Emil Borgemo
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-05 - 2020-04

Läs vad 45 Läs vad Emil Borgemo

• Kerstin Margareta E sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-30

Läckeby
    Sålt fritidshus.
    Mycket bra bemötande och hjälp.
    Motsvarade mer än väl våra förväntningar.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-05-04 Emil B svarar Kerstin Margareta E
    Tack Kerstin för den fina rekommendationen. Härligt att höra att ni är nöjda. Allt gott!
  • Hanna Å köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-24

Bergkvara
    Bra bemötande, trevlig, lättsam Läs mer
    2020-04-24 Emil B svarar Hanna Å
    Stort tack Hanna för rekommendationen! Önskar er lycka till med ert nya fina fritidshus!
  • Birgitta O sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-26

Lindsdal
    Jag har sålt en villa byggd 1974.
    Har bott i huset i 45 år.
    Fastigheten är underhållen men inte totalrenoverad.
    Jag fick ett stort förtroende för Emil vid första mötet.
    Mycket trevlig, lugn och saklig. God lyssnare och förstående.
    Tillgänglig på alla sätt för frågor och funderingar.
    Tyvärr låg utgångsbudet för högt och en viss besvikelse naturligtvis när slutbudet hamnade långt under det.
    Men jag har förståelse för den nu rådande situationen i samhället. Läs mer
    2020-03-26 Emil B svarar Birgitta O
    Tack Birgitta för den fina rekommendationen, även om vi inte riktigt nådde till målet när det gäller slutpriset. Jag önskar dig nu lycka till med din nya lägenhet och hoppas du ska trivas.
  • Lovisa R sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-12

Berga
    Emil har skött vår husförsäljning exemplariskt. Han har varit noggrann och mött alla våra frågor på ett professionellt sätt hela vägen. En riktig 🌟! Läs mer
    2020-03-12 Emil B svarar Lovisa R
    Stort tack för rekommendationen Lovisa! Önskar er all lycka med flytten och nya huset!
  • Linus P köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-03

Torsås
    Jag blev väl bemött av Emil från första gången vi träffades. Så det finns inget och klaga på Läs mer
    2020-03-03 Emil B svarar Linus P
    Tack för rekommendationen Linus. Hoppas du ska trivas i nya huset!
  • Ingrid V köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-21

Påryd
    Emil Borgemo har bemött oss mycket vänlig och professionelt.
    Jag kan på bästa sätt rekommendera han som fastighetsmäklare.
    mvh
    Ingrid von Brandt Läs mer
    2020-01-21 Emil B svarar Ingrid V
    Tack så mycket Ingrid för rekommendationen! Önskar er lycka till med nya huset och jag hoppas att sonen ska trivas.
  • Bragi B sålde sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-08

Torsås
    Trevlig kille, Han har hjälpt mig att sälja mitt hus i Östra Karsbo och jag är ganska nöjd med resultatet. Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Bragi B
    Tack Bragi för rekommendationen! Mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • Andre O köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-07

Torsås
    Bra hittills, men väntar på kontraktet, så jag kan syna om den är korrekt👍 Läs mer
    2019-12-09 Emil B svarar Andre O
    Tack för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i nya huset.
  • Stefan S köpte sitt hus med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-15

Ljungbyholm
    Okomplicerad och raka svar på frågor. Jag och min fru känner oss trygga i rollen som köpare. Läs mer
    2019-11-15 Emil B svarar Stefan S
    Tack Stefan för omdömet! Och än en gång stort grattis till ert fina hus! Hoppas ni ska trivas.
  • Robert M köpte sin stuga med hjälp av Emil Borgemo en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-03

Revsudden
    Bra och enkelt att prata och boka visning flexibel. Tack! Läs mer
    2019-11-03 Emil B svarar Robert M
    Tack Robert för det fina omdömet! Lycka till med nya stugan. Jag hoppas ni ska trivas.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren