Mikael Petersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Mikael Petersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-12. Mikael Petersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.7. Mikael Petersson har haft 76 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är tillgänglig sju dagar i veckan. Jag tar reda på kundens behov, gör en marknadsplan och väljer ut vilken marknadsföringsmetod som ger flest spekulanter och resulterar i en lyckad försäljning.

Hur ser din drömbostad ut?
En modern villa på en sjötomt.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har jobbat inom försäljning i tio år samt har flera års högskolestudier inom försäljning och marknadsföring. Utöver detta har jag ett stort båtintresse och är även utbildad fartygsbefäl.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 110 Läs vad Mikael Petersson

• köpte sin stuga med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande , och tillgänglig genom hela affären !
    Tack för den fina rekommendationen. Härligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-17 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Besiktning och bilder var också kanon.
    Tackar för det fina omdömet och roligt att ni är nöjda med allt. Mikael Petersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mäklaren var snäll och svarade oss så fort så möjligt, När vi hade frågor så hade han svar för det mesta och var stort hjälp till oss. Jag skulle rekommendera honom till andra som letar efter en erfaren mäklare som vet allt inom branschen.
    Tackar för det fina omdömet och trevligt att höra att allt är enligt belåtenhet Mikael Petersson
    2022-09-08 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och informerade om allt på ett enkelt sätt.
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig höst. Mikael Petersson
    2022-09-03 Verifierad kund
    Nöjd med allt!
    Uppfyllde förväntningar plus över det!
    Proffesionellt och kunnig.
    Tack för det fina omdömet.Stort tack och önskar en trevlig höst. Mikael Petersson
  • 2022-08-16 Spontant omdöme
    Vi är jättenöjda med Mikael, han fanns där för oss som köpare hela vägen. Allt kändes tryggt och professionellt, vi har haft en jättebra kontakt och vi skulle inte tveka att höra av oss till Mikael igen.
    Tackar för det fina omdömet! Härligt att höra att ni är nöjda med allt. Trevlig höst och njut av er nya bostad Mikael Petersson
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Petersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona
    2022-06-17 Verifierad kund
    Då jag jobbar dumma tider så löser han de även när klockan är mellan 21 och 22
    • Rödeby
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevlig och påläst kan varmt rekommenderas
    Roligt att höra! Tackar för det fina omdömet! Trevlig höst. Mikael Petersson
    • Bräkne-Hoby
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande och ett snabbt avslut på affären. Vi känner dock att inte möta säljarna fysiskt är en nackdel men i vårt fall var det inte mäklarens fel. Paragrafen som omtalar att säljaren ska lämna bostad o trädgård i städat skick skulle varit bra men vi fick ett snabbt tillträde.
    Lennart o Lena
    Hej.
    Tack för det fina omdömet.
    Ja det är alltid trevligt att träffa samtliga parter.
    Önskar en trevlig sommar och hoppas ni kommer ha en härlig midsommar i det nya huset som önskat:)
  • Sven B
    2022-05-20 Verifierad kund
    Lugn, metodisk, trevlig och erfaren toppenmäklare. Rekommenderas starkt!
    Stort tack för det fina omdömet. Önskar en härlig sommar. Mikael Petersson