Mäklare Kalmar Kalmar Svensk Fastighetsförmedling Kalmar Katrin Franander
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 8 kunder tycker om Katrin Franander

• Rolf A skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en bostadsrätt i Kalmar ! Blev alltid bra bemöt av mäklaren och det funka väldigt smidigt Läs mer
    2018-12-10 Karin F svarar Rolf A
    Tack Rolf och Lena för fina ord. Jag hoppas ni ska trivas med ert nya boende i Kalmar. //Katrin
  • Lise-Lotte R skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Jag har sålt en bostadsrätt, en trea. Jag blev väldigt trevligt bemött av Katrin. Jag jobbar i en annan stad och hon har varit mycket tillmötesgående i att försöka möta att jag inte alltid kan vara i Kalmar under dagtid.
    Katrin har svarat på alla frågor jag haft inom rimlig tid. Mina förväntningar var att ha en bra relation till henne, bli proffsigt bemött, och att få svar på frågor hyfsat snabbt. Detta uppfylldes mycket väl. Den mäklare jag haft var både proffsig och lättsam. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-12-05 Karin F svarar Lise-Lotte R
    Stort tack för värmande ord Lotta! Önskar er all lycka till med ert nya projekt. //Katrin
  • Tommy P skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevligt och professionellt bemötande med information via telefon mm. Läs mer
    2018-11-19 Karin F svarar Tommy P
    Tack Tommy nöjet var helt på min sida. Lycka till i ditt nya boende.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi fick hjälp att sälja vår bostad i Kalmar.
    Mäklaren tog väl hand om oss med både kunskap och mänsklig värme.
    Hennes glöd och engangemang i att affären skulle bli så bra som möjligt märktes verkligen.
    Stort tack för all hjälp. Läs mer
    2018-10-29 Karin F svarar Fredrik E
    Tack Fredrik för värmande ord. Stort lycka till i framtiden. //Katrin
  • Anja E
    Anja E skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Vi sålde vårt hem på Tackjärnsvägen i Kalmar.
    Vi ska separera och vi har båda känt oss uppmärksammade av mäklaren i denna situation.
    Vi förlitade oss på mäklaren och vi har upplevt omtanke, styrka, tydlighet och ärlighet.
    Mäklaren har visat ett genuint intresse för situationen i nutid men även i framtid.
    Det fanns förväntningar på en lite högre slutsumma men vi är nöjda och vi hade aldrig velat ha någon annan!
    Efter 6 visningar och många förtroliga samtal skrev vi igår kontrakt med köparen.
    Återkommer med det varmaste i framtiden. Läs mer
    2018-10-29 Karin F svarar Anja E
    Stort tack Anja! Det har varit ett nöje att arbeta med dig. Stort lycka till så ses vi i Kalmar framöver. //Katrin
  • Mika B skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Trevlig, jordnära och kunnig, på visningen fick vi den tiden vi behövde och Katrin kände av när vi ville fråga något. Väldigt hjälpsam vid hanteringen efter att vi vunnit budgivningen. Ett mycket personligt bemötande, det kommer vi att minnas, tack! Läs mer
    2018-10-24 Karin F svarar Mika B
    Tusen tack Mika och Ida för fina ord! Är övertygad om att ni kommer trivas finfint i er nya bostad. //Katrin
  • Niklas N skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Köpt en 1½ plans villa i bostadsområde. Jag och min partner blev väl bemötta från första stund. Otroligt informativ och kunnig mäklare som gav oss goda råd, både inför ett eventuellt köp men också hur det är att äga ett hus. Katrin Franander levde upp till samtliga förväntningar och lite till.

Vi är väldigt nöjda och kommer absolut vända oss till Katrin i framtiden både vid värdering och om vi skulle vilja flytta i framtiden. Läs mer
  • Camilla M skrev om Katrin Franander en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar
    Katrine är en engagerad mäklare som jobbar snabbt och målinriktat. Vi sålde vår bostadsrätt på 54 kvm som Katrine förmedlade. Hon är kunnig, ödmjuk och förtroendeingivande och jobbar snabbare än vinden. Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Läs mer
    2018-08-17 Karin F svarar Camilla M
    Tusen tack Camilla och Alexander, nöjet var helt på min sida!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Elin Taube