Adrian Nilsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Adrian Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 25 omdömen sedan 2019-07-22. Adrian Nilsson har haft 36 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 25 Läs vad Adrian Nilsson

• Nybliven ägare till Övre Villagatan 16 i Grums. Mycket bra bemötande och tydlig i svar.
    Pia T köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-10-02
    • 117.0 m²
    • Grums
    2020-10-02
    Tack Pia! Kul att höra att du är nöjd!

Visa svar
  • Adrian har hjälpt min gamla far att sälja sin kolonistuga. Så proffsig i dessa tider. Pappa fick ett stort förtroende och tyckte att Adrian tog sig tid att lyssna och förklara. Jag är också supernöjd. Fick all information i tid och aldrig några problem att få tag på Adrian när vi hade en fråga. tack för hjälpen! Mvh Viveka
    Viveka H sålde sin stuga med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-06-08
    • 35.0 m²
    2020-06-08
    Tack Viveka för det fina omdömet! :) Glädjer mig att höra att ni är nöjda!

Visa svar
  • Sålt BR i centrala Karlstad. Mkt positivt intryck redan från början. Seriös, saklig, förtroendeingivande, trevlig och snabb bra återkoppling och uppdatering. Vi träffade flera mäklare som gav ungefär samma förutsättningar för själva affären. Vårt val styrdes av ovanstående positiva omdöme om mäklaren som levde upp till förväntningarna. Kan varmt rekommendera Adrian
    Bodil M sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-04-22
    • 61.0 m²
    • Centrum
    2020-04-22
  • Vill ge Adrian mina rekommendationer då han på ett sakligt och trevligt sätt hanterat försäljningen av mitt hus. Han har visat engagemang och vi har haft en bra dialog under resans gång. Hälsningar Jonas
    Jonas K sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-04-12
    • 135.0 m²
    • Hammarö
    2020-04-12
  • Sålt min lägenhet med hjälp av honom, trevlig och duktig på det han gör och levde verkligen upp till mina förväntningar om hur en mäklare ska vara
    Jerker Å sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-04-03
    • 60.5 m²
    • Vålberg
    2020-04-03
  • Var på.plsts i tid, och dom frågor han inte hade svar på tog han reda på direkt.
    Lars Olof Å köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-03-17
    • 64.0 m²
    • Deje
    2020-03-17
  • Adrian är en stjärna! Han har på ett utomordentligt professionellt sätt stöttat mig under försäljningen av ett hus. Under sälj-processen har det uppstått många svårigheter som han på ett lugnt och sakligt sätt förklarat och tydliggjort för mig. Han är mycket kompetent inom alla områden som rör den faktiska försäljningen, men även i att bemöta mig och finnas till hands. Han överträffar alla aspekter i det jag förväntat mig av en mäklare och jag kommer varmt att rekommendera honom till alla som står inför en bostadsaffär.
    Emma L
    Emma L sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-03-11
    • 95.0 m²
    2020-03-11
    Tusen tack Emma för de varma och fina orden! Det glädjer mig att du känner dig nöjd och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet! :)

Visa svar
  • Vi köpte en bostadsrätt i Karlstad och fick bra och snabb hjälp ifrån Adrian, det uppskattas. Väldigt trevligt och bra omhändertagna från början och även snabba svar på frågor som vi ställer då det är väldigt nytt för oss.
    Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-02-20
    • 63.5 m²
    2020-02-20
    Tack för fint omdöme Niklas! Sköt om dig så länge så ses vi på tillträdet! :)

Visa svar
  • Adrian är en professionell och proaktiv mäklare. Han har varit väldigt hjälpsam och har snabbt besvarat frågor som uppstått under försäljningsförloppet av vår bostadsrätt.
    Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-01-23
    • 1.5:a
    • 66.0 m²
    • Herrhagen
    2020-01-23
    Tack Oscar för de fina orden! Vi ses på tillträdet!

Visa svar
  • Sålt villa. Adrian tog snabb kontakt med mig. Lotsade till olika personer man behövde anlita. Mycket engagerad och snabb att hitta nya lösningar på frågor och beslut. Hade ingen aning om hur det skulle bli. Men från visningen till kontraktskrivning tog det 5 dagar så jag kan rekommendera Adrian Nilsson till andra säljare och köpare.
    Mona Birgitta Å sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-01-18
    • 117.0 m²
    • Färjestad
    2020-01-18
    Tack Birgitta för omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Ta hand om er så ses vi på tillträdet :)