Irna Arvill
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 7 Läs vad Irna Arvill

• Elias G köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-04

Oxhagen
    Vi har köpt en lägenhet i förbehåll att vi säljer vårat hus. Irna bemöte oss på ett väldigt bra och proffsigt sett, mycket trevlig att prata med och kunde svara på våra frågor. Och dom frågorna hon var osäker på så kollade hon upp dom och återkopplade väldigt snabbt.
    Hon tog sig tid för oss och vissade lägenheten en extra gång innan vi bestämde oss det uppskattade jag och min sambo. Hon får 5 av 5 av oss. Skulle vi sälja lägenheten i framtiden så kommer vi kontakta Irna. Läs mer
  • Kalmar Kommun A sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-02

Lindsdal
    Bra och snabbt jobbat, god kommunikation Läs mer
  • Annie J köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-20

Södercentrum
    Jag köpte en lägenhet och jag blev bemött bra. Hon hade dock inte all information, som vart tvättstugan låg osv. Hon tog reda på det sen till nästa visning, men hon kunde ha haft lite mer koll annars var hon bra Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Annie J
    Hej Annie,
    Tack för omdömet, förstår vad du menar just i detta fall och tack för feedback. Ser fram emot att du snart får tillträda och att du kommer trivas!
  • Toivor M sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-18

Södercentrum
    Väldigt bra mäklare i alla avseenden! Läs mer
  • Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-16

Fjölebro
    Irna är verkligen en trygg, engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde ett väldigt bra jobb när hon sålde vårt radhus. Kan bara varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Malin L
    Hej Malin,
    Återigen stort tack för förtroende, väldigt roligt att kunna hjälpa er.
  • Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-13

Malmen
    Köpte en bostadsrätt med Irna som mäklare, Irna har varit otroligt hjälpsam och professionell i sitt hanterande av alla steg i processen och har hanterat de frågor som dykt upp under köpet på ett exemplariskt sätt. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Andreas E
    Hej Andreas,

Roligt att höra, stort tack och hoppas att du kommer trivas fint i nya bostaden.
  • Mikael W köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-12-21

Fjölebro
    Köpte en bostadsrätt och jag är nöjd med hur processen från visning till kontraktsskrivningen fortlöpte. Läs mer
    2020-01-21 Irna A svarar Mikael W
    Hej Mikael,

Tack för din feedback. Snart dags för tillträde, hoppas att du kommer trivas kanon.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren