Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad — Visa karta

Läs vad 26 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

• Britt-inger N
    Britt-inger N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt fantastisk. Går inte att få bättre mäklare.
  • Sonja M
    Sonja M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och proffsigt bemötande höll oss informerade hela tiden under försäljningen om vad som hände eller hade hänt.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Magnus Ask visade från början och till slutet av processen en positiv och vinnande attityd som gjorde att vi som säljare kände stort förtroende för både honom och Svensk Fastighetsförmedling. Magnus var trygg och stabil och ledde försäljningen framåt på ett fokuserat och målinriktat sätt.
    Som kunder är vi mycket nöjda med Magnus arbete och vi har redan med glädje rekommenderat honom till andra försäljningar.
    Thomas o Kristina Wennstam
    2016-09-15 Magnus A svarar Thomas W
    Hej på er Thomas och Kristina! Tack för de fina orden, det var jättekul att arbeta ihop och hjälpa er igenom försäljningen. Hoppas att ni trivs i er nya hemstad!
  • Leif N
    Leif N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande från Patrik L
    Allt blir toppen betyg för Patrik L
    Leif
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp och service jag fått vid försäljning av min lägenhet
  • Vivianne L
    Vivianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket proffesionellt, kanonnöjd. Det känns som det definitivt var värt arvodet.
  • Rose-Marie A
    Rose-Marie A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har mycket bra erfarenheter av Mattias Wassberg som mäklare. Känns genuin, seriös och mycket kunnig. Viktigt att man känner förtroende för den mäklare som ska sälja ens hem och det kände vi för Mattias. Att vi valde honom berodde på att vi haft kontakt med honom på diverse visningar och då föll det sig naturligt att vi skulle vända oss till just honom. Kan varmt rekommendera honom till andra.
    2016-09-08 Mattias W svarar Rose-Marie A
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa Er att sälja Er fina bostad! Ha det så gott i det härliga sensommarvädret. Mvh Mattias
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt och avslappnat bemötande. Skulle kunna tänka mig att ha Elin i alla framtida affärer. Känslan av att inte behöva känna sig osäker på någonting är värt mycket.
    2016-09-15 Magnus A svarar Kjell J
    Tack Kjell för det fina omdömet och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Lycka till fortsatt och välkommen åter om du behöver min hjälp igen i framtiden. Vänliga hälsningar Elin
  • Per S
    Per S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt OK, vara sig bättre eller sämre än förväntat.
  • Torbjörn F
    Torbjörn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt bemötande ,lugn o sansad ,inte framfusig som
    andra mäklare kan vara ,Positivt intryck .Kommer att rekommendera
    Svensk fastighetsförmedling . Med Elin i spets . M.V.H. Torbjörn.
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allting gick väldigt bra och smidigt.
  • Lena P
    Lena P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bara superbra! Helt suveränt duktig mäklare.
  • Per-Anders N
    Per-Anders N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt fungerade perfekt och Elin gjorde ett kanonjobb från start till mål!
  • Erik A
    Erik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande. En väldigt seriös mäklare. Dock kändes som engagemanget sjönk ju närmare försäljningen vi kom tyvärr.
  • Karin R
    Karin R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande, snabbt svar och återkoppling.
  • Mayvor J
    Mayvor J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är helnöjda med Caroline Larsen. Hon gav oss ett bra bemötande från första
    kontakten till att köpet var slutfört. Som mäklare levde hon väl upp till våra
    förväntningar och vi fick ett mycket bra samarbete.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt bemötande från första stund och rakt igenom affären. Bra bildmaterial. Försäljningsresultat överträffade förväntningarna.
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig och saklig. Påläst på området, känns trygg och lugn.
  • Ralph G
    Ralph G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vänlig, kompetent, bra dialog, pålitlig
    2016-09-08 Magnus A svarar Ralph G
    Hej Ralph! Tack för din feedback på försäljningen. Alltid kul att sälja fina lägen som ditt. Hoppas du kommer att trivas i stan nu. Med vänlig hälsning Magnus
  • Bjarne A
    Bjarne A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är nöjd, helt enligt förväntningarna.
    2016-09-08 Magnus A svarar Bjarne A
    Tack Bjarne för din feedback! Hoppas allt nu flyter som det ska på nya stället. Med vänlig hälsning Magnus
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Elin Höglund är bäst! Proffsigt bemötande, snabb återkoppling och ordning och reda. Elin upplever jag som oerhört kunnig.
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag kände mej otroligt väl omhändertagen. Jag/vi fick allt väldigt bra förklarat för oss, det fanns inga frågetecken och allt gick väldigt smidigt. Om vi ska sälja kommer vi självklart att vända oss till Svensk fastighetsförmedling igen
  • Ingalill B
    Ingalill B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Patrik var mycket bra,vi är tacksamma för all den hjälp vi fick.Vi rekomenderar honom verligen.
  • Lena E
    Lena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kanon !!
    Mycket nöjda över vår mäklare.
    God service och mycket tillmötesgående .
  • Erik M
    Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan gjorde ett utmärkt jobb.
    Tydlig, snabb i återkoppling och trevlig.
  • Kelly
    Kelly skrev om Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklaren som sålde hus till oss genom Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad rekommenderar jag INTE!
    Budgivningen satte igång och allt såg bra ut, efter några dagar tycktes budgivningen vara över, jag ringde mäklaren och han meddelade då att de andra gett sig. Jag frågade när vi skulle skriva på papper men han sa då att det behövs inte än, huset var vårt, budgivningen var över. Det gick två dagar, då ringde en vän upp och frågade varför huset fortfarande låg ute på hemnet, han hade tidigare dålig erfarenhet av samma mäklare då han köpt sitt hus så han rekommenderade att vi skulle skriva på omgående, hans husköp förhalades i månader. Jag ringde då upp mäklaren som försäkrade mig om att budgivningen ÄR över och att det inte var någon mening med att skriva papper än fastän att jag bad om att få göra just det. Det gick någon dag till och huset skulle nu besiktigas, då kommer ett nytt bud! Jag ringer upp mäklaren och frågar vad som händer och han säger att han inte "förstår" någonting, men budgivningen tas upp igen. När jag säger att han sagt att budgivningen var över så säger han att det står ord mot ord. Jag ringer upp säljaren och han förstår ingenting, han har blivit meddelad att budgivningen var över och att han accepterat mitt bud.
    För att göra en lång historia något kortare så trissas priset upp med över 10%, 115.000:- och vi står där med ett väldigt fint hus, men något snopna och väldigt förbannade på denna mäklare! Jag tycker inte om BS, med BS menar jag förstås Bullshit, inga namn nämnda.

Östra Torggatan 12, 652 24 Karlstad