt.

Vi kan svara på alla frågor. Vill du veta hur vägen till jobbet ser ut? Var de bästa restaurangerna ligger? Det är få saker vi inte har koll på. Vi har varit verksamma i Kallhäll länge och tillhör Sveriges största mäklarkedja med hela 80 års erfarenhet. Kontakta oss så hjälper vi dig till drömbostaden.

Läs vad 1 kund tycker om Svensk Fastighetsförmedling Kallhäll & Kungsängen

• Jouri P
    Jouri P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Kallhäll & Kungsängen
    Mathias är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Mathias och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar. Läs mer
    2017-12-29 Mathias L svarar Jouri P
    Hej!
    Tack så mycket för fint omdöme, vill även tacka er för ett mycket trevligt samarbete.
    Allt gott till er och gott nytt år! Mvh Mathias

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla