Emil Borgemo
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 40 Läs vad Emil Borgemo

• Ingrid V köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-21

Påryd
    Emil Borgemo har bemött oss mycket vänlig och professionelt.
    Jag kan på bästa sätt rekommendera han som fastighetsmäklare.
    mvh
    Ingrid von Brandt Läs mer
    2020-01-21 Emil B svarar Ingrid V
    Tack så mycket Ingrid för rekommendationen! Önskar er lycka till med nya huset och jag hoppas att sonen ska trivas.
  • Bragi B sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-08

Torsås
    Trevlig kille, Han har hjälpt mig att sälja mitt hus i Östra Karsbo och jag är ganska nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Bragi B
    Tack Bragi för rekommendationen! Mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Andre O köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-07

Torsås
    Bra hittills, men väntar på kontraktet, så jag kan syna om den är korrekt👍 Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Andre O
    Tack för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i nya huset.
  • Stefan S köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-15

Ljungbyholm
    Okomplicerad och raka svar på frågor. Jag och min fru känner oss trygga i rollen som köpare. Läs mer
    2019-11-15 Emil B svarar Stefan S
    Tack Stefan för omdömet! Och än en gång stort grattis till ert fina hus! Hoppas ni ska trivas.
  • Robert M köpte sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-03

Revsudden
    Bra och enkelt att prata och boka visning flexibel. Tack! Läs mer
    2019-11-03 Emil B svarar Robert M
    Tack Robert för det fina omdömet! Lycka till med nya stugan. Jag hoppas ni ska trivas.
  • Jennie L köpte sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-29

Ragnabo
    Köpte ett fritidshus. Trevlig och hjälpsam mäklare som snabbt svarade på frågor och ringde upp om han var upptagen när man ringde. Avslutade smidigt affären. Läs mer
    2019-10-29 Emil B svarar Jennie L
    Stort tack Jennie för det fina omdömet! Hoppas ni ska trivas i ert nya härliga fritidshus.
  • Liselott K köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-07

Söderåkra
    Jag köpte ett torp. Bemötandet från mäklaren var mycket bra. Han är kunnig. Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Liselott K
    Tack så mycket Liselott för att du rekommenderar mig. Härligt att du är nöjd! Hoppas du ska trivas med din nya bostad!
  • Anton N sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-04

Torsås
    Bra service, trevlig, smidig, inget att klaga på! Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Anton N
    Tack för rekommendationen Anton! Roligt att höra att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem!
  • Annika K sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-04

Ljungbyholm
    Mäklaren var trevlig, professionell och tillmötesgående om mina önskemål som säljare. Jag förväntade mig en trevlig mäklare som underlättade min bostadsförsäljning och det tycker jag att mäklaren gjorde. Om jag skulle önska någon förbättring så vore det att ha blivit lite varmare bemött, det var lite för svalt för min smak. Men på det stora hela - mycket nöjd! Läs mer
    2019-10-07 Emil B svarar Annika K
    Stort tack Annika för din rekommendation! Det är viktigt för mig att hela tiden utvecklas, så jag tackar speciellt för din synpunkt och tar med mig det. Allt gott!
  • Göran J sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-03

Påryd
    Dåligt insatt i regler rörande pantförskrivning. Läs mer
    2019-10-03 Emil B svarar Göran J
    Hej Göran,
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mig och mitt arbete. Jag är en fastighetsmäklare som hela tiden försöker göra varje affär så lyckad som möjligt för både er som säljare och för köparen. Tycker därför att det är mycket tråkigt att du upplevt att jag är "dåligt insatt i regler rörande pantförskrivning", då jag absolut inte haft för avsikt att vara dåligt påläst. Jag tar till mig detta för jag vill inte att den känslan ska upprepa sig hos kunder i framtida affärer som jag tar mig an. Beklagar igen din upplevelse och hoppas att det inte tagit er någon skada utan att ni trivs bra i er nya bostad.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube