Elin Taube

Elin Taube

4.8 i betyg av 56 omdömen

Elin Taube är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Elin Taube har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 56 omdömen sedan 2017-11-06. Elin Taube har haft 13 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 56 Läs vad Elin Taube

• Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket trevligt och kunnigt sätt. Hade egentligen inga förväntningar mer än att mäklaren kunde förmedla köpet . Så jag blev glatt överraskad över hennes positiva sätt och vilja att ställa upp på lite obekväma tider . Rekommenderar absolut henne !
    Annhelen L köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-07
    • Djurängen
    2020-05-07
    Tack snälla Ann-Helen! Det var härligt att få träffa er och jag är glad att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem här. Välkomna till Kalmar! /Elin

Visa svar
  • Då jag sålt min lägenhet som var mitt första stora köp och nu då sälj så är det extra viktigt för mig att känna mig trygg med min mäklare. Elin är utöver det vanliga! Hon blir som en nära vän direkt och är hur lätt som helst att ha och göra med. Dessutom håller hon det hon lovar och är en riktigt proffsig säljare. Tack vare hennes hårda arbete fick jag den försäljningen jag önskade och lite till. Stort tack till Elin Taube!
    Louise I sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-02
    • Djurängen
    2020-05-02
    Tack fina Louise för din rekommendation. Den värmde! Det var ett nöje att få vara en del av er resa. Tack!

Visa svar
  • Trevlig glad mäklare . Inget att anmärka på . Hjälpsam både med försäljning av lägenhet och liten del av hus letandet . Vi är nöjda .
    Ann-louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-03-03
    • 4:a
    • 81.0 m²
    • Lindsdal
    2020-03-03
  • Har både köpt och sålt bostadsrätt av Elin. Hon är proffsig i sitt jobb och gör det där lilla extra som man bara önskar. Lätt att nå när det var något man undrade över. Kan starkt rekommendera Elin som mäklare.
    Alexander A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-02-14
    • Kalmar
    2020-02-14
    Tack för den fina rekommendationen Alexander! Det har varit så kul att få vara med på er resa! Tack! /Elin

Visa svar
  • Sålt bostadsrätt Elin var mkt trevlig o proffsig och levde helt upp till mina förväntningar. Det kändes som om hon ”stod på min sida”. Den känslan saknade jag vid min förra försäljning via annan byrå. Jag är mkt nöjd :)
    Anna T sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-02-10
    • 3:a
    • 69.0 m²
    • Skälby
    2020-02-10
    Tack bästa Anna för den fina rekommendationen! Var så kul att få jobba med dig! /Elin

Visa svar
  • Jag har sålt min bostadsrätt på Erik Dahlbergs Väg via Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling, där jag enbart blivit mycket bra bemött. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar av trevliga och enbart konstruktiva möten. Ångrar verkligen inte att jag valde att sälja via Svensk Fastighetsförmedling. +++++
    Pontus F sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-02-02
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Norrgård
    2020-02-02
    Tack bästa Pontus! Var så himla kul att få vara med på din resa! /Elin

Visa svar
  • Jag har köpt en bostadsrätt. Mycket proffsigt och kundvänligt intryck och tog sig tid. Hoppades på att förstå mig och det gjorde hon verkligen. Mycket god upplevelse.
    Conny O köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-11-22
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Norrliden
    2019-11-22
  • Köpte en bostadsrätt och hade ont om tid. Trots mer än fullt upp tog sig Elin ändå tid för att svara på alla mina frågor, visa mig bostaden på kort varsel och var väldigt trevlig, hjälpsam och oerhört kunnig. Jag kände mig väldigt trygg hela vägen och mina förväntningar blev verkligen överträffade . Rekommenderas varmt.
    Jörgen G köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-11-03
    • 4:a
    • 104.5 m²
    • Lindsdal
    2019-11-03
    Tack snälla Jörgen för den fina rekommendationen! Var kul att få vara med att hitta ert nya boende! /Elin

Visa svar
  • Elin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Otroligt trevligt och proffesionellt bemötand . Fruktansvärt tillgänglig (tidiga morgnar och sena kvällar, svarade alltid på mailen/ telefon. Väldigt kunnig i hur man få fart på en försäljning/budgivning. Vi är supernöjda och kommer rekommendera Elin och svensk fastighetsförmedling
    Mikael S
    Mikael S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-11-01
    • 2.5:a
    • 72.7 m²
    • Sandås
    2019-11-01
    Tack bästa Mikael! Nöjet var helt på min sida! /Elin

Visa svar
  • Elin är trevlig och har ett stort engagemang!
    Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2019-10-16
    • 53.5 m²