Elin Taube
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv. Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Elin Taube

• Aldijana M
    Aldijana M skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-02-13

Vi köpte en villa av svensk fast och sålde i samband med köpet våran bostadsrätt via svensk fast. Smidigt och vi ör mycket nöjda Läs mer
    2019-02-13 Elin T svarar Aldijana M
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Så kul att få vara med er hela vägen! Tack! /Elin
  • Henrik N skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-01-27

Vi sålde vårt radhus i Kalmar och fick äran att få Elin Taube som vår mäklare.

En mäklare med ett stort engagemang och driv. Samtidigt som vi sålde vårt radhus var vi på semester i Sri Lanka, Elin löste allt åt oss under tiden.

Tack än en gång Elin! Läs mer
    2019-01-28 Elin T svarar Henrik N
    Tusen tack Henrik och Andrea för det fina omdömet och möjligheten att samarbeta med er! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Qing Z skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-23

Ni är professionella och servicemedvetna. Tusen tack för bra arbete! Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Qing Z
    Tack Qing för det fina omdömet! /Emil & Elin
    Elin T gillar detta
  • Margit Ing-Marie Harriet E skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-10-22

Jag har bara positivt att säga. Läs mer
    2018-10-25 Elin T svarar Margit Ing-Marie Harriet E
    Tusen tack! Var ett nöje att få hjälpa dig! /Elin
  • Alexander H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-09-22

Köpt bostadsrätt radhus
    Toppen bemött och väldigt trevlig mäklare
    Över förväntan. Jätte bra kontakt och information om allt. Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Alexander H
    Tack snälla för rekommendationen! /Elin
  • Monica H skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-09-22

Hej tack för ett trevligt memötande o ett bra jobb som passade oss vi är så nöjd med vår kära Elin kram o tack vi hörs . Läs mer
    2018-09-24 Elin T svarar Monica H
    Tusen tack Monica! Var så kul att få hjälpa er! Kram Elin
    Elin T gillar detta
  • HSB Brf Vega i skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-09-19

Elin Taube har för vår förenings räkning ombesörjt försäljningen av tre ombyggda lägenheter. Processen har varit mycket professionell och vi har som säljare känt stor trygghet. Information och dialog har fungerat alldeles utmärkt under hela processen. Vi sätter stort värde på att också köpare och spekulanter mötts kunnigt och med hög service. Läs mer
    2018-09-20 Elin T svarar HSB Brf Vega i
    Tack för rekommendationen! Nöjet var helt på min sida! /Elin
  • Emelie R skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-08-25

Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet och även att hitta en ny lägenhet. Hennes engagemang och intresse i sina kunder gör henne till en mäklare som man vill träffa på visning och gör det enkelt både att köpa och sälja lägenhet. Rekommenderar henne varmt och kommer använda mig av henne om jag i framtiden ska sälja min lägenhet! Läs mer
    2018-08-30 Elin T svarar Emelie R
    Tack bästa Emelie! Har varit så kul att få hjälpa dig både sälja och hitta nytt boende! Tack! /Elin
  • Guy O skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-08-17

Försäljning av bostadsrätt i Kalmar. Fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklare Elin Taube. Hon har sedan skött sina åligganden till full belåtenhet.
    Försäljningen är inte avslutad men jag är övertygad om att vi får samma goda service hela vägen!
    Anita och Guy Olmin Läs mer
  • Ellen S skrev om Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2018-08-04

Jag har köpt en etta i Kalmar. Hade Elin Taube som mäklare. Jag är väldigt nöjd med hur Elin bemötte mig som ny på bostadsmarknaden, tyckte hon förklarade pedagogiskt och förenklade processen att köpa en bostad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube