Irna Arvill

Irna Arvill

4.8 i betyg av 11 omdömen

Irna Arvill är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Irna Arvill har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 11 omdömen sedan 2019-10-23. Irna Arvill har haft 21 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 11 Läs vad Irna Arvill

• Irna hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Hon var fullt engagerad i processen från start till mål. Det märks att hon har en yrkesstolthet och ödmjukhet som genomsyrar allt från första mötet till kontraktsskrivningen. Där andra mäklare vi hade möten med felade, kände vi snabbt att Irna utstrålade ödmjukhet. Vi kände att hon hade förmåga att förmedla den positiva känsla vi själva har till vårt boende, vilket kändes viktigt för oss i valet av mäklare. Känslan vi hade visade sig korrekt och uppdraget utfördes precis enligt våra förväntningar.
    Sebastian G sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-23
    • 65.0 m²
    2020-05-23
    Stort tack för er feedback och roligt att höra att ni är nöjda. Väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad!

Visa svar
  • Har nu skrivit på för min första lägenhet. Irna har från början varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig. Över förväntningarna på så sätt att hon är lite extra jordnära än några av de andra mäklarna jag har pratat med under mitt sökande. Har inte så mycket mer att säga, det har inte varit några som helst problem och Irna har varit kanon!
    Jonas T köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-05-21
    • 65.0 m²
    2020-05-21
    Hej Jonas, Vad roligt att höra och kul att kunna hjälpa dig med första bostadsköpet. Stort tack för din feedback.

Visa svar
  • Sålde en bostadsrätt i Kalmar. Mycket nöjd med Irnas engagemang och arbete. Blev mycket proffsigt bemött!
    Samuel S sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-04-26
    • 80.0 m²
    2020-04-26
    Roligt att höra, stort tack för er feedback!

Visa svar
  • Sålt bostadsrätt. Jag har blivit bemött på bästa sätt. Irna Arvill har levt upp till alla förväntningar jag haft. Allt bara positivt.
    Kjell Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-04-17
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Skälby
    2020-04-17
    Hej Kjell, Vad roligt att höra att du är nöjd. Stor tack för återkopplingen.

Visa svar
  • Vi har köpt en lägenhet i förbehåll att vi säljer vårat hus. Irna bemöte oss på ett väldigt bra och proffsigt sett, mycket trevlig att prata med och kunde svara på våra frågor. Och dom frågorna hon var osäker på så kollade hon upp dom och återkopplade väldigt snabbt. Hon tog sig tid för oss och vissade lägenheten en extra gång innan vi bestämde oss det uppskattade jag och min sambo. Hon får 5 av 5 av oss. Skulle vi sälja lägenheten i framtiden så kommer vi kontakta Irna.
    Elias G köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-04-04
    • 4:a
    • 96.5 m²
    • Oxhagen
    2020-04-04
    Stort tack för er återkoppling, roligt att ni fått huset sålt och så ser vi fram emot tillträdet nu.

Visa svar
  • Bra och snabbt jobbat, god kommunikation
    Kalmar Kommun A sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-04-02
    • 2:a
    • 58.0 m²
    • Djurängen
    2020-04-02
  • Jag köpte en lägenhet och jag blev bemött bra. Hon hade dock inte all information, som vart tvättstugan låg osv. Hon tog reda på det sen till nästa visning, men hon kunde ha haft lite mer koll annars var hon bra
    Annie J köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-01-20
    • 1.5:a
    • 38.5 m²
    • Södercentrum
    2020-01-20
    Hej Annie, Tack för omdömet, förstår vad du menar just i detta fall och tack för feedback. Ser fram emot att du snart får tillträda och att du kommer trivas!

Visa svar
  • Väldigt bra mäklare i alla avseenden!
    Toivor M sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-01-18
    • 1.5:a
    • 38.5 m²
    • Södercentrum
    2020-01-18
  • Irna är verkligen en trygg, engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde ett väldigt bra jobb när hon sålde vårt radhus. Kan bara varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.
    Malin L sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-01-16
    • 5:a
    • 112.8 m²
    • Fjölebro
    2020-01-16
    Hej Malin, Återigen stort tack för förtroende, väldigt roligt att kunna hjälpa er.

Visa svar
  • Köpte en bostadsrätt med Irna som mäklare, Irna har varit otroligt hjälpsam och professionell i sitt hanterande av alla steg i processen och har hanterat de frågor som dykt upp under köpet på ett exemplariskt sätt.
    Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    2020-01-13
    • 73.0 m²
    • Malmen
    2020-01-13
    Hej Andreas, Roligt att höra, stort tack och hoppas att du kommer trivas fint i nya bostaden.

Senaste försäljningarna

Grenvägen