Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 88 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• Jesper A
    Jesper A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas gav ett proffsigt intryck redan ifrån start. Han ville verkligen att vi skulle känna till allt och poängterade flertalet gånger vad vi kan komma behöva åtgärda inom en snar framtid. Vi hade en bra dialog genom hela affären och det kändes väldigt tryggt när vi skrev alla papper.

Vi kan verkligen rekommendera Andreas till eventuella köpare eller säljare.

Tack! Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpte en vila.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Mäklaren var trevlig och flexibel. Läs mer
  • Rolf R
    Rolf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Av mäklare Andreas Persson har vi köpt lägenhet och sålt vårat hus. Han är en mäklare som inger en trygghet till både köpare och säljare. En mäklare som är mycket kunnig i sitt yrke och har alltid varit anträffbar oavsett tid på dygnet. Läs mer
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte ett stort hus från 1922 av Andreas samtidigt som han fick sköta försäljningen av vårt nuvarande hus. Han har visat ett stort engagemang och kunnande. Andreas är dessutom väldigt tydlig och informativ i sitt arbetet så att man förstår vad som händer hela tiden.

Jag hade hoppas på en försäljning inom nån månad men redan fyra dygn efter visningen så var kontrakt skrivet och klart. Att det var fler budgivare gjorde inte saken sämre. Effektivt o snabbt jobbat!

Jag kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
    2018-06-18 Andreas P svarar Niklas H
    Tack så mycket för din rekommendation Niklas! Det har varit väldigt roligt och fått äran att både hjälpa till att hitta ert nya drömboende samt att få förmedla er nuvarande bostad. Roligt att få läsa att du är nöjd med min kommunikation och återkoppling till dig under processerna.

• Krister D
    Krister D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Klart bästa mäklaren! Lyhörd, bra bemötande, och bra rådgivare. Sålt flera hus via Johan Tjernström och alltid känt att vi gjort en bra affär. Mycket nöjd. Läs mer
  • Sanna B
    Sanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket trevlig och tillmötesgående Läs mer
    2018-06-18 Andreas P svarar Sanna B
    Tack så mycket för din rekommendation Sanna! Hoppas ni kommer trivas i den nya bostaden.

• Timo K
    Timo K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt huset. Mycket vänligt. Ville få huset sålt och han var 100% med . Mycket positivt på alla sätt och vis. Läs mer
  • Adriana D
    Adriana D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har sålt ett kedjehus i kga . Mäklaren gav ett tryggt o proffsigt intryck . Mina förväntningar av mäklaren var just att känna att man kunde lita på han och att han har stor kunskap . Jag rekommenderar gärna Andreas vidare. Läs mer
    2018-06-04 Andreas P svarar Adriana D
    Tack så mycket för din rekommendation Adriana! Kul och höra att dina förväntningar uppfylldes att du har känt en trygghet med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Stort tack!

• Thomas A
    Thomas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Regelbunden information om status och vad som hänt och vad som kommer hända härnäst. Läs mer
    2018-06-02 Svensk Fastighetsförmedling svarar Thomas A
    Tack så mycket för er rekommendation Thomas.
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Utmärkt mäklare utan tvivel! Vi blev väldigt bra bemötta och han är mycket snäll och trevlig. Vi är väldigt nöjda med vårat nya boende! Tack! Läs mer
  • Vesa O
    Vesa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av lgh. Allting sköttes väldigt bra. Jag är nöjd. Läs mer
    2018-05-23 Andreas P svarar Vesa O
    Tack för din rekommendation Vesa! Kul och höra att du känner dig nöjd.

• Kristina S
    Kristina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av villa. Fick bra information av mäklaren. Är nöjd med allt. Läs mer
    2018-05-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kristina S
    Roligt att du är nöjd Kristina. Hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.

• Timo R
    Timo R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    En värdering från början som blev försäljning av bostadsrätt, bemötandet och informations flödet från mäklaren var mycket bra, snabb, rak, effektiv med sin handläggning, proffsigt utförd försäljning, visning, mycket nöjd betyg 4 av 5 är för att vi har inte fullt ut avslutat ännu.
    Förväntningarna blev verkligen överträffade.

- Mycket bra utfört från början till slut.
    - Trevligt bemötande
    - Över förväntningarna Läs mer
    2018-05-17 Andreas P svarar Timo R
    Tack så mycket för din rekommendation Timo! Roligt och höra att du känner dig nöjd med processen så här långt med min hjälp och att allt har fungerat som du önskat!

• Mehdi A
    Mehdi A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hejsan!
    En sak som jag skulle säga att mäklaren var erfaren i sitt jobb och respekterade oss, det vill säga att vi är nöjda.
    Mvh familjen Azimi Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mehdi A
    Tack för din rekommendation Mehdi. Det var ett nöje att få hjälpa er i sökandet efter en ny bostad och jag hoppas att ni kommer trivas i den nya bostaden.

• Saga Marianne C
    Saga Marianne C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag hade ingen aning om hur en försäljning med mäklare skulle gå till men fick all information som jag behövde på ett väldigt positivt sätt. Affären gick otroligt fort och även när vi skulle skriva förklarade Jonas Carlén hur allt kommer att gå till. Jag kände/känner mig trygg i försäljningen av min lägenhet. Jag rekommenderar Svensk fastighetsförmedling och Jonas Carlén vid en fastighetsförsäljning.
    Marianne Callyer Läs mer
    2018-05-16 Jonas C svarar Saga Marianne C
    Tack så mycket för din fina rekommendation.
  • Clas H
    Clas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av villa

Mkt väl bemött

Förväntningarna uppfylldes att sälja villan en bit över utgångspris

Bra, stabil försäljningsprocess, det enda minuset var vissa bilder som blev mindre bra och som vi själva borde ha stoppan Läs mer
    2018-05-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clas H
    Tack Clas! Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
    MVH Git Bengtzing
  • Emma N
    Emma N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt ett hus efter mycket sökande. Tycker attt vi blivit bemötta proffsigt, lösningsorienterat och med ett stort engagemang av Andreas Persson!

Vi tackar så mycket för den hjälp vi fått! Läs mer
    2018-05-16 Andreas P svarar Emma N
    Tack så mycket för er rekommendation Emma! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

• Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpte en bostadsrätt/radhus.

Bemötandet jag fick kunde inte varit bättre. Jag kom lite senare p.g.a jobb men han tog sin tid och var med mig huset.
    Flera gånger frågade han hur jag kände och om det fanns funderingar. Han nämnde mycket fakta hela tiden om bostaden.
    På telefon fanns han tillgänglig vilken var väldigt bra.

Sammanfattning av Andreas, pålitlig, väl påläst om bostaden, trevlig, lättsam, hjälpsam och kunnig. Läs mer
    2018-05-16 Andreas P svarar Johan H
    Tack så mycket för din rekommendation Johan! Roligt och läsa att du känner dig nöjd genom processen och att fått all information som du önskat.
    Hoppas du kommer trivas i din nya bostad!

• Per N
    Per N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Försäljning av bostadsrätt.
    Vi har ett mycket positivt intryck av mäklaren. Vi kommer att rekommendera honom till andra. Mycket lyhörd på vad vi sökte för bostad, samt snabb och smidig försäljning av våran bostad.
    En mäklare som är trevlig och proffsig i sitt bemötande.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-05-16 Andreas P svarar Per N
    Tack så mycket för er rekommendation Per! Roligt att ni känner er nöjda med både min hjälp att hitta en ny bostad åt er samt förmedlingen av er bostad.
    Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad.

• Marcus P
    Marcus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Ett supertrevligt bemötande och ett proffsigt tillväga gångsätt! Karlskogas bästa mäklare utan tvekan! Läs mer
    2018-05-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus P
    Tack Marcus! Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • Carl-Michael J
    Carl-Michael J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Snabb och bra hjälp även om det rörde sig om sen kväll under denna process, också fin hjälp med bankkontakt.
    Bra jobba, även om det blev dyrt;) Läs mer
    2018-05-07 Jonas C svarar Carl-Michael J
    Tack för den fina rekommendationen. Med vänlig hälsning, Jonas
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi är jätte nöjda med Andreas Persson så himla trevlig och mycket proffsigt kanon kille mvh Jimmy&Gunilla Läs mer
    2018-05-16 Andreas P svarar Jimmy E
    Tack så mycket för er rekommendation Jimmy och Gunilla! Roligt att höra att ni känner er nöjda med allting!

• Elisabet G
    Elisabet G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag som kund är extremt nöjd med bemötandet från mäklaren, Andreas Persson. Jag har gjort mitt livs första bostadsaffär (en lägenhet, 3 rok) och var väldigt nervös och hade många frågor och funderingar. Mäklaren hjälpte mig hela vägen från att svara på alla mina frågor inför köpet, till att gå igenom kontraktet noga, så jag verkligen förstod vad jag skrev på. Jag kände mig trygg hela vägen och står här i dag med min drömlägenhet! Läs mer
    2018-04-26 Andreas P svarar Elisabet G
    Tack så mycket för din rekommendation Elisabet! Känns väldigt skönt och läsa att du har känt dig trygg genom hela processen och att du fått den absolut bästa servicen och tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge både köpare och säljare!

• Christoffer A
    Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag tyckte mäklaren överträffade mina förväntningar med ett proffesionellt bemötande och en smidig affär.
    Jag är jättenöjd med min kontakt med er på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-04-26 Andreas P svarar Christoffer A
    Tack så mycket för din rekommendation Christoffer! Kul och höra att du känner dig nöjd med förmedlingen av din bostad.

• Jonas L
    Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas var jättebra, han var proffsig, väldigt lyhörd, gav sitt yttersta för att göra allt så bra som möjligt.
    Väldigt kunnig!
    Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sitt hus.
    Vi var supernöjda! Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas L
    Tack så mycket för er rekommendation Jonas och Henriette! Roligt att läsa att ni känner er nöjda.

• Fadi D
    Fadi D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jätte bra bemötande och är nöjd med husköpet. Läs mer
    2018-03-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fadi D
    Tack för din rekommendation Fadi! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Med vänliga hälsningar
    Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • David B
    David B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra bemötande av mäklaren, smidigt och bra hanterat vid köpet av bostadsrätten. Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar David B
    Tack så mycket för din rekommendation David! Kul och höra att du känner dig nöjd med allt och med den service du fått!

• Victor B
    Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har verkligen bara bra saker att säga om Andreas hjälp, grym mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Victor B
    Tack så mycket för din rekommendation Victor! Kul och läsa att du känner dig nöjd med allt!

• Mark A
    Mark A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han gav oss saklig information och förklarade alla steg i processen på ett mycket bra sätt när vi köpte en bostadsrätt via honom. En kanonmäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mark A
    Tack så mycket för din rekommendation Mark! Skönt och roligt att höra att du känner du fått all information och trygghet från start till mål. Hoppas det kommer gå bra med den nya bostadsrätten!

• Torgny E
    Torgny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Proffsig, noggrann och engagerad. Inga konstigheter från start till mål. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torgny E
    Tack så mycket för din rekommendation Torgny! Kul och hör att du känner dig nöjd med mitt arbete och förmedlingen av din bostad.

• Brigitta T
    Brigitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi är supernöjda med all hjälp vi fått för att sälja vårat hus.. duktig och saklig mäklare. Läs mer
  • Per Å
    Per Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har fått ett jättebra bemötande o en bra uppfattning om våran mäklare Andreas Persson. Kommer varmt rekomendera honom vidare till mina vänner vid behov. Han levererar till 110 procent.. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Å
    Tack så mycket för din rekommendation Per! Kul och höra att ni känner er nöjda med förmedlingen.

• Daniel C
    Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fick ett mycket bra bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel C
    Tack Daniel! Vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.

Mvh, Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Efter att ha dels köpt min nya, och sålt min nuvarande bostad via Johan Tjernström, kan jag inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med Johan genom hela processen. Johan tar reda på information och återkommer alltid enligt utlovat. Vidare redogör han tydlig vad som gäller inför och under kontraktsskrivning. Jag ger därför Johan mina fulla rekommendation, om man går i planerna på att sälja/byta bostad. Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander H
    Tack för din rekommendation Alexander. Känns extra roligt att få så fin rekommendation av dig som både köpt och sålt via oss. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Mvh, Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklaren Andreas får full pott av mig.
    Han är snabb att ringa upp. Ställer upp på extra visningar. Är kunnig och är en person man litar på. Han är glad och trevlig.
    Jag har inget att klaga på, han är klockren för sitt jobb. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny N
    Tack så mycket Jenny för dina rader och rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Lycka till i din nya bostad!

• Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas Persson har varit både noggrann, engagerad, informativ och haft god marknadskännedom vad gäller begärt pris, när mina svärföräldrar sålde sitt hus i Degerfors. Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo B
    Tack så mycket för rekommendationen! Kul och höra att ni känner att ni fått den bästa servicen från start till slut med er förmedling.

• Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Min upplevelse som kund var alldeles utmärkt!
    Andreas var fantastisk. Han var nogrann i sitt utförande och noga med all information. Han var noga med att jag skulle hänga med i all info och att allt skulle gå så smidigt och bra som möjligt för mig som kund. Han var också super trevlig och duktig som mäklare! Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan A
    Tack så mycket Johan för din rekommendation! Roligt att läsa att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du verkligen fått den servicen som jag vill ge dig. Stort tack!

• Kerstin O
    Kerstin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Personlig service och varmt bemötande. Kände mig fullt delaktig hela tiden och upplevde full tilltro till min mäklare. Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin O
    Vad roligt att du känner så Kerstin. Tack för din rekommendation!

Med vänlig hälsning
    Johan Tjernström Svensk Fastighetsfömedling
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Som förstagångsköpare så var det viktigt för mig att känna förtroende för mäklaren och att jag var i trygga händer genom hela handelsprocessen - Andreas levererade över förväntan på båda fronter och jag är mycket nöjd med hans insats. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus M
    Tack så mycket Marcus för din rekommendation! Skönt för mig att läsa att du har känt dig trygg genom processen och att du har fått den absolut bästa servicen som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge dig. Stort tack Marcus.

• Izabella K
    Izabella K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Oerhört bra bemötande, snäll, lugn och förstående, lyssnade och förklarade väldigt bra!
    Super nöjd! :D Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Izabella K
    Tack så mycket Izabella för din rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd.

• Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Klockrent! Mycket energi och väldigt engagerat arbete och bemötande! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan K
    Tack så mycket Jan för din rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd med förmedlingen.

• Sofia C
    Sofia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra upplevelse. Proffesionellt bemötande rakt igenom. Andreas var tydlig och mån om att vi skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia C
    Tack så mycket Sofia för dina ord och rekommendation! Roligt och höra att du och sambon är nöjda och fick den tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge både köpare och säljare.

• Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket profisionellt skött och bra information. Hade inga frågetecken efter köpet av vårat första hus Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik K
    Tack så mycket Fredrik för dina ord och rekommendation! Roligt och höra att du är nöjd och fick den tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge både köpare och säljare.

• Weronica K
    Weronica K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fantastiskt! Tillgänglig, snabb och supertrevlig. Smidig affär! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Weronica K
    Tack så mycket för din rekommendation Weronica! Roligt att du känner att allt har varit tillfreds under ert köp av ny bostad.

• Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan Tjernström , jag är så nöjd ! Du är trevlig, kunnig o hjälpsam .,, Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt-Marie B
    Tusen tack för din rekommendation Britt-Marie.
  • Signe L
    Signe L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Signe L
    Tack så mycket för rekommendationen. Hoppas att du är nöjd med allt. Med vänlig hälsning, Jonas Carlen Svensk Fastighetsförmedling.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Trevligt och avslappnat bemötande med en ärlig och snabb service. Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas T
    Tack så mycket Andreas för dina rader! Roligt och höra att du känner dig nöjd och att allt gick smidigt för alla parter.

• Robert P
    Robert P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi fick ett bra bemötande. Trevlig, social och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert P
    Tack så mycket Robert för dina ord. Roligt och höra att du känner dig nöjd med vår kontakt och mitt arbete.

• Helen R
    Helen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Han höll en kontinuerlig, tydlig kontakt och var en bra länk mellan säljare och köpare. Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen R
    Tack så mycket Helen för din rekommendation. Kul och höra att ni känner er nöjda!

Önskar er en trevlig julhelg!
  • Marjaana W
    Marjaana W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vårt spontana intryck vid första mötet, det var att det inte "Bara var en vanlig dag på jobbet" för Andreas Persson, vi som säljare kände oss direkt omhändertagna på ett bekvämt sätt inför vårt stora beslut att sälja.
    Under hela försäljningsprocessen fanns ett engagemang, vänligt bemötande, en ambition om att hitta lösningar så att alla parter skulle känna sig bekväma med besluten i försäljningsprocessen och slutligen resulterade det hela i både nöjda köpare och säljare. Rekommenderar Andreas Persson varmt. Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marjaana W
    Tack så mycket för dina ord Marjaana! Jag vill även ge ett tack för ett gott samarbete och att ni har varit flexibla under hela tiden så jag har haft möjligheten till att hitta lösningarna för alla parter.

Önskar er en trevlig julhelg!

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga