Sofia Andersson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 kunder tycker om Sofia Andersson

• Bengt J
    Bengt J skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-11-23

Jag behövde byta min lägenhet till en med hiss, och på HemNet fanns ett lämpligt objekt utlagt från Svensk Fastighetsförmedling i Karlskrona. Vid visningen välkomnades jag av en mycket vacker och charmerande ung dam, Sofia Andersson. Hon visade sig vara en mycket kompetent mäklare. Snabbt och effektivt ordnade hon allt vid köpet. Hon sålde därefter min gamla lägenhet med samma kompetens och effektivitet.
    Sofia var alltid tillgänglig, lätt att kontakta, sände sms och mail och kunde svara på alla frågor. Hon får en stor femma av mig.
    Behöver Ni en mäklare i Karlskrona rekommenderar jag Sofia.

Bengt Johansson Läs mer
    2018-11-23 Sofia A svarar Bengt J
    Tack Bengt för din fina rekommendation. Trevlig helg!
  • Sven A skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-11-18

Proffsigt uppföljt och hanterad försäljning av bostadsrätt.
    Trevligt och informativt bemötande. Läs mer
  • Elin Anja M
    Elin Anja M skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-11-14

Köpte en 1a, väl mött av mäklaren som alltid har funnits tillgänglig och svarat på frågor. Snabbt hjälpt med tillträde och kontrakt, överlag 5/5! Läs mer
  • Max R skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-10-30

Sofia var en trevlig och saklig mäklare som skapade realistiska förväntningar kring vad man kunde förvänta sig för typ av affär. Hon tog smidigt hand om all nödvändig administration och har sett till att försäljningen fungerat smärtfritt. Läs mer
  • Elsa-Marie F skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-10-18

Jag har köpt en bostadsrätt. Jag upplevde att mäklaren var väl insatt i lägenheten och gav en väldigt trygg upplevelse när kontraktet skrevs. Läs mer
  • Annette N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-08-23

KOREKT arbete .
    Lätt samarbete.
    Bästa pris. Läs mer
  • Nils-Gunnar S skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-08-14

Sofia Andersson har hjälpt mig att sälja en lägenhet. Det har varit en mycket lyckad affär tack vare hennes smidiga och skickliga yrkesutövning. Gärna kontaktar jag Sofia igen för framtida fastighetsaffärer. Läs mer
  • Anica T skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-07-19

Min pappa köpte en lägenhet på Hästö i juni.
    Sofia Andersson var mycket trevlig och hjälpsam genom hela affären från visning till färdig affär.
    Vi kan varmt rekommendera henne om man vill ha en trygg försäljning med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Inga-Britt H skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-07-01

Jag fick i uppdrag av min mor att sälja hennes bostadsrätt.
    Blev rekommenderad att anlita Svensk Fastighetsförmedling efter att hört mig för. Jag fick kontakt med Sofia och vi bestämde ett möte i mammas lägenhet som var positivt.
    Vi gick igenom lägenheten och vad vi skulle göra för att "stajla" den och Sofia gav oss ett utgångspris.
    När vi var färdiga med "stajlingen" gav jag klartecken till Sofia att sätta igång försäljningen. Jag har skrivit kontrakt med en köpare efter en månad vilket jag är nöjd med. Sofia gjorde ett utmärkt jobb med försäljningen och jag skulle rekommendera henne om någon frågade. Läs mer
  • Peter N skrev om Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2018-06-22

Köpt en tvårummare på Pantarholmen i Karlskrona.

Bra bemötande av mäklaren, lugn, saklig och kunnig.

Utmärk genomgång efter köp och kontraktsskrivning.

Totalupplevelsen är utmärkt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona