Mensur Berbatovci är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Mensur Berbatovci har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Mensur Berbatovci har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Mensur Berbatovci har haft 4 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2021-08

Läs vad 11 Läs vad Mensur Berbatovci

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Björkholmen
    2021-09-15
    Mkt tillmötesgående och trevligt bemötande. Resolut och tydlig i kommunikationen mellan mig som köpare och säljaren. Affären sköttes därefter smidigt , proffsigt och snabbt så att samtliga parter blev mkt nöjda med resultatet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Björkholmen
    2021-09-15
    Mitt första intryck av Mensur var att han var trevlig, saklig och professionell och jag fick förtroende för honom.
    Jag behövde hjälp med saker som ligger utanför det egentliga mäklaruppdraget vilket Mensur helhjärtat ställde upp på och utförde med bravur.
    Med säker hand och rådgivning lotsade han mig igenom hela processen vilket gav mig en stor trygghet. Som bonus blev utfallet dessutom över förväntan vilket säkert, till stor del, beror på Mensurs agerande.
    Jag kan verkligen rekommendera Mensur som mäklare.
    • Pottholmen
    2021-09-13
    Det var ett väldigt positivt och moget bemötande av Mensur! Mensur mötte våra förväntingar till punkt och pricka då han fick fastigheten såld på det förväntade priset.

Utöver att Mensur mötte våra förväntningar så var han otroligt trevlig och hade alltid en öppen dialog med oss, vi fick även goda råd och ett gott bemötande varje gång!
    Stort tack för ert fina omdöme. Väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa till i ert bostadsaffär. Med ert öppenhet och värme så kändes det redan på första mötet som om vi hade känt varandra under långt tid.. Tack än en gång för förtroendet 🙏
    På återseende.
    Med vänlig hälsning/Mensur
    2021-09-13
    Trevlig och välkomnande på alla sätt.
    Hej Mattias!
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om mig och tack för den fina orden.
    Varma hälsningar/Mensur
    2021-09-10
    Mensur agerade som ett rent proffs och gjorde allt han utlovade, rekommenderar honom mvh wilmer
    Tack för de fina orden Wilmer och tack för ett gott samarbete. Tur att mäklare kan städa också :). Synes snart igen! Mensur Berbatovci
  • sålde sitt hus med hjälp av Mensur Berbatovci en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    • Rödeby
    2021-09-06
    Mensur var jättetrevligt o verkligen tillmötesgående. Jag rekommenderar honom helt klart, jag kommer att rekommendera honom till andra som ska sälja
    Tack Ewa att du tog dig tiden att skriva dessa fina ord, det värmde verkligen. Snart kommer jag och hälsar på igen :). Mensur Berbatovci
    2021-08-27
    Väl bemött, social och informerande. Tillmötesgående.
    2021-08-25
    Trevlig, glad och engagerad. Varit bra på att uppdatera mig när det hänt något gällande försäljningen. Försäljningen av lägenheten gick fort när budgivningen var klar vilket jag uppskattade. Det har inte varit några problem och allt har fungerat bra gällande fotografering, visning, budgivning och försäljning
    Stort lycka till med ditt nya jobb på helt annan ort. Det kommer bli så bra. Vill även passa på att tacka för denna tiden och ett gott samarbete. Mensur Berbatovci
    • Trossö
    2021-08-21
    Mycket trevlig, hjälpsam och ärlig! Precis vad vi förväntade oss av en mäklare. Kändes som han hade mycket god koll på allt, vilket gjorde det hela enkelt och smidigt för oss.
    • Lyckeby
    2021-08-09
    Mycket trevlig mäklare som kom med tips och idéer om hur vi skulle kunna få så bra betalt som möjligt för vårt hus. Sålde för topp-pris!