Elin Taube

Elin Taube

Elin Taube är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Elin Taube har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Taube har haft 5 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med alla fantastiska kunder. Varje möte, varje människa, varje situation och således varje affär är unik. Det gör att arbetet alltid är intressant och spännande!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag engagerar mig alltid till 100 % i alla mina affärer och varje affär är lika viktig. Jag är noggrann och har en tydlig målfokusering. Målet sätter vi tillsammans, säljaren och jag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Lojal, engagerad och mycket effektiv.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 60 Läs vad Elin Taube

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-04-27
    Sålt en bostadsrätt,upplevde ett väldigt proffsigt bemötande .Mäklaren Elin Taube gjorde verkligen sitt yttersta för att försäljningen skulle gå bra,smidigt och tryggt . Rekommenderas
    Tack bästa Åsa för de fina orden. Tack själv för fint samarbete! Vi hörs! /Elin Elin Taube
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Taube en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2021-03-29
    Köpt en bostadsrätt i Kalmar.
    Mäklaren var lyhörd, inläst på objektet och bekräftade mig som ev köpare.
    Bra information och struktur.
    Jag är mycket nöjd med ”min” mäklarkontakt.
    Tack Anneli för det fina fina omdömet. Hoppas flytten gick smidigt och att allt känns bra i nya lägenheten!/Elin Elin Taube
    • Ljusstaden
    2021-02-01
    Mycket nöjd! Elin är proffsig och engagerad i både säljare och kund.
    Tack Lisa för det fina omdömet! /Elin Elin Taube
    • Kalmar
    2021-01-19
    - Nyproduktion.
    - Trevligt bemötande
    - Återkopplar snabbt
    - Förstående
    Tack Camil för det fina omdömet! Det var ett nöje att få vara en del av er bostadsresa! Elin Taube
    • Djurängen
    2020-05-07
    Köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket trevligt och kunnigt sätt.
    Hade egentligen inga förväntningar mer än att mäklaren kunde förmedla köpet . Så jag blev glatt överraskad över hennes positiva sätt och vilja att ställa upp på lite obekväma tider .
    Rekommenderar absolut henne !
    Tack snälla Ann-Helen! Det var härligt att få träffa er och jag är glad att jag kunde hjälpa er hitta ert nya hem här. Välkomna till Kalmar! /Elin Elin Taube
    • Djurängen
    2020-05-02
    Då jag sålt min lägenhet som var mitt första stora köp och nu då sälj så är det extra viktigt för mig att känna mig trygg med min mäklare. Elin är utöver det vanliga! Hon blir som en nära vän direkt och är hur lätt som helst att ha och göra med. Dessutom håller hon det hon lovar och är en riktigt proffsig säljare. Tack vare hennes hårda arbete fick jag den försäljningen jag önskade och lite till. Stort tack till Elin Taube!
    Tack fina Louise för din rekommendation. Den värmde! Det var ett nöje att få vara en del av er resa. Tack! Elin Taube
    • Lindsdal
    2020-03-03
    Trevlig glad mäklare . Inget att anmärka på . Hjälpsam både med försäljning av lägenhet och liten del av hus letandet . Vi är nöjda .
    • Kalmar
    2020-02-14
    Har både köpt och sålt bostadsrätt av Elin. Hon är proffsig i sitt jobb och gör det där lilla extra som man bara önskar. Lätt att nå när det var något man undrade över.
    Kan starkt rekommendera Elin som mäklare.
    Tack för den fina rekommendationen Alexander! Det har varit så kul att få vara med på er resa! Tack! /Elin Elin Taube
    2020-02-10
    Sålt bostadsrätt
    Elin var mkt trevlig o proffsig och levde helt upp till mina förväntningar. Det kändes som om hon ”stod på min sida”. Den känslan saknade jag vid min förra försäljning via annan byrå.

Jag är mkt nöjd :)
    Tack bästa Anna för den fina rekommendationen! Var så kul att få jobba med dig! /Elin Elin Taube
    • Norrgård
    2020-02-02
    Jag har sålt min bostadsrätt på Erik Dahlbergs Väg via Elin Taube på Svensk Fastighetsförmedling, där jag enbart blivit mycket bra bemött. Mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar av trevliga och enbart konstruktiva möten. Ångrar verkligen inte att jag valde att sälja via Svensk Fastighetsförmedling. +++++
    Tack bästa Pontus! Var så himla kul att få vara med på din resa! /Elin Elin Taube