Katrin Franander

Katrin Franander

Katrin Franander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Katrin Franander har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Katrin Franander har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.8. Katrin Franander har haft 80 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 83 Läs vad Katrin Franander

• köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kalmar
    2021-07-20
    Bra och trevligt bemötande. Kompetent inom sitt yrke.
    • Södercentrum
    2021-07-09
    Trevlig, glad och social mäklare som var till god hjälp!
    Tack fina Elsa för ett fint omdöme och grattis till köp av ditt första boende. Varmt välkommen till Söder! Katrin Franander
    • Norrliden
    2021-06-30
    Katrin är duktig och lyhörd. Hon bemötte oss fint och var en bra länk till säljarna.
    Slutförandet av affären genomfördes proffsigt.
    Stort Tack Cajsa för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er lägenhet på Norrlidsvägen. Ha nu en fin sommar så ses vi till hösten igen. Katrin Franander
    • Malmen
    2021-06-17
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Sydde ihop affären snabbt så att både köpare och säljare blev nöjda.
    Högsta betyg för hennes insats.
    Stort tack Mikael! Hoppas att ni ska trivas i er övernattningslya och att barnbarnet får många roliga minnen därifrån. Ha en fin sommar! Katrin Franander
  • sålde sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kalmar
    2021-06-14
    Jag/vi upplevde Katrins bemötande som mycket positivt, trevligt, personligt, 'inlyssnande/lyhört' och proffessionellt.
    Hon infriade med råge alla våra förväntningar. Hon lotsade oss med van hand genom hela processen och höll oss kontinuerligt informerade.
    Det kändes som vi var i trygga händer.
    Hej Anders och Linda, Stort tack för förtroendet att få förmedla ert vackra hem och vara med på er resa i både i köp av ny bostad och försäljning. Njut nu av sommaren, havet, trädgården, fågellivet, punchverandan så ses vi igen till hösten. Katrin Franander
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    • Kalmar Centralt
    2021-05-21
    Glad, Positiv, Trevlig, Kompetent och på läst
    Tack Johan, det har varit superkul att arbeta tillsammans med dig. Nu håller vi tummarna för att du hittar ditt drömställe på Öland i framtiden. Ha en skön sommar! Katrin Franander
    • Djurängen
    2021-05-19
    Köpt en bostadsrätt på ca 70 kvm i Kalmar. Bra bemötande på visningen och även hela processen från visning till kontrakt fungerade mycket bra.
    Tack Adam för fint omdöme. Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet. Katrin Franander
    • Berga
    2021-05-12
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande,Snabba svar kompetent. Uppfyller mina förväntningar
    Hej Anne-Lie, Tack för fint omdöme. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rad om hur du upplevde mitt arbete och bemötande. Katrin Franander
    • Berga
    2021-05-04
    Jag har köpt en bostad, en stor etta vid djurängen som jag tänkt renovera och bo i.

Jag blev bemött jättebra av Katrin Franander. Hon fick en att känna sig välkommen! Super trevlig och väldigt professionell i det hon arbetar med. Hon förklarade vad man behövde veta och gick igenom allt i god takt, hon tog även upp viktiga saker som man behöver tänka på. Topp betyg får hon utav mig!
    Tack Nour för fina ord och vackert omdöme. Önskar dig lycka till i din nya bostad. Katrin Franander
    • Skälby
    2021-04-14
    Katrin har verkligen varit hjälpsam till vårt första köp av lägenhet, tydlig och noggrann var exakt det vi önskade av vår mäklare och det har verkligen fått uppleva. Stort tack!
    Tack själva! Jag är helt övertygad om att ni kommer kommer göra lägenheten superfin med alla era tankar och idéer som ni hade på visningen! Önskar er stort lycka till! Katrin Franander