Charlotte Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Charlotte Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Charlotte Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.8. Charlotte Johansson har haft 63 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag lägger alltid ner hela min själ i arbetet med enorm glädje och jag vet att framgång enbart nås genom hårt arbete! Jag eftersträvar att alltid arbeta på det sätt som ger dig en trygg och proffsig affär. Målsättningen är självklart att ni vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid havet, utomlands, där solen alltid skiner :)

Vad vet vi inte om dig?
Jag är händig och kan både sy och snickra!

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 153 Läs vad Charlotte Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-09 Verifierad kund
    Charlotte har i mitt tycke gjort ett alldeles utomordentligt jobb. Hon var väldigt på och det kändes som hon gjorde allt man kan begära för att få lägenheten såld så snart som möjligt och till ett så bra pris som möjligt.
    Hej Leif stort tack för det fina omdömet:) Charlotte Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-05 Verifierad kund
    Allt var PERFEKT! Utmärkt jobb👏🏽👏🏽👏🏽
    Stort tack Jevanna för det fina omdömet 🤗Du kommer att stortrivas i lägenheten 🤩 Charlotte Johansson
    2022-09-05 Verifierad kund
    Charlotte är en väldigt kunnig och trevlig mäklare.
    Hej Clas stort tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme👍😀 Charlotte Johansson
    • Långö
    2022-09-04 Verifierad kund
    Inte haft jättemycket kontakt men köpet gick snabbt och effektivt. Tillmötesgående.
    Hej Ann-Charlotte
    Tack för omdömet 🤗
  • Arne Lennart J
    • Hästö
    2022-08-20 Verifierad kund
    Jag/vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt vi hade ett givande möte tillsammans vilket medförde att Charlotte fick uppdraget att sälja huset. Jag/vi hade höga förväntningar vilka vi upplever uppfyllda. Jag/vi upplever och tycker att hela försäljningen från start till avslut dvs att huset blev sålt gick på ett proffesionellt och smidigt sätt. Jag/vi är mycket nöjda med tjänsten som vi köpt och dess helhet!
    Per-Arne Jerlstad
    Hej tack för detta fina omdömet. Alltid härligt att leva upp till förväntningarna 😉 Charlotte Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Rödeby
    2022-08-14 Verifierad kund
    Jag är nöjd med allt!
    Hon var mycket tillmötesgående!
    Hej Silja självklart försöker jag hjälpa till så mycket vi kan. Skönt att försäljningen gick snabbt så du kan fokusera på din flytt 😊 Charlotte Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Rödeby
    2022-08-14 Verifierad kund
    Trevlig bemötande. Tydlig genomgång av viktiga saker.
    Hej Irina så kul att få sälja huset till er och hoppas att ni kommer att trivas i huset med er lilla hundvalp 🤗 Charlotte Johansson
    • Nättraby
    2022-08-12 Verifierad kund
    En trygg säljupplevelse med Charlotte som mäklare.
    Hej Hanna vad trevligt att höra 🙏Skönt att försäljningen gick bra så ni kan flytta in i ert nya boende smidigt 🤗 Charlotte Johansson
    • Senoren
    2022-07-15 Verifierad kund
    Charlotte har varit hjälpsamt och tillgängligt genom hela processen, och har sett till att vi blev informerat om bud utveckling. Snabb att svara på alla fråga som vi har ställt till.
    Hej Andrew stort tack för det fina omdömet🤗 Charlotte Johansson
    2022-07-07 Verifierad kund
    Charlotte var lyhörd för våra önskemål. Hon var väldigt tillgänglig och snabb på att agera.
    En enkel och trevlig sälj upplevelse.
    Hej Johan stort tack för det fina omdömet. Ha en bra sommar så synes vi snart igen 🤗 Charlotte Johansson