Alla kategorier Mäklare Örebro Karlskoga Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Karlskoga!

Dags att skaffa nytt boende i Karlskoga eller Degerfors? Då ska du titta in till oss på Svensk fastighetsförmedlings kontor. Här i Värmland och Örebro län har vi koll på allt från lägenheter till villor eller var nyproduktionerna finns. Vi har lång erfarenhet och våra mäklare har koll på det mesta.

Vill du få en kostnadsfri värdering eller bara bolla tankarna om att byta bostad? Inga problem, vi finns där för att stötta dig under vilket steg som helst under bostadsbytet.

Läs vad 65 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga

• Christoffer A
    Christoffer A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag tyckte mäklaren överträffade mina förväntningar med ett proffesionellt bemötande och en smidig affär.
    Jag är jättenöjd med min kontakt med er på Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas var jättebra, han var proffsig, väldigt lyhörd, gav sitt yttersta för att göra allt så bra som möjligt.
    Väldigt kunnig!
    Kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sitt hus.
    Vi var supernöjda! Läs mer
    2018-04-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jonas L
    Tack så mycket för er rekommendation Jonas och Henriette! Roligt att läsa att ni känner er nöjda.

• Fadi D
    Fadi D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jätte bra bemötande och är nöjd med husköpet. Läs mer
    2018-03-29 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fadi D
    Tack för din rekommendation Fadi! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.

Med vänliga hälsningar
    Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
  • David B
    David B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra bemötande av mäklaren, smidigt och bra hanterat vid köpet av bostadsrätten. Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar David B
    Tack så mycket för din rekommendation David! Kul och höra att du känner dig nöjd med allt och med den service du fått!

• Victor B
    Victor B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har verkligen bara bra saker att säga om Andreas hjälp, grym mäklare som rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-03-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Victor B
    Tack så mycket för din rekommendation Victor! Kul och läsa att du känner dig nöjd med allt!

• Mark A
    Mark A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas är ett proffs ut i fingerspetsarna. Han gav oss saklig information och förklarade alla steg i processen på ett mycket bra sätt när vi köpte en bostadsrätt via honom. En kanonmäklare helt enkelt! Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling svarar Mark A
    Tack så mycket för din rekommendation Mark! Skönt och roligt att höra att du känner du fått all information och trygghet från start till mål. Hoppas det kommer gå bra med den nya bostadsrätten!

• Torgny E
    Torgny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Proffsig, noggrann och engagerad. Inga konstigheter från start till mål. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Torgny E
    Tack så mycket för din rekommendation Torgny! Kul och hör att du känner dig nöjd med mitt arbete och förmedlingen av din bostad.

• Brigitta T
    Brigitta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi är supernöjda med all hjälp vi fått för att sälja vårat hus.. duktig och saklig mäklare. Läs mer
  • Per Å
    Per Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Har fått ett jättebra bemötande o en bra uppfattning om våran mäklare Andreas Persson. Kommer varmt rekomendera honom vidare till mina vänner vid behov. Han levererar till 110 procent.. Läs mer
    2018-03-09 Svensk Fastighetsförmedling svarar Per Å
    Tack så mycket för din rekommendation Per! Kul och höra att ni känner er nöjda med förmedlingen.

• Daniel C
    Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fick ett mycket bra bemötande. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-28 Svensk Fastighetsförmedling svarar Daniel C
    Tack Daniel! Vi hoppas att du kommer att trivas i ditt nya boende.

Mvh, Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Efter att ha dels köpt min nya, och sålt min nuvarande bostad via Johan Tjernström, kan jag inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med Johan genom hela processen. Johan tar reda på information och återkommer alltid enligt utlovat. Vidare redogör han tydlig vad som gäller inför och under kontraktsskrivning. Jag ger därför Johan mina fulla rekommendation, om man går i planerna på att sälja/byta bostad. Läs mer
    2018-02-26 Svensk Fastighetsförmedling svarar Alexander H
    Tack för din rekommendation Alexander. Känns extra roligt att få så fin rekommendation av dig som både köpt och sålt via oss. Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende.

Mvh, Johan Tjernström Svensk Fastighetsförmedling
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mäklaren Andreas får full pott av mig.
    Han är snabb att ringa upp. Ställer upp på extra visningar. Är kunnig och är en person man litar på. Han är glad och trevlig.
    Jag har inget att klaga på, han är klockren för sitt jobb. Läs mer
    2018-03-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jenny N
    Tack så mycket Jenny för dina rader och rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd med mig och oss på Svensk Fastighetsförmedling. Lycka till i din nya bostad!

• Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Andreas Persson har varit både noggrann, engagerad, informativ och haft god marknadskännedom vad gäller begärt pris, när mina svärföräldrar sålde sitt hus i Degerfors. Läs mer
    2018-02-16 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bo B
    Tack så mycket för rekommendationen! Kul och höra att ni känner att ni fått den bästa servicen från start till slut med er förmedling.

• Johan A
    Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Min upplevelse som kund var alldeles utmärkt!
    Andreas var fantastisk. Han var nogrann i sitt utförande och noga med all information. Han var noga med att jag skulle hänga med i all info och att allt skulle gå så smidigt och bra som möjligt för mig som kund. Han var också super trevlig och duktig som mäklare! Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan A
    Tack så mycket Johan för din rekommendation! Roligt att läsa att du känner dig nöjd med mitt arbete och att du verkligen fått den servicen som jag vill ge dig. Stort tack!

• Kerstin O
    Kerstin O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Personlig service och varmt bemötande. Kände mig fullt delaktig hela tiden och upplevde full tilltro till min mäklare. Läs mer
    2018-02-07 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kerstin O
    Vad roligt att du känner så Kerstin. Tack för din rekommendation!

Johan Tjernström Svensk Fastighetsfömedling
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Som förstagångsköpare så var det viktigt för mig att känna förtroende för mäklaren och att jag var i trygga händer genom hela handelsprocessen - Andreas levererade över förväntan på båda fronter och jag är mycket nöjd med hans insats. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-02-12 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marcus M
    Tack så mycket Marcus för din rekommendation! Skönt för mig att läsa att du har känt dig trygg genom processen och att du har fått den absolut bästa servicen som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge dig. Stort tack Marcus.

• Izabella K
    Izabella K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Oerhört bra bemötande, snäll, lugn och förstående, lyssnade och förklarade väldigt bra!
    Super nöjd! :D Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Izabella K
    Tack så mycket Izabella för din rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd.

• Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Klockrent! Mycket energi och väldigt engagerat arbete och bemötande! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan K
    Tack så mycket Jan för din rekommendation! Roligt och höra att du känner dig nöjd med förmedlingen.

• Sofia C
    Sofia C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra upplevelse. Proffesionellt bemötande rakt igenom. Andreas var tydlig och mån om att vi skulle känna oss trygga med affären. Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sofia C
    Tack så mycket Sofia för dina ord och rekommendation! Roligt och höra att du och sambon är nöjda och fick den tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge både köpare och säljare.

• Fredrik K
    Fredrik K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket profisionellt skött och bra information. Hade inga frågetecken efter köpet av vårat första hus Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Fredrik K
    Tack så mycket Fredrik för dina ord och rekommendation! Roligt och höra att du är nöjd och fick den tryggheten som jag och vi på Svensk Fastighetsförmedling vill ge både köpare och säljare.

• Weronica K
    Weronica K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Fantastiskt! Tillgänglig, snabb och supertrevlig. Smidig affär! Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Weronica K
    Tack så mycket för din rekommendation Weronica! Roligt att du känner att allt har varit tillfreds under ert köp av ny bostad.

• Britt-Marie B
    Britt-Marie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Johan Tjernström , jag är så nöjd ! Du är trevlig, kunnig o hjälpsam .,, Läs mer
    2018-01-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Britt-Marie B
    Tusen tack för din rekommendation Britt-Marie.
  • Signe L
    Signe L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2018-01-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Signe L
    Tack så mycket för rekommendationen. Hoppas att du är nöjd med allt. Med vänlig hälsning, Jonas Carlen Svensk Fastighetsförmedling.
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Trevligt och avslappnat bemötande med en ärlig och snabb service. Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas T
    Tack så mycket Andreas för dina rader! Roligt och höra att du känner dig nöjd och att allt gick smidigt för alla parter.

• Robert P
    Robert P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi fick ett bra bemötande. Trevlig, social och väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-01-10 Svensk Fastighetsförmedling svarar Robert P
    Tack så mycket Robert för dina ord. Roligt och höra att du känner dig nöjd med vår kontakt och mitt arbete.

• Helen R
    Helen R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Han höll en kontinuerlig, tydlig kontakt och var en bra länk mellan säljare och köpare. Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Helen R
    Tack så mycket Helen för din rekommendation. Kul och höra att ni känner er nöjda!

• Marjaana W
    Marjaana W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vårt spontana intryck vid första mötet, det var att det inte "Bara var en vanlig dag på jobbet" för Andreas Persson, vi som säljare kände oss direkt omhändertagna på ett bekvämt sätt inför vårt stora beslut att sälja.
    Under hela försäljningsprocessen fanns ett engagemang, vänligt bemötande, en ambition om att hitta lösningar så att alla parter skulle känna sig bekväma med besluten i försäljningsprocessen och slutligen resulterade det hela i både nöjda köpare och säljare. Rekommenderar Andreas Persson varmt. Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marjaana W
    Tack så mycket för dina ord Marjaana! Jag vill även ge ett tack för ett gott samarbete och att ni har varit flexibla under hela tiden så jag har haft möjligheten till att hitta lösningarna för alla parter.

• Jan D
    Jan D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    En seriös och ambitiös mäklare som vi fick förtroende för. Hela försäljningen gick som på räls. Vi kan absolut rekommendera Andreas. Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan D
    Tack så mycket Jan för din rekommendation och roligt att du känner dig nöjd med min hjälp.

• Kurt L
    Kurt L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Han VAR bra han informera mig om det mest Läs mer
    2017-12-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Kurt L
    Tack för din rekommendation Kurt. Kul och höra att du känner dig nöjd med förmedlingen av din bostad!

Önskar dig en trevlig julhelg!
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Professionell och tillmötesgående. Ger ett seriöst intryck. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Dennis E
    Tack för rekommendationen, hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad.
    MVH Git Bengtzing
  • Sune J
    Sune J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag valde Svensk Fastighetsförmedling på grund av att Jonas lyssnade och svarade på mina konkreta frågor, stället för att berätta om hur fantastisk Svensk Fastighetsformedling var. Jonas var bra att lyssna på mina budskap i prosessen. Det enda som kanske kunde bli bättre var snabbare återkopling till mig om aktuell status i prosessen. Läs mer
    2017-12-01 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sune J
    Tack för ditt inlägg. Jag ska absolut ta till mig om återkopplingen. Det var tyvärr lite stillestånd under en period då ingen ville ge besked och jag borde ha återkopplat om det. Med vänlig hälsning, Jonas
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Vi är mkt nöjda med bemötande och kontakten med mäklaren. Snabb återkoppling och svar.
    Gav ett ärligt intryck Läs mer
    2017-11-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Håkan K
    Roligt att ni är nöjda Håkan. Tack för ett trevligt samarbete.

• Jan K
    Jan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Trevligt och ärligt bemötande inga som helst problem. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Jan K
    Tack så mycket Jan!

• Sandra A
    Sandra A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket proffsig, noggrann och ambitiös som utför sitt uppdrag på bästa tänkbara sätt. Kommer absolut rekommendera vänner och bekanta att anlita honom. Läs mer
    2017-11-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sandra A
    Tack så mycket Sandra och kul att ni känner er nöjda!

• Sophia B
    Sophia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket professionell, proffsig, kunnig och kommunikativ. Bästa mäklaren vi någonsin haft att göra med. Det kunde inte kännas bättre när man går igenom sådant. Läs mer
    2017-11-17 Svensk Fastighetsförmedling svarar Sophia B
    Tusen tack Sophia. Det har varit ett nöje att jobba med er. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

• Peter S
    Peter S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Ja, han var bra Han gjorde det vädigt bra under affären , förklarade utförligt om allt. Mycket bra med pappersarbetet och förklara allt Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Peter S
    Tack så mycket Peter och kul att allting kändes bra!

• Marie E
    Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Stort kunnande och snabba beslut och återkopplingar. Läs mer
    2017-11-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie E
    Vad kul att du är nöjd Marie. Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!

• Cecilia V
    Cecilia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag tycker att jag blev mycket bra bemött och fick bra svar på mina frågor och funderingar. En kunnig mäklare som jag fick förtroende för. Läs mer
    2017-11-06 Svensk Fastighetsförmedling svarar Cecilia V
    Tack så mycket Cecilia! Kul och höra att allting har känts bra och att du känner att du fått den information och svar du önskat.

• Eva B
    Eva B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Proffsigt, trevligt och personligt bemötande.
    Väldigt nöjd med allt kring försäljningen av vår bostadsrätt.
    Skulle definitivt rekommendera denna mäklare till mina vänner Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva B
    Tack så mycket Eva! Roligt och hör att du är nöjd.

• Liisa W
    Liisa W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag är jättenöjd med mäklaren. Trevlig och proffsigt bemötande. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Liisa W
    Tack så mycket Liisa, va roligt att du är nöjd med försäljningen av din bostad!

• Lina J
    Lina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra bemötande och stort stöd i försäljningen av vårt hus! Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina J
    Tack så mycket Lina och Anders att ni är nöjda med försäljningen av er bostad. Lycka till i er nya bostad!

• Bernt S
    Bernt S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Bra bemötande vid vårt första möte i Västra Lonntorp. Lyssnade och var intresserad att sätta sig in i vårt ärende, trots att han fått hoppa in istället för Johan! Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Bernt S
    Tack Bernt och Kerstin! Roligt att ni är nöjda med mig, Andreas, och Johan.

Andreas Persson & Johan Tjernström, Svensk Fastighetsförmedling
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    mycket bra men tycker att mäklaren ska bistå med hjälp vid några frågor av dolda fel det bör ingå i beställningen Läs mer
    2018-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Margareta W
    Hej Margareta,
    Tack för din fina rekommendation.
    Naturligtvis så hjälper jag till vid frågor och vad som gäller vid dolda fel när man köper sin bostad. Hör gärna av dig till mig.

• Maria P
    Maria P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag har bara bra att säga om min affär.
    Git var otroligt profsig och jag har känt mig väl o.händertagen. Läs mer
    2017-07-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Maria P
    Tack så mycket för din rekommendation Maria, önskar dig en fortsatt trevlig sommar!
  • Andreas Ö
    Andreas Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Nöjd Nöjd Nöjd Nöjd Nöjd Nöjd Nöjd Nöjd Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Andreas Ö
    Vad kul att du är nöjd Andreas. Tack för ett trevlig samarbete!

• Harriet B
    Harriet B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag tycker att mäklaren mycket väl uppfyllde mina förväntningar och utförde ett bra arbete. Allt har fungerat väl och jag har fått löpande information under budgivningen.
    Jag är en nöjd kund. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Harriet B
    Tack så mycket Harriet! Roligt och höra att du tycker allt fungerat bra och att du är nöjd.

• Ann-Britt N
    Ann-Britt N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Blev bra mottagen när jag skulle sälja mitt hus. Bra service, information och om jag hade eventuella frågor så fick jag alltid svar. Är helnöjd som kund. Läs mer
    2017-11-03 Svensk Fastighetsförmedling svarar Ann-Britt N
    Tack så mycket Ann-Britt! Roligt och höra att du är nöjd. Hoppas du trivs bra i din nya bostad.

• Johan W
    Johan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Seriös, ambitiös mäklare som hjälpte mig att sälja min bostad med stor vinst. Professionell, artig och tillgänglig. Jag är tacksam hur han skötte försäljningen. Läs mer
    2017-05-11 Svensk Fastighetsförmedling svarar Johan W
    Tack så mycket för din rekommendation Johan! Lycka till med din nya bostad!

• Angeline K
    Angeline K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Jag är jättenöjd med försäljningen av min bostad. Johan skötte allt snyggt och smidigt Läs mer
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskoga
    Full insyn och bra information på händelseförloppet Läs mer
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling svarar Birgit N
    Tack för er rekommendation!

Bergsmansgatan 4, 691 31 Karlskoga