Anders Bergstöm
Registrerad mäklare sedan 2020-05-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 4 Läs vad Anders Bergstöm

• Jacob S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-08-12

2:a
    Karlstad
    Anders hjälpte oss med köpekontrakt och värdering. Trots ett litet uppdrag har han visat stort engagemang och har utfört uppgifter åt oss som vi räknat med att göra själva. Anders har levererat överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • Simon K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-08-11

Karlstad
    Anders hjäpte mig att sälja min etta på 30 kvm. En riktig toppmäklare! Alltid ett proffesionellt bemötande och han anstränger sig alltid det lilla extra för kundens bästa. Läs mer
  • Claes L köpte sin bostad med hjälp av Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-07-22

Molkom
    Mycket bra service med allt!👍👍👍👍👍 Läs mer
  • Kent L
    Kent L sålde sin bostad med hjälp av Anders Bergstöm en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

2020-07-21

Molkom
    Min fastighet såldes innan slutdatum. Anders visade objektet på flera förhandsvisningar. Förutsättningarna förändrades även under försäljningen, men Anders höll mig informerad och Vi hade raka o ärliga diskussioner under resans gång.
    Jag har ett stort förtroende för Anders. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Karlstad