Katrin Franander
Registrerad mäklare sedan 2018-04-11
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 43 Läs vad Katrin Franander

• Robert N sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-07-21

2:a
    Ängö
    Katrin har sålt min bostadsrätt. Jag är jättenöjd med hennes insats. Hon är engagerad, lyhörd och jag känner att jag har kunnat vara med och påverka processen i allt väsentligt. Läs mer
    2020-07-31 Katrin F svarar Robert N
    Tusen tack Robert! Nöjet har helt varit på vår sida att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet! //Katrin & Elin
  • Martin N sålde sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-07

Björkenäs
    Har sålt en villa.
    Var på en lägenhet visning som Katrin hade och fick genast förtroende för Katrin.
    Oerhört proffsig och kunnig.
    Kunde inte valt en bättre mäklare. Läs mer
    2020-06-10 Katrin F svarar Martin N
    Tusen tack Martin för ett fint omdöme! Nu ska jag bara hitta en annan bostad till dig som passar din vardag och dina intressen. Ha nu en fin sommar!
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-11

Bergavik
    Proffsig och hjälpsam i alla lägen! Läs mer
    2020-05-12 Katrin F svarar Johan N
    Tack för fint omdöme och din tillgänglighet genom hela försäljningsprocessen! Hoppas solen skiner på dig :) Ha en fin vår och sommar!
  • Matti T köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-06

Kalmar
    Vi berättade vad vi sökte och Katrin gav av oss tipset på vår nya lägenhet. Snabbt och effektivt. Toppen!
    Tack Katrin. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Matti T
    Tack Matti! Visste direkt när jag såg lägenheten att den skulle passa perfekt till er! Hoppas ni kommer att trivas! Ha en fin sommar!
  • Charlotte T
    Charlotte T köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-05-05

Kalmar
    Tacksam för fint bemötande och god service. Läs mer
    2020-05-06 Katrin F svarar Charlotte T
    Tack bästa Lotta! Så roligt att kunna hjälpa till! Här är jag övertygad om att ni kommer att trivas. Önskar er en fin sommar!
  • Robin A köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-29

4:a
    Smedby
    Köpt en bostadsrätt och mäklaren var trevlig och tydlig med att förklara allting och svara på de frågor som uppkom Läs mer
    2020-04-29 Katrin F svarar Robin A
    Tack Robin och Jenny! Hoppas ni får en härlig sommar i ert nya lilla radhus och lycka till med ert nya boende.
  • Norregårdh M sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-25

Malmen
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Katrin Franander. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och trevliga bemötande. Hon gjorde ett snabbt och förtroendefullt arbete. Läs mer
    2020-03-26 Katrin F svarar Norregårdh M
    Tusen Tack Marie och Göran för förtroendet! Nöjet var helt på min sida att få förmedla en så fin bostad. Stort lycka till med ert nya boende, resor och golfspelandet!
  • Fuad G köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-05

Kalmar
    En jätte bra bemötande med kunnighet och med proffesionellt inställning. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Fuad G
    Tusen tack för ett fint omdöme! Du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • Bertil K sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-09

2:a
    Berga
    Sålt bostadsrätt.

Kunnigt o proffsigt bemötande och avkännande

Mer än väl

Nöjd med vår kontakt Läs mer
    2020-02-09 Katrin F svarar Bertil K
    Tack Bertil och Ann-Christin! Det har varit en ära att få förmedla en så välbevarad lägenhet. All lycka till i framtiden och njut av barn och barnbarn!
  • Heidrun B köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-21

Gullaskruv
    Der Kauf des Ferienhauses war etwas schwierig, da wir kein schwedisch sprechen.
    Aber Katrin Franander hat sich sehr bemüht, uns zu unterstützen. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Heidrun B
    Danke für die nette Bewertung. Schuldeutsch kam wirklich zum Einsatz und ich habe viel gelernt. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues rotes Haus in Schweden genießen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren