Alexander Midjich

Alexander Midjich

Alexander Midjich är mäklare på Mäklarhuset Kalmar & Torsås

Alexander Midjich har varit registrerad mäklare sedan 2010-12. Alexander Midjich har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.7. Alexander Midjich har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Alexander Midjich

Sedan starten hos Reco 2020
Niklas K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
Djursvik

Mycket trevlig och professionell mäklare, med ett stort engagemang.

Svar från Alexander Midjich

Härliga ord att läsa, tack för ditt omdöme Niklas och stort lycka till i ert nya hus, snart dags att flytta in också.

Linda A
Djursvik

5/5 är upplevelsen av denna försäljning. Alexander är mycket trevlig och professionell mäklare. De var en snabb och smidig affär. Rekommenderas varmt!

Svar från Alexander Midjich

Tack för din rekommendation! Jag får önskar er all lycka i det nya huset nu, som ni letat och nu äntligen hittat rätt.

Sven K
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
Djursvik

kundinriktad, rak, kunnig, enkel att ha och göra med

Svar från Alexander Midjich

Tack Sven för ditt omdöme, rak, ärligt och transparens tycker jag är bland det viktigaste när ni säljer ett hus. Kul att du känner att det var den upplevelsen som ni fick.

Rikard R
Torsås

Trevlig och jordnära kille, Lätt att prata med! Alexander gjorde affären lätt och smidig precis som det ska vara!

Svar från Alexander Midjich

Tack Rikard och kul att höra att du är nöjd med upplägget. Lycka till nu med renoveringarna, är säker på att det kommer bli strålande fint.

Marcus N
Kalmar

Duktig & påläst. Gav ett väldigt bra intryck

Svar från Alexander Midjich

Tack Marcus för ditt omdöme och att ni är nöjda med allt så här långt. Jag är säker på att ni kommer trivas utmärkt i ert nya hus också.

Agneta H
Gullaboås

Lugn och trygg mäklare. Hjälper gärna till att svara på alla frågor mar har som köpare. Han vänder sig till säljaren och tar reda på det man behöver, för att man ska kunna ta ett beslut om man vill köpa fastigheten! // Agneta Hallberg Köpare av hus, i Gullaboås

Svar från Alexander Midjich

Tack Agneta för ditt omdöme och att du känner att du har fått all information du efterfrågat för att ta ett så viktigt och stort beslut som det är att köpa en ny bostad.

Hilbert B
Gullabo

Trevlig seriös noggrann. Lugn o tillmötesgående. Var noga med att vi som köpare ock säljare förstod innebörden av kontraktets text.

Svar från Alexander Midjich

Tack Hilbert för ditt omdöme! Vad trevligt att höra att du är nöjd med upplägget och att du känner att du blivit bemött på ett bra sätt också. Trots en snårig väg till huset så har du nu fått flytta in och jag hoppas du kommer trivas bra där också.

Britt-Marie N
Torsås

Bra bemötande. Angagerade sig i försäljningen. Fortlöpande information nästan dagligen hur försäljningen utvecklade sig. Hittade snabbt möjliga köpare. Godhjärtad gåva till Barncanserfonden.

Svar från Alexander Midjich

Tack Britt-Marie för ditt omdöme och att du känner dig nöjd med hela processen och mitt engagemang till den.

Malin S
Torsås

Han är seriös. Svarar på frågorna man har och återkopplar alltid när man försökt nå honom.

Svar från Alexander Midjich

Tack Malin för ditt omdöme. Hoppas nu du kommer trivas i ditt nya hus.

Ulf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Midjich en del av Mäklarhuset Kalmar & Torsås
Torsås

Mötet blev som jag hade hoppats på! det kunde inte varit bättre!!

Svar från Alexander Midjich

Härligt att höra Ulf att du känner dig nöjd med affären och allt blev som du förväntade dig.