Sofia Andersson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 78 Läs vad Sofia Andersson

• Leif A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-12

Helt ok. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Niklas M köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-08

Trossö
    Kunnig mäklare med en känsla för kvalité i sitt yrkesutövande. Riktigt nöjd! Läs mer
  • Eric Z sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-03-04

Karlskrona
    Ensidig kommunikation. Svarar endast när det behagar dem. Väldigt missnöjd. Läs mer
  • Linus T köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-23

Karlskrona
    Toppen! Inget att klaga på. Trevlig och snäll. Läs mer
  • Piha D köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-01-17

Trossö
    Köpt en bostadsrätt. Gick snabbt att få möte med Sofia för att titta på lgh. Smidigt med handlingar över mail då vi bor på annan ort. Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • Samira S
    Samira S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-11-18

Pantarholmen
    Trevlig, hjälpsam,kunnig, målmedveten och bra! Läs mer
  • Oscar P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-24

Trossö
    Proffisionellt och service inriktat bemötande av mäklaren. Läs mer
  • Gunilla M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-24

Trossö
    Jag har sålt en bostadsrätt och har blivit professionellt bemött av mäklaren. Läs mer
  • Bertil P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-22

Pottholmen
    Vi är mycket nöjda med Sofia som mäklare.
    Hon var ju inblandad i köpet av lägenheten då vi bokade oss för en ny lägenhet från Kärnhem.
    Bostadsrätten är en 3:a på 80 kvm på Pottholmen Karlskrona.
    Ett glatt och vänligt bemötande är det man stöter på vid kontakter med Sofia.
    Hon har varit noga med att informera om visningarna och då det dykt upp någon extra visning har hon hela tiden kollat med oss om det går bra.
    Jag tycker att hon gott och väl levt upp till våra förväntningar.
    Vad vi har sett hittills så har hon full koll på dokumenten. (försäljningen är ju ännu inte helt avslutad, men vi känner oss trygga med det som återstår).

Viorica och Bertil Persson Läs mer
  • Jonas R köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2019-10-22

Trossö
    Positiv trevlig och tillmötesgående. Lugn och pedagogisk.
    Trygg och bra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona