Irna Arvill

Irna Arvill

Irna Arvill är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Irna Arvill har varit registrerad mäklare sedan 2007-02. Irna Arvill har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Irna Arvill har haft 12 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 14 Läs vad Irna Arvill

• sålde sitt hus med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Ljungbyholm
    2021-02-25
    Jag har sålt mitt hus där jag bott i drygt 40 år tillsammans med samma hustru Kerstin.
    Irna Arvill har varit mitt stora stöd genom hela processen. Hon är alltid glad, vänlig och proffsig, och ser inga svårigheter utan bara möjligheter i sitt arbete. Hon har återkopplat och uppdaterat mej hela tiden under försäljningsförloppet, och trots att försäljningen är nästan klar, är jag fortfarande välkommen med eventuella frågor som kan dyka upp.
    Det är en ynnest att bli så bra omhändertagen i en av livets största affärer.
    Sam Källström
    Ljungbyholm
    Hej på er, Stort tack för förtroendet och roligt att höra att ni är nöjda. Det var en ära att få sälja ert hus. Irna Arvill
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Skälby
    2021-02-20
    Mycket nöjda med Irna som mäklare. Duktig och intresserad och varit lätt att få kontakt med under processen. Har redan rekommenderat henne till andra och hon kommer få värdera vårt hus när det är klart.
    Hej, Vad roligt att höra, stort tack. Ser fram emot att se ert nya hus. Irna Arvill
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Irna Arvill en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kalmar
    2020-12-04
    Vi har köpt ett radhus. IRNA ringde efter vår intresseanmälan och var genom hela processen mycket tillmötesgående och kunnig. Ingav stort förtroende.
    2020-05-23
    Irna hjälpte oss med försäljningen av en lägenhet. Hon var fullt engagerad i processen från start till mål. Det märks att hon har en yrkesstolthet och ödmjukhet som genomsyrar allt från första mötet till kontraktsskrivningen. Där andra mäklare vi hade möten med felade, kände vi snabbt att Irna utstrålade ödmjukhet. Vi kände att hon hade förmåga att förmedla den positiva känsla vi själva har till vårt boende, vilket kändes viktigt för oss i valet av mäklare. Känslan vi hade visade sig korrekt och uppdraget utfördes precis enligt våra förväntningar.
    Stort tack för er feedback och roligt att höra att ni är nöjda. Väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Irna Arvill
    2020-05-21
    Har nu skrivit på för min första lägenhet.
    Irna har från början varit mycket trevlig, hjälpsam och kunnig.

Över förväntningarna på så sätt att hon är lite extra jordnära än några av de andra mäklarna jag har pratat med under mitt sökande.

Har inte så mycket mer att säga, det har inte varit några som helst problem och Irna har varit kanon!
    Hej Jonas, Vad roligt att höra och kul att kunna hjälpa dig med första bostadsköpet. Stort tack för din feedback. Irna Arvill
    2020-04-26
    Sålde en bostadsrätt i Kalmar. Mycket nöjd med Irnas engagemang och arbete. Blev mycket proffsigt bemött!
    Roligt att höra, stort tack för er feedback! Irna Arvill
    • Skälby
    2020-04-17
    Sålt bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött på bästa sätt.
    Irna Arvill har levt upp till alla förväntningar jag haft.
    Allt bara positivt.
    Hej Kjell, Vad roligt att höra att du är nöjd. Stor tack för återkopplingen. Irna Arvill
    • Oxhagen
    2020-04-04
    Vi har köpt en lägenhet i förbehåll att vi säljer vårat hus. Irna bemöte oss på ett väldigt bra och proffsigt sett, mycket trevlig att prata med och kunde svara på våra frågor. Och dom frågorna hon var osäker på så kollade hon upp dom och återkopplade väldigt snabbt.
    Hon tog sig tid för oss och vissade lägenheten en extra gång innan vi bestämde oss det uppskattade jag och min sambo. Hon får 5 av 5 av oss. Skulle vi sälja lägenheten i framtiden så kommer vi kontakta Irna.
    Stort tack för er återkoppling, roligt att ni fått huset sålt och så ser vi fram emot tillträdet nu. Irna Arvill
    • Djurängen
    2020-04-02
    Bra och snabbt jobbat, god kommunikation
    • Södercentrum
    2020-01-20
    Jag köpte en lägenhet och jag blev bemött bra. Hon hade dock inte all information, som vart tvättstugan låg osv. Hon tog reda på det sen till nästa visning, men hon kunde ha haft lite mer koll annars var hon bra
    Hej Annie, Tack för omdömet, förstår vad du menar just i detta fall och tack för feedback. Ser fram emot att du snart får tillträda och att du kommer trivas! Irna Arvill