Mats Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2010-04-26
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-07 - 2020-06

Läs vad 22 Läs vad Mats Arnesson

• Britta S sålde sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-18

Kalmar
    Bra bemötande vid försäljningen av min koloni på Kalmar Södra koloniområde. Tydlig med all information till både mig och köparen. Dessutom lyckades han få ut ett mycket bra pris😊! Läs mer
  • Lars-erik K köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-06-09

Johannesborg
    mycket kompetent man och kunnig. Har köpt hus av honom. Blev mycket bra bemött. Han har mina förväntningar.

mycket bra
    . Läs mer
  • Sivert P köpte sin lägenhet med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-04-09

Kalmar
    Köpt lägenhet.

Trevligt och lättsamt.

Rätt område .och passande lägenhet.

Vi är nöjda Läs mer
  • Robert S köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-05

Nybro
    Vi har köpt en villa i Nybro, och i samband med köpet har vi även anlitat Svensk fastighetsförmedling för att sälja vår bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt, tydligt och tryggt. Därför blir betyget utmärkt för mäklaren Mats Arnesson och för svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Björn M köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-28

Tvärskog
    Smidigt och sakligt genom affären så här långt. Läs mer
  • Carina Å köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-08

Nybro
    Vi har köpt en villa och ska sälja vår nuvarande villa. Läs mer
  • Reidar v köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-08

Oskarshamn
    Trevligt bemötande, kunnig med viljan att dela med sig av goda råd och erfarenheter. En person som jag gärna rekommenderar till vänner och affärsbekanta som behöver mäklartjänster. Läs mer
  • Maths B sålde sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-05

Professionell. Effektiv och kunnig Läs mer
  • Conny H
    Conny H sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-21

Paradiset
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling. Det gick väldigt smidigt. Jag är mycket nöjd med Mats som mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Blev väldigt fint bemött och fick ett stort förtroende för honom med en gång.
    Conny H Läs mer
  • Ulf T köpte sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-08-27

Alsterbro
    Kompetenta mäklare och bra människor
    Svarade på alla frågor vi hade snabbt och professionella affären!
    Vi är helt nöjda och skulle anlitar de om vi ska sälja något fastighet Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren