Katrin Franander
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 37 Läs vad Katrin Franander

• Norregårdh M sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-25

Malmen
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Katrin Franander. Vi är mycket nöjda med hennes arbete och trevliga bemötande. Hon gjorde ett snabbt och förtroendefullt arbete. Läs mer
    2020-03-26 Katrin F svarar Norregårdh M
    Tusen Tack Marie och Göran för förtroendet! Nöjet var helt på min sida att få förmedla en så fin bostad. Stort lycka till med ert nya boende, resor och golfspelandet!
  • Fuad G köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-05

Kalmar
    En jätte bra bemötande med kunnighet och med proffesionellt inställning. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Fuad G
    Tusen tack för ett fint omdöme! Du kommer trivas bra i din nya bostad.
  • Bertil K sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-02-09

Berga
    Sålt bostadsrätt.

Kunnigt o proffsigt bemötande och avkännande

Mer än väl

Nöjd med vår kontakt Läs mer
    2020-02-09 Katrin F svarar Bertil K
    Tack Bertil och Ann-Christin! Det har varit en ära att få förmedla en så välbevarad lägenhet. All lycka till i framtiden och njut av barn och barnbarn!
  • Heidrun B köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-21

Gullaskruv
    Der Kauf des Ferienhauses war etwas schwierig, da wir kein schwedisch sprechen.
    Aber Katrin Franander hat sich sehr bemüht, uns zu unterstützen. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Heidrun B
    Danke für die nette Bewertung. Schuldeutsch kam wirklich zum Einsatz und ich habe viel gelernt. Ich hoffe, Sie werden Ihr neues rotes Haus in Schweden genießen.
  • Eva P sålde sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-20

Johannesborg
    Jag är mycket nöjd med Katrin som mäklare när jag sålde min bostadsrätt.
    Katrin lyssnade på mina önskemål, kom med bra förslag och återkopplade i processen som gjorde att jag kände mig helt trygg med hela försäljningen.
    Katrin är en mäklare att rekommendera. Läs mer
    2020-03-06 Katrin F svarar Eva P
    Stort tack Eva för förtroendet att få förmedla din lägenhet. Lycka till i ditt nya boende!
  • Rami V köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-20

Johannesborg
    Hej
    Jag är jättenöjd med Katrin och köpet av lägenheten! Hon är bra på att lyssna eftersom jag ställer många frågor. Fick mycket bra råd och tips, tack, fortsätt så 👍
    //Rami Vestberg Läs mer
    2020-01-27 Katrin F svarar Rami V
    Tack Rami, Du har gjort ett mycket bra köp av en fantastiskt fin lägenhet med många fina detaljer. Där kommer ni trivas!
  • Ulf A
    Ulf A sålde sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-26

Orrefors
    Katrin fick uppdraget att sköta försäljningen av vårt hus i Orrefors. Vi jämförde tre olika mäklare och Katrin gav bäst intryck avs. att lyssna och föreslå en genomtänkt plan för uppdraget. Hon levde mer än väl upp till förväntningarna. Bra presentation av huset, snyggt foto, bra beskrivet. Lyckades få hit "rätt" spekulanter till visningen och vi fick ett bra avslut med köparen direkt. Smidig i alla kontakter. Mycket professionell och trevlig mäklare med ett fungerande nätverk av kollegor på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-26 Katrin F svarar Ulf A
    Bästa Ulf och Ann, Tusen tack för fina ord, det har varit ett nöje att arbeta med er i försäljningsprocessen och jag känner mig hedrad att fått förmånen att förmedla er fantastiska Villa Simoni. Varma hälsningar Katrin
  • Anneli L köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-19

Orrefors
    Katrin är ett föredöme för Sv Fastgh förm men Håkan och Ingemar Florå i Karlskrona ägnade sig rätt o slätt åt bedrägeri när de sålde min fastighet i Olofström år 2016 det är jag noga med att informera alla om! Med vänlig hälsning Anneli Loväng
    Ring om ni vill veta mer 070-5091312 Läs mer
    2019-11-26 Katrin F svarar Anneli L
    Hej Anneli och Erik, Tusen tack för fint omdöme och ett trevligt samtal. Är övertygad om att Villa Simoni kommer passa er perfekt. Ser fram emot att träffa er igen till våren! Varma hälsningar Katrin
  • Erik L köpte sitt hus med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-19

Orrefors
    Trovärdig, trevlig, trygg,kunnig, bra omdöme Läs mer
    2019-11-19 Katrin F svarar Erik L
    Tack Erik för fina ord. Hoppas ni kommer trivas bra på Villa Simoni. //Katrin
  • Emma H köpte sin lägenhet med hjälp av Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-07

Kalmar
    När vi skulle köpa bostadsrätt var Katrin rak och tydlig genom hela processen. Dessutom upplevde vi henne som mycket genuin och trevlig. Läs mer
    2019-11-07 Katrin F svarar Emma H
    Tack Emma och Kristoffer! Hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och i föreningen Opalen. Ha det fint! //Katrin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren