Elin Taube
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Elin Taube

• Sandra Jeannette O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-07-15

Elin T! Tack för engagerat bemötande. Jag ville få lägenheten sålt till önskat pris och fick god hjälp av mäklaren för att nå dit.
    Väldigt nöjd! Elin var mycket lyhörd och informativ. Dessutom var hon trevlig på alla sätt och vis. Jag är mycket nöjda och glada över att jag valde svensk fastighetservice i Kalmar. Läs mer
  • Markus N skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-06-24

Elin hjälpte mig superbra att köpa min första bostad. Gick både fort o smidigt o få till en visning o sedan ett möte med säljaren. Blev trevligt bemött under hela köpet sedan första samtalet. Förväntningarna jag hade levdes upp till utav både Elin själv och hennes assistent Madeleine. Så kortfattat är jag väldigt nöjd! Läs mer
    2019-06-25 Elin T svarar Markus N
    Tack snälla du för rekommendationen! Var kul att få hjälpa till! /Elin & Madde
  • Gun O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-05-23

Vi är mycket nöjda med Elin och hennes sätt att hantera försäljningen av familjens bostad på Vasallgatan i Kalmar.
    Våra behov och förväntningar hanterades och infriades på ett sätt som visar på god erfarenhet. Elin presenterade hela processen från värdering till försäljning, med alla delmoment specificerade.
    Vi kan, mot bakgrund av detta, med varm hand rekommendera Elin till motsvarande uppdrag.

Vänligen
    Fam. Olsson, Nyqvist Läs mer
    2019-05-23 Elin T svarar Gun O
    Tack snälla ni för de fina orden. Var ett nöje att vara en del av processen! Mvh, Elin
  • Fredrik H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-04-16

Sålde vår bostadsrätt.
    Hela affären kändes väl organiserad och planerad, hon var väldigt lyhörd för våra önskemål samtidigt som vi fick bra vägledning. Läs mer
    2019-04-17 Elin T svarar Fredrik H
    Tack Fredrik för de fina orden! /Elin
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-03-04

Fsg av bostadsrätt 79m2. Kalmar.
    Hela processen sköttes mycket proffessionelt av båda mäklarna.
    Fick genast fullt förtroende.
    Starka rekommendationer.
    Mvh Gunnar Sjölin Läs mer
    2019-03-05 Elin T svarar Gunnar S
    Tack Gunnar för det fina omdömet! Nöjet var helt på vår sida! /Elin & Katrin
  • Aldijana M
    Aldijana M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-02-13

Vi köpte en villa av svensk fast och sålde i samband med köpet våran bostadsrätt via svensk fast. Smidigt och vi ör mycket nöjda Läs mer
    2019-02-13 Elin T svarar Aldijana M
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Så kul att få vara med er hela vägen! Tack! /Elin
  • Henrik N skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-01-27

Vi sålde vårt radhus i Kalmar och fick äran att få Elin Taube som vår mäklare.

En mäklare med ett stort engagemang och driv. Samtidigt som vi sålde vårt radhus var vi på semester i Sri Lanka, Elin löste allt åt oss under tiden.

Tack än en gång Elin! Läs mer
    2019-01-28 Elin T svarar Henrik N
    Tusen tack Henrik och Andrea för det fina omdömet och möjligheten att samarbeta med er! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Qing Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-23

Ni är professionella och servicemedvetna. Tusen tack för bra arbete! Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Qing Z
    Tack Qing för det fina omdömet! /Emil & Elin
    Elin T gillar detta
  • Margit Ing-Marie Harriet E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-22

Jag har bara positivt att säga. Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Margit Ing-Marie Harriet E
    Tusen tack! Var ett nöje att få hjälpa dig! /Elin
  • Alexander H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-09-22

Köpt bostadsrätt radhus
    Toppen bemött och väldigt trevlig mäklare
    Över förväntan. Jätte bra kontakt och information om allt. Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Alexander H
    Tack snälla för rekommendationen! /Elin