Emil Borgemo

Emil Borgemo

Emil Borgemo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Emil Borgemo har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 55 omdömen sedan 2016-09-07. Emil Borgemo har haft 47 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 79% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

55 omdömen om Emil Borgemo

• Vi har köpt sommar stuga och fick all och tydlig information från Emil . Emil kända lugn påläst på området. Vi trivdes med samtliga på Kalmar fastighetsbyrå . Så mycket så vi köpte fredags fika till hela gänget ..
    Jenny Anne J köpte sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-08-11
    • 5:a
    • 60.0 m²
    • Ragnabo
    2020-08-11
    Stort tack Jenny för både rekommendation och fika. Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus.

Emil B

• Vi har köpt villa och är nöjda med handläggningen förutom att det saknades ett papper som banken ville ha som han missat att bifoga som var sagt. Annars trevligt bemötande och snabbt ärende.
    Åsa K köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-06-23
    • 105.0 m²
    2020-06-23
    Tack Åsa för rekommendationen. Önskar er lycka till och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!

Emil B

• Emil har varit förträfflig! Mycket seriös, informativ och gett oss ett fantastiskt bemötande från första mötet och genom hela försäljningsprocessen. Emil har helt klart överträffat våra förväntningar.
    Ulrica N sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-06-18
    • 105.0 m²
    2020-06-18
    Stort tack Ulrica för den fina rekommendationen och för förtroendet att ta hand om försäljningen! Önskar er en riktigt skön sommar!

Emil B

• Vi har köpt ett fritidshus. Bra bemötande och ser fram emot mer samarbete.
    Britt-Margret L sålde sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-06-16
    • 5:a
    • 60.0 m²
    • Ragnabo
    2020-06-16
    Tack för rekommendationen! Önskar er lycka till med ert nya fritidshus och hoppas ni ska trivas.

Emil B

• Toppen!trevlig och hjälpsam som besvarade våra frågor och kunde berätta för oss hur det skulle se ut när det var byggt. Tillmötesgående och tydlig i kommunikationen.
    Nina F köpte sin lägenhet med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-06-12
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Kalmar
    2020-06-12
    Tack Nina för den fina rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Trevlig sommar!

Emil B

• Emil hjälpte oss att sälja ett hus. Då det var ett dödsbo och vi inte bor i samma stad var han mycket tillmötesgående och flexibel. Allt flöt på bra och det blev till och med så bra att vi kunde sälja huset innan visning. Han förmedlade även kontakt för besiktning etc vilket verkligen underlättade vår situation. Emil är väldigt förtroingivande och ”enkel” och kändes bra att ha honom som mäklare.
    Katarina H sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-06-11
    • 100.0 m²
    • Lindsdal
    2020-06-11
    Stort tack Katarina för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av huset. Önskar er en skön sommar!

Emil B

• Sålt hus med hjälp av Emil. Mycket bra bemötande och professionell hjälp. Motsvarade mer än väl våra förväntningar. Vi är mycket nöjda med affären.
    Josue L sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • 124.0 m²
    • Lindsdal
    2020-06-09
    Stort tack Josue för förtroendet och för den fina rekommendationen! Jag önskar er lycka till med flytten och hoppas ni ska trivas i ert nya fina hus!

Emil B

• Jag har sålt två bostäder med hjälp av Emil. Den ena var mitt föräldrahem nu dödsbo och det andra min fars föräldrahem (fritidsboende). Förväntningar var snabb försäljning och få det pris man väntat vilket också blivit. Jag har fått mycket gott bemötande av mäklare och hjälp med saker runt omkring försäljning. Tydlig och snabb kommunikation.
    Monica G sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • 95.0 m²
    2020-06-09
    Tack Monica för förtroendet och för den fina rekommendationen. Önskar dig en skön sommar!

Emil B

• Hej! Vi har köpt ett fritidshus. Kommunikationen gick bra och blev alltid vänlig. Info som han gav var tydlig och begriplig. För oss som kommer från utlandet är det viktig.
    Bernardus Antonius Maria L köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-30
    • 65.0 m²
    • Nybro
    2020-05-30
    Tack Ben för den fina rekommendationen. Hoppas ni ska trivas i ert nya fritidshus!

Emil B

• Upprättande av ett köpekontrakt. Allt till belåtenhet.
    Eva Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-29
    • 181.0 m²
    • Rockneby
    2020-05-29
    Tack Eva för rekommendationen! Önskar er lycka till med nya bostaden.

Senaste försäljningarna

Toravägen