Adrian  Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 13 Läs vad Adrian Nilsson

• Tommas och Agneta S köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Skoghall
    Vi har köpt en bostadsrätt.Vi har bara haft lite telefonkontakt med Adrian. Vi blev väl bemötta och han var trevlig.Vi hade mer kontakt med Alexander. Vi har redan lämnat vår bedömning om honom. Vi rekommenderar gärna dessa trevliga killar till andra. Läs mer
  • Susanne O sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Skoghall
    Jag trivdes inte i min nyproducerade lägenhet. Träffade min mäklare och han lyssnade och gav mej rätt information. Jag fick fint bemötande. Sen fick jag hjälp med det jag behövde. Mvh susanne Läs mer
  • Hilde H köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-01

Filipstad
    Kjøpte Böckelstjern 816, og fikk fantastisk hjelp av megleren. Om jeg hadde spm, kunne jeg sende Mail, og megler svarte kjapt. Hyggelig og imøtekommende 😃
    Nå nyter vi vår nyervervede torp i Sverige😃🇸🇪 Läs mer
  • Anna H sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-28

Karlstad
    Sålt bostad. Allt fick smidigt och bra. Tydliga svar och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anders M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-27

Karlstad
    Det har fungerat väldigt bra med försäljningen av lägenheten. Mäklaren har tagit hand om alla kontakter med spekulanter och andra kontakter som varit nödvändiga.
    Allt som allt en problemfri försäljning. Läs mer
  • Dona Pujawathie V skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-04

Vi är nöjda.

Sålt.

Utmärkt förklara för oss.

Han uppfyllde våra förväntningar.

Allt är bra. Läs mer
  • Ulla Linnea L skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-09-03

Snabb och professionell hantering vid försäljning av
    Fritidshus i Karlstad.
    Adrian var engagerad och höll oss kontinuerligt uppdaterad gällande försäljningen.
    Rekommenderas mycket. Läs mer
  • Idha M köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-19

Karlstad
    Jag och min partner köpte vår lilla drömstuga, har letat i tio år och Adrian gjorde det lätt för oss. Adrian gav ett gott första intryck och jag kände att jag blev väl bemött. Min partner var kvar hemma i England så både han och jag överöste Adrian med frågor som alltid blev besvarade snabbt och trevligt. Adrian har varit en klippa från start till mål! Vi är otroligt tacksamma för all hjälp! Läs mer
  • Emil R sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-19

Karlstad
    Sålde sommarstugan med hjälp av mäklaren. Väldigt bra affär blev det! Mäklaren var bra. Läs mer
  • Pernilla N
    Pernilla N skrev om Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-08-12

Köpt en BR av Adrian/Linnea i Karlstad. Har fått ett oerhört professionellt, serviceinriktat bemötande av dem båda. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Caroline Larsen