Alexander Makrygiannis
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mitt brinnande intresse för bostäder, vassa affärer och nöjda kunder är min största drivkraft. Jag älskar verkligen att få jobba med människor och tillsammans uppfylla mål och drömmar.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det oerhört viktigt att hela tiden ligga steget före kunderna för att på så vis styra försäljningen. Jag vill ha kontroll och vill inte förlita mig helt och hållet på marknaden. Mina ledord för en framgångsrik försäljning är planering, försäljningsstrategi och hårt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
En cabin i den kanadensiska urskogen. Läs mer

Läs vad 67 Läs vad Alexander Makrygiannis

• Tommy E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-03-25

Centrala Skoghall
    Har köpt en bostadsrätt 2 rok blev väldigt bra bemött, fick alla dom svar som jag var ute efter. Mycket tacksam över att han hjälpte till att hitta en bank som var villig att låna ut pengar till mig.
    Skönt att slippa ringa runt och ordna detta när man har svårt att komma i från på jobbet. Läs mer
  • Bo Christer F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-25

Bärstad
    Mycket nöjd med Alexander, trivsam, noggrann och hjäpsam. Kan bara rekommendera mäklarbyrån totalt sett. Känner mig trygg med deras verksamhet. Läs mer
  • Jerry G sålde sitt hus med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-23

Lindenäs
    Har sålt villa.
    Mycket bra bemött.
    Alexander levde upp till mer än vad förväntningarna var.
    Skulle rekommendera Alexander till andra. Läs mer
  • Mari K
    Mari K sålde sitt hus med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-22

Lindenäs
    Jag har sålt mitt hus på Hammarö. Jag ville jämföra mäklare och efter mötet med Alexander Makrygiannis var han ett självklart val. Alexander är väldigt engagerad och förstående och jag har känt mig väldigt trygg med honom genom försäljningen. Han är bäst helt enkelt. Läs mer
  • Kjell Erik N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-13

Skoghall
    Mycket bra samarbete vid försäljning av min lilla etta

Det blev mycket bättre än jag trodde Läs mer
  • Emma B sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-08

Bärstad
    Vi har sålt vår lägenhet på Bärstad och Alexander var ett självklart val ifrån början. Han har alltid bemött oss väldigt ödmjukt och med respekt för vad vi vill och hur vi mår i processen.
    Vi hade inga direkt förväntningar, då vi aldrig sålt något tidigare utan mer en farhåga att mäklare kan vara ganska påstridiga..
    Tvärtom har Alexander varit helt fantastisk i processen och hjälpt oss genom allt med öppna armar och alltid svarat på frågor och kommit med tips.
    Det har varit klokrent ifrån början till slut! Läs mer
  • Solveig Elisabet B sålde sitt hus med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-02-02

Skåre
    Alexander Makrygiannis har varit ett mycket stort stöd för mig under hela försäljningsproccesen av villan strax norr om Karlstad. Han har varit lyhörd, kunnig och förtroendeingivande. Jag har fått bästa tänkbara bemötande och känt mig trygg hela tiden. Läs mer
  • Sanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-28

Lunna
    Verkligen trevligt bemötande och tillgänglig för mina frågor. Jag var på besök i Karlstad och hade bara helgen på mig. Ställde upp även om det nu var på en helg, vi hade kontakt genom sms och jag kunde få se objektet sent på en söndag kväll. Ett stort plus.

Köpte lägenheten dagen efter på morgonen ( 40 kvm i Hammarö kommun)

Bra återkoppling på mina frågor och även efter köpet bra kontakt.
    // 5 Stjärnor till Alexander. ,-)) Läs mer
  • Ann-christin N sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-01-02

Skoghall
    Jag upplevde Alexander Makrygiannis att ha ett positivt och förtroendegivande tillvägagåendesätt i sin roll som mäklare. Han står för sitt ord och är även mycket förstående och hjälpsam. Kände mig 100% trygg genom hela köp-och säljprocessen och rekommenderar därav Alexander starkt till alla som behöver mäklarstöd i sina bostadsaffärer. Läs mer
  • Eva Emelie J köpte sitt hus med hjälp av Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2019-12-27

Skoghall
    Vi har köpt ett hus på i hammarö kommun. Mäklaren var alltid lättillgänglig och noga med att ringa tillbaka och att återkoppla till oss köpare. Han gjorde klausul i avtal för att trygga köpet för oss då säljarna drog ut på tiden trots att det inte fanns andra budgivare. Mycket trevlig och inlyssnande! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Linnéa Almbring Vahlberg