Elin Taube
en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv.
Larmgatan 28
392 32 Kalmar — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Elin Taube

• Alexander H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt bostadsrätt radhus
    Toppen bemött och väldigt trevlig mäklare
    Över förväntan. Jätte bra kontakt och information om allt. Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Alexander H
    Tack snälla för rekommendationen! /Elin
  • Monica H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Hej tack för ett trevligt memötande o ett bra jobb som passade oss vi är så nöjd med vår kära Elin kram o tack vi hörs . Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Monica H
    Tusen tack Monica! Var så kul att få hjälpa er! Kram Elin
    Elin T gillar detta
  • HSB Brf Vega i skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin Taube har för vår förenings räkning ombesörjt försäljningen av tre ombyggda lägenheter. Processen har varit mycket professionell och vi har som säljare känt stor trygghet. Information och dialog har fungerat alldeles utmärkt under hela processen. Vi sätter stort värde på att också köpare och spekulanter mötts kunnigt och med hög service. Läs mer
    2018-09-20 Elin T svarar HSB Brf Vega i
    Tack för rekommendationen! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Emelie R skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet och även att hitta en ny lägenhet. Hennes engagemang och intresse i sina kunder gör henne till en mäklare som man vill träffa på visning och gör det enkelt både att köpa och sälja lägenhet. Rekommenderar henne varmt och kommer använda mig av henne om jag i framtiden ska sälja min lägenhet! Läs mer
    2018-08-30 Elin T svarar Emelie R
    Tack bästa Emelie! Har varit så kul att få hjälpa dig både sälja och hitta nytt boende! Tack! /Elin
  • Guy O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Försäljning av bostadsrätt i Kalmar. Fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklare Elin Taube. Hon har sedan skött sina åligganden till full belåtenhet.
    Försäljningen är inte avslutad men jag är övertygad om att vi får samma goda service hela vägen!
    Anita och Guy Olmin Läs mer
  • Ellen S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har köpt en etta i Kalmar. Hade Elin Taube som mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur Elin bemötte mig som ny på bostadsmarknaden, tyckte hon förklarade pedagogiskt och förenklade processen att köpa en bostad. Läs mer
  • Åsa L skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt utav Elin. Vi är mycket nöjda med Elin som mäklare och den kontakt vi har haft. Läs mer
  • Benny E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt en Bostadsrätt
    Jag är mycket nöjd med min Mäklare
    Mycket trevlig och kompetent person
    Det är aldrig svårt att jobba med yrkesfolk
    Kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • Gunnar N
    Gunnar N skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänligt och bästa professionella bemötande. Och viktigast - utmärkt slutresultat. Johan Läs mer
    2018-06-26 Elin T svarar Gunnar N
    Tack för att ni tog er tid att lämna en rekommendation! Glad sommar! /Elin
  • Jaruphan O
    Jaruphan O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastisk mäklare som hjälpte oss sälja vår lägenhet.

Hon var professionell från första mötet, kunnig, skapade snabbt ett högt förtroende, var realistisk men hade samtidigt höga mål för oss. Alltid nåbar och har en mycket bra återkoppling.

Hon styrde försäljningsprocessen på ett mycket bra sätt och överträffade våra förväntningar på alla plan. Vi kan varmt rekommendera ELIN TAUBE till alla som vill sälja/köpa sin bostad. Läs mer
    2018-05-31 Elin T svarar Jaruphan O
    Tack Jaruphan för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Nöjet var helt mitt! /Elin
    Elin T gillar detta
  • Vi har precis köpt vår första bostad och därmed även vår första gemensamma bostad. Objektet låg först som Läge+ och redan där började vi ställa frågor, vi var till en början lite rädda att vi skulle uppfattas som tjatiga. Men Elin gav oss en trygg känsla att ställa frågor, även de mest tjatiga eller mindre smarta :) Visningen ledde till vårt första bostadsköp och det fanns såklart moment som var nya för oss men Elin fanns hela tiden där som en trygghet. Våra förväntningar innan var att det skulle kännas som ett stort och nästan tungt steg men vi känner istället att det mest kändes naturligt. Vi är väldigt nöjda med affären och den hjälp vi fått. Elin fick det att kännas personligt fast på ett väldigt professionellt sätt. Läs mer
    2018-05-30 Elin T svarar Emelie Berit Elin J
    Tack bästa ni! Var härligt att få hjälpa er till ert första gemensamma boende! /Elin
  • Mats W skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tyvärr så finns de för få superlativ för att beskriva detta lägenhetsskifte all heder Elin Läs mer
    2018-05-29 Elin T svarar Mats W
    Tack Mats! Det har varit kul att få hjälpa dig! /Elin
  • Isabell P skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi har sålt en bostadsrättsvilla och vi är mycket nöjda med Elin som vår mäklare. Hon har bemött oss på ett professionellt men vardagligt sätt som vi uppskattar. Hon har visat intresse för såväl vår försäljning men också vårt privatliv. Hon delade även med sig av sitt privatliv vilket gav oss en relation som inte endast var baserad på en försäljning. Vi hade en förväntan på en försäljning om 2 milj kr men slutpriset blev 2.250.000 vilket även är rekord för vår förening vilket vi förstås är väldigt nöjda med. Elin anpassade sig även till våra tider när vi skulle träffas och vid samtliga möten har hon varit professionell. Vi är mycket nöjda med Elins prestation och vi skulle absolut rekommendera henne till andra säljare. Läs mer
    2018-05-28 Elin T svarar Isabell P
    Tack snälla Isabell för rekommendationen! Nöjet var helt på min sida! Vi ses! /Elin
    Emelie Berit Elin J, Elin T gillar detta
  • Ingrid V skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Sålt 3-rums lägenhet på Skräddaretorpsvägen 3 A

Jag har fått mycket vänligt bemötande av Elin även av Katrin.
    Mina förväntnigar var naturligtvis att få lägenheten såld.

Är tacksam stt det blev en så snabb affär. Läs mer
    Elin T gillar detta
  • helnöjd med det bemötande vi fick av Elin,toppen! Läs mer
    2018-02-28 Elin T svarar Kennert Inge Lars-Åke P
    Tack Kennert för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Patric O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig och effektiv. Gick noga igenom allt vi behövde veta i samband med försäljningen.
    Lättillgänglig vid eventuella frågor.
    Rekommenderas. Läs mer
    2018-02-28 Elin T svarar Patric O
    Tack för rekommendationen Patric! Tacksam för att jag fick förtroendet och nöjet var helt mitt! Må väl! /Elin
  • Linda F skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Över förväntan! Väldigt bra. Rekommenderar henne varmt. Är oerhört nöjd för första gången med en mäklare! Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Linda F
    Tack snälla du för rekommendationen! /Elin & Katrin
  • Berit A
    Berit A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tydligt, rakt och med trygg serviceinriktning. Så upplevde jag bemötandet. Som äldre pensionär behöver man någon att luta sig mot lite extra, kunna känna tillit helt och fullt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Berit A
    Tack Berit för den fina rekommendationen! /Elin
  • Birgitta J skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Blev väl bemött. Positiva, uppmuntrande kontakter. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Birgitta J
    Tack för förtroendet Birgitta! /Elin
  • Eva E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin var mycket engagerad i min försäljning av lägenheten.Hennes positiva sätt och starka vilja gjorde att jag kände mej trygg.Det var dom svåraste månaderna december-januari.Jag rekomendera henne varmt. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Eva E
    Tack bästa Eva för förtroendet, vi var ett bra team! /Elin
  • Ingrid H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är mycket professionell och oerhört vänlig och förstående för en säljares svåra belägenhet. Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Ingrid H
    Tack snälla Ingrid för rekommendationen! /Elin
  • Inger C skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick ett bra bemötande av Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling och tycker att hon utfört uppdraget på ett proffsigt sätt.

Inger Carlsson/Lennart Carlsson Läs mer
    2018-02-12 Elin T svarar Inger C
    Tack Inger och Lennart för förtroendet! Bästa hälsningar, Elin
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Elin är perfekt som mäklare! Hon har lyssnat på vad vi önskat och har jobbat väldigt snabbt och effektivt, precis efter våra önskemål!
    Elin är glad och pigg och väldigt lätt att tycka om och att känna förtroende för. Hon är mycket påläst och vet vad hon pratar om. Vi vill gärna ha Elin som mäklare om vi ska köpa eller sälja längre fram i tiden. Vi kommer absolut att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och då givetvis Elin till vänner, familj och andra som behöver en mäklare!
    Vi är med andra ord supernöjda :) :)
    Hälsningar från Kerstin och Mikael! Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Kerstin M
    Tack för det otroligt fina omdömet! Och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Önskar er all lycka i det nya boendet! Varma hälsningar, Elin
    Kerstin M, Elin T gillar detta
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Mycket trevlig.
    Förklarade hur försäljningen går till på ett mycket bra och enkelt sätt. Läs mer
    2017-12-18 Elin T svarar Barbro S
    Tack Barbro för omdömet! Bästa hälsningar, Elin
  • Linda S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och bra bemötande.
    Höll sig i bakgrunden men hela tiden tillgänglig för frågor. Läs mer
    2017-12-07 Elin T svarar Linda S
    Tack Linda för att du tog dig till att skriva ett omdöme!
  • Marina P
    Marina P skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi är 100% nöjda med bemötandet vi fick under hela vår försäljningsprocess. Elin är en glad och trevlig person som man snabbt får förtroende för. Hon är ödmjuk inför uppdraget hon fått men är också driven och har ett klart fokus på att komma till ett bra avslut på försäljningen. Hon ger kunden bra och snabb feedback under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Elin och Svensk fastighetsförmedling till alla som funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
    2017-11-24 Elin T svarar Marina P
    Tack snälla Marina för det otroligt fina omdömet. Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Katarina Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vänlig, serviceminded, löste de frågor som uppstod. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Katarina Z
    Tack Katarina för omdömet! /Elin
  • Asta A
    Asta A skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Toppenbra så bra bemötande trevlig o glad o positiv Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Asta A
    Tack Asta för den fina rekommendationen! /Elin
    Elin T, Representant för Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
  • Sebastian J skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Fantastiskt professionell mäklare. Kan varmt rekommendera Elin för båda försäljning och köp av bostad. Läs mer
    2017-11-20 Elin T svarar Sebastian J
    Tack Sebastian för den fina rekommendationen! /Elin