Ingemar Florå

Ingemar Florå

Ingemar Florå är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Ingemar Florå har varit registrerad mäklare sedan 1992-04. Ingemar Florå har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Ingemar Florå har haft 1 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

12 omdömen om Ingemar Florå

Sedan starten hos Reco 2018
Daniel B
Köpte sitt hus med hjälp av Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Vassmolösa

Ingemar är en kanonmäklare, inte mött någon tidigare med den tekniska kunskap. Dels om huset men också området i sig. Alla frågor vi hade fanns det ett tydligt och välmotiverat svar till 5/5

Camilla N
Vassmolösa

Florå gick alltid att nå. Saklig i kommunikationen. Flexibel i bostadsaffärer.

Nils-christian N
Köpte sin bostad med hjälp av Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Kalmar

En smidig affär med Ingmar Florå som mäklare . Hoppas att det blir fler affärer med SF

Svar från Ingemar Florå

Tack för din rekommendation det uppskattar vi.

Elisabeth F
Sålde sin bostad med hjälp av Ingemar Florå en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
Färjestaden

Vi har sålt en gård på Öland. Blev väldigt bra bemötta, Ingemar visade tydligt att han hade erfarenhet o kunde sin sak. Inger ett väldigt bra förtroende o är lätt att prata med, känns att man talar samma språk. Vi känner oss väldigt nöjda med allt kring vår försäljning. Elisabeth o Bengt Fredriksson

Tack för de fina orden Mvh Ingemar

Otto H
Hagby

Snabb och välskött affärsuppgörelse!

Svar från Ingemar Florå

Tack för ditt svar och förtroende.

Eveline Monica Viola Lucille N
Nybro

Gård med skog. Mäklaren bemötte oss korrekt och proffessionellt. Förväntningarna på ett bra pris infriades. En mäklare som var kunnig och visste hur en gårdsförsäljning går till.

Anne W

Köpte ett litet torp, men kunde inte vara med på ordinarie visning. Mäklaren ställde upp för oss efter förfrågan. Han har svarat snabbt på alla mina "konstiga" frågor. Utmärkt bemötande.

Rosmari B

Jag har sålt ett mindre hus. Bemötandet av mäklaren har varit mycket bra , hans långa erfarenhet i yrket kändes trygg. Han behandlade min försäljning på ett effektivt och bra sätt. Mäklaren uppfyllde mina förväntningar till fullo.

Ola M

Jag har sålt en äldre verkstadsbyggnad med diverse renoveringsbehov. Vi blev väl bemötta och affären sköttes på ett proffsigt sätt med många tips och råd om vad man bör göra och tänka på vid en sådan här försäljning. Så vi är jättenöjda på hur affären sköttes från mäklarens sida.

Kennet K

Ingemar har jobbat lugnt och metodiskt för att få fram rätt köpare.