Alla kategorier Mäklare Blekinge Karlskrona Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

• Mailen L
    Mailen L skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jättenöjda med hela processen, mäklaren har agerat professionellt och varit ett bra stöd genom försäljningen.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Mailen L
    Tack för ditt omdöme Mailen !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende!

• Lars P
    Lars P skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Bara positiva erfarenheter, förmedlingen sköttes proffsigt. Rekommenderar gärna!!!
    2016-09-14 Charlotte J svarar Lars P
    Tack för ditt omdöme Lars !

Hoppas ni har det bra i ert nya boende och trivs i området!

• Christer B
    Christer B skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Mina kontakter med Sofis har varit toppen. Sofia är en mycket kompetent och duktig mäklare och jag kan med det varmaste rekommendera henne.
  • Georgios M
    Georgios M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Professionell och pålitlig. Opartisk men ändå närvarande.
  • Jan F
    Jan F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Ett bemötande som var förväntat. Informationen god och initierad. Inget att anmärka på. Affären genomförd på önskat sätt.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    En god ambition att sälja är ett gott tecken, intresserad av mina önskemål vid försäljning
  • Anders E
    Anders E skrev om Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med mäklarens arbete. Både professionellt och engagerat. Hon visade en känsla för huset och en vilja att hitta en köpare som kunde svara upp till våra förhoppningar angående huset. Mycket proffsigt alltså, högsta betyg från mig och min bror.
    2016-09-14 Charlotte J svarar Anders E
    Tack för ert omdöme Anders !

Det är alltid skönt att höra att det känns bra för er efter avslutad försäljning.

Stortorget 6, 371 34 Karlskrona