Elin Taube
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv. Läs mer

Läs vad 31 kunder tycker om Elin Taube

• Qing Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Ni är professionella och servicemedvetna. Tusen tack för bra arbete! Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Qing Z
    Tack Qing för det fina omdömet! /Emil & Elin
  • Jag har bara positivt att säga. Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Margit Ing-Marie Harriet E
    Tusen tack! Var ett nöje att få hjälpa dig! /Elin
  • Köpt bostadsrätt radhus
    Toppen bemött och väldigt trevlig mäklare
    Över förväntan. Jätte bra kontakt och information om allt. Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Alexander H
    Tack snälla för rekommendationen! /Elin
    Elin T gillar detta
  • Hej tack för ett trevligt memötande o ett bra jobb som passade oss vi är så nöjd med vår kära Elin kram o tack vi hörs . Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Monica H
    Tusen tack Monica! Var så kul att få hjälpa er! Kram Elin
    Elin T gillar detta
  • Elin Taube har för vår förenings räkning ombesörjt försäljningen av tre ombyggda lägenheter. Processen har varit mycket professionell och vi har som säljare känt stor trygghet. Information och dialog har fungerat alldeles utmärkt under hela processen. Vi sätter stort värde på att också köpare och spekulanter mötts kunnigt och med hög service. Läs mer
    2018-09-20 Elin T svarar HSB Brf Vega i
    Tack för rekommendationen! Nöjet var helt på min sida! /Elin
    Elin T gillar detta
  • Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet och även att hitta en ny lägenhet. Hennes engagemang och intresse i sina kunder gör henne till en mäklare som man vill träffa på visning och gör det enkelt både att köpa och sälja lägenhet. Rekommenderar henne varmt och kommer använda mig av henne om jag i framtiden ska sälja min lägenhet! Läs mer
    2018-08-30 Elin T svarar Emelie R
    Tack bästa Emelie! Har varit så kul att få hjälpa dig både sälja och hitta nytt boende! Tack! /Elin
  • Guy O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Försäljning av bostadsrätt i Kalmar. Fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklare Elin Taube. Hon har sedan skött sina åligganden till full belåtenhet.
    Försäljningen är inte avslutad men jag är övertygad om att vi får samma goda service hela vägen!
    Anita och Guy Olmin Läs mer
    Elin T gillar detta
  • Jag har köpt en etta i Kalmar. Hade Elin Taube som mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur Elin bemötte mig som ny på bostadsmarknaden, tyckte hon förklarade pedagogiskt och förenklade processen att köpa en bostad. Läs mer
  • Åsa L skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt utav Elin. Vi är mycket nöjda med Elin som mäklare och den kontakt vi har haft. Läs mer
  • Jag har sålt en Bostadsrätt
    Jag är mycket nöjd med min Mäklare
    Mycket trevlig och kompetent person
    Det är aldrig svårt att jobba med yrkesfolk
    Kan verkligen rekommendera henne Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube