Sofia Andersson
Registrerad mäklare sedan 2002-10-04
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Sofia Andersson

• Måns H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-07-29

En professionell mäklare - trevlig, enkel och trovärdig Läs mer
  • teho k sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-07-03

Långö
    Super bra erfarenhet. Ingen tryck på ingenting. Bara informerade oss om möjligheterna och lämnade oss välja. Vi har båda köpt och såld via Sofia och gick utmärkt bra. Läs mer
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-30

Trossö
    Köpt o sålt några lägenheter - komplikationsfritt och klo9kt omhändertagande av "Affären".. Läs mer
  • May Lisbeth G sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-25

3:a
    Långö
    Jag har sålt min lägenhet på Långö. Sofia Andersson är en behaglig, lugn och trovärdig mäklare. Läs mer
  • Linn V
    Linn V sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-11

Karlskrona
    Sofia har hjälp mig med att sälja min bostad. En 2a på 62 kvm.
    Sofia är en mäklare som varit med min familj sedan längre tid tillbaka och hon är helt underbar. För mig som aldrig varit med om en försäljning av bostad har blivit väl omhändertagen med alla 1000 frågor jag ställt. Sofia är lugn, pedagogisk, målinriktad och en av de bästa mäklarna i Karlskrona både av egen erfarenhet och även bekantas recensioner på andra mäklare. Jag kommer definitivt vara en kund som kommer tillbaka till just Sofia!
    Mvh Linn Visser Läs mer
  • Anne-lie V sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-11

Karlskrona
    Jag och min dotter har sålt en bostad. Sofia bemöter oss alltid på ett proffstigt sätt och med ett stort hjärta. Läs mer
  • Ylvar E köpte sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-06-07

Senoren
    Köpte ett fritidshus. Vänligt och professionellt bemött. Sofia hade svar på alla mina frågor och var lätt att komma i kontakt med via telefon sms och e-mail. Sofia hade koll på alla papper och regler och kunde förklara det som jag inte förstod. Kändes väldigt tryggt.

Det enda negativa var att jag vid något tillfälle fick påminna om att jag ställt en fråga som hon skulle återkomma kring. Hon svarade direkt när jag påminde. Läs mer
  • Magda K köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-19

Pantarholmen
    Jag har köpt en lägenhet.
    Vi blev bemöta på ett trevligt och respektfullt sätt. Läs mer
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-05-16

Trossö
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var väldigt trevlig, och flexibel angående tidsbokningar och möten. Hon var informativ, men inte påträngande. Lågmäld men ändå entusiastisk. Jag upplevde hela affären som positiv. Läs mer
  • Kjell Å köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

2020-04-10

Trossö
    Vårt lägenhetsköp skedde "på distans" via telefon o e-mail eftersom vi bor långt från Karlskrona. Det fungerade väl. Sofia verkar vara kunnig och noggrann. Hon har också ett trevligt sätt. Vi är nöjda så här långt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlskrona

Sofia Andersson