Läs vad 60 Läs vad Katrin Franander

• 2021-01-07
    Vi har köpt en bostadsrätt. Bemötandet av mäklaren var utmärkt, raka klara besked och trevligt.
    Jessica S
    • 65.0 m²
    • Skälby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
  • 2021-01-04
    Bra bemötande och mycket hög servicegrad
    Kalmar Kommun A
    • 68.0 m²
    • Norrliden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tusen tack för förtroendet! Hoppas på fler samarbeten med er.

• 2020-12-29
    Snabb, personlig och stor servicekänsla
    Vanja K
    • 81.0 m²
    • Lindsdal
    Tack Vanja och Per för ett bra teamwork. Nu hoppas jag att jag kan hjälpa er att hitta er nästa bostad under våren 2021.

• 2020-12-22
    Katrin har varit proffsig, kunnig, snabb och hjälpsam genom hela försäljningen!
    Björn K
    • 55.0 m²
    • Bremerlyckan
    Hej Björn, Tusen tack för dina ord, det har varit kul att hjälpa er i processen med försäljningen. Önskar Ellen stort lycka till med sina framtida studier. Må väl och ta hand om er!

• 2020-12-08
    Snabba svar, trevligt bemötande. Smidig övergång överlag,
    Christan L
    • 67.5 m²
    • Berga
    Tack för fina ord. Önskar er lycka till med ert nya boende i Kalmar.

• 2020-12-04
    Sålde vår lägenhet. Tog lång tid att få den såld och fick inte utropspris (det var ganska högt satt), vilket hänvisade till situationen med covid-19 och marknaden. Vi blev lite oroliga att den inte skulle bli såld, trots att andra byråer sålde lägenheter i samma område. Vilket kändes konstigt, varför kan inte svensk fast sälja vår, när Pontuz säljer sina.

Lägenheten blev såld till ett bra pris och vi är nöjda, det är ändå det som spelar roll i slutändan. Har hela tiden fått ett jättefint bemötande av Katrin och känt förtroende för henne.

Slutet gott, allting gott.
    Linda E
    • 57.5 m²
    • Söder Om Järnvägen
    Hej Linda och Gustav, Det har verkligen varit kul att få hjälpa er i mål med affären. Även om det gick trögt i början, så blev det ett bra slutpris vilket visar på att det lönar sig att ha lite is i magen. Hoppas nu att ni ska trivas som öbor och önskar er all lycka inför våren och framtiden med det nya livet!

• 2020-11-30
    Efter en trevlig och covid19 anpassad visning av Katrin
    fastnade vi för ett fint hus i Bergkvara som vi skrev kontrakt på den 27/11 på kontoret i Kalmar.
    All kontakt vi haft med Katrin har varit mycket positiv.
    Vi upplever Katrin som kunnig i både fakta och service.
    Leif S
    • 123.0 m²
    • Bergkvara
    köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Tack snälla Leif och Britt för ett fint omdöme. Hoppas att ni ska trivas på fastlandet och i Bergkvara. Det är ett fantastiskt hus som kommer passa er perfekt. God jul och gott nytt, må 2021 blir ett fantastiskt år!

• 2020-11-04
    Jag har köpt en bostadsrätt av henne.

Mina förväntningar var snabba svar på mail och telefon, de tyckte jag att jag fick! Vi fick ihop ett snabbt möte och vi fick bra med information och hon var väldigt tydlig och bra! Fick en jättebra bemötande och blev ett bra köp! :) väldigt trevlig och kunnig!
    Tina F
    Tina F
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Kalmar
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni ska trivas i er nya bostad.

• 2020-10-24
    Tips om rätt lägenhet som var perfekt för mig!
    Jennie O
    • 89.5 m²
    • Södercentrum
    Tack Jennie för fina ord. Övertygad om att detta kommer blir superbra för dig och din familj.

• 2020-10-24
    Under en tuff period i livet hjälpte Katrin oss att sälja vår lägenhet och hon gjorde allt över förväntan. Hon gav vår upplevelse en guldkant med sitt sinne för detaljer och sin goda service.
    Helen Ö
    • 89.5 m²
    • Södercentrum
    Tack fina Helen och Johnny. Nöjet var helt på min sida och så skönt att ni är nöjda med förmedlingen. Nu ska vi bara hitta ert nya boende.:)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte