Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 135 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• 2019-03-20

Lisa B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag sålde en tvåa på Flygfältsvägen i Karlskoga. Jag blev bemött på ett professionellt och mycket trevligt sätt av mäklaren Andreas Persson. Jag hade höga förväntningar på Andreas och han uppfyllde alla förväntningar jag hade och mer därtill. Han är väldigt hjälpsam och jag blev alltid trevligt bemött. Jag kände mig aldrig orolig för något. Läs mer
  • 2019-03-19

Tommy S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi sålde en 4ra i attraktivt område. Vi valde på bedömd förmåga och pris och det levererades vad vi beställde. Läs mer
    2019-03-20 Christoffer H svarar Tommy S
    Tack så mycket Tommy för din rekommendation! Roligt att läsa att ni känner er nöjda med mitt arbete och att ni verkligen fått den servicen som jag vill ge er. Stort tack!

• 2019-03-14

Torbjörn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    mäklaren värderade villan till ett värde som kändes bra och rimligt. Sagt och gjort den blev såld till drygt det priset. Läs mer
    2019-03-15 Jonas C svarar Torbjörn W
    Tack för rekommendationen, jag är glad att ni känner er nöjda med resultatet. Mvh Jonas
  • Michael K

2019-03-09

Michael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Hej,
    Köpte ett hus i Karlskoga där mäklaren var från svensk fastighetsförmedling .

Jag blev bemött av en trevlig, genuin och professionell mäklare.

Genom hela processen fick jag efterfrågad information kring fastigheten samt ständigt uppdatering längs vägen.

Extremt nöjd med servicen och därmed rekommenderar jag användning av tjänster från svensk fastighetsförmedling i Karlskoga. Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Michael K
    Tack så mycket för din rekommendation Michael! Kul och höra att du som köpare har fått den servicen du önskat och min service till dig. Tack även för de vänliga orden om mig som person och mäklare. Jag får önska er stort lycka till och grattis till er nya bostad.

• Madelene F

2019-03-04

Madelene F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas hjälpte mig med försäljningen av mitt radhus.
    Jag har blivit proffesionellt bemött och Andreas är mån om att uppdatera mig som säljare om vad han gör/ hur försäljningen går kontinuerligt. Han har gjort ett fantastiskt jobb och jag är supernöjd med valet av mäklare! Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Madelene F
    Tack så mycket för din rekommendation Madelene! Tack för att jag fick äran att hjälpa till med er bostad och att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du har haft full insyn i din försäljning. Stort lycka till med er nya bostad!

• 2019-03-02

Ann-Mari S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt 60-talsvilla med källare. Glad o trevlig mäklare. Fick snabbt svar på mina frågor. Läs mer
    2019-03-04 Christoffer H svarar Ann-Mari S
    Tack så mycket för din rekommendation Ann-Mari! Roligt att du känner att allt har varit tillfreds under ert köp av ny bostad.

• 2019-02-25

Siv B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köp av en lägenhet. Andreas har skött allt på ett väldigt professionellt sätt. Vi har ingenting att klaga över och är mycket nöjd med allt. Andreas har hela tiden varit trevlig och haft en tydlig kommunikation genom hela försäljningen. Läs mer
    2019-02-26 Andreas P svarar Siv B
    Tack så mycket för din rekommendation Siv! Kul och höra att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du har fått den bästa hjälpen genom hela försäljningen!

• 2019-02-25

Marko T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde vår villa och allt sköttes väldigt snyggt och proffsigt. Läs mer
    2019-03-11 Andreas P svarar Marko T
    Tack för er rekommendation! Kul och höra att ni känner att allt har gått smidigt och bra för er. Tack för att jag fick äran att hjälpa till!

• 2019-02-23

Bruno S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har med Christoffers hjälp köpt en lägenhet och sålt en villa .Vi har blivit mycket väl bemötta och rekommenderar honom gärna Hälsningar Inga & Bruno Svensson Läs mer
    2019-02-25 Christoffer H svarar Bruno S
    Tack så mycket för eran rekommendation Bruno och Inga! Det har varit väldigt roligt att fått äran genom att både hjälpa er att hitta ert nya drömboende samt att få förmedla er nuvarande bostad.

• 2019-02-14

Jonatan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt en bostadsrätt på två rum och kök.
    Blev mycket bra bemött av min mäklare som uppfyllde mina förväntningar på alla sätt.
    Hela försäljningen gick till på ett bra och smidigt sätt. Läs mer
    2019-02-14 Andreas P svarar Jonatan A
    Tack för din rekommendation Jonatan! Tack för att jag fick äran att hjälpa dig med din bostad och att alla dina förväntningarna på mig uppfylldes. Lycka till i din nya bostad!

• 2019-02-13

Johnny I skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    De gick smidigt och utan krångel Läs mer
  • 2019-02-12

Johanna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag köpte en två med hjälp av Andreas. Han förstod snabbt min situation och gjorde hela köpet enklare.
    Skulle verkligen rekommendera Andreas! Läs mer
    2019-02-14 Andreas P svarar Johanna C
    Tack för din rekommendation Johanna! Tack för att jag fick hjälpa dig att hitta en bostad till dig och att du känner nöjd med servicen.

• 2019-02-10

Marie F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt lägenhet för första gången i livet. Har aldrig haft kontakt med mäklare tidigare. Vi fick den hjälp vi behövde och känner oss nöjda med vårt val. Läs mer
    2019-02-11 Jonas C svarar Marie F
    Tack så hjärtligt för rekommendationen. Jag hoppas att ni blir mycket nöjda med den stora och fina lägenheten.
  • 2019-02-05

Sara J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vid försäljningen av vår lägenhet fick vi ett mycket bra bemötande och samarbetet fungerade utmärkt. Vi kände oss trygga i försäljningen tack vare ett stort engagemang och goda kunskaper hos mäklaren. Våra förväntningar var att få lägenheten såld till ett bra pris och att processen skulle ske på ett smidigt sätt vilket det också gjorde. Vi upplevde samarbetet som mycket bra och skulle absolut ta hjälp av samma mäklare igen. Läs mer
    2019-02-06 Andreas P svarar Sara J
    Tack för din rekommendation Sara! Kul och höra att du/ni känner er nöjda med servicen och att ni känt er trygga. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta er nya bostad samt äran att förmedla er bostad! Jag vill även tacka er för ett gott samarbete och att ni ställde upp med snabba ryck!

• Mattias S

2019-02-01

Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Redan från första visningen visade Andreas stort kunnande och engagemang. Han följde oss under hela köpeprocessen med regelbunden uppföljning och gav ett tryggt och professionellt intryck. Jag är extremt nöjd och den dag det blir dags att byta boende igen så vet jag vem jag ska ringa. Läs mer
    2019-02-06 Andreas P svarar Mattias S
    Tack för din rekommendation Mattias! Kul och höra att du/ni känner er nöjda med servicen och att ni fått tryggheten i denna process. Tack för att jag fick hjälpa er att hitta er nya bostad!

• 2019-02-01

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket trevlig, kunnig och professionell! Läs mer
    2019-02-01 Andreas P svarar Anna S
    Tack så mycket för din/er rekommendation Anna! Stort grattis till er nya bostad.

• 2019-01-23

Milorad L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    rekommenderas starkt, duktig mäklare samt en bra firma. Andra gången vi använder oss av denna mäklare och kommer även att anlitas igen. Läs mer
    2019-01-29 Christoffer H svarar Milorad L
    Tack så mycket för din rekommendation Milo! Roligt och höra att du känner dig nöjd med processen så här långt med min hjälp och att allt har fungerat som du önskat!

• 2018-12-21

Thomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fick den service vi förväntade oss Läs mer
    2018-12-21 Jonas C svarar Thomas L
    Tack så mycket för rekommendationen och det positiva omdömet. Med vänlig hälsning, Jonas
  • 2018-12-11

Jonas K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har köpt en villa där mäklaren bemötte oss på en bra nivå på båda visningar. Mäklaren fanns tillgänglig men var inte för mycket på. Han skötte sitt jobb enligt mig utmärkt. Han överträffade mina förväntningar på alla fronter. Mycket bra upplevelse med mycket bra person kontakt. Läs mer
    2018-12-18 Andreas P svarar Jonas K
    Tack så mycket för er rekommendation Jonas! Roligt och höra att ni känner er nöjda med visningarna och den service som jag vill uppnå till er alla. Vill önska er stort grattis och lycka till i er nya bostad!

• 2018-12-07

Helen J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt ett hus alldeles ensam för första gången vilket var nervöst och kändes stort. Jag kände direkt att mäklaren förstod min situation och att han var engagerad i mig som kund. Jag fick tid att tänka, kände mig inte alls pressad och han har varit en utmärkt medlare mellan mig som kund och köpare. Jag fick snabb återkoppling och när det var dags skriva kontrakt förklarade han allting för oss på ett väldigt bra sätt. Mötet var avslappnat och trevligt vilket kändes väldigt bra. Jag och säljarna fick tid och utrymme att lära känna varandra också vilket var viktigt för mig. Läs mer
    2019-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen J
    Tack för din rekommendation Helen. Jag hoppas och tror att ni kommer att trivas i huset.

• 2018-11-26

Per W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Lägenhet
    Bra bemötande, lätt att få kontakt med Johan och han återkopplade då han hade ngt att meddela
    Trodde det skulle gå snabbare att få lägenheten såld, men situationen är som den är och vi är tacksamma att den nu är såld. Läs mer
    2019-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per W
    Roligt att ni är nöjda. Återkoppling från oss mäklare är en mycket viktig del i vårt arbete så jag uppskattar att du nämner det.
    Lycka till i Uppsala!

• 2018-11-24

Torbjörn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt bostadsrätt
    Mäklaren är rak och tydlig
    Snabb och smidig affär Läs mer
    2019-01-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn E
    Tack Torbjörn för din rekommendation!
    Lycka till i nya lägenheten!

• 2018-11-17

Johan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi köpte ett hus där vi inte kände oss tillfreds under budgivning, mycket svävande svar från mäklaren som uppdagades under kontraktskrivningen på huset.... jag rekommenderar ingen att jobba med svensk fastighetsförmedling i Karlskoga då jag upplever att man enbart säljer för att trissa priser, och med det kan ljuga om självklara saker! Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan W
    Hej Johan,
    Jag är verkligen ledsen över att du inte är tillfreds med hur budgivningen genomfördes. Vi är väldigt måna om att våra kunder ska göra en så trygg och bra bostadsaffär som möjligt, så också i köpet av ert hus. Jag ser med största allvar på din synpunkt och vill gärna komma i kontakt med dig för höra mer om hur du upplevde affären.
    Vänligen
    Kontorschef Git Bengtzing, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • 2018-11-16

Malin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Proffsigt! Vi blev väl bemötta från början. Snabba svar och lätt att få kontakt med. Tydlig och saklig. Läs mer
    2018-11-21 Christoffer H svarar Malin N
    Hej Malin!
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas ni kommer trivas med det nya läget och i framtiden att jag får göra ett besök i ert färdigställda projekt.

• 2018-11-13

Annika E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Blev riktigt nöjd!
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Annika E
    Tack så mycket för din rekommendation!
    MVH Git Bengtzing Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-11-12

John-Tomas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har just sålt mitt 1 1/2 plans hus, Johan (mäklaren) är kunnig i sin bransch och gjort ett gott intryck under hela resan från första kontakt till försäljning. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar John-Tomas L
    Tusen tack för din rekommendation Thomas. Vi strävar alltid efter en hög service och det är roligt att du märkt av det.

Med vänlig hälsning Johan Tjernström, Svensk Fastighetsförmedling.
  • Josephine A

2018-11-11

Josephine A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt villa. Trevlig mäklare, gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2019-02-05 Svensk Fastighetsförmedling svarar Josephine A
    Så kul att höra Josephine att du är nöjd med ditt köp och hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
    Med vänliga hälsningar, Jenny
  • 2018-11-10

Mikael A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Kan bara sammanfatta allt med att säga att märklaren var 5/5. Läs mer
    2018-11-13 Andreas P svarar Mikael A
    Tack så mycket för er rekommendation Mikael! Stort grattis till ert nya boende!

• 2018-11-09

Micael K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    sålt en bostadsrätt, Mycket bra bemötande och engagemang!
    Han är personlig, kunnig och förtoendeingivande
    Tusen tack :) Läs mer
    2018-11-13 Andreas P svarar Micael K
    Tack så mycket för din rekommendation Micael! Roligt att höra att du känner dig nöjd och att allting har känts bra för dig och stort lycka till med dina kommande planer.

• 2018-11-09

Kim L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt lägenhet Hotellgatan5b. Jätte trevlig och kanon mötande av mäklaren! Fick svar på alla mina frågor och förväntningar. Läs mer
    2018-11-13 Andreas P svarar Kim L
    Tack så mycket för din rekommendation Kim! Stort grattis till din nya bostad och roligt att du känner du fått en bra service av mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Lycka till i det nya boendet.

• Torbjörn W

2018-11-05

Torbjörn W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag och min fru har sålt vår bostadsrätt. Vi har blivit bemötta på bästa tänkbara sätt och mäklaren har Levt upp till våra förväntningar. Detta är fjärde gången vi anlitar denna mäklarfirman och som vi ser det finns ingen annan i Karlskoga som ens kommer i närheten av att ge samma upplevelse av att sälja eller köpa bostad via. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torbjörn W
    Tack Torbjörn. Vi uppskattar återkommande kunder och att ni känner av värdet av att anlita oss på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag hoppas att ni kommer trivas på er nya ort.

Med vänlig hälsning Johan Tjernström, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-10-31

Lina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra bemötande. Fick tydlig information om lägenheten samt hur köpet går till innan kontraktet skrevs på vilken kändes bra. Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina G
    Tack Lina. Hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.

Med vänlig hälsning, Johan Tjernström, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2018-10-28

Matilda S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt våran första vila på stinavägen. Känns så spännande!
    Bemötandet av mäklaren har varit toppen, vi är supernöjda och känt oss trygga. Fått svar på alla frågor vi haft och fått den hjälp vi velat ha hjälp med. Läs mer
    2018-10-28 Jonas C svarar Matilda S
    Tack Matilda för din fina rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att bli nöjda med er nya bostad. Med vänlig hälsning, Jonas
  • 2018-10-18

Monica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi har köpt en bostadsrätt och ska sälja vår villa. Våra möten med vår mäklare har varit mycket positiva. Git Bengtzing är en mycket glad och positiv människa, som vi känner stort förtroende för. Vi hade inga speciella förväntningar. Vi hoppas nu att försäljningen av vårt hus, går lika bra som vårt köp av bostadsrätten. Läs mer
    2018-10-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Monica D
    Tack så mycket för er rekommendation!
    Nu kör vi, min ambition är verkligen att ni skall bli lika nöjda efter försäljningen av er bostad.
    Med vänlig hälsning, Git Bengtzing
  • 2018-10-08

Solveig A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi (min bror och Jag) rekommenderar Andreas Persson på Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga.
    Han är pigg o trevlig, ordningssam, ser till att informera kontinuerligt. Vi är mycket nöjda.
    Sålde mammas hus med förhoppning att få mer än utgångspriset och vi fick mer än väntat.

Tack Andreas
    Solveig Almèr o Alf Österback Läs mer
    2018-11-01 Andreas P svarar Solveig A
    Tack så mycket för er rekommendation Solveig och Alf. Kul och läsa att ni känner att allting har funkat som ni önskat och att ni har fått bästa service.
    Tack för att ni har ställt upp bra med visningar och många telefonsamtal från mig.

• Filip B

2018-09-28

Filip B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas är helt suverän. Väldigt serviceinriktad. Löste allt åt oss. Läs mer
    2018-10-01 Andreas P svarar Filip B
    Tack så mycket för din rekommendation Filip! Det var en ära att få hjälpa er med förmedlingen av bostaden. Stort tack!

• 2018-09-28

Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas Persson är trevlig, ärlig och mycket tillmötesgående. Min försäljning av lägenheten gick snabbt och smidigt vilket var viktigt för mig. Han uppfyllde mina förväntningar på försäljningen. Kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Andreas P svarar Sofia E
    Tack så mycket för din rekommendation Sofia!! Kul och höra att du känner dig nöjd med hela processen och att du fick den kvalitet och service som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling strävar efter. Jag får önskar dig all lycka i ert nya boende!

• 2018-09-25

Erik T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har köpt en lägenhet (insats)
    Jag är mycket nöjd med mäklaren, blivit bemött bra. Bra dialog med mäklaren som alltid svarar i telefon om frågor och liknade.

Eftersom det är mitt första köp av bostad så hade jag inte så mycket förväntningar eftersom jag inte har något att jämföra med sedan tidigare. Men som första gångs köpare av lägenhet så är jag väldigt nöjd med tydligheten, visningar och återigen lätt att få kontakt med vid frågor och funderingar.

Så till mina framtida köp/sälja av bostad så känns det tryggt att veta vilka man ska vända sig till. Läs mer
    2018-09-26 Andreas P svarar Erik T
    Tack så mycket för din rekommendation Erik! Roligt och höra att du har känt en trygghet via mig och Svensk Fastighetsförmedling vid köp av din första bostad och att du fått svar på din funderingar.
    Du är självklart välkommen igen när det väntas nya äventyr med en ny bostad och jag hoppas att du nu kommer trivas mycket bra i din nya bostad.

• 2018-09-19

Joakim A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas var engagerad, trevlig, kunnig och väldigt tydlig. Hela tiden med mig som kund i fokus med snabb återkoppling och goda råd. Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare - rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-09-19 Andreas P svarar Joakim A
    Tack så mycket Joakim för din rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd med mitt arbete och att dina förväntningar samt önskemål om hur vårt arbete skulle utföras fungerade bra.
    Stort lycka till i er nya bostad!

• 2018-09-12

Carlo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag ger mitt högsta betyg på Andreas. Läs mer
    2018-09-14 Andreas P svarar Carlo B
    Tack så mycket för din rekommendation Carlo och Anette!

• 2018-09-11

Efosa A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    very nice doing business with you thank you very much I Am So Satisfied Läs mer
    2018-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Efosa A
    Thank you very much, Efosa!
    I hope you will enjoy your new house.

Sincerely, Johan Tjernström
  • 2018-09-07

Maria L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålde en villa.
    Gick till butiken i Karlskoga och blev väl bemött där och bokade en tid med Andreas, vår mäklare.
    Vi önskade en snabb affär då vi redan köpt ny bostad och detta fixades galant. På ca 3 veckor var allt klart. Tusen tack!
    Har bara gott att säga om vår mäklare, alltid trevligt bemötande och alltid lätt att få tag på. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2018-09-10 Andreas P svarar Maria L
    Tack så mycket för er rekommendation Maria! Roligt och läsa att ni känner er nöjda med hela processen och att ni har fått bästa hjälpen från mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling.
    Vill önska er lycka till i er nya bostad.

• 2018-09-06

Nathalie W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag och min sambo har köpt en villa där Andreas Persson var mäklare och vi är båda väldigt nöjda med mäklarens arbete.
    Vi har letat hus i nästan 1år tid och har träffat en del olika mäklare och vi kan ärligt säga att med Andreas har vi känt oss väldigt bra bemötta och trygga i vårat köp!
    Han tog sig tid, han ringde, han förklara på ett bra sätt, han är väldigt utåtriktad och trevlig. Alltid välklädd och glad också!
    Har faktiskt inget att klaga på och ingen kritik heller utan jag/vi är endast jätte nöjda med våran mäklare! Läs mer
    2018-09-10 Andreas P svarar Nathalie W
    Tack för er rekommendation Nathalie och Johnny! Roligt och läsa att jag har varit till stor hjälp under hela er tid som ni letat och väldigt kul att jag till slut fick äran att hjälpa er hitta er nya bostad.
    Tack så mycket.

• Lena S

2018-09-05

Lena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas gjorde verkligen allt för att vi skulle kunna sälja huset. Regelbundna uppdateringar och koll med oss, vilket jag uppskattade mkt. Han är jordnära och kan få alla att skratta!
    Kort sagt är vi mkt nöjda med svenskfast och Andreas! Läs mer
    2018-09-10 Andreas P svarar Lena S
    Tack så mycket för er rekommendation Lena! Jag är glad att läsa att förväntningarna på mig uppfylldes och att ni fått uppdateringar under hela processen samt att vi har haft det roligt under tiden. Tack för allt ni har ställt upp med också under tiden.

• 2018-08-24

Bertil S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Sålt vår 3:a med proffsig hjälp, mycket trevligt bemötande,
    Alltid glad och trevlig personal Läs mer
    2018-11-13 Andreas P svarar Bertil S
    Tack så mycket för din/er rekommendation Bertil! Roligt och höra att ni känner er nöjda med min och Svensk Fastighetsförmedlings service och bemötande. Lycka till i er nya bostad!

• 2018-08-22

Evelina O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpt bostadsrätt och haft ett positivt bemötande hela vägen igenom utav mäklaren och mäklarassistenten! Fick bra information och blev bra uppdaterad hela tiden och fick ett supertrevligt bemötande! Toppen allting👍🏻 Läs mer
    2018-08-23 Andreas P svarar Evelina O
    Tack för din rekommendation Evelina! Roligt och höra att du har fått en bra service och mottagande från oss på Svensk Fastighetsförmedling. Vi får önska er lycka till i er nya bostad.

Andreas Persson & Ida Eklund, Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • 2018-08-02

Natalie N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas hat tagit imot oss bra, och är väldigt serviceinriktad. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-06 Andreas P svarar Natalie N
    Tack så mycket för er rekommendation Natalie! Kul och höra att ni känner er nöjda med mitt arbete. Jag hoppas ni kommer trivas med ert nya smultronställe!

• 2018-06-26

Jesper A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas gav ett proffsigt intryck redan ifrån start. Han ville verkligen att vi skulle känna till allt och poängterade flertalet gånger vad vi kan komma behöva åtgärda inom en snar framtid. Vi hade en bra dialog genom hela affären och det kändes väldigt tryggt när vi skrev alla papper.

Vi kan verkligen rekommendera Andreas till eventuella köpare eller säljare.

Tack! Läs mer
    2018-07-23 Andreas P svarar Jesper A
    Tack så mycket för din rekommendation Jesper! Skönt och läsa att ni känner er nöjda och att all information har varit till belåtenhet. Lycka till i er nya bostad och att ni kommer trivas.

• 2018-06-25

Daniel G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Köpte en vila.
    Affären gick snabbt och smidigt.
    Mäklaren var trevlig och flexibel. Läs mer
    2018-07-23 Andreas P svarar Daniel G
    Tack så mycket för din rekommendation Daniel! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad.

• 2018-06-22

Rolf R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Av mäklare Andreas Persson har vi köpt lägenhet och sålt vårat hus. Han är en mäklare som inger en trygghet till både köpare och säljare. En mäklare som är mycket kunnig i sitt yrke och har alltid varit anträffbar oavsett tid på dygnet. Läs mer
    2018-07-23 Andreas P svarar Rolf R
    Tack så mycket för er rekommendation Rolf och Lena! Roligt och läsa att ni har upplevt en trygghet för både er nya bostad och försäljningen av er egna nuvarande bostad. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad.

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga