Mäklare Värmland Karlstad Svensk Fastighetsförmedling Karlstad Alexander Makrygiannis
Alexander Makrygiannis
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mitt brinnande intresse för bostäder, vassa affärer och nöjda kunder är min största drivkraft. Jag älskar verkligen att få jobba med människor och tillsammans uppfylla mål och drömmar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det oerhört viktigt att hela tiden ligga steget före kunderna för att på så vis styra försäljningen. Jag vill ha kontroll och vill inte förlita mig helt och hållet på marknaden. Mina ledord för en framgångsrik försäljning är planering, försäljningsstrategi och hårt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
En cabin i den kanadensiska urskogen. Läs mer

Läs vad 32 Läs vad Alexander Makrygiannis

• Jacob L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-05-02

Köpte en lägenhet av Alexander, och han gav mig ett jättebra och fint bemötande.
    Han var väldigt trevlig och gav bra med information.
    Han var även väldigt hjälpsam och duktig.
    Har inget negativt att säga. Läs mer
  • Songul A skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-28

Hej!

Vi köpte en bostadsrättslägenhet.
    Jag var väldigt nöjd med min mäklare. Vi blev mycket trevligt bemött av honom. Han var professionell i sitt jobb och försökte alltid hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med och med våra frågor och funderingar vi hade.
    Våra förväntningar var att få bra hjälp av en professionell mäklare som är erfaren. kunnig, trevlig och hjälpsam. Jag tyckte att mäklaren levde upp till dem förväntningar jag hade. En av de viktigaste och bästa egenskaperna hos mäklaren jag tyckte var att han var bra på att förklara saker på ett tydligt sätt och ge bra information. Självklart väldigt TREVLIG person!!!
    Jag har hittills träffat mänga olika mäklare men har aldrig träffat en sådan TREVLIG, glad, vänlig, hjälpsam, positiv, uppriktig och framgångsrik person som Alexander.
    Därför vill jag tacka Alexander Makrygiannis så mycket för sitt fina arbete.

Vänliga hälsningar
    Songul Läs mer
  • Kajsa-Lisa L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-04-08

Har köpt hus via Svensk Fastighetsförmedling. Trevligt bemötande och bra kommunikation, svarar bra på de frågor man som oerfaren köpare har angående t.ex. bank och kontrakt. Läs mer
  • Per Ola T skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-31

Köpt bostadsrätt. Bra återkoppling och uppdatering. Professionell attityd och trevligt bemötande. Läs mer
  • Mikael B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-03-30

Alex är en fantastiskt trevlig och glad mäklare och person, han sprider glädje och skratt och har gjort vår försäljning av bostadsrätt till en fröjd med många trevliga och roliga samtal.
    Han har gjort ett kanon arbete under tuffa förhållanden på bostadsmarknaden.
    Kunde inte varit nöjdare Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-08

Sålt en etta i Skoghall tallvägen 8. Grymt trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Tvivlade en aning på utgångspriset han satte med tanke på skicket på lägenheten. Men han hade rätt!! Var endast 5.000 kr från det,mer än nöjd är jag.
    Har verkligen bara positivt att säga om min upplevelse av kontakten med er representant i Skoghall.
    Kommer utan tvekan att rekommendera honom/er om det blir aktuellt. Läs mer
    2019-03-14 Alexander M svarar Stefan J
    Hej Stefan,

Stort tack för dina fina ord och det fina omdöme du givit mig. Ni gjorde allt ni kunde och blev rekommenderade vilket medförde att vi kunde få till en lyckad försäljning. De bästa försäljningarna gör man tillsammans!

Vi ses framöver Stefan!
  • Eva O
    Eva O skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-02-06

Tallv 8, Skoghall
    Alexander har varig mkt bra att ha att göra med. Nogrann, kunnig, humoristisk, trevlig, tillmötesgående, lyhörd med en ängels tålamod Läs mer
  • Nicki S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-01-04

Kan kontaktas närsom helst
    Sålt en villa Läs mer
  • Dan E skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-12-02

Vi har sålt vårt hus genom Alexander och Niklas på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad. Läs mer
  • Annica Lena-Märit R skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2018-11-02

-Vi har sålt bostadsrätt -radhus.
    -Mycket kunnigt trevligt bemötande av mäklaren.
    -Fått bra och tydlig information under hela prosessen. Betyg 5. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad