Läs vad 29 Läs vad Anders Bergström

• 2021-01-13
    Anders hade från första kontakt trevligt bemötande och jag upplevde en trygghet i informationen han gav och svaren jag fick.

Lätt att samarbeta med och professionell vid varje kontakt.

Kände aldrig någon press under vårat köp av hus utan alltid att vi fick ta beslut i lugn och ro men Anders fanns alltid där för frågor som vi hade.

Rekommenderar Anders starkt till andra bostadssökande!
    Fredrik B
    • 105.0 m²
    • Molkom
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2021-01-03
    Vi har blivit blivit väldigt bra bemötta av Anders som är en lättsam och trevlig person. Han är mycket proffesionell och kunnig, ingen fråga är för dum. Han förklarar tydligt, ger värdefulla råd och är personlig och hjälpsam. Vi uppfattar honom som trygg, ambitiös och lyhörd. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekomendera honom vidare!
    Sofie O
    • 36.0 m²
    • Karlstad
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-12-30
    Kan varmt rekommendera Anders, vi anlitade honom för ett skrivaruppdrag. Snabb återkoppling, otroligt kunnig och hjälpsam.
    Sara O
    • 36.0 m²
  • 2020-12-14
    Jag har köpt en fastighet som Anders förmedlade. Han ordnade en smidig visning när fastigheten ”var på gång/kommande” Har svarat på mina frågor om fastigheten och varit en kompetent mellanhand mellan mig och säljare. Han har varit inlyssnande. Han stressade inte på affären utan kände av läget inför bestämmandet om affär el inte. Superbra när kontoret ligger i Forshaga. God Jul & Gott Nytt År
    Helene H
    • 98.0 m²
    • Forshaga
  • 2020-11-19
    Fått hjälp att sälja en lägenhet. Fått ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Snabb respons vid frågor.
    Magdalena H
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Karlstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-11-17
    Anders hjälpte mig att sälja min villa i Karlstad med stor proffsighet och träffsäkerhet. Tydlig, strukturerad och med bred kunskap kändes hela affären från början till slut oerhört trygg.
    Har genom åren träffat en del mäklare men Anders är i särklass den bästa jag haft med att göra. En riktig stjärna!
    Annicka W
    • 172.0 m²
  • 2020-11-02
    Anders Bergström has been a great help in purchasing two plots in Karlstads Kommun. As we're Dutch, we needed some extra help and explanation about the buying process in Sweden, including the formalities.
    Anders Bergström has always been very friendly, helpfull and replies fast on emails. Everything could be arranged through the Internet. He is willing to do more than necessary and we are very thankful for that!
    skrev om Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-30
    När vi köpte vårt landställe fick vi Anders,- som hanterade skrivuppdraget.

Med hög närvaro, god kommunikation och mycket kompetens är vi otroligt nöjda och rekommenderar honom starkt.

Ett självklart val i framtiden.
    Aleksandrs I
    • 80.0 m²
  • 2020-10-20
    Mycket effektiv och korrekt mäklare.
    Jag har sålt tomter.
    Trevligt bemötande.
    Inga-lill N
    • Molkom
    sålde en tomt med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-10-19
    Jag har köpt en etta i Karlstad. Mäklaren har under hela processen agerat mycket proffesionellt och visat prov på både social kompetens och engagemang. Mäklaren överträffade mina förväntningar genom att sätta sig in i mina behov, prata med brf:s styrelse om specifika frågor, ge snabba återkopplingar och lämna kontinuerlig info oavsett tid på dygnet, helg som vardag.
    Kort och gott: Jag kan varmt rekommendera Anders som mäklare.
    Mvh/Tord
    Tord N
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Karlstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Bergström en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte