Adrian  Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 20 Läs vad Adrian Nilsson

• Lars Olof Å köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-17

Deje
    Var på.plsts i tid, och dom frågor han inte hade svar på tog han reda på direkt. Läs mer
  • Emma L
    Emma L sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-11

Karlstad
    Adrian är en stjärna!

Han har på ett utomordentligt professionellt sätt stöttat mig under försäljningen av ett hus. Under sälj-processen har det uppstått många svårigheter som han på ett lugnt och sakligt sätt förklarat och tydliggjort för mig. Han är mycket kompetent inom alla områden som rör den faktiska försäljningen, men även i att bemöta mig och finnas till hands. Han överträffar alla aspekter i det jag förväntat mig av en mäklare och jag kommer varmt att rekommendera honom till alla som står inför en bostadsaffär. Läs mer
    2020-03-11 Adrian Nilsson svarar Emma L
    Tusen tack Emma för de varma och fina orden! Det glädjer mig att du känner dig nöjd och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi ses på tillträdet! :)
    Adrian Nilsson gillar detta
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-20

Karlstad
    Vi köpte en bostadsrätt i Karlstad och fick bra och snabb hjälp ifrån Adrian, det uppskattas.
    Väldigt trevligt och bra omhändertagna från början och även snabba svar på frågor som vi ställer då det är väldigt nytt för oss. Läs mer
    2020-02-25 Adrian Nilsson svarar Niklas H
    Tack för fint omdöme Niklas! Sköt om dig så länge så ses vi på tillträdet! :)
  • Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-23

Herrhagen
    Adrian är en professionell och proaktiv mäklare. Han har varit väldigt hjälpsam och har snabbt besvarat frågor som uppstått under försäljningsförloppet av vår bostadsrätt. Läs mer
    2020-02-13 Adrian Nilsson svarar Oscar S
    Tack Oscar för de fina orden! Vi ses på tillträdet!
    Adrian Nilsson gillar detta
  • Mona Birgitta Å sålde sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-18

Färjestad
    Sålt villa. Adrian tog snabb kontakt med mig. Lotsade till olika personer man behövde anlita. Mycket engagerad och snabb att hitta nya lösningar på frågor och beslut.
    Hade ingen aning om hur det skulle bli.
    Men från visningen till kontraktskrivning tog det 5 dagar så jag kan rekommendera Adrian Nilsson till andra säljare och köpare. Läs mer
    2020-01-18 Adrian Nilsson svarar Mona Birgitta Å
    Tack Birgitta för omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Ta hand om er så ses vi på tillträdet :)
    Adrian Nilsson gillar detta
  • Jesper A köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-09

Viken
    Bra bemötande men tycker han var lite stel. Läs mer
  • Lars Göran B sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-09

Viken
    Försäljning av 1 rums lägenhet
    Positivt feedback angående denna försäljning. Läs mer
  • Tommas och Agneta S köpte sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Skoghall
    Vi har köpt en bostadsrätt.Vi har bara haft lite telefonkontakt med Adrian. Vi blev väl bemötta och han var trevlig.Vi hade mer kontakt med Alexander. Vi har redan lämnat vår bedömning om honom. Vi rekommenderar gärna dessa trevliga killar till andra. Läs mer
  • Susanne O sålde sin lägenhet med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-29

Skoghall
    Jag trivdes inte i min nyproducerade lägenhet. Träffade min mäklare och han lyssnade och gav mej rätt information. Jag fick fint bemötande. Sen fick jag hjälp med det jag behövde. Mvh susanne Läs mer
  • Hilde H köpte sitt hus med hjälp av Adrian Nilsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-10-01

Filipstad
    Kjøpte Böckelstjern 816, og fikk fantastisk hjelp av megleren. Om jeg hadde spm, kunne jeg sende Mail, og megler svarte kjapt. Hyggelig og imøtekommende 😃
    Nå nyter vi vår nyervervede torp i Sverige😃🇸🇪 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad