Mats Arnesson
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 19 Läs vad Mats Arnesson

• Robert S köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-03-05

Nybro
    Vi har köpt en villa i Nybro, och i samband med köpet har vi även anlitat Svensk fastighetsförmedling för att sälja vår bostadsrätt. Bemötandet har varit trevligt, tydligt och tryggt. Därför blir betyget utmärkt för mäklaren Mats Arnesson och för svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • Björn M köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2020-01-28

Tvärskog
    Smidigt och sakligt genom affären så här långt. Läs mer
  • Carina Å köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-08

Nybro
    Vi har köpt en villa och ska sälja vår nuvarande villa. Läs mer
  • Reidar v köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-08

Oskarshamn
    Trevligt bemötande, kunnig med viljan att dela med sig av goda råd och erfarenheter. En person som jag gärna rekommenderar till vänner och affärsbekanta som behöver mäklartjänster. Läs mer
  • Maths B sålde sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-11-05

Professionell. Effektiv och kunnig Läs mer
  • Conny H
    Conny H sålde sin lägenhet med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-10-21

Paradiset
    Hej
    Har sålt en bostadsrätt med hjälp av Mats Arnesson på svensk fastighetsförmedling. Det gick väldigt smidigt. Jag är mycket nöjd med Mats som mäklare och kan verkligen rekommendera honom. Blev väldigt fint bemött och fick ett stort förtroende för honom med en gång.
    Conny H Läs mer
  • Ulf T köpte sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-08-27

Alsterbro
    Kompetenta mäklare och bra människor
    Svarade på alla frågor vi hade snabbt och professionella affären!
    Vi är helt nöjda och skulle anlitar de om vi ska sälja något fastighet Läs mer
  • Lars B sålde sin stuga med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-08-27

Alsterbro
    Har sålt vårt torp till utgångspris.
    Mycket proffesionellt och trevlig.
    Hade inte trott att torpet skulle säljas så fort utan prutning.
    Mäklaren gjorde mer än våra förväntningar
    Överraskad och glad. Läs mer
  • Irene B sålde sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-08-19

Tvärskog
    Köpt lägenhet tydligt lugnt ingav trygghet Läs mer
  • Benny K köpte sitt hus med hjälp av Mats Arnesson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

2019-07-15

Emmaboda
    Vi kommer aldrig någonsin att anlita svensk fastighets förmedling nån gång i framtiden. och vi har både köpt och sålt fastigheter genom svensk fastighets förmedling. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Kalmar

Göran Wallgren